quote:Op maandag 14 januari 2008 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Als we nu eens mike smsen naar 3040 ?
Omdat Lieke teveel inhoudelijk vertelde. 'Dus de take moest overnieuw gedaan worden.quote:
Weet je, als Mike (na DGK) een dag te eten zou krijgen voor ieder SMSje wat er voor hem verstuurd zou worden dan zou ik het nog doen ook... gewoon een stuk of wat briggies die nog echt waarde hebben.quote:
Dat is het, zolang de verhaallijn Huub en Lieke speelt, krijgt Claire geen rol in deze soap.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
De verhaallijn van Lieke is onderhand wel erg uitgekauwd, dat eeuwige Huub-trauma. Tijd voor Claire!!!!
absoluut!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
De verhaallijn van Lieke is onderhand wel erg uitgekauwd, dat eeuwige Huub-trauma. Tijd voor Claire!!!!
Me too, maar dan wel eten, geen drank!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je, als Mike (na DGK) een dag te eten zou krijgen voor ieder SMSje wat er voor hem verstuurd zou worden dan zou ik het nog doen ook... gewoon een stuk of wat briggies die nog echt waarde hebben.
[ afbeelding ]
Idd.... gewoon een warme maaltijd.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Me too, maar dan wel eten, geen drank!
Dan maar Lieke weg en de nieuwe soap wordt o.a. Huub en Claire...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is het, zolang de verhaallijn Huub en Lieke speelt, krijgt Claire geen rol in deze soap.
klopt dat bedoeld hij ook; maar zij praten al (sinds het begin van de relatie) op 2 verschillende nivo'squote:Op maandag 14 januari 2008 23:41 schreef miesy het volgende:
[..]
tuurlijk praat ze met hem, maar wel met een dikke muur om zich heen,
waar niets van wat hij zegt doorheen gaat. ik denk dat hij dat bedoeld met onbenaderbaar.
Een muilkorf is wat anders dan een kap. Hij heeft een wond aan zijn oren en mag er niet aan krabben.quote:
om de alleenstaande moeders?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:54 schreef Marieke_B het volgende:
Brian huilt..
Het mooie witte paardje? En het zwarte paard laat je links liggen? Racistquote:Op maandag 14 januari 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mikefan is ook niet veilig.
Ik ben vanaf heden Tannerfan!
[ afbeelding ]
Emo-Brian...nee...dat wordt het òòk niet........quote:Op maandag 14 januari 2008 23:54 schreef Marieke_B het volgende:
Brian huilt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |