Gaan we woorden vangen, skattie?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze krijgt hem meer tussen haar oren
Ben weleens bij Aphrodite geweest maar het is niet de moeder van Amanda die daar eigenaresse isquote:Op maandag 14 januari 2008 21:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Niet de Hizi op de Concourslaan dat is ergens anders,
Hizi op het Buikslotermeerplein 110 Amsterdam Noord.
Amanda zei dat haar moeder een zonnebankstudio erbij heeft.
Jan zit op de Buiten Wieringerstraat, hoek Haarlemmerdijk, einde nieuwe dijk
ik kende de bedrijfsleider die uit een keurig bankiers gezin kwam uit Amsterdam -zuid
en dit erbij deed als verzorger en gastheer in het weekeinde . Alles in geheim.
Maar wat hebben we er eigenlijk aan ?
Amanda ziet haar moeder weer tijdens of na het golfen zei ze net om 21:00 uur.
Ik ga niet op haar stemmen nu de popupoll loopt , omdat ik Amanda zielig vind,
de kas niet spekken voor John.![]()
Nou he, dat maakt haar een enorme eigenwijze kuthquote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik heb fouten gemaakt, jij toch ook?
Lieke: Ik heb geen fouten gemaakt.
Puh lease Lieke, geef eens een keertje toe.
Ik las dat we beter verder in Amanda topic konden,quote:Op maandag 14 januari 2008 21:25 schreef avonne het volgende:
tuinfluiter, ging het over specifiek het adres van één van die zonnestudio's?
Tuuuuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:32 schreef lorence1 het volgende:
zal het weer op ruzie uitllopen?
Joh, echt waar? Lieke wist vanaf dag 1 dat Huub poly amoureus was en toch duikt ze met hem het bed in en wilde met hem verder.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke geeft aan dat zij en Huub totaal andere normen en waarden hebben....
Luister naar je gevoelquote:Op maandag 14 januari 2008 21:32 schreef lorence1 het volgende:
zal het weer op ruzie uitllopen?
Is dit gesprek ook al gescript ?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, echt waar? Lieke wist vanaf dag 1 dat Huub poly amoureus was en toch duikt ze met hem het bed in en wilde met hem verder.
Ach, waar heb ik het over.....tot morgen en geniet van dit gescripte gesprek. Kan Lieke sowieso niet horen.
Succes voor de COSsers van vanavond .
Waar is dat oude Mamanda topic gebleven? Copycat, kan jij hem nog terugvindenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik las dat we beter verder in Amanda topic konden,
maar Amanda vertelde dat haar moeder een zonnestudio had in Amsterdam Noord,
nu nog steeds ?, ik weet het niet.
Ik was dit alweer vergeten, want haar Turkse stief vader had ook een modellenbureau, overleed.............
Thomas Slayer begon er net weer over.
Amanda vertelde ook een kapsalon aan huis te hebben , maar dat haar moeder nu een huis heeft gekocht
voor hen in Zaandam en elders woont.................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |