En de geboorte van Amanda contractueel vastgelegd?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Zou Peter de pimp zijn van Mamanda?
Ja, idd het zal nog wel even duren voordat ze haar rijbewijs haalt! En dus een auto krijgtquote:Op maandag 14 januari 2008 20:17 schreef wie.. het volgende:
[..]
Ze geeft dat kind alleen maar hoop ben bang dat ze haar moeder niet zal zien..
Zou me niks verbazen, even googlen.quote:
Vooruit dan maar, ik heb een groot hartquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Met haar rug in beeld![]()
Hoe veel camera's waren er ook al weer?
En hoe veel oplettende streamcappers waren er ook al weer?
Al moet ik de hele dag op printscreen drukken, ik zal die kop van die moeder levensgroot op alle fora posten
hahahahaquote:Op maandag 14 januari 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Al moet ik de hele dag op printscreen drukken, ik zal die kop van die moeder levensgroot op alle fora posten
De jaardag is helaas niet in de villa.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Nee want wie haar vanachteren heeft genomen herkent haar dan toch wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:18 schreef lorence1 het volgende:
het zal me niks verbazen als op het eind van het liedje moeder ook niet met rug in beeld wil
idd.... wat een verschrikkelijk rotwijf is die moeder....... mag de naam moeder niet dragen....quote:
Als moeder Amanda haar geld op haar rug verdient, is bovenstaande quote nog mooier..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
Ben benieuwd of ze in de kooi komt, en of ze alléén op de rug gefilmd wordt.....
Ik heb het er wel voor over om naar Eemnes te gaan om te proberen Mamanda pontificaal van voren op de foto te krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Dat is nou weer jammer. Maar hoe harder dat mens roept dat ze niet haar hoofd wil laten zien, hoe meer kans er is dat ze straks overal te zien isquote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De jaardag is helaas niet in de villa.
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als moeder Amanda haar geld op haar rug verdient, is bovenstaande quote nog mooier..
kunnen we er niet met een busje fokkers met fototoestellen opaf?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Wees welkom en maak van je hart geen moordkuil.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:25 schreef coldstar het volgende:
Na het zien van de TV beelden vanavond, waardoor ik nog meer een afkeer van ons aller Huubje hebt gekregen, heb ik me toch maar voor genomen, mijn ongenoegen over Huub te blijven posten. Goedenavond allemaal.....
Ho ho, daar zal hij niet gemakkelijk mee wegkomen. Amanda is al beloofd aan pimp Peter.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:26 schreef STAP01 het volgende:
Goedzo Brian! Rustig losweken van haar familie dan kan ze zo voor jou gaan werken!
Voor deze speciale gelegenheid maak ik vrij!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:27 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
kunnen we er niet met een busje fokkers met fototoestellen opaf?
En dan een gezellige collage (net zoals de nowlife cadeaux) op posterformaat feestelijk in de villa laten bezorgen..![]()
Maar HEY! Daar zorgt broerlief Ken-neth wel even voor!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ho ho, daar zal hij niet gemakkelijk mee wegkomen. Amanda is voorbestemd aan pimp Peter.
Namen en rugnummers graag.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef ThomasSlayer het volgende:
je kan haar moeder vinden in Amsterdam Noord.
heeft bruiningscentrum naast hizzy's hair.
Vandaar dat opzetje met hizzy.
Ik wist het!!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:31 schreef Dark het volgende:
Lieke vindt het onbegrijpelijk!
A - Ik heb een heel ander leven gehad dan jullie, maar daar vertel ik niets over, alleen Brian weet dat.
Alleen bruiningscentrum?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef ThomasSlayer het volgende:
je kan haar moeder vinden in Amsterdam Noord.
heeft bruiningscentrum naast hizzy's hair.
Vandaar dat opzetje met hizzy.
Aangenomen dat die moeder net zo dom is als Amanda, is ze zich van geen kwaad bewustquote:Op maandag 14 januari 2008 20:32 schreef loisie het volgende:
Godverdomme, ik ben zoooo kwaad, wat is dat voor een kutmoeder zeg............Ik wil nog veel meer typen maar het lukt ff niet..........kutwijf!
En Huub en zeurlene.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist het!!
Lieke zit weer de meelevende uit te hangen
Huub ook, lief hequote:Op maandag 14 januari 2008 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist het!!
Lieke zit weer de meelevende uit te hangen
Bruine sterren worden daar gekoesterdquote:Op maandag 14 januari 2008 20:33 schreef Varen het volgende:
[..]
Alleen bruiningscentrum?
Ken je haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |