Lieke ook, die vindt het onbegrijpelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:34 schreef rooie3 het volgende:
En Huub zegt weer eerlijk hoe hij erover denkt .
Een gevalletje van - verwend verwaarloosd?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:35 schreef Varen het volgende:
Ik denk dat mama er nooit was, vandaar alle spullen en paarden die ze gekregen heeft in haar jeugd
Dat die moeder een cold hearted bitch is, was al duidelijk na haar reactie op het feit dat Deborah weer bij haar mishandelende vriend was ingetrokken. Geen gezin van een voor allen en allen voor een maar ieder voor zich en verder zoek je het maar uit. Met af en toe een afkoopcadeautje.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:32 schreef loisie het volgende:
Godverdomme, ik ben zoooo kwaad, wat is dat voor een kutmoeder zeg............Ik wil nog veel meer typen maar het lukt ff niet..........kutwijf!
Hizzy's Hair zit aan de Concourslaan, maar een zonnebank is daar niet zo direkt te vinden via Google.quote:
Shit, zitten er 4 in Amsterdamquote:Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef ThomasSlayer het volgende:
je kan haar moeder vinden in Amsterdam Noord.
heeft bruiningscentrum naast hizzy's hair.
Vandaar dat opzetje met hizzy.
Huub is veel te vergevingsgezind voor dit programma. Vooral Amanda kan in zijn ogen geen kwaad doenquote:
Ja zegt ze pas wanneer Huub ermee komt.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:36 schreef neehe het volgende:
[..]
Lieke ook, die vindt het onbegrijpelijk.
ja, maar op dat nep-zalvende toontjequote:Op maandag 14 januari 2008 20:36 schreef neehe het volgende:
[..]
Lieke ook, die vindt het onbegrijpelijk.
Heb ik je net verteld .quote:Op maandag 14 januari 2008 20:39 schreef neehe het volgende:
Er moet toch wel iemand zijn op fok of vol die de moeder van Amandel kent ?
Thanx.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hizzy's Hair zit aan de Concourslaan, maar een zonnebank is daar niet zo direkt te vinden via Google.
Ik ben gek op Smarties maar vertel eens wat meer, of heb je ook zwijgplicht?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ga nu maar eens kijken daar smarties.
Huub komt volgens mij uit een warm nest,waar ondanks alle problemen die er zijn, men oprecht oog heeft voor elkaar. De moeder van huub wilde ook de kooi niet in.........see what happens if you really love your child.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub is veel te vergevingsgezind voor dit programma. Vooral Amanda kan in zijn ogen geen kwaad doen
en toen Lieke er voor Huub was om hem te troosten als hij erdoor heen zat toen hij het heel zwaar had vond je er niets neps aan...waren je eigen woorden en nu welquote:Op maandag 14 januari 2008 20:40 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, maar op dat nep-zalvende toontje
Huub verwoord het goed ri. Mikey, Clair en Luc...... zo neppig; ze zal het best bedoelen, maar komt er zo nep uit..... en zo vind ik het ook
Idd, dt klote-schaakbord zorgt voor nog meer saaiheid.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:44 schreef BuffyJan het volgende:
Kunnen ze dat schaakbord ook niet een schop over de poort geven? Jezus wat is dat saaaaaaaaai
Eindelijk het jaarfilmpje voor Huubquote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
Op de bank
Ja, ja ....... Hizzy hair kwam in de villa toen Amanda er nog niet eens bekend was.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef ThomasSlayer het volgende:
je kan haar moeder vinden in Amsterdam Noord.
heeft bruiningscentrum naast hizzy's hair.
Vandaar dat opzetje met hizzy.
Goeie timing, na het telefoontje van Amanda met haar moeder over haar jaardag.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
jep de jaardag v an huub
Inderdaad, dat zie je al aan de manier waarop ze met elkaar omgaan. Zijn vader en moeder zijn gescheiden, maar kunnen toch op een normale manier met elkaar omgaan. Dat is al een wonder tegenwoordig.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub komt volgens mij uit een warm nest,waar ondanks alle problemen die er zijn, men oprecht oog heeft voor elkaar. De moeder van huub wilde ook de kooi niet in.........see what happens if you really love your child.
Cc heeft haar best gedaan maar daar is ook niks uitgekomen, dus enlighten us.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:49 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
we weten meer van de Konining en Willem Holleeder (de neus) dan van die Slechte moeder???
Ik ga heel goed om met mijn gescheiden man en zijn nieuwe vrouw en hun nieuwe kind..........................is geen wonder hoor, kwestie zelfbeheersing en naastenliefdequote:Op maandag 14 januari 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zie je al aan de manier waarop ze met elkaar omgaan. Zijn vader en moeder zijn gescheiden, maar kunnen toch op een normale manier met elkaar omgaan. Dat is al een wonder tegenwoordig.
Kom op BQ, das Huub!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
Leuk jaarfilmpje voor Huub......ik zit te koken hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |