abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56103114
Succes met het vormen van een coalitie tegen het machtigste leger op aarde en 200 mln bewapende burgers
pi_56103163
In Nederland worden burgers ook afgeluisterd.
lollig
pi_56103195
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Het gaat niet om wat, het gaat om hoe. Overigens, dat is hier ook helemaal te gek voor woorden.
pi_56103218
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:47 schreef ub40_bboy het volgende:
En flink ook, jammer maar helaas.
pi_56103410
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:45 schreef Evil_Jur het volgende:
Succes met het vormen van een coalitie tegen het machtigste leger op aarde en 200 mln bewapende burgers
Gewoon wat nukes droppen. Het liefst in koffers en dan in New York, LA, Washington etc. tegelijkertijd laten afgaan.

(teveel independence day gekeken )

Nee maar Huckabee lijkt me wel een goede gozer, die vertrouw ik wel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56106196
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:09 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die wijsheid?
quote:
There’s been plenty of speculation since self-described Democratic-independent Sen. Joe Lieberman started stumping for Sen. John McCain in December that Al Gore’s 2000 runningmate might reprise that role for his Republican friend.

McCain did little to dissuade Washington Wire of that notion. The Arizona senator was speaking Wednesday evening at town hall-style meeting at T-Bones Steakhouse and Saloon in Lake Wylie, S.C. (Atmosphere: various taxidermied critters on the wall, including a skunk.)

“He’d be a great partner in any endeavor, including joining America together,” McCain said in response to a question on the Lieberman factor. “Let’s reach across the aisle, let’s work together for America. That’s what Joe Lieberman is all about.”
http://blogs.wsj.com/wash(...)eberman-speculation/
quote:
"I would definitely want Joe Lieberman to play a part -- particularly in national security issues -- in my administration."
http://www.townhall.com/b(...)ac-80fa-2f1ec2c8e2f6
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:00:52 #107
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56108650
Er is niets mis met Joe Lieberman. Ik denk alleen niet dat hij als running-mate wordt gekozen, ook al zou het een bijna onverslaanbaar 'ticket' worden. McCain heeft al niet zoveel vrienden in de Republikeinse partij en dat zal hem niet in dank worden afgenomen. Een ministerspost zou best kunnen, maar het is vrij gebruikelijk dat je een paar ministers van de 'tegenpartij' in je ploeg opneemt.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_56110596
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef Monidique het volgende:
En in het kader van Nuance '08 wil ik ook nog wel even kwijt dat Mitt Romney, ondanks zijn pro-martelstandpunten en zijn nepheid en zijn geflipflop, misschien wel een redelijke president kan zijn. Hij is immers geen onsuccesvolle gouverneur geweest en niet onsuccesvol in het bedrijfsleven. Nee, het Witte Huis is geen bedrijf, de president is geen CEO, maar het zegt wel wat over zijn mogelijke leiderschapskwaliteiten. Daarnaast is het heel wel mogelijk dat hij, gezien zijn liberal verleden, de Republikeinse stemmers ook alleen maar gebruikt om in het Witte Huis te komen.

Of heb ik het mis?
Nope, je analyse komt redelijk overeen met de mijne. Als Romney de primaries wint, dan geef ik 'm een goede kans tegen Hillary, vanwege de punten die je hierboven opnoemt. Tegen Obama legt hij het waarschijnlijk af. Hillary is in Republikeinse ogen een heks, terwijl Obama weinig negatiefs oproept bij het Republikeinse volk.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_56110732
Het klinkt heel banaal maar ik vind vaak dat die republikeinen er zo onsmakelijk uitzien. De meeste kandidaten zijn van die mannen waarvan je je afvraagt of ze geen rare sexuele fantasieën koesteren. Die Ron Paul ziet er nog uit als een aardig opa'tje alleen da's geen standaard republikein.
Wat is dat toch met die mensen?
De democraten hebben juist weer allemaal dezelfde colgate smile die er te nep voor woorden uitziet, ook niet veel.

Maarja ideeën voorop natuurlijk, wou het gewoon kwijt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:47:28 #110
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_56111226
Als Colgate-smiles affiliatie met de Democratische partij zouden aangeven, dan was Chuck Norris een prominent lid...
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_56111727
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nope, je analyse komt redelijk overeen met de mijne. Als Romney de primaries wint, dan geef ik 'm een goede kans tegen Hillary, vanwege de punten die je hierboven opnoemt. Tegen Obama legt hij het waarschijnlijk af. Hillary is in Republikeinse ogen een heks, terwijl Obama weinig negatiefs oproept bij het Republikeinse volk.
Nou ik denk dat je Romney heel makkelijk kan uitschakelen met ads over verandering van pro choice naar pro life. Zelfs bij FOX news noemen ze hem de flip flop flipper.
lollig
pi_56129848
Huckabee in een interview met een christelijke website:
quote:
Is it your goal to bring the Constitution into strict conformity with the Bible? Some people would consider that a kind of dangerous undertaking, particularly given the variety of biblical interpretations.

Well, I don’t think that’s a radical view to say we’re going to affirm marriage. I think the radical view is to say that we’re going to change the definition of marriage so that it can mean two men, two women, a man and three women, a man and a child, a man and animal. Again, once we change the definition, the door is open to change it again. I think the radical position is to make a change in what’s been historic.
Hele interview

Hij stelt homosexualiteit dus ongeveer gelijk aan pedosexualiteit en bestialiteit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56129862
Morgen Nevada toch?
pi_56134034
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef Monolith het volgende:
Huckabee in een interview met een christelijke website:
[..]

Hele interview

Hij stelt homosexualiteit dus ongeveer gelijk aan pedosexualiteit en bestialiteit.
Dat werd er dus bedoeld met het profiel van Mike Huckabee in de NRC (next). Niet mijn type kandidaat eigenlijk: ik heb helemaal niks met dat soort Christian Coalition gebabbel.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:37:25 #115
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56134862
Ik blijf het toch fascinerend vinden, stel je nu eens voor dat er in Nederland een serieuze lijsttrekker - premier kandidaat is die homofilie gelijk durft te stellen aan pedofilie.
Ik voorzie een smakelijke rel waarna hij/zij meteen de koffers kan pakken...

(en met serieuze kandidat bedoel ik dan niet de SGP)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:17:49 #116
202940 Diebold
We love the South
pi_56135747
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Niet alleen Republikeinen ogen Hillary als een heks.
Wij zijn registreerde Independents
Een stem voor McCain en Romney is een stem voor een corporate Republican
Een stem voor Clinton is een stem voor een corporate Democrat.
Mocht Clinton winnen, dan stemmen we voor een Republikein
We hebben er echter nog altijd vertrouwen in dat het zover niet hoeft te komen.
Obama-Edwards 2008!

“De persoon die het meeste geld van olie en gas bedrijven heeft aangenomen is niet een Republikein. Het is een Democraat. Het is Senator Clinton" - John Edwards- 1/18/2008
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
Members of Veterans for Obama. Yes, we can!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:24:49 #117
202940 Diebold
We love the South
pi_56135880
De claim van Edwards is te controleren op de website van de Federale Election Commission @ www.fec.gov
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
pi_56135900
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik blijf het toch fascinerend vinden, stel je nu eens voor dat er in Nederland een serieuze lijsttrekker - premier kandidaat is die homofilie gelijk durft te stellen aan pedofilie.
Ik voorzie een smakelijke rel waarna hij/zij meteen de koffers kan pakken...

(en met serieuze kandidat bedoel ik dan niet de SGP)
Ik blijf het af en toe toch maar een eng land vinden...
Koning.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:35:44 #119
202940 Diebold
We love the South
pi_56136106
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Het is jammer dat de NLse mainstream media slechts het nieuws van de VS mainstream media rapporteert
pi_56136178
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Kom op zeg, er zijn zelfs staten waar homo's mogen trouwen. Als homo heb je het behoorlijk goed in de VS in vergelijking met de meeste andere plaatsen in de wereld.
pi_56136185
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:17 schreef Diebold het volgende:
Niet alleen Republikeinen ogen Hillary als een heks.
Van een jaar geleden, maar toch:

quote:
The bottom line of these data is that Senator Clinton remains a public figure who has both a large following of supporters and one who suffers from a substantial antipathy. At the moment, the Senator enjoys more supporters than opponents. Whether than margin is enough to win a national contest or now is, of course, what Democrats (and perhaps the rest of the electorate) will have to decide in the coming months.
http://www.pollster.com/1HillarFavAdjsmall.png

Dus ja, Republikeinen kunnen haar een heks vinden, maar who cares, verstand van goede leiders hebben ze niet echt, en er zullen ook niet-Republikeinen zijn, maar overall heeft men niet zo'n hekel aan Clinton.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:55:13 #122
202940 Diebold
We love the South
pi_56136507
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Van een jaar geleden, maar toch:

[ afbeelding ]
[..]

http://www.pollster.com/1HillarFavAdjsmall.png

Dus ja, Republikeinen kunnen haar een heks vinden, maar who cares, verstand van goede leiders hebben ze niet echt, en er zullen ook niet-Republikeinen zijn, maar overall heeft men niet zo'n hekel aan Clinton.
De rode staten kennende maakt Hillary geen enkele kans in de general elections.
Ze zal vernietigd worden met de impeachment van haar man, en tranen zullen haar dan niet helpen.
Mocht Hillary de primary winnen, dan is een Republikeinse president een gegeven.

Om het een en ander nog iets erger te maken, In het debat van deze week vergat Clinton het bestaan van het 2nd amendment. Daar moet je in rode Staten niet mee aankomen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:57:45 #123
202940 Diebold
We love the South
pi_56136571
recente polls tonen aan dat Obama de grootste kans maakt om zowel McCain en Romney te verslaan in de general elections.
pi_56136575
In de peilingen maakt ze alles behalve geen enkele kans. Ze maakt juist wel kans.
pi_56136587
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Diebold het volgende:
recente polls tonen aan dat Obama de grootste kans maakt om zowel McCain en Romney te verslaan in de general elections.
Lijkt me erg vroeg om daar iets zinnigs over te zeggen...
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:04:53 #126
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56136761
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Monidique het volgende:
In de peilingen maakt ze alles behalve geen enkele kans. Ze maakt juist wel kans.
Het is volgens mij ook gewoon de sterkste kandidaat van de Democraten. Volgens mij heeft ze in de landelijke verkiezing alleen iets van McCain of Giuliani te vrezen, de rest verslaat ze wel.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_56136774
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Diebold het volgende:
Ja, en ze tonen ook aan dat Clinton niet geen enkele kans maakt en dat ze alleen van McCain zou verliezen. Je mening lijkt niet overeen te komen met de peilingen. Maar inderdaad, zoals Evil_Jur zegt, het is wel erg vroeg nog.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:15:25 #128
202940 Diebold
We love the South
pi_56137042
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Monidique het volgende:
Welke peilingen? Primary of General?
Die van November of van deze week?
In November lag Clinton voor in de landelijke polls voor de primary
In recente polls is ze die voorsprong zo als kwijt
Ik verwacht dat wint in Nevada morgen, maar niet SC

In de polls van deze week voor de general election maakt ze geen kans tegen de republikeinen
daar is dan ook geen poll voor nodig
pi_56137173
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:15 schreef Diebold het volgende:
In recente polls is ze die voorsprong zo als kwijt
Nou ja, je ziet mijn internetverwijzing, die voorsprong is ze niet kwijt. Maar daar ging het niet om, het ging om 'geen enkele kans maken'. Dat is onzin, dat kun je zien. Ze zou alleen van McCain verliezen, in vier van de vijf peilingen, en met vrij marginale cijfers. Oftewel: Het merendeel van de Amerikanen ziet haar niet als heks en ze maakt wel degelijk kans.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:22:34 #130
202940 Diebold
We love the South
pi_56137267
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, en ze tonen ook aan dat Clinton niet geen enkele kans maakt en dat ze alleen van McCain zou verliezen. J
Met een CNN poll?
Jouw link toont aan dat Obama meer kans maakt tegen elke Republikein.
pi_56137334
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:22 schreef Diebold het volgende:

[..]

Met een CNN poll?
Nee, die zegt juist het tegenovergestelde. Lees je wel wat ik schrijf, de internetverwijzingen die ik plaats, of heb je het over iets anders?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:25:54 #132
202940 Diebold
We love the South
pi_56137362
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou ja, je ziet mijn internetverwijzing, die voorsprong is ze niet kwijt. Maar daar ging het niet om, het ging om 'geen enkele kans maken'. Dat is onzin, dat kun je zien. Ze zou alleen van McCain verliezen, in vier van de vijf peilingen, en met vrij marginale cijfers. Oftewel: Het merendeel van de Amerikanen ziet haar niet als heks en ze maakt wel degelijk kans.
Volgens de CNN poll, het Hillary netwerk.
CNN kennen we nog van de vorige verkiezing: Bush wins, no Gore wins, oops it's Bush
Terwijl een deel van de kiezers nog niet eens had gestemd
Obama verslaat haar cijfers tegen elke Republikein
pi_56137485
O, oké, op die BNW-fiets. Ook goed.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:31:19 #134
202940 Diebold
We love the South
pi_56137541
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, die zegt juist het tegenovergestelde. Lees je wel wat ik schrijf, de internetverwijzingen die ik plaats, of heb je het over iets anders?
we kijken naar jouw link die je opgeeft

John McCain (R) vs. Hillary Clinton (D)
Poll Date Sample McCain (R) Clinton (D) Spread
RCP Average 01/09 to 01/13 - 48.5% 44.5% McCain +4.0%
USA Today/Gallup 01/10 - 01/13 1106 LV 50% 47% McCain +3%
Hotline/FD 01/10 - 01/12 803 RV 47% 43% McCain +4%
CNN 01/09 - 01/10 840 RV 48% 50% Clinton +2%
Rasmussen 01/09 - 01/10 800 LV 49% 38% McCain +11%
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:35:04 #135
202940 Diebold
We love the South
pi_56137646
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:29 schreef Monidique het volgende:
O, oké, op die BNW-fiets. Ook goed.
CNN: Hillary netwerk
MSNBC: Hillary netwerk
FOX: HIllary netwerk

en ga zo maar door
MSNBC herhaalde het interview van Clinton tot drie keer toe afgelopen zondag, eenmaal smorgens, middags, en wat hier als prime-time wordt beschouwd.
Een uur gratis zendtijd.
Maar goed, de eigenaren zijn dan ook GE en Bill Gates, een goede vriend van Clinton.
Dit soort inkind donaties zijn nog niet verplicht om gerapporteerd te worden
Enig idee wat het kost vandaag de dag, een uur zendtijd?
pi_56137693
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:35 schreef Diebold het volgende:

[..]

CNN: Hillary netwerk
Die krijgen juist klachten uit het Hillary kamp omdat ze te duidelijk Obama zouden steunen.
quote:
MSNBC: Hillary netwerk
Mogelijk
quote:
FOX: HIllary netwerk
Zeker niet, Fox poept op Democraten.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:41:47 #137
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56137809
FOX? Hillary?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:42:36 #138
202940 Diebold
We love the South
pi_56137833
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Alleen de voorsprong in Nevada was 40-50 procent voor de primary
Die voorsprong is nu slecht enkele punten. Dezelfde trend zie je in andere staten.

Uit jouw internet verwijzing blijkt dat Obama een grotere kans maakt om de general te winnen.
bovendien is het een moment opname. Wacht tot de Republeinen Bills schandalen weer naar boven halen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:43:38 #139
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_56137870
http://www.votecount2008.org/
Het is kiezen tussen slecht en nog slechter
en dan worden de stemmen ook nog niet geteld
La grande Carnevale
Brood en spelen
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
pi_56137903
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:43 schreef Babyloniaa het volgende:
La grande Carnevale
Brood en spelen
Ok, duidelijk weer iemand verdwaald uit BNW... Het was gezellig, maar dit is een serieuze discussie, doei :w
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:46:24 #141
202940 Diebold
We love the South
pi_56137949
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
FOX? Hillary?
Serieus. Clinton, clinton, clinton, dag in dag uit
Nu in ieder geval nog wel. Fox behoort dan ook onder de coporate media, en Hillary gaat aan kop in het aannemen van geld van olie en gas bedrijven.
pi_56137971
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef Diebold het volgende:
Uit jouw internet verwijzing blijkt dat Obama een grotere kans maakt om de general te winnen.
Mja. Mogelijk. Hoe dan ook, er is geen sprake van "geen enkele kans" voor Clinton. Daar ging het immers om.
quote:
Wacht tot de Republeinen Bills schandalen weer naar boven halen.
Ja, lijkt mij een goed plan. Laat de Republikeinen maar komen met die schandalen uit de erbarmelijke, door honger geteisterde jaren negentig, schandalen waar het algemene publiek maling aan had en vooral een conservatief-Republikeins feest was.
pi_56138012
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:46 schreef Diebold het volgende:

[..]

Serieus. Clinton, clinton, clinton, dag in dag uit
Nu in ieder geval nog wel. Fox behoort dan ook onder de coporate media, en Hillary gaat aan kop in het aannemen van geld van olie en gas bedrijven.
Jongen je hebt geen idee waar je over praat, Fox is een uitgesproken Republikeins netwerk. Als die al iets over Hillary te vertellen hebben is het om haar de grond in te stampen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:49:17 #144
202940 Diebold
We love the South
pi_56138035
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:43 schreef Babyloniaa het volgende:
La grande Carnevale
Brood en spelen
Voor het eerst hebben Amerikanen de keuze om een kandidaat te kiezen dat geen stem is voor corporate Amerika, een kandidaat die geen geld aanneemt van lobbyisten en pacs.
Lijkt mij geen keuze tussen slecht en nog slechter.
Er blijven alleen minder kandidaten over aan beide kanten.
pi_56138073
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:49 schreef Diebold het volgende:

[..]

Voor het eerst hebben Amerikanen de keuze om een kandidaat te kiezen dat geen stem is voor corporate Amerika, een kandidaat die geen geld aanneemt van lobbyisten en pacs.
Wie?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:50:53 #146
202940 Diebold
We love the South
pi_56138078
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:48 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Jongen je hebt geen idee waar je over praat, Fox is een uitgesproken Republikeins netwerk. Als die al iets over Hillary te vertellen hebben is het om haar de grond in te stampen.
We kijken toch echt elke dag naar CNN, MSNBC en Fox.
Onze voorkeur gaat naar CSpan.
Hoe vaak kijk je zelf naar Fox?
pi_56138105
En voor de duidelijkheid, kandidaten mogen geen donaties aannemen van bedrijven of vakbonden...
pi_56138128
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:50 schreef Diebold het volgende:

[..]

We kijken toch echt elke dag naar CNN, MSNBC en Fox.
Onze voorkeur gaat naar CSpan.
Hoe vaak kijk je zelf naar Fox?
Vaak genoeg...
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:56:08 #149
202940 Diebold
We love the South
pi_56138200
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wie?
Democraten Obama en Edwards
Beiden nemen geen geld van pacs aan, en Obama heeft samen met Feingold en Republikein Coburn wetgeving geschreven op het gebied van ethics en lobbying reform, 4 zelfs in de laatste paar jaar, de laatste was het grootste reform sinds Watergate.

Republikeinen: Huckabee en Ron Paul

De andere kandidaten zijn omgekocht door corporate America:
In volgorde van de grootste aannemers van geld van pacs en lobbyisten.
1. Hillary Clinton
2. McCain
3. Romney

www.fec.gov
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:57:48 #150
202940 Diebold
We love the South
pi_56138250
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:53 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Vaak genoeg...
Dat is vreemd.
De Europese versie?
CNN international is ook niet hetzelfde als CNN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')