abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56103114
Succes met het vormen van een coalitie tegen het machtigste leger op aarde en 200 mln bewapende burgers
pi_56103163
In Nederland worden burgers ook afgeluisterd.
lollig
pi_56103195
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Het gaat niet om wat, het gaat om hoe. Overigens, dat is hier ook helemaal te gek voor woorden.
pi_56103218
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:47 schreef ub40_bboy het volgende:
En flink ook, jammer maar helaas.
pi_56103410
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:45 schreef Evil_Jur het volgende:
Succes met het vormen van een coalitie tegen het machtigste leger op aarde en 200 mln bewapende burgers
Gewoon wat nukes droppen. Het liefst in koffers en dan in New York, LA, Washington etc. tegelijkertijd laten afgaan.

(teveel independence day gekeken )

Nee maar Huckabee lijkt me wel een goede gozer, die vertrouw ik wel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56106196
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:09 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die wijsheid?
quote:
There’s been plenty of speculation since self-described Democratic-independent Sen. Joe Lieberman started stumping for Sen. John McCain in December that Al Gore’s 2000 runningmate might reprise that role for his Republican friend.

McCain did little to dissuade Washington Wire of that notion. The Arizona senator was speaking Wednesday evening at town hall-style meeting at T-Bones Steakhouse and Saloon in Lake Wylie, S.C. (Atmosphere: various taxidermied critters on the wall, including a skunk.)

“He’d be a great partner in any endeavor, including joining America together,” McCain said in response to a question on the Lieberman factor. “Let’s reach across the aisle, let’s work together for America. That’s what Joe Lieberman is all about.”
http://blogs.wsj.com/wash(...)eberman-speculation/
quote:
"I would definitely want Joe Lieberman to play a part -- particularly in national security issues -- in my administration."
http://www.townhall.com/b(...)ac-80fa-2f1ec2c8e2f6
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:00:52 #107
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56108650
Er is niets mis met Joe Lieberman. Ik denk alleen niet dat hij als running-mate wordt gekozen, ook al zou het een bijna onverslaanbaar 'ticket' worden. McCain heeft al niet zoveel vrienden in de Republikeinse partij en dat zal hem niet in dank worden afgenomen. Een ministerspost zou best kunnen, maar het is vrij gebruikelijk dat je een paar ministers van de 'tegenpartij' in je ploeg opneemt.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_56110596
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef Monidique het volgende:
En in het kader van Nuance '08 wil ik ook nog wel even kwijt dat Mitt Romney, ondanks zijn pro-martelstandpunten en zijn nepheid en zijn geflipflop, misschien wel een redelijke president kan zijn. Hij is immers geen onsuccesvolle gouverneur geweest en niet onsuccesvol in het bedrijfsleven. Nee, het Witte Huis is geen bedrijf, de president is geen CEO, maar het zegt wel wat over zijn mogelijke leiderschapskwaliteiten. Daarnaast is het heel wel mogelijk dat hij, gezien zijn liberal verleden, de Republikeinse stemmers ook alleen maar gebruikt om in het Witte Huis te komen.

Of heb ik het mis?
Nope, je analyse komt redelijk overeen met de mijne. Als Romney de primaries wint, dan geef ik 'm een goede kans tegen Hillary, vanwege de punten die je hierboven opnoemt. Tegen Obama legt hij het waarschijnlijk af. Hillary is in Republikeinse ogen een heks, terwijl Obama weinig negatiefs oproept bij het Republikeinse volk.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_56110732
Het klinkt heel banaal maar ik vind vaak dat die republikeinen er zo onsmakelijk uitzien. De meeste kandidaten zijn van die mannen waarvan je je afvraagt of ze geen rare sexuele fantasieën koesteren. Die Ron Paul ziet er nog uit als een aardig opa'tje alleen da's geen standaard republikein.
Wat is dat toch met die mensen?
De democraten hebben juist weer allemaal dezelfde colgate smile die er te nep voor woorden uitziet, ook niet veel.

Maarja ideeën voorop natuurlijk, wou het gewoon kwijt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:47:28 #110
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_56111226
Als Colgate-smiles affiliatie met de Democratische partij zouden aangeven, dan was Chuck Norris een prominent lid...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_56111727
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nope, je analyse komt redelijk overeen met de mijne. Als Romney de primaries wint, dan geef ik 'm een goede kans tegen Hillary, vanwege de punten die je hierboven opnoemt. Tegen Obama legt hij het waarschijnlijk af. Hillary is in Republikeinse ogen een heks, terwijl Obama weinig negatiefs oproept bij het Republikeinse volk.
Nou ik denk dat je Romney heel makkelijk kan uitschakelen met ads over verandering van pro choice naar pro life. Zelfs bij FOX news noemen ze hem de flip flop flipper.
lollig
pi_56129848
Huckabee in een interview met een christelijke website:
quote:
Is it your goal to bring the Constitution into strict conformity with the Bible? Some people would consider that a kind of dangerous undertaking, particularly given the variety of biblical interpretations.

Well, I don’t think that’s a radical view to say we’re going to affirm marriage. I think the radical view is to say that we’re going to change the definition of marriage so that it can mean two men, two women, a man and three women, a man and a child, a man and animal. Again, once we change the definition, the door is open to change it again. I think the radical position is to make a change in what’s been historic.
Hele interview

Hij stelt homosexualiteit dus ongeveer gelijk aan pedosexualiteit en bestialiteit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56129862
Morgen Nevada toch?
pi_56134034
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef Monolith het volgende:
Huckabee in een interview met een christelijke website:
[..]

Hele interview

Hij stelt homosexualiteit dus ongeveer gelijk aan pedosexualiteit en bestialiteit.
Dat werd er dus bedoeld met het profiel van Mike Huckabee in de NRC (next). Niet mijn type kandidaat eigenlijk: ik heb helemaal niks met dat soort Christian Coalition gebabbel.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:37:25 #115
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56134862
Ik blijf het toch fascinerend vinden, stel je nu eens voor dat er in Nederland een serieuze lijsttrekker - premier kandidaat is die homofilie gelijk durft te stellen aan pedofilie.
Ik voorzie een smakelijke rel waarna hij/zij meteen de koffers kan pakken...

(en met serieuze kandidat bedoel ik dan niet de SGP)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:17:49 #116
202940 Diebold
We love the South
pi_56135747
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Niet alleen Republikeinen ogen Hillary als een heks.
Wij zijn registreerde Independents
Een stem voor McCain en Romney is een stem voor een corporate Republican
Een stem voor Clinton is een stem voor een corporate Democrat.
Mocht Clinton winnen, dan stemmen we voor een Republikein
We hebben er echter nog altijd vertrouwen in dat het zover niet hoeft te komen.
Obama-Edwards 2008!

“De persoon die het meeste geld van olie en gas bedrijven heeft aangenomen is niet een Republikein. Het is een Democraat. Het is Senator Clinton" - John Edwards- 1/18/2008
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
Members of Veterans for Obama. Yes, we can!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:24:49 #117
202940 Diebold
We love the South
pi_56135880
De claim van Edwards is te controleren op de website van de Federale Election Commission @ www.fec.gov
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
pi_56135900
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik blijf het toch fascinerend vinden, stel je nu eens voor dat er in Nederland een serieuze lijsttrekker - premier kandidaat is die homofilie gelijk durft te stellen aan pedofilie.
Ik voorzie een smakelijke rel waarna hij/zij meteen de koffers kan pakken...

(en met serieuze kandidat bedoel ik dan niet de SGP)
Ik blijf het af en toe toch maar een eng land vinden...
Koning.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:35:44 #119
202940 Diebold
We love the South
pi_56136106
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Het is jammer dat de NLse mainstream media slechts het nieuws van de VS mainstream media rapporteert
pi_56136178
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Kom op zeg, er zijn zelfs staten waar homo's mogen trouwen. Als homo heb je het behoorlijk goed in de VS in vergelijking met de meeste andere plaatsen in de wereld.
pi_56136185
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:17 schreef Diebold het volgende:
Niet alleen Republikeinen ogen Hillary als een heks.
Van een jaar geleden, maar toch:

quote:
The bottom line of these data is that Senator Clinton remains a public figure who has both a large following of supporters and one who suffers from a substantial antipathy. At the moment, the Senator enjoys more supporters than opponents. Whether than margin is enough to win a national contest or now is, of course, what Democrats (and perhaps the rest of the electorate) will have to decide in the coming months.
http://www.pollster.com/1HillarFavAdjsmall.png

Dus ja, Republikeinen kunnen haar een heks vinden, maar who cares, verstand van goede leiders hebben ze niet echt, en er zullen ook niet-Republikeinen zijn, maar overall heeft men niet zo'n hekel aan Clinton.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:55:13 #122
202940 Diebold
We love the South
pi_56136507
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Van een jaar geleden, maar toch:

[ afbeelding ]
[..]

http://www.pollster.com/1HillarFavAdjsmall.png

Dus ja, Republikeinen kunnen haar een heks vinden, maar who cares, verstand van goede leiders hebben ze niet echt, en er zullen ook niet-Republikeinen zijn, maar overall heeft men niet zo'n hekel aan Clinton.
De rode staten kennende maakt Hillary geen enkele kans in de general elections.
Ze zal vernietigd worden met de impeachment van haar man, en tranen zullen haar dan niet helpen.
Mocht Hillary de primary winnen, dan is een Republikeinse president een gegeven.

Om het een en ander nog iets erger te maken, In het debat van deze week vergat Clinton het bestaan van het 2nd amendment. Daar moet je in rode Staten niet mee aankomen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:57:45 #123
202940 Diebold
We love the South
pi_56136571
recente polls tonen aan dat Obama de grootste kans maakt om zowel McCain en Romney te verslaan in de general elections.
pi_56136575
In de peilingen maakt ze alles behalve geen enkele kans. Ze maakt juist wel kans.
pi_56136587
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Diebold het volgende:
recente polls tonen aan dat Obama de grootste kans maakt om zowel McCain en Romney te verslaan in de general elections.
Lijkt me erg vroeg om daar iets zinnigs over te zeggen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')