zo zie ik het ook precies.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef Katewalker het volgende:
Lieke haar gevoel voor Huub is helemaal blank zegt ze. Dat Lieke niet meer verliefd is op Huub kan je haar niet kwalijk nemen. Verliefdheid kan ineens over zijn....Maar wat ik haar wel kwalijk neemt is dat ze Huub daarvan de schuld geeft...én bovendien legt ze ook bij hem neer dat ze nu een afkeer van hem heeft...en dat laatste heeft niks met Huub te maken maar met de dame zelf...zij is maanden met Huub door gegaan terwijl ze niet meer verliefd was...die afkeer die ze nu voelt en op Huub projecteert is de afkeer voor haarzelf..dat geloof ik echt..
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2quote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is dat oude Mamanda topic gebleven? Copycat, kan jij hem nog terugvinden
Thanks!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2
En nu ben ik weer project runwayen.
knipper knipper knipper knipper Hey hey heyquote:Op maandag 14 januari 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
Laatste capje. De politiek correcte , doe je ding, blijf bij je gevoel, wortelchakra, ik voel me keigoed en schijt heeft aan alles Lieke.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
lieke heeft nog geen respect voor huub
owwwwwwwww wisten we nog niet.![]()
Huub wat zie je toch in dat irritante zeikkonijn afin streams weer uit dus
Ik vind het een goed filmpje, zonder franje!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:46 schreef neehe het volgende:
Ik snap niet dat Huub trots op dat filmpje is.
Kan het nou niet echt een positief filmpje vinden.
Thanks!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef Leandra het volgende:
Mooie OP Nostalgist![]()
Wat een intrieste toestand dat Amanda d'r moeder er nu weer eens niet voor haar zal zijn![]()
Dat ze er geen behoefte aan heeft om in die villa op visite te komen kan ik me nog voorstellen, maar dat ze op het enige moment dat haar kind wat ze al een jaar niet gezien heeft een paar uur buiten die villa en die 108 camera's kan zijn een tripje naar Miami gaat maken is te zielig voor woorden
Ik vind dat ze zo voor 100% gelijk heeft. Heerlijk een kerel die je zo vernederd hebt en zo smerig behandeld heeft, verdient alleen dit.......quote:Op maandag 14 januari 2008 21:52 schreef Katewalker het volgende:
Zodra Huub gaat voelen dat Lieke in het gesprek boven hem gaat staan wordt hij boos...een heel normale reactie...kijk naar de kop van Lieke..die hooghartige blik..en de nu boze ogen van Huub..Lieke duwt hem gewoon neer...Huub verzet zich daartegen..logisch toch?![]()
Ik hoop dat dit echt het allerlaatste gesprek is tussen Huub en Lieke..Ik weet dat Huub een volhouder is...in Jaap bleef hij ook maar vertrouwen hebben..die kreeg hij wel weer aan zijn kant maar met Lieke gaat dat niet lukken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |