Ik mis de mooie momenten met bijvoorbeeld Sylvia? Leuke momenten met Eric, lol momenten met Jaap etc etc etc..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:51 schreef coldstar het volgende:
Valt er dan wat anders te laten zien als agressie.......
Vind het een pracht filmpje!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef STAP01 het volgende:
Zo, dat was het filmpje van Mr DGK himself. Alle scenes waar DGK groot mee is geworden!
Mijns inziens!
Ik heb DGK vanaf dag 1 gevolgd en hier kreeg ik een paar kriebels van in mn buik. Hij heeft toch echt wel voor de meeste hoogtepunten gezorgd!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:58 schreef Kaleddis het volgende:
Al met al een mooi filmpje, en dan zijn er nog zoveel fragmenten die ze ook hadden kunnen gebruiken.... Het is duidelijk wie er voor actie zorgt in die kooi.
En wat mooi om die reactie van Huub te zien op het filmpje. Daar kwam een hoop emotie los.
Dat miste ik ook heel erg in het filmpje: Sylquote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik mis de mooie momenten met bijvoorbeeld Sylvia? Leuke momenten met Eric, lol momenten met Jaap etc etc etc..
Kan ik Brian zn jaarfilmpje nog ergens terugvinden? ik ga wel ff zoeken btw
Een klein stukje uit een stukje op VV. "Het is heel klote, want ik vind het leuk en dus ga ik." Met andere woorden: wat jij vindt zal me aan mijn egocentrische reet roesten.quote:20:16 "Luister Aman, het is heel kl*te."
Eindelijk krijgt ze dan haar moeder aan de telefoon. "Heb je mijn brief gehad, schatje?", vraagt ze meteen. "Luister Aman, het is heel kl*te. Ik ga er heen, want ik vind het heel leuk om naar Amerika gaan!", laat ze haar dochter weten.
ik vond het ook leuk om te zien.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:53 schreef Ziet het volgende:
superfilmpje zeg!
Hier ook hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 21:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb DGK vanaf dag 1 gevolgd en hier kreeg ik een paar kriebels van in mn buik. Hij heeft toch echt wel voor de meeste hoogtepunten gezorgd!
Mooi gezegd !quote:Op maandag 14 januari 2008 21:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb DGK vanaf dag 1 gevolgd en hier kreeg ik een paar kriebels van in mn buik. Hij heeft toch echt wel voor de meeste hoogtepunten gezorgd!
Precies..dat geldt voor mij ook...de schreeuwHuub en de sexHuub sla ik liever over..(mute en stream op zwart) maar alles wat Huub nog meer is koester ik..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef Dark het volgende:
Lekker snel!![]()
[..]
Vind het een pracht filmpje!
Dit is Huub voor mij, een achtbaan waar ik af en toe van geniet, maar even zo vaak niet in wil zitten!
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef Lunaflame het volgende:
Dit bruiningscentrum zit vlak bij Hizi Hair in Amsterdam Noord.
Aphrodite Bruiningscentrum
Buikslotermeerplein 110-1
Tel: 020 6369010
Hizi Hair zit op nr 98.
Had mooi gestaan in het filmpje maar die beelden kennen we al wel. Die hebben we al een paar keer gezien.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooi gezegd !![]()
Wat ik miste waren de beelden van Syl, die hem verwelkomt, en een knuffel geeft, als hij zegt dat hij mag blijven in de villa.....
En dat mens heeft het ook altijd over 'mama' als ze tegen Amanda praat, daar kan ik niet tegenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een klein stukje uit een stukje op VV. "Het is heel klote, want ik vind het leuk en dus ga ik." Met andere woorden: wat jij vindt zal me aan mijn egocentrische reet roesten.
Ook toevallig het zit ernaast en heeft hetzelfde telefoonnummer. Zit een vreemd luchtje aanquote:Op maandag 14 januari 2008 21:02 schreef kit2u het volgende:
Nog 1
Zonnestudio Athena
buikslotermeerplein 108
AMSTERDAM
020-6369010
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:01 schreef neehe het volgende:
Huub kan bij elk fragment van het filmpje wel zeggen : Toen was ik zo lam joh.
En nu even de filmpjes van Brian en huub naast elkaarquote:Op maandag 14 januari 2008 21:04 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies..dat geldt voor mij ook...de schreeuwHuub en de sexHuub sla ik liever over..(mute en stream op zwart) maar alles wat Huub nog meer is koester ik...
Dat zijn wel Huub momenten maar de FEBO heeft er voor gekozen om Huub op het eind van het filmpje nog even te confronteren met de pijpscene en Katy ook nog even voor gek te zetten.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Had mooi gestaan in het filmpje maar die beelden kennen we al wel. Die hebben we al een paar keer gezien.
En een agressieve Huub die zien we bijna nooit.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Had mooi gestaan in het filmpje maar die beelden kennen we al wel. Die hebben we al een paar keer gezien.
Ik heb 'm niet helemaal gezien dus ik zit te hopen op een linkje naar het filmpje..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef Dark het volgende:
Lekker snel!![]()
[..]
Vind het een pracht filmpje!
Dit is Huub voor mij, een achtbaan waar ik af en toe van geniet, maar even zo vaak niet in wil zitten!
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef Lunaflame het volgende:
Hizi Hair zit op nr 98.
Begint je wat te dagen.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:07 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ook toevallig het zit ernaast en heeft hetzelfde telefoonnummer. Zit een vreemd luchtje aan
nou, we hebben topics vol met zoeken verricht. We zijn tot de grootouders gekomen, maar de moeder is en blijft onvindbaar. Onze poten hebben we echt wel uitgestoken, hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:50 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik wil verder niet zoveel daarover kwijt omdat ik graag zie dat jullie ook een poot uitsteken.
Maar weet dat er hier mensen tussenzitten die heel erg hun best doen om de identiteit van Amanda te beschermen.
en de website: http://www.aphrodite-zonnecentrum.nl/quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef Lunaflame het volgende:
Hizi Hair zit op nr 98.
Hier heb je een punt!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zijn wel Huub momenten maar de FEBO heeft er voor gekozen om Huub op het eind van het filmpje nog even te confronteren met de pijpscene en Katy ook nog even voor gek te zetten.
Wat een goedkoop volk is het ook.....Flens en consorten dus.
Die fluiter toch.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Niet de Hizi op de Concourslaan dat is ergens anders,
Hizi op het Buikslotermeerplein 110 Amsterdam Noord.
Enorm gezellige huiskamer, 1 gastvrouw die de leiding heeft type Patty Brard
Maar wat hebben we er eigenlijk aan ? Amanda ziet haar moeder weer tijdens of na het golfen zei ze.
Ze krijgt hem meer tussen haar orenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier heb je een punt!
Amanda mag haar moeder waarschijnlijk off cam zien - op de golfbaan en op de rug gefilmd - er wordt overal rekening mee gehouden, een zwakke gezondheid, golfuurtjes, dokter en ziekenhuisbezoekjes.....
En arme Katie krijgt ze vol om d'r oren!
Dat meten met 2 maten stoort mij inmens............kutfebo, kutflens!
Gaan we woorden vangen, skattie?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze krijgt hem meer tussen haar oren
Ben weleens bij Aphrodite geweest maar het is niet de moeder van Amanda die daar eigenaresse isquote:Op maandag 14 januari 2008 21:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Niet de Hizi op de Concourslaan dat is ergens anders,
Hizi op het Buikslotermeerplein 110 Amsterdam Noord.
Amanda zei dat haar moeder een zonnebankstudio erbij heeft.
Jan zit op de Buiten Wieringerstraat, hoek Haarlemmerdijk, einde nieuwe dijk
ik kende de bedrijfsleider die uit een keurig bankiers gezin kwam uit Amsterdam -zuid
en dit erbij deed als verzorger en gastheer in het weekeinde . Alles in geheim.
Maar wat hebben we er eigenlijk aan ?
Amanda ziet haar moeder weer tijdens of na het golfen zei ze net om 21:00 uur.
Ik ga niet op haar stemmen nu de popupoll loopt , omdat ik Amanda zielig vind,
de kas niet spekken voor John.![]()
Nou he, dat maakt haar een enorme eigenwijze kuthquote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik heb fouten gemaakt, jij toch ook?
Lieke: Ik heb geen fouten gemaakt.
Puh lease Lieke, geef eens een keertje toe.
Ik las dat we beter verder in Amanda topic konden,quote:Op maandag 14 januari 2008 21:25 schreef avonne het volgende:
tuinfluiter, ging het over specifiek het adres van één van die zonnestudio's?
Tuuuuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:32 schreef lorence1 het volgende:
zal het weer op ruzie uitllopen?
Joh, echt waar? Lieke wist vanaf dag 1 dat Huub poly amoureus was en toch duikt ze met hem het bed in en wilde met hem verder.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke geeft aan dat zij en Huub totaal andere normen en waarden hebben....
Luister naar je gevoelquote:Op maandag 14 januari 2008 21:32 schreef lorence1 het volgende:
zal het weer op ruzie uitllopen?
Is dit gesprek ook al gescript ?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, echt waar? Lieke wist vanaf dag 1 dat Huub poly amoureus was en toch duikt ze met hem het bed in en wilde met hem verder.
Ach, waar heb ik het over.....tot morgen en geniet van dit gescripte gesprek. Kan Lieke sowieso niet horen.
Succes voor de COSsers van vanavond .
Waar is dat oude Mamanda topic gebleven? Copycat, kan jij hem nog terugvindenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik las dat we beter verder in Amanda topic konden,
maar Amanda vertelde dat haar moeder een zonnestudio had in Amsterdam Noord,
nu nog steeds ?, ik weet het niet.
Ik was dit alweer vergeten, want haar Turkse stief vader had ook een modellenbureau, overleed.............
Thomas Slayer begon er net weer over.
Amanda vertelde ook een kapsalon aan huis te hebben , maar dat haar moeder nu een huis heeft gekocht
voor hen in Zaandam en elders woont.................
zo zie ik het ook precies.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef Katewalker het volgende:
Lieke haar gevoel voor Huub is helemaal blank zegt ze. Dat Lieke niet meer verliefd is op Huub kan je haar niet kwalijk nemen. Verliefdheid kan ineens over zijn....Maar wat ik haar wel kwalijk neemt is dat ze Huub daarvan de schuld geeft...én bovendien legt ze ook bij hem neer dat ze nu een afkeer van hem heeft...en dat laatste heeft niks met Huub te maken maar met de dame zelf...zij is maanden met Huub door gegaan terwijl ze niet meer verliefd was...die afkeer die ze nu voelt en op Huub projecteert is de afkeer voor haarzelf..dat geloof ik echt..
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2quote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is dat oude Mamanda topic gebleven? Copycat, kan jij hem nog terugvinden
Thanks!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2
En nu ben ik weer project runwayen.
knipper knipper knipper knipper Hey hey heyquote:Op maandag 14 januari 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
Laatste capje. De politiek correcte , doe je ding, blijf bij je gevoel, wortelchakra, ik voel me keigoed en schijt heeft aan alles Lieke.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
lieke heeft nog geen respect voor huub
owwwwwwwww wisten we nog niet.![]()
Huub wat zie je toch in dat irritante zeikkonijn afin streams weer uit dus
Ik vind het een goed filmpje, zonder franje!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:46 schreef neehe het volgende:
Ik snap niet dat Huub trots op dat filmpje is.
Kan het nou niet echt een positief filmpje vinden.
Thanks!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef Leandra het volgende:
Mooie OP Nostalgist![]()
Wat een intrieste toestand dat Amanda d'r moeder er nu weer eens niet voor haar zal zijn![]()
Dat ze er geen behoefte aan heeft om in die villa op visite te komen kan ik me nog voorstellen, maar dat ze op het enige moment dat haar kind wat ze al een jaar niet gezien heeft een paar uur buiten die villa en die 108 camera's kan zijn een tripje naar Miami gaat maken is te zielig voor woorden
Ik vind dat ze zo voor 100% gelijk heeft. Heerlijk een kerel die je zo vernederd hebt en zo smerig behandeld heeft, verdient alleen dit.......quote:Op maandag 14 januari 2008 21:52 schreef Katewalker het volgende:
Zodra Huub gaat voelen dat Lieke in het gesprek boven hem gaat staan wordt hij boos...een heel normale reactie...kijk naar de kop van Lieke..die hooghartige blik..en de nu boze ogen van Huub..Lieke duwt hem gewoon neer...Huub verzet zich daartegen..logisch toch?![]()
Ik hoop dat dit echt het allerlaatste gesprek is tussen Huub en Lieke..Ik weet dat Huub een volhouder is...in Jaap bleef hij ook maar vertrouwen hebben..die kreeg hij wel weer aan zijn kant maar met Lieke gaat dat niet lukken...
PHfff ik schreef alleen :quote:Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het een goed filmpje, zonder franje!
Wil jij dan dat iedereen na een jaar DGK afgeschilderd wordt als - kijk eens hoe mooi en goed ik ben?
Ik wil DGK zoals het is, rauw en onversneden!
Ik zit niet te wachten op filmpjes van mensen die zich zoveel mooier voordoen dan ze zijn, ik wil gewoon de spraakmakende beelden, de beelden waar wij cossen vol van geschreven hebben!
Ik zit persoonlijk niet te wachten op beelden waarvan er een uur cos opvolgde.
Waarom kijk je eigenlijk, als je alleen de "zalvende, mooie, oh ik voel me keigoed" beelden wil zien?
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
Van de DGK_Redactie :
Ook de andere Miljonairs kijken geboeid toe hoe Huub de Villa op stelten kon zetten. Maar het meest schokkende moment blijkt het aan het eind te zitten. We zien een flits van Huub die de liefde bedrijft met een groupie en vervolgens zijn lading deponeert in een ruimte die oorspronkelijk bedoeld is voor andere dingen…
Of het zielig is, weet ik niet......quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef Leandra het volgende:
Mooie OP Nostalgist![]()
Wat een intrieste toestand dat Amanda d'r moeder er nu weer eens niet voor haar zal zijn![]()
Dat ze er geen behoefte aan heeft om in die villa op visite te komen kan ik me nog voorstellen, maar dat ze op het enige moment dat haar kind wat ze al een jaar niet gezien heeft een paar uur buiten die villa en die 108 camera's kan zijn een tripje naar Miami gaat maken is te zielig voor woorden
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het een goed filmpje, zonder franje!
Wil jij dan dat iedereen na een jaar DGK afgeschilderd wordt als - kijk eens hoe mooi en goed ik ben?
Ik wil DGK zoals het is, rauw en onversneden!
Ik zit niet te wachten op filmpjes van mensen die zich zoveel mooier voordoen dan ze zijn, ik wil gewoon de spraakmakende beelden, de beelden waar wij cossen vol van geschreven hebben!
Ik zit persoonlijk niet te wachten op beelden waarvan er een uur cos opvolgde.
Waarom kijk je eigenlijk, als je alleen de "zalvende, mooie, oh ik voel me keigoed" beelden wil zien?
ze zijn deze keer toch aardig neutraal uit elkaar gegaan?quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ze zijn deze keer toch aardig neutraal uit elkaar gegaan?
Wat ik ervan begreep gaan ze allebei nadenken over 'een nieuwe start' , blanco...geen verwijten meer over het verleden, maar ook geen dekkings of speldeals.
Morgen wordt het gesprek vervolgd.
Zit er iemand in DGK die Claire heet ?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef 2live het volgende:
Is Claire vandaag een beetje zichtbaar geweest? Ik vind haar zo onopvallend aanwezig, ik vergeet af en toe dat ze er is.
dat zegt Amanda ook de hele dag..quote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef 2live het volgende:
Is Claire vandaag een beetje zichtbaar geweest? Ik vind haar zo onopvallend aanwezig, ik vergeet af en toe dat ze er is.
Ik hoop dat het lukt. Ik ben toch bang dat als het gesprek morgen over een andere dag nogmaals besproken word, het toch weer niet tot een compromie zal komen. Ik heb het idee dat Lieke echt zo gekwetst is dat Huub niets meer goed kan doen. Ja, iemand die je zulke verwensingen gunt en je moeder nog een enrstige ziekte, zodat je tegen stander maar zo snel mogelijk die villa zal verlaten, zodat jij eerder de winnaar bent, kan ik me wel wat voorstellen bij de gevolens van Lieke voor Huub.......quote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ze zijn deze keer toch aardig neutraal uit elkaar gegaan?
Wat ik ervan begreep gaan ze allebei nadenken over 'een nieuwe start' , blanco...geen verwijten meer over het verleden, maar ook geen dekkings of speldeals.
Morgen wordt het gesprek vervolgd.
ja, was leuk om te zien...... kwam vanuit Amanda der hart... ze krijgen weer een beetje de band, die ze vroeger hadden.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef Marieke_B het volgende:
Huub en Amanda kunnen weer goed met elkaar de laatste tijd...
Zij kuste hem ook (als enige) na z'n jaarfimpje om het te feliciteren..
die gedachten kwamen ook bij mij op... maar laten we uitgaan van het goede in de mens huubquote:Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat Huub niet oprecht was in dit gesprek?
Volgens mij zat hij te zoeken naar dingen om haar later weer op te pakken.
Dat gevoel heb ik ook. En Huub kennende verwacht dat het niet lang zal duren voordat we 'n antwoord hebben.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
dat is het verschil in verwerking..... schelden is niet goed; maar het komt voor uit onmacht en dan kan je er van alles uitflappen om een ander zich net zo rot te laten voelen als je jezelf voelt.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt. Ik ben toch bang dat als het gesprek morgen over een andere dag nogmaals besproken word, het toch weer niet tot een compromie zal komen. Ik heb het idee dat Lieke echt zo gekwetst is dat Huub niets meer goed kan doen. Ja, iemand die je zulke verwensingen gunt en je moeder nog een enrstige ziekte, zodat je tegen stander maar zo snel mogelijk die villa zal verlaten, zodat jij eerder de winnaar bent, kan ik me wel wat voorstellen bij de gevolens van Lieke voor Huub.......
Dat zouden dus echt medelijdenstemmen zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
Nog even en de pou poul van amanda gaat ook steigen.....
voor mij wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
Haar script ligt denk ik nog op de plankquote:Op maandag 14 januari 2008 22:13 schreef neehe het volgende:
[..]
Zit er iemand in DGK die Claire heet ?
ze staat bij mij op nummerke 2quote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
ja zeker weten dat die gaat steigenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
+1quote:Op maandag 14 januari 2008 22:22 schreef miesy het volgende:
[..]
voor mij wel.
ik zie dat aan de frustratie als hij zich weer eens niet begrepen voelt,
dat straalt hij uit en tekent zijn gezicht. dingen die je niet kunt acteren, imo.
Vanaf zaterdag 5 januari 2008, ze heeft zelfs een eigen topic: Clairequote:
Het is dat Natasia weg is,maar zo wordt het wel een kopie van haar, dat geklooi in de keuken...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:23 schreef Spoko het volgende:
wat smijt die Lieke met het bestek, wil ze aandacht ofzo???
Ik denk dat Lieke het wel degelijk begrijp. Ik denk alleen dat Lieke het niet blijft begrijpen. De relatie tussen Huub en Lieken heeft veel ruzie's gekent en werden ook weer steeds bij gelegd. Ik denk dat het na de zoveelste keer dan inderdaad voorbij is en dat je liefde heel snel om kan draaien in haat. Zeker als je bang gaat worden in een relatie, lijkt het me heel verstandig hier zo snel mogelijk een einde aan te maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef Desii het volgende:
[..]
dat is het verschil in verwerking..... schelden is niet goed; maar het komt voor uit onmacht en dan kan je er van alles uitflappen om een ander zich net zo rot te laten voelen als je jezelf voelt.
Ik begrijp zo waar het bij Huub vandaan komt..... jammer dat Lieke dat helemaal niet begrijpt.
Maar ik heb ook zo'n driftig karakter... .dat zal het wel wezen
En tuurlijk is het fout........ maar zo menselijk
Hopelijk gaan ze een beetje nadenken nu het Against Violence Only Love bord zo naast de TV staat. Deze heeft DASAV ambassadrice DJ Miss Melody op het feest van zaterdag aan Amanda gegeven.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:01 schreef coldstar het volgende:
Het filmpje was inderdaad aardig. Alles wordt weer goedgepraat door Huub met, ik was dronken, ik had zo verschrikkelijk gedronken. Je moet wel een hele grote plaat voor je hersenpan hebben, al;s je hier niet eens wat over na gaat denken.
zo is het maar net.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef Desii het volgende:
[..]
dat is het verschil in verwerking..... schelden is niet goed; maar het komt voor uit onmacht en dan kan je er van alles uitflappen om een ander zich net zo rot te laten voelen als je jezelf voelt.
Ik begrijp zo waar het bij Huub vandaan komt..... jammer dat Lieke dat helemaal niet begrijpt.
Maar ik heb ook zo'n driftig karakter... .dat zal het wel wezen
En tuurlijk is het fout........ maar zo menselijk
ik denk dat dit typisch Huub is..hij meent alles wat hij zegt maar denkt ondertussen als een strateeg.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
Nee Avonne, dat ben je niet.....ik dacht verdomd dat ik weer alleen stond in mijn bevindingenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
Omdat Amanda graag naaldhakken in schouders plant?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef dasav het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze een beetje nadenken nu het Against Violence Only Love bord zo naast de TV staat. Deze heeft DASAV ambassadrice DJ Miss Melody op het feest van zaterdag aan Amanda gegeven.
[ afbeelding ]
Dat was 1 van de grootste hufters van de geschiedenis maar wordt nog steeds door een heel volk aanbeden.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:30 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik denk dat dit typisch Huub is..hij meent alles wat hij zegt maar denkt ondertussen als een strateeg.
hij heeft écht wel iets van Napoleon
zijn "toevallig" ook vooral de anti-huperts die dit denken.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee Avonne, dat ben je niet.....ik dacht verdomd dat ik weer alleen stond in mijn bevindingen
Nee Miessy, skattie, ik denk het ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef miesy het volgende:
[..]
zijn "toevallig" ook alleen de anti-huperts die dit denken.
Tuurlijk want de mensen die Huub mogen zijn gek,eng en lopen met de massa mee.Kan nog wel meer benamingen vinden voor de Huubfans.Ben je fan van Huub dan neig je haast naar sektegedrag en weet ik nog wat.Maar ben je fan van een ander dan mag dat zomaarquote:Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef miesy het volgende:
[..]
ja!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef SiRojK het volgende:
Is het jullie al wel eens opgevallen dat Claire een beetje een overmatig voorhoofd heeft?
Jezus, is dat gezeik nou nog niet afgelopen??quote:Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef miesy het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van....ik heb die popu poul al zo vaak zien veranderen. Eerst Huub/ Jaap, daarna Huub/ Lieke , nu weer Huub/ jaap......nou Amanda weer in de ogen van wat mensen, die Huub zo lief heeft gefeliciteerd met zijn mooie filmpje. En Huub die onderhand weer als een puppie bij Amanda slijmt, blijkt Amanda ineens toch wel aardig. Dus smssen maar weer 30x voor Huub, 2 x voor jaap en 1x voor Amandaquote:Op maandag 14 januari 2008 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zouden dus echt medelijdenstemmen zijn
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
Van de DGK_Redactie :
Ook de andere Miljonairs kijken geboeid toe hoe Huub de Villa op stelten kon zetten. Maar het meest schokkende moment blijkt het aan het eind te zitten. We zien een flits van Huub die de liefde bedrijft met een groupie en vervolgens zijn lading deponeert in een ruimte die oorspronkelijk bedoeld is voor andere dingen…
Huh ? Heb je een link ?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef mazaru het volgende:
Huub zijn jaarfilmpje staat op de Tiensite. Net even zitten kijken, ik kon een grijns toch niet onderdrukken.
Huub heeft de gouden kooi groot gemaakt.
Hear! Hear !quote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is ook nog een neutrale middenweg, en die is over het algemeen een stuk objectiever dan de pro en anti tunnelvisionairs.
ik zie' m niet ..quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef mazaru het volgende:
Huub zijn jaarfilmpje staat op de Tiensite. Net even zitten kijken, ik kon een grijns toch niet onderdrukken.
Huub heeft de gouden kooi groot gemaakt.
Sorry voor de layout screw up Dat valt meequote:Op maandag 14 januari 2008 22:40 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik zie' m niet ..(' t filmpje bedoel ik)
Zo!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef Leandra het volgende:
Het is gvd Bush niet: "If you're not with us, you're against us"
Er is ook nog een neutrale middenweg, en die is over het algemeen een stuk objectiever dan de pro en anti tunnelvisionairs.
Ik kan geen 1 filmpje van die site zienquote:Op maandag 14 januari 2008 22:40 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik zie' m niet ..(' t filmpje bedoel ik)
Ik zie alleen tekst over het filmpje.......quote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sorry voor de layout screw up Dat valt mee![]()
Je moet daar wel inloggen om een filmpje te kunnen kijken, maar hier staat die:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
dank!, inloggen is geen probleem en je link werkt ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat noemen ze bij ons een opgeruimd voorhoofd......quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef SiRojK het volgende:
Is het jullie al wel eens opgevallen dat Claire een beetje een overmatig voorhoofd heeft?
Het rode puntmutsje ontbreektquote:Op maandag 14 januari 2008 22:41 schreef STAP01 het volgende:
Huh!!!? Amanda achter een kruiwagen! Wat klopt hier niet!
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus, is dat gezeik nou nog niet afgelopen??
Als je Huub z'n voeten niet kust word je hier al neergezet als "anti-Huub"
Er zijn ook een hoop mensen die niet voor of tegen Huub zijn, maar van dit soort opmerkingen ga je wel zo over je nek dat je iig liever niet in het pro-Huub kamp wilt zitten.
No way, wie wat waarquote:Op maandag 14 januari 2008 22:47 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap en Huub nu eindelijk over Amanda aanpakken.... Zou het dan toch eindelijk gebeuren ?
en wij zien alleen maar het goede in huub, en zijn niet in staat te beseffenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk want de mensen die Huub mogen zijn gek,eng en lopen met de massa mee.Kan nog wel meer benamingen vinden voor de Huubfans.Ben je fan van Huub dan neig je haast naar sektegedrag en weet ik nog wat.Maar ben je fan van een ander dan mag dat zomaar
mooi, want dat had ook zomaar gekunt.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:36 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Nee Miessy, skattie, ik denk het ook.
En ik ben dol op Huub!...Met al z'n slechte en goede kanten
.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zie alleen tekst over het filmpje.......Geen filmpje....
Ik reageer niet eens meer op zulke post, het is altijd het zelfde. wat ik wel jammer vind is dat heel wat users niet meer in de COS willen reageren om deze posten. Ik post nog niet echt heel erg lang op Fok, maar heb er al een aantal zien vertrekken naar de cs of, helemaal weg. Jammer eigenlijkquote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn ook een hoop mensen die niet voor of tegen Huub zijn, maar van dit soort opmerkingen ga je wel zo over je nek dat je iig liever niet in het pro-Huub kamp wilt zitten.
ze is in het prikkeldraad blijven hangenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Hoe komt Dilana aan het sneetje in zijn oor, waardoor hij nu met die lampekap rond loopt?
Ik ook, op die tiensite gaat het niet lukken.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
No way, wie wat waar
Ik wil het jaarfilmpje ook zien
16 x!!! Wow, dat moet dat beessie wel erg grote oren hebbenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze is in het prikkeldraad blijven hangen
Volgens Brian is ze 16 keer genaaid bij de dierenarts
Ja hoor, kijk maar een paar posten boven jequote:Op maandag 14 januari 2008 22:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ook, op die tiensite gaat het niet lukken.
ik geef toe, en corrigeer mijzelf hier.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebbes!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben aan het stuntelen![]()
Je moet eerst naar de pagina met de livestreams, en dan staat die hier
[ afbeelding ]
Reken er maar niet op.Claire kan pas eind februari eruit.Dus moeten ze tot die tijd weer Brian en Amanda te vriend houden.Zo gaat het steeds.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:47 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap en Huub nu eindelijk over Amanda aanpakken.... Zou het dan toch eindelijk gebeuren ?
Iedereen mag winnen van mij als Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrchhhhhhhhhhhhhhh maar niet wint! (ik stik er bijna in als ik eraan denk!)quote:Op maandag 14 januari 2008 22:55 schreef Prospera het volgende:
Amanda wil nu echt graag winnen.
Zelfs de redactie kan switchen van winnaar; van Brian naar Amanda.
[ afbeelding ]
Dank je ! Link is toegevoegd in de OP !quote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een gedoe, die link werkt niet
[ afbeelding ]
De eerste link die ik postte was verkeerd. Je moet eerst naar de pagina met de livestreams voor je de link ziet staan.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank je ! Link is toegevoegd in de OP 1
Oude spamdoos!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:30 schreef miesy het volgende:
[..]
zo is het maar net.
tegenwoordig heb ik dat niet meer, maar toen ik jonger was, en ik ruzie had
met iemand waar ik veel van hield, dan kon ik ook bijna gek worden als ik in een
ruzie niet begrepen werd. ik herken dat ook, pure onmacht.
Waar is ze eigenlijk?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:02 schreef neehe het volgende:
Als het zo doorgaat dan stapt Claire uit zichzelf op heb ik het idee.
Hoop echt dat ze nog loskomt.
Waarom moesten ze stoppen?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef Prospera het volgende:
Lieke vertelt over het filmpje van Huub, dat hij naderhand zei dat hij van haar houdt.
Meteen wordt er via de intercom gezegd dat ze moet stoppen.
Selene: kan je er meer over zeggen?
Lieke: zo meteen denk ik.
[ afbeelding ]
Ehm... dit begint naar spam te riekenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:02 schreef dasav het volgende:
[..].................
Omdat degene achter de intercom waarschijnlijk een blinde huub lowlife streamer isquote:
Hier nog één!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat degene achter de intercom waarschijnlijk een blinde huub lowlife streamer is![]()
Ik ben dat gezeik over Huub- en Lieke-fans hier helemaal zat
Geweldig Petraa... dat had ik vanmiddag ook al beslotenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:04 schreef petraa het volgende:
Ik heb besloten door al het gezeik hier dat ik Mike fan word. Dan kan ik iig niets fout doen en met iedereen meelullen. Lieke is geweldig, Huub heeft kikkerogen. Huub is geweldig, Lieke is een bitch. Jaap is geweldig ohnee jaap is tv geil. Brian is COOL, of is hij nou een wifebeater. Amanda is zielig, Amanda is geweldig. En dan schijnt er ook nog een Claire in te zitten tja, wat moeten we daar nou mee.
Het enige waar de cossen overgaan is de Huub *fans* tegen de Lieke *fans* mensen wanneer hebben jullie nou eens door dat het maar een stom tv programma is, wat grotendeels geregiseerd is.
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat degene achter de intercom waarschijnlijk een blinde huub lowlife streamer is![]()
Ik ben dat gezeik over Huub- en Lieke-fans hier helemaal zat
Hij staat ook op rapidsharequote:Op maandag 14 januari 2008 23:04 schreef Desii het volgende:
@mazaru.... het is gelukt.... thanxxxxx
Als je iets wil schrijven over Mike en Dilama of een cap hebt,quote:Op maandag 14 januari 2008 23:04 schreef petraa het volgende:
Ik heb besloten door al het gezeik hier dat ik Mike fan word.
Deze is ook leuk!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb deze wel gevonden, filmpje dat de bewoners naar het filmpje van Huub kijken.
Mooi om de reacties op het gezicht van Huub te zien, het huilen staat hem af en toe nader dan het lachen.
http://nl.youtube.com/watch?v=RRrVV-PLsQI
als ik niet zou kunen meeleven dan zou het ook niet interesant zijn om te volgen.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:04 schreef petraa het volgende:
Ik heb besloten door al het gezeik hier dat ik Mike fan word. Dan kan ik iig niets fout doen en met iedereen meelullen. Lieke is geweldig, Huub heeft kikkerogen. Huub is geweldig, Lieke is een bitch. Jaap is geweldig ohnee jaap is tv geil. Brian is COOL, of is hij nou een wifebeater. Amanda is zielig, Amanda is geweldig. En dan schijnt er ook nog een Claire in te zitten tja, wat moeten we daar nou mee.
Het enige waar de cossen overgaan is de Huub *fans* tegen de Lieke *fans* mensen wanneer hebben jullie nou eens door dat het maar een stom tv programma is, wat grotendeels geregiseerd is.
Ik blijf objectief!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig Petraa... dat had ik vanmiddag ook al besloten![]()
Mike
Ook...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:22 schreef petraa het volgende:
A: Ik heb wel eens een vriendje gehad, die naar me uithaalde en dan naderhand zei, je had me zo boos gemaakt. Dan denk ik ja boeieee Gaat dit over Brian ???
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:17 schreef Leandra het volgende:Mike
aan het natafelen...
[ afbeelding ]
Ze is dus niet anders gewend! Ik zou haast meelij met haar krijgenquote:
ja, ik vind het ook een mine streek van de redactie...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:14 schreef Copycat het volgende:
Wat vals, dat headshot van dat naieve kind op het eind-/cumshot van Huub's jaarfilmpje.
de dames zijn het roerend eens met elkaar.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:35 schreef petraa het volgende:
L: IK praat altijd met hem! En dan zegt hij ik ben onbenaderbaar. Ik praat altijd met hem.
dank!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij staat ook op rapidshare
Met dank aan JohnDK van Vol:
http://rapidshare.com/fil(...)ouseVideo-JohnDK.asf
Mikefan is ook niet veilig.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:36 schreef petraa het volgende:
Ik ben klaar met de girltalk, het is toch alleen maar Huub, Huub, Huub!
ps ik ben geen huubfan! ik ben Mikefan.
en dat is nu die Dame flens en Co.geen woorden voor!..........................quote:Op maandag 14 januari 2008 23:35 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook een mine streek van de redactie...![]()
Ze weten toch hoeveel troubles Katie ermee heeft....
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Als we nu eens mike smsen naar 3040 ?
Ik ben Dilana fanquote:Op maandag 14 januari 2008 23:36 schreef petraa het volgende:
Ik ben klaar met de girltalk, het is toch alleen maar Huub, Huub, Huub!
ps ik ben geen huubfan! ik ben Mikefan.
tuurlijk praat ze met hem, maar wel met een dikke muur om zich heen,quote:Op maandag 14 januari 2008 23:35 schreef petraa het volgende:
L: IK praat altijd met hem! En dan zegt hij ik ben onbenaderbaar. Ik praat altijd met hem.
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Als we nu eens mike smsen naar 3040 ?
Omdat Lieke teveel inhoudelijk vertelde. 'Dus de take moest overnieuw gedaan worden.quote:
Weet je, als Mike (na DGK) een dag te eten zou krijgen voor ieder SMSje wat er voor hem verstuurd zou worden dan zou ik het nog doen ook... gewoon een stuk of wat briggies die nog echt waarde hebben.quote:
Dat is het, zolang de verhaallijn Huub en Lieke speelt, krijgt Claire geen rol in deze soap.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
De verhaallijn van Lieke is onderhand wel erg uitgekauwd, dat eeuwige Huub-trauma. Tijd voor Claire!!!!
absoluut!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
De verhaallijn van Lieke is onderhand wel erg uitgekauwd, dat eeuwige Huub-trauma. Tijd voor Claire!!!!
Me too, maar dan wel eten, geen drank!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je, als Mike (na DGK) een dag te eten zou krijgen voor ieder SMSje wat er voor hem verstuurd zou worden dan zou ik het nog doen ook... gewoon een stuk of wat briggies die nog echt waarde hebben.
[ afbeelding ]
Idd.... gewoon een warme maaltijd.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Me too, maar dan wel eten, geen drank!
Dan maar Lieke weg en de nieuwe soap wordt o.a. Huub en Claire...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is het, zolang de verhaallijn Huub en Lieke speelt, krijgt Claire geen rol in deze soap.
klopt dat bedoeld hij ook; maar zij praten al (sinds het begin van de relatie) op 2 verschillende nivo'squote:Op maandag 14 januari 2008 23:41 schreef miesy het volgende:
[..]
tuurlijk praat ze met hem, maar wel met een dikke muur om zich heen,
waar niets van wat hij zegt doorheen gaat. ik denk dat hij dat bedoeld met onbenaderbaar.
Een muilkorf is wat anders dan een kap. Hij heeft een wond aan zijn oren en mag er niet aan krabben.quote:
om de alleenstaande moeders?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:54 schreef Marieke_B het volgende:
Brian huilt..
Het mooie witte paardje? En het zwarte paard laat je links liggen? Racistquote:Op maandag 14 januari 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mikefan is ook niet veilig.
Ik ben vanaf heden Tannerfan!
[ afbeelding ]
Emo-Brian...nee...dat wordt het òòk niet........quote:Op maandag 14 januari 2008 23:54 schreef Marieke_B het volgende:
Brian huilt..
Zat: "Opgeruimd staat fokking netjes fokking cry-baby" (Huub tegen NL) er ook in? Ik kwam niet meer bij toen hij dat zei.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:52 schreef Markeerstift het volgende:
Ik zie net het jaarfilmpje pas, jammer dat dat moment met Natanael er niet in zit met dat : "Cross the fucking line! "
Toen ik dat zag, wilde ik DGK gaan volgen..
Verder mooi filmpje hoor !
Het is echt de 'reguliereuitzendingHuub'
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het mooie witte paardje? En het zwarte paard laat je links liggen? Racist
Edit: Discriminatie!
ooowkeee...ik begrijp dat take 2 genoeg tvmateriaal opgeleverd heeftquote:Op maandag 14 januari 2008 23:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Omdat Lieke teveel inhoudelijk vertelde. 'Dus de take moest overnieuw gedaan worden.
Tenzij ze iets met Huub of Lieke gaat doen (liefst op sexueel gebied)quote:Op maandag 14 januari 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is het, zolang de verhaallijn Huub en Lieke speelt, krijgt Claire geen rol in deze soap.
Heb je iets tegen schattige witte paardjes??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk, ik blijf maar gewoon Huubfan.
nog een wonder dat ze het zolang met elkaar uitgehouden hebben.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt dat bedoeld hij ook; maar zij praten al (sinds het begin van de relatie) op 2 verschillende nivo's
Hey jij daar!! Wat is er mis met dat schattige zwarte paardje, dat zie ik nergens vermeld in je verhaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je iets tegen schattige witte paardjes??![]()
![]()
Ik hou van zwart, ik hou van wit, ik hou van alles waar pit in zitquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je iets tegen schattige witte paardjes??![]()
![]()
Brian met zijn contaminaties........dit is net zoiets: dweilen met de pet op.........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
B: Het grappige is dat als ik zo diep in de emoties zit, dan komt er niets uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |