abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56034825
Huub is nog verlieft op Lieke, dat kun je wel zien.
pi_56034847
Van de DGK_Redactie :

Ook de andere Miljonairs kijken geboeid toe hoe Huub de Villa op stelten kon zetten. Maar het meest schokkende moment blijkt het aan het eind te zitten. We zien een flits van Huub die de liefde bedrijft met een groupie en vervolgens zijn lading deponeert in een ruimte die oorspronkelijk bedoeld is voor andere dingen…
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_56034893
staat dit filmpje op youtube/clipser ofzo?
pi_56034895
Ja Huub daar zit je dan. Dingen te over om eens goed over na te denken. Je uitspraken.....Het moet op mijn manier en anders op geen manier, breken je op en maar goed ook. Tekst van Andre Hazes......Als je roem voorbij is, moet je kijken wie je nog bent.
pi_56034906
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik vind het een goed filmpje, zonder franje!

Wil jij dan dat iedereen na een jaar DGK afgeschilderd wordt als - kijk eens hoe mooi en goed ik ben?
Ik wil DGK zoals het is, rauw en onversneden!

Ik zit niet te wachten op filmpjes van mensen die zich zoveel mooier voordoen dan ze zijn, ik wil gewoon de spraakmakende beelden, de beelden waar wij cossen vol van geschreven hebben!
Ik zit persoonlijk niet te wachten op beelden waarvan er een uur cos opvolgde.

Waarom kijk je eigenlijk, als je alleen de "zalvende, mooie, oh ik voel me keigoed" beelden wil zien?
PHfff ik schreef alleen :
Ik snap niet dat Huub trots op dat filmpje is.
Kan het nou niet echt een positief filmpje vinden.

En daar blijf ik bij, positief is het niet.
pi_56034921
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
Van de DGK_Redactie :

Ook de andere Miljonairs kijken geboeid toe hoe Huub de Villa op stelten kon zetten. Maar het meest schokkende moment blijkt het aan het eind te zitten. We zien een flits van Huub die de liefde bedrijft met een groupie en vervolgens zijn lading deponeert in een ruimte die oorspronkelijk bedoeld is voor andere dingen…
pi_56034933
Huub heeft het er moeilijk mee.... Hij gaat buiten maar even uitblazen.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_56034954
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef neehe het volgende:

[..]

Ik zou wel eens willen weten wat voor mannen die vrouwen hebben die dit schrijven
  maandag 14 januari 2008 @ 22:04:25 #109
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_56034962
Begreep ik het nu goed dat LIEKE als eerste vroeg om een ' cleansheet' start?
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_56034981
zijn dr meer mensen zonder geluid?

ik vond het trouwens wel een goed gesprek tussen huub en lieke, ik hoop dat ze vanaf nu wat meer begrip hebben voor elkaars gedrag en wat meer rekening houden met de gevoelens van de ander...
zoals huub al zei, ze zitten er niet om elkaar het leven zuur te maken...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  maandag 14 januari 2008 @ 22:05:42 #111
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56035005
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef Leandra het volgende:
Mooie OP Nostalgist

Wat een intrieste toestand dat Amanda d'r moeder er nu weer eens niet voor haar zal zijn

Dat ze er geen behoefte aan heeft om in die villa op visite te komen kan ik me nog voorstellen, maar dat ze op het enige moment dat haar kind wat ze al een jaar niet gezien heeft een paar uur buiten die villa en die 108 camera's kan zijn een tripje naar Miami gaat maken is te zielig voor woorden
Of het zielig is, weet ik niet......
Vind het vooral onbegrijpelijk!
Ik kan mezelf slecht in zo'n situatie plaatsen, omdat ik het niet ken.

Voorbeeld - Zoon belt, hé ouwe, gaat ie nog een beetje. zal ik zuurkoolstamp maken?
Dochter belt - hoi lievie, heb je een leuke dag?

Wat ik zeg, ik ken zo'n situatie niet, maar het lijkt me vreselijk!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_56035042
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik vind het een goed filmpje, zonder franje!

Wil jij dan dat iedereen na een jaar DGK afgeschilderd wordt als - kijk eens hoe mooi en goed ik ben?
Ik wil DGK zoals het is, rauw en onversneden!

Ik zit niet te wachten op filmpjes van mensen die zich zoveel mooier voordoen dan ze zijn, ik wil gewoon de spraakmakende beelden, de beelden waar wij cossen vol van geschreven hebben!
Ik zit persoonlijk niet te wachten op beelden waarvan er een uur cos opvolgde.

Waarom kijk je eigenlijk, als je alleen de "zalvende, mooie, oh ik voel me keigoed" beelden wil zien?
Ik kijk DGK om de humor (o.a.) , en die bezitten Huub en Jaap en ( onbedoeld ) Amanda...
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  maandag 14 januari 2008 @ 22:07:18 #113
168813 Marieke_B
pi_56035059
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef neehe het volgende:

[..]

Tuuuuurlijk.
ze zijn deze keer toch aardig neutraal uit elkaar gegaan?

Wat ik ervan begreep gaan ze allebei nadenken over 'een nieuwe start' , blanco...geen verwijten meer over het verleden, maar ook geen dekkings of speldeals.

Morgen wordt het gesprek vervolgd.
pi_56035147
Huub: "Nou Fries, dan maar winnen, hè.... "
  maandag 14 januari 2008 @ 22:11:13 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56035165
Het is sowieso vrijwel onmogelijk om een relatie in zo'n situatie te hebben... je zit immers 24/7 op elkaars lip.
Als de relatie dan voorbij is wordt het pas echt lastig want je hebt na het verbreken van een relatie nou eenmaal wat rust en afstand van elkaar nodig om te kunnen verwerken wat er gebeurd is en dat de relatie voorbij is.

Als je die rust en ruimte dan niet kunt krijgen dan lijkt het me ook erg lastig het af te sluiten en nog op een leuke manier met elkaar om te blijven gaan...

En wat loopt FOK! weer dramatisch slecht
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56035184
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

Wat ik ervan begreep gaan ze allebei nadenken over 'een nieuwe start' , blanco...geen verwijten meer over het verleden, maar ook geen dekkings of speldeals.

Ja het wonder is geschied, ze gingen zonder ruzie uiteen.
pi_56035193
Is Claire vandaag een beetje zichtbaar geweest? Ik vind haar zo onopvallend aanwezig, ik vergeet af en toe dat ze er is.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 14 januari 2008 @ 22:12:49 #118
168813 Marieke_B
pi_56035223
Huub en Amanda kunnen weer goed met elkaar de laatste tijd...
Zij kuste hem ook (als enige) na z'n jaarfimpje om het te feliciteren..
pi_56035257
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef 2live het volgende:
Is Claire vandaag een beetje zichtbaar geweest? Ik vind haar zo onopvallend aanwezig, ik vergeet af en toe dat ze er is.
Zit er iemand in DGK die Claire heet ?
  maandag 14 januari 2008 @ 22:14:28 #120
168813 Marieke_B
pi_56035271
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef 2live het volgende:
dat zegt Amanda ook de hele dag..

Toch heeft Claire bijna de hele dag in de woonkamer rondgehangen..
pi_56035276
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

Ik hoop dat het lukt. Ik ben toch bang dat als het gesprek morgen over een andere dag nogmaals besproken word, het toch weer niet tot een compromie zal komen. Ik heb het idee dat Lieke echt zo gekwetst is dat Huub niets meer goed kan doen. Ja, iemand die je zulke verwensingen gunt en je moeder nog een enrstige ziekte, zodat je tegen stander maar zo snel mogelijk die villa zal verlaten, zodat jij eerder de winnaar bent, kan ik me wel wat voorstellen bij de gevolens van Lieke voor Huub.......
pi_56035287
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef Marieke_B het volgende:
Huub en Amanda kunnen weer goed met elkaar de laatste tijd...
Zij kuste hem ook (als enige) na z'n jaarfimpje om het te feliciteren..
ja, was leuk om te zien...... kwam vanuit Amanda der hart... ze krijgen weer een beetje de band, die ze vroeger hadden.

of misschien hoop ik daar teveel op
pi_56035309
Ben ik nou de enige die denkt dat Huub niet oprecht was in dit gesprek?
Volgens mij zat hij te zoeken naar dingen om haar later weer op te pakken.
pi_56035354
zijn jullie streams ook zo bagger?
de hele tijd haperen ze
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_56035425
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat Huub niet oprecht was in dit gesprek?
Volgens mij zat hij te zoeken naar dingen om haar later weer op te pakken.
die gedachten kwamen ook bij mij op... maar laten we uitgaan van het goede in de mens huub
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')