Dat gevoel heb ik ook. En Huub kennende verwacht dat het niet lang zal duren voordat we 'n antwoord hebben.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat Huub niet oprecht was in dit gesprek?
Volgens mij zat hij te zoeken naar dingen om haar later weer op te pakken.
dat is het verschil in verwerking..... schelden is niet goed; maar het komt voor uit onmacht en dan kan je er van alles uitflappen om een ander zich net zo rot te laten voelen als je jezelf voelt.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt. Ik ben toch bang dat als het gesprek morgen over een andere dag nogmaals besproken word, het toch weer niet tot een compromie zal komen. Ik heb het idee dat Lieke echt zo gekwetst is dat Huub niets meer goed kan doen. Ja, iemand die je zulke verwensingen gunt en je moeder nog een enrstige ziekte, zodat je tegen stander maar zo snel mogelijk die villa zal verlaten, zodat jij eerder de winnaar bent, kan ik me wel wat voorstellen bij de gevolens van Lieke voor Huub.......
Dat zouden dus echt medelijdenstemmen zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
Nog even en de pou poul van amanda gaat ook steigen.....
voor mij wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
Haar script ligt denk ik nog op de plankquote:Op maandag 14 januari 2008 22:13 schreef neehe het volgende:
[..]
Zit er iemand in DGK die Claire heet ?
ze staat bij mij op nummerke 2quote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
ja zeker weten dat die gaat steigenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
+1quote:Op maandag 14 januari 2008 22:22 schreef miesy het volgende:
[..]
voor mij wel.
ik zie dat aan de frustratie als hij zich weer eens niet begrepen voelt,
dat straalt hij uit en tekent zijn gezicht. dingen die je niet kunt acteren, imo.
Vanaf zaterdag 5 januari 2008, ze heeft zelfs een eigen topic: Clairequote:
Het is dat Natasia weg is,maar zo wordt het wel een kopie van haar, dat geklooi in de keuken...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:23 schreef Spoko het volgende:
wat smijt die Lieke met het bestek, wil ze aandacht ofzo???
Ik denk dat Lieke het wel degelijk begrijp. Ik denk alleen dat Lieke het niet blijft begrijpen. De relatie tussen Huub en Lieken heeft veel ruzie's gekent en werden ook weer steeds bij gelegd. Ik denk dat het na de zoveelste keer dan inderdaad voorbij is en dat je liefde heel snel om kan draaien in haat. Zeker als je bang gaat worden in een relatie, lijkt het me heel verstandig hier zo snel mogelijk een einde aan te maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef Desii het volgende:
[..]
dat is het verschil in verwerking..... schelden is niet goed; maar het komt voor uit onmacht en dan kan je er van alles uitflappen om een ander zich net zo rot te laten voelen als je jezelf voelt.
Ik begrijp zo waar het bij Huub vandaan komt..... jammer dat Lieke dat helemaal niet begrijpt.
Maar ik heb ook zo'n driftig karakter... .dat zal het wel wezen
En tuurlijk is het fout........ maar zo menselijk
Hopelijk gaan ze een beetje nadenken nu het Against Violence Only Love bord zo naast de TV staat. Deze heeft DASAV ambassadrice DJ Miss Melody op het feest van zaterdag aan Amanda gegeven.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:01 schreef coldstar het volgende:
Het filmpje was inderdaad aardig. Alles wordt weer goedgepraat door Huub met, ik was dronken, ik had zo verschrikkelijk gedronken. Je moet wel een hele grote plaat voor je hersenpan hebben, al;s je hier niet eens wat over na gaat denken.
zo is het maar net.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef Desii het volgende:
[..]
dat is het verschil in verwerking..... schelden is niet goed; maar het komt voor uit onmacht en dan kan je er van alles uitflappen om een ander zich net zo rot te laten voelen als je jezelf voelt.
Ik begrijp zo waar het bij Huub vandaan komt..... jammer dat Lieke dat helemaal niet begrijpt.
Maar ik heb ook zo'n driftig karakter... .dat zal het wel wezen
En tuurlijk is het fout........ maar zo menselijk
ik denk dat dit typisch Huub is..hij meent alles wat hij zegt maar denkt ondertussen als een strateeg.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
Nee Avonne, dat ben je niet.....ik dacht verdomd dat ik weer alleen stond in mijn bevindingenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:15 schreef avonne het volgende:
Omdat Amanda graag naaldhakken in schouders plant?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef dasav het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze een beetje nadenken nu het Against Violence Only Love bord zo naast de TV staat. Deze heeft DASAV ambassadrice DJ Miss Melody op het feest van zaterdag aan Amanda gegeven.
[ afbeelding ]
Dat was 1 van de grootste hufters van de geschiedenis maar wordt nog steeds door een heel volk aanbeden.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:30 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik denk dat dit typisch Huub is..hij meent alles wat hij zegt maar denkt ondertussen als een strateeg.
hij heeft écht wel iets van Napoleon
zijn "toevallig" ook vooral de anti-huperts die dit denken.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee Avonne, dat ben je niet.....ik dacht verdomd dat ik weer alleen stond in mijn bevindingen
Nee Miessy, skattie, ik denk het ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef miesy het volgende:
[..]
zijn "toevallig" ook alleen de anti-huperts die dit denken.
Tuurlijk want de mensen die Huub mogen zijn gek,eng en lopen met de massa mee.Kan nog wel meer benamingen vinden voor de Huubfans.Ben je fan van Huub dan neig je haast naar sektegedrag en weet ik nog wat.Maar ben je fan van een ander dan mag dat zomaarquote:Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef miesy het volgende:
[..]
zijn "toevallig" ook alleen de anti-huperts die dit denken.
ja!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef SiRojK het volgende:
Is het jullie al wel eens opgevallen dat Claire een beetje een overmatig voorhoofd heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |