PHfff ik schreef alleen :quote:Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het een goed filmpje, zonder franje!
Wil jij dan dat iedereen na een jaar DGK afgeschilderd wordt als - kijk eens hoe mooi en goed ik ben?
Ik wil DGK zoals het is, rauw en onversneden!
Ik zit niet te wachten op filmpjes van mensen die zich zoveel mooier voordoen dan ze zijn, ik wil gewoon de spraakmakende beelden, de beelden waar wij cossen vol van geschreven hebben!
Ik zit persoonlijk niet te wachten op beelden waarvan er een uur cos opvolgde.
Waarom kijk je eigenlijk, als je alleen de "zalvende, mooie, oh ik voel me keigoed" beelden wil zien?
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
Van de DGK_Redactie :
Ook de andere Miljonairs kijken geboeid toe hoe Huub de Villa op stelten kon zetten. Maar het meest schokkende moment blijkt het aan het eind te zitten. We zien een flits van Huub die de liefde bedrijft met een groupie en vervolgens zijn lading deponeert in een ruimte die oorspronkelijk bedoeld is voor andere dingen…
Of het zielig is, weet ik niet......quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef Leandra het volgende:
Mooie OP Nostalgist![]()
Wat een intrieste toestand dat Amanda d'r moeder er nu weer eens niet voor haar zal zijn![]()
Dat ze er geen behoefte aan heeft om in die villa op visite te komen kan ik me nog voorstellen, maar dat ze op het enige moment dat haar kind wat ze al een jaar niet gezien heeft een paar uur buiten die villa en die 108 camera's kan zijn een tripje naar Miami gaat maken is te zielig voor woorden
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het een goed filmpje, zonder franje!
Wil jij dan dat iedereen na een jaar DGK afgeschilderd wordt als - kijk eens hoe mooi en goed ik ben?
Ik wil DGK zoals het is, rauw en onversneden!
Ik zit niet te wachten op filmpjes van mensen die zich zoveel mooier voordoen dan ze zijn, ik wil gewoon de spraakmakende beelden, de beelden waar wij cossen vol van geschreven hebben!
Ik zit persoonlijk niet te wachten op beelden waarvan er een uur cos opvolgde.
Waarom kijk je eigenlijk, als je alleen de "zalvende, mooie, oh ik voel me keigoed" beelden wil zien?
ze zijn deze keer toch aardig neutraal uit elkaar gegaan?quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ze zijn deze keer toch aardig neutraal uit elkaar gegaan?
Wat ik ervan begreep gaan ze allebei nadenken over 'een nieuwe start' , blanco...geen verwijten meer over het verleden, maar ook geen dekkings of speldeals.
Morgen wordt het gesprek vervolgd.
Zit er iemand in DGK die Claire heet ?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef 2live het volgende:
Is Claire vandaag een beetje zichtbaar geweest? Ik vind haar zo onopvallend aanwezig, ik vergeet af en toe dat ze er is.
dat zegt Amanda ook de hele dag..quote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef 2live het volgende:
Is Claire vandaag een beetje zichtbaar geweest? Ik vind haar zo onopvallend aanwezig, ik vergeet af en toe dat ze er is.
Ik hoop dat het lukt. Ik ben toch bang dat als het gesprek morgen over een andere dag nogmaals besproken word, het toch weer niet tot een compromie zal komen. Ik heb het idee dat Lieke echt zo gekwetst is dat Huub niets meer goed kan doen. Ja, iemand die je zulke verwensingen gunt en je moeder nog een enrstige ziekte, zodat je tegen stander maar zo snel mogelijk die villa zal verlaten, zodat jij eerder de winnaar bent, kan ik me wel wat voorstellen bij de gevolens van Lieke voor Huub.......quote:Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ze zijn deze keer toch aardig neutraal uit elkaar gegaan?
Wat ik ervan begreep gaan ze allebei nadenken over 'een nieuwe start' , blanco...geen verwijten meer over het verleden, maar ook geen dekkings of speldeals.
Morgen wordt het gesprek vervolgd.
ja, was leuk om te zien...... kwam vanuit Amanda der hart... ze krijgen weer een beetje de band, die ze vroeger hadden.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef Marieke_B het volgende:
Huub en Amanda kunnen weer goed met elkaar de laatste tijd...
Zij kuste hem ook (als enige) na z'n jaarfimpje om het te feliciteren..
die gedachten kwamen ook bij mij op... maar laten we uitgaan van het goede in de mens huubquote:Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat Huub niet oprecht was in dit gesprek?
Volgens mij zat hij te zoeken naar dingen om haar later weer op te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |