Ik las dat we beter verder in Amanda topic konden,quote:Op maandag 14 januari 2008 21:25 schreef avonne het volgende:
tuinfluiter, ging het over specifiek het adres van één van die zonnestudio's?
Tuuuuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:32 schreef lorence1 het volgende:
zal het weer op ruzie uitllopen?
Joh, echt waar? Lieke wist vanaf dag 1 dat Huub poly amoureus was en toch duikt ze met hem het bed in en wilde met hem verder.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke geeft aan dat zij en Huub totaal andere normen en waarden hebben....
Luister naar je gevoelquote:Op maandag 14 januari 2008 21:32 schreef lorence1 het volgende:
zal het weer op ruzie uitllopen?
Is dit gesprek ook al gescript ?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, echt waar? Lieke wist vanaf dag 1 dat Huub poly amoureus was en toch duikt ze met hem het bed in en wilde met hem verder.
Ach, waar heb ik het over.....tot morgen en geniet van dit gescripte gesprek. Kan Lieke sowieso niet horen.
Succes voor de COSsers van vanavond .
Waar is dat oude Mamanda topic gebleven? Copycat, kan jij hem nog terugvindenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik las dat we beter verder in Amanda topic konden,
maar Amanda vertelde dat haar moeder een zonnestudio had in Amsterdam Noord,
nu nog steeds ?, ik weet het niet.
Ik was dit alweer vergeten, want haar Turkse stief vader had ook een modellenbureau, overleed.............
Thomas Slayer begon er net weer over.
Amanda vertelde ook een kapsalon aan huis te hebben , maar dat haar moeder nu een huis heeft gekocht
voor hen in Zaandam en elders woont.................
zo zie ik het ook precies.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef Katewalker het volgende:
Lieke haar gevoel voor Huub is helemaal blank zegt ze. Dat Lieke niet meer verliefd is op Huub kan je haar niet kwalijk nemen. Verliefdheid kan ineens over zijn....Maar wat ik haar wel kwalijk neemt is dat ze Huub daarvan de schuld geeft...én bovendien legt ze ook bij hem neer dat ze nu een afkeer van hem heeft...en dat laatste heeft niks met Huub te maken maar met de dame zelf...zij is maanden met Huub door gegaan terwijl ze niet meer verliefd was...die afkeer die ze nu voelt en op Huub projecteert is de afkeer voor haarzelf..dat geloof ik echt..
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2quote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is dat oude Mamanda topic gebleven? Copycat, kan jij hem nog terugvinden
Thanks!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2
En nu ben ik weer project runwayen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |