Heb ik helemaal geen problemen mee. Enerzijds vind ik het op die manier interessanter en de mening wordt in ieder geval niet verpakt onder het mom van schijnobjectiviteit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Colmes is dan ook de enige. Maar het grappige bij FOX is dat presentatoren hun mening geven. Niks 'we report, you decide'.
Ik ook niet. Mitt is eng.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:01 schreef Klopkoek het volgende:
Die Romney is nou net iemand die ik absoluut niet wil met z'n hagelwitte gebit.
Tsja ik weet niet. Hij lijkt me zo corrupt. En dat hij z'n mormoonse afkomst probeert te verbergen of daar zelfs een beetje afstand van neemt maakt het mijns inziens onbetrouwbaar. Het zou juist een teken van standvastigheid, betrouwbaarheid en integriteit zijn wanneer hij pal zou staan voor de strenge hechte gemeenschap waarin hij is opgegroeid.quote:
Bij mij is het ook een kwestie van gevoel. Ik vertrouw 'm voor geen meter.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tsja ik weet niet. Hij lijkt me zo corrupt. En dat hij z'n mormoonse afkomst probeert te verbergen of daar zelfs een beetje afstand van neemt maakt het mijns inziens onbetrouwbaar. Het zou juist een teken van standvastigheid, betrouwbaarheid en integriteit zijn wanneer hij pal zou staan voor de strenge hechte gemeenschap waarin hij is opgegroeid.
nu nog maar 1 procent.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:10 schreef Luutgaert het volgende:
McCain inmiddels drie procentpunten boven Paul.
Nee, op de uitslag. Maar er is pas 2% binnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:18 schreef Caesu het volgende:
[..]
nu nog maar 1 procent.
maar er staat 0% precincts reporting?
dus dit is alleen nog maar gebaseerd op entrance/exit polls?
Inderdaad, even wachten nogquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, op de uitslag. Maar er is pas 2% binnen.
Er wordt in Nevada gebruik gemaakt van de caucus; een bijeenkomst van plaatselijke leden van een politieke partij. Die bijeenkomsten zijn op een zeker tijdstip gepland, en zodra ze afgelopen zijn, zijn resultaten van de desbetreffende caucus dus bekend.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:03 schreef Luutgaert het volgende:
Is het nu 1 uur 's middags in Nevada? Worden de uitslagen dan al gegeven terwijl de stembussen nog open zijn of hoe zit dat?
Wat ook gek was in New Hampshire: de uitslagen van enkele dorpjes bekendmaken al voor de andere gaan stemmen. Lijkt me beģnvloedend.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Er wordt in Nevada gebruik gemaakt van de caucus; een bijeenkomst van plaatselijke leden van een politieke partij. Die bijeenkomsten zijn op een zeker tijdstip gepland, en zodra ze afgelopen zijn, zijn resultaten van de desbetreffende caucus dus bekend.
quote:I drink your milkshake, even though I opposed drinking your milkshake four years ago. -- Mitt Romney
I drink your milkshake, but only if the Bible says it's allowed. -- Mike Huckabee
I may drink your milkshake for another 100 years, if that's what it takes. -- John McCain
I drank a milkshake on 9/11. -- Rudy Giuliani
I drink your milkshake, but I'm paying for it with gold. -- Ron Paul
I will fight the corporations so that you can drink your own milkshake. -- John Edwards
I change your milkshake -- Barack Obama
I peacefully drink your milkshake. -- Dennis Kucinich
I have 35 years of milkshake-drinking experience. *sob* -- Hillary Clinton
Global warming is melting your milkshake -- Al Gore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |