Omdat degene achter de intercom waarschijnlijk een blinde huub lowlife streamer isquote:
Hier nog één!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat degene achter de intercom waarschijnlijk een blinde huub lowlife streamer is![]()
Ik ben dat gezeik over Huub- en Lieke-fans hier helemaal zat
Geweldig Petraa... dat had ik vanmiddag ook al beslotenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:04 schreef petraa het volgende:
Ik heb besloten door al het gezeik hier dat ik Mike fan word. Dan kan ik iig niets fout doen en met iedereen meelullen. Lieke is geweldig, Huub heeft kikkerogen. Huub is geweldig, Lieke is een bitch. Jaap is geweldig ohnee jaap is tv geil. Brian is COOL, of is hij nou een wifebeater. Amanda is zielig, Amanda is geweldig. En dan schijnt er ook nog een Claire in te zitten tja, wat moeten we daar nou mee.
Het enige waar de cossen overgaan is de Huub *fans* tegen de Lieke *fans* mensen wanneer hebben jullie nou eens door dat het maar een stom tv programma is, wat grotendeels geregiseerd is.
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat degene achter de intercom waarschijnlijk een blinde huub lowlife streamer is![]()
Ik ben dat gezeik over Huub- en Lieke-fans hier helemaal zat
Hij staat ook op rapidsharequote:Op maandag 14 januari 2008 23:04 schreef Desii het volgende:
@mazaru.... het is gelukt.... thanxxxxx
Als je iets wil schrijven over Mike en Dilama of een cap hebt,quote:Op maandag 14 januari 2008 23:04 schreef petraa het volgende:
Ik heb besloten door al het gezeik hier dat ik Mike fan word.
Deze is ook leuk!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb deze wel gevonden, filmpje dat de bewoners naar het filmpje van Huub kijken.
Mooi om de reacties op het gezicht van Huub te zien, het huilen staat hem af en toe nader dan het lachen.
http://nl.youtube.com/watch?v=RRrVV-PLsQI
als ik niet zou kunen meeleven dan zou het ook niet interesant zijn om te volgen.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:04 schreef petraa het volgende:
Ik heb besloten door al het gezeik hier dat ik Mike fan word. Dan kan ik iig niets fout doen en met iedereen meelullen. Lieke is geweldig, Huub heeft kikkerogen. Huub is geweldig, Lieke is een bitch. Jaap is geweldig ohnee jaap is tv geil. Brian is COOL, of is hij nou een wifebeater. Amanda is zielig, Amanda is geweldig. En dan schijnt er ook nog een Claire in te zitten tja, wat moeten we daar nou mee.
Het enige waar de cossen overgaan is de Huub *fans* tegen de Lieke *fans* mensen wanneer hebben jullie nou eens door dat het maar een stom tv programma is, wat grotendeels geregiseerd is.
Ik blijf objectief!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig Petraa... dat had ik vanmiddag ook al besloten![]()
Mike
Ook...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:22 schreef petraa het volgende:
A: Ik heb wel eens een vriendje gehad, die naar me uithaalde en dan naderhand zei, je had me zo boos gemaakt. Dan denk ik ja boeieee Gaat dit over Brian ???
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:17 schreef Leandra het volgende:Mike
aan het natafelen...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |