nu ik nogquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:53 schreef Jasza het volgende:
Hehe klinkt goed, nee voor culturele shit ga ik er niet heen, heb ik al teveel gedaan in me leven met die saaie vakanties met ouders jewait.
Is wel bijna zeker dat ik ga met wat boys hehe.
Gekkenhuis jewaited ala sjaakquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:59 schreef Bullebak het volgende:
Dat Lilia hotel is wel bruut trouwens, erg gunstig dat je direct aan het strand en de wandelboulevard zit. Direct aan de boulevard zitten namelijk ook alle barretjes en eettentjes.
Jij of je vrienden kunnen dit weten en hebben hier gebruik van gemaakt?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:47 schreef Bullebak het volgende:
Laat in de nacht zijn er wel overal pijpsletjes die je vastklampen etc Maar die schop je gewoon weer weg als je verstandig bent.
Klopt ja, onze vriendinnen vonden dat elke avond namelijk ontzettend geilquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:34 schreef Angelob het volgende:
[..]
Jij of je vrienden kunnen dit weten en hebben hier gebruik van gemaakt?
OP?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:19 schreef Ulreazj het volgende:
Eerst je OP bijwerken.
Mijn zus is daar ooit geweest. Qua weer is het wel relaxt. En het is ook wel goedkoop. Maar eten vond ze niet zo heel bijzonder. Maar dat is weer smaak.
Ja zou ik al doen... mijn excuus !quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:37 schreef tslh het volgende:
Je OP is praktisch onleesbaar. Ik zou je adviseren die eerst eens aan te passen en begrijpelijk te maken.
Kijk een reatie waar ik iets aan heb.. !! ik zal er rekening mee houden !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:44 schreef Mike.Strutter het volgende:
Het ligt eraan waar je precies naartoe gaat. Bulgarije is nog steeds een relatief gevaarlijk land. Vooral verschillende zigeuner bevolking probeert je daar geld afhandig te maken.
Veel gebruikte tactiek, een hoertje op je afsturen en iemand anders gaat er met je portemonnee vandoor. Verder zou ik niet al teveel alleen over straat gaan zwalken midden in de nacht, dan ben je ook snel beroofd van je portemonnee.
Daarbij zou ik voorzichtig omgaan als je ooit overvallers tegenkomt, op elke hoek van de straat kun je ongeveer messen kopen.
Verder ga ik dit jaar ook naar Bulgarije toe. Het is lekker goedkoop, veel scandinaviers daar ook. Maar overal moet je tegenwoordig wel uitkijken.
Dankje wel !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:47 schreef WRDA6 het volgende:
Een paar vrienden zijn er een paar keer op vakantie geweest en die zijn er goed over te spreken. Het is er schijnbaar echt goedkoop. Veel plezier daar!
Dat je met wat boys gaat hoef je je geen zorgen over te makenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:53 schreef Jasza het volgende:
Is wel bijna zeker dat ik ga met wat boys hehe.
Sunny Victory maar zit volgens mij zo vol als Nederland.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:04 schreef Katana het volgende:
TVP, ik ga ook maar eens in Bulgarije kijken met wat vrienden.
21 juli tm 4 augustus.
Welke appartementen zitten jullie?
Hey man, Hotel Majestic ziet er echt super vet uit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:57 schreef Bananenman het volgende:
Vorig jaar geweest, hotel Majestic. Topvakantie gehad. Misschien dit jaar wel weer, even kijken nog.
Zit jij er ook dan deze zomer?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:20 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Hey man, Hotel Majestic ziet er echt super vet uit.
Maar hoe zit het met de afstanden naar het centrum enzo?
Ik las namelijk ergens dat je nog wel een eindje moest lopen ofzo?
Wat vond je van het eten op Majestic?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:16 schreef Bananenman het volgende:
Ik zou het niet weten puur qua afstand, maar van Majestic naar de Orange lopen bijv. is denk ik iets van een kwartiertje/twintig minuten. Op zich niet zo heel erg, maar ik ben vrij lui (zeker op vakantie). Overigens is 50 cent voor een taxi wel erg overdreven, je bent denk ik een paar eurootjes kwijt.
Ging wel. Maar het eten bij restaurants enzo is niet zo duur, dus waarom zou je bij het hotel eten (ja, omdat het gratis is misschien een keertje). De pizza's zijn wel lekker bij het buffet in het hotel en je kon ff gratis een berg fruit meesmokkelen naar je kamer, maar voor de rest ging ik liever naar het steakhouse die op een steenworp afstand zitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:28 schreef Leyswood het volgende:
[..]
Wat vond je van het eten op Majestic?
Ben ik namelijk erg benieuwd naar, hoor er verschillende verhalen over...
Whehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:58 schreef Bullebak het volgende:
Orangeniet mijn soort toko.
We eindigden meestal gewoon in een gezellige toko aan de boulevard met eeuwig happy hour en peppie clubmuziekje etc.
Als je eenmaal zit en 459 Long Island's heb gedronken lig je toch weer in coma.
Daar zitten wij ook deze zomerquote:Op woensdag 23 april 2008 09:06 schreef Lisa_ het volgende:
Is er iemand wel eens in App. Blue Riviera geweest?
Wil graag weten of het iets is...
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar zitten wij ook deze zomer.
Orange een leuke tent? Echt elke avond gewoon de zelfde muziek daarquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:23 schreef Bananenman het volgende:
Is nog wel een stukje lopen inderdaad naar de leuke tenten (Orange, l'Azur). Maar goed, de meeste avonden zat ik toch wel bezopen in één of andere ballentent die wat dichterbij was, en de avonden dat ik wel echt naar die discotheken ging hadden we gewoon een taxi genomen. Kosten ook geen fuck, dus
Als je 20 lev op zak heb 20 lev heb je met op zak is het meerquote:Op donderdag 24 april 2008 19:56 schreef St4ck3r het volgende:
hoeveel bedraagd dat dan?
Zeg maar wat je wilt wetenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja zonde, ik hoopte ook al dat er veel mensen hun ervaringen hier neer zouden zetten maar het valt heel erg tegen.
Waarom niet? Wegens de kans op voedselvergiftiging?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:10 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Eten deden wij altijd voor de four towers, was zeer goed te doen daar. Alleen is het aan te raden nergens kip te eten![]()
Volgens mij was daar wel kans op. Het werd ons iig afgeraden door de reisleiding.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:41 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Waarom niet? Wegens de kans op voedselvergiftiging?
ik denk nochtans dat het volledige resort Sunny Beach, groter is dan de effectieve uitgaansbuurten van Chersonissos hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:17 schreef Bullebak het volgende:
Chersonissos is veel groter. Dat is meer het nieuwe Lloret of Salou qua jeugd, muziek en paupere ellende.
In Sunnybeach ook erg veel jeugd en gezuip, maar toch echt in mindere mate. Minder grote uitgaansgelegenheden ook etc. Chersonissos is veel massaler.
Nee, dat is Goudstrand.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:51 schreef FireFoz het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=Golden+Sands,Bulgaria&sll=43.320932,28.070068&sspn=0.139374,0.374908&ie=UTF8&ll=43.283317,28.043171&spn=0.017433,0.046864&t=h&z=15
dit is het toch? op de sateliet lijken het voornamelijk hotels
Qua oppervlakte wellicht, maar wat heb je op Sunnybeacht voor horeca. Zijn allemaal strandtentjes en en leuke terrasjes etc. Daar zijn er indd een ziljoen van. De wat grotere tenten zijn op 1 hand te tellen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik denk nochtans dat het volledige resort Sunny Beach, groter is dan de effectieve uitgaansbuurten van Chersonissos hoor.
Jeetje wat is het hier stil! Gaan er zo weinig mensen naar Sunny Beach dan!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:10 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wilt weten![]()
Eten deden wij altijd voor de four towers, was zeer goed te doen daar. Alleen is het aan te raden nergens kip te eten![]()
Qua uitgaan waren wij het meest in the iceberg te vinden maar dat leg er net aan waar je van houdt.
dat klopt, maar mijn voorkeur gaat dan ook eerder uit naar strandbars of leuke danscafes , dan naar grote discotheken. Al is Disco Lazur in Sunny Beach wel vet natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:12 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Qua oppervlakte wellicht, maar wat heb je op Sunnybeacht voor horeca. Zijn allemaal strandtentjes en en leuke terrasjes etc. Daar zijn er indd een ziljoen van. De wat grotere tenten zijn op 1 hand te tellen.
Ik vond Chersonissos veel massaler en drukker qua publiek en chaos
Ik wil leuke verhalen horen, dingen die vakantiegangers hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:10 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wilt weten![]()
Qua uitgaan waren wij het meest in the iceberg te vinden maar dat leg er net aan waar je van houdt.
correctie, Zweedse dames zijn arrogant, Deense dames zijn toegankelijkquote:Op zondag 25 mei 2008 21:55 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik wil leuke verhalen horen, dingen die vakantiegangers hebben meegemaakt.
Enne ik las dat er veel dames zijn uit Scandinavie zijn, zijn ze echt zo arrogant als gezegd word?
Ja, maar die ga ik niet op Fok zetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:55 schreef RijstNatie het volgende:
Heb je ook foto's van vakantie waar je zelf op staat of de huisdieren?
Ken het alleen van foto's, die hadden wij vorig jaar namelijk geboekt. Alleen zijn we later weer over geplaatst naar Sun Village. Geloof dat vorig jaar bijna iedereen wel over geplaatst was, ging helemaal nergens overquote:Op zondag 25 mei 2008 18:10 schreef Lisa_ het volgende:
[..]
Jeetje wat is het hier stil! Gaan er zo weinig mensen naar Sunny Beach dan!![]()
Nou dan ga ik ffies iets vragen..
Ken je App. Blue riviera? Zojaa is het wat?
Is het ook mogelijk om een auto of scooters te huren? en wat zijn daar dan ongeveer de prijzen van?quote:Voor de mensen die nog wat van de omgeving willen zien is het aan te raden een taxi voor een dag te huren. Zwaar goedkoop en die mensen regelen alles voor je heel de dag.
Volgens mij is het wel mogelijk maar wat de prijzen daar van zijn weet ik niet. Ze rijden daar overigens wel als debielenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om een auto of scooters te huren? en wat zijn daar dan ongeveer de prijzen van?
ja of misschien de hond met 4 tennisballenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar die ga ik niet op Fok zetten.
Huisdieren? Denk je dat ik mijn cavia's heb meegenomen naar Bulgarije?
VIJF!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:54 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja of misschien de hond met 4 tennisballen
je zou eens kunnen kijken op google earth. had ik ook geprobeerd met hotel Sunny Victory waar ik heen ga, het stond wel aangegeven maar je zag alleen een grote bouwput. maar je kunt in ieder geval wel de ligging bekijken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:04 schreef unox_worst het volgende:
Weet iemand waar hotel flamingo zit? Ik kan hem nergens terugvinden op kaarten, maar hij is wel lekker goedkoop hehe.
We (ik & een vriend) gaan waarschijnlijk begin juli 8 dagen erheen om te feesten.
Goeie vraag..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef Bartaz het volgende:
Ik was me eigenlijk net aan het afvragen, hoe gaat het met wisselen van geld? Kan ik gewoon met mijn europas leva uit de muur halen daar, kan ik daar überhaupt wel pinnen eigenlijk?
Inenten kan maar hoeft niet. Ik zou iig oppassen met kip en kebab eten. Leeftijden zijn meestal wel 20+quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:08 schreef eNGine10 het volgende:
ik heb ook nog 2 vragen. hoe zit het met inenten? en wat zijn ongeveer de leeftijden bij het uitgaan? bij voorbaat dank
haha, dat herken ik zo. Iedereen heeft altijd de mond vol over die Zweedse vrouwen, maar die zijn idd zo arrogant als de pest. Deense vrouwen zijn véél toegankelijker én vaak minstens zo knap.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:08 schreef RedGuy het volgende:
En van die geile Deense wijven die een stuk socialer zijn dan die Zweden, die je dan vragen of je 's nachts nog met ze wil zwemmen in het zwembad van hun hotel... flessen champagne erbij, en ook niemand die moeilijk doet..
Das omgerekend ¤50,- per dag! Als ik dat maximaal uitgeef elke dag heb ik nog een goedkope vakantie haha!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef RedGuy het volgende:
Je hebt er genoeg pinautomaten en je pint gewoon leva uit de muur met je europas ja.
Ik had een pinautomaat tegenover ons appartement zitten en pinde per dag 100 leva. En dan hield ik vaak over, en ik was meestal elke dag wel goed dronken.
Fenix Bar & de bar er net over, op de andere hoek vd straat. Zitten dicht bij Lazur, zijn twee vette scandinavische bars ! Leuke Noorse en Deense chicks (Zweedse ook, maar die zijn arrogant)quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef unox_worst het volgende:
heeft er wel iemand tips voor scandinavische barren dan? De lazur is wel goed voor schone noorse dames toch?
das een nieuwe bar blijkbaar, nog maar net geopend. En Sash komt blijkbaarquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef unox_worst het volgende:
Ik ga pas voor het eerst dus ik zou het niet weten, maar ik laat het even weten
site gevonden.
haha wij zitten met 7 man in hetzelfde appartementencomplex maar dan van 04-08 tot 11-08quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:44 schreef Jasza het volgende:
Beste vakantieganger,
Hartelijk bedankt voor je reservering (nr. ****).
Je kunt de factuur binnen één werkdag via de email verwachten (boek je op zaterdagavond of zondag, dan ontvang je de factuur op maandag).
Wij verzoeken je, zodra je de factuur hebt ontvangen, deze goed te controleren. Eventuele fouten kun je per email (info@gogo.nl) aan ons doorgeven. Vergeet hierbij niet jouw reserveringsnummer te vermelden.
Boekingsgegevens
-------------------------------------------------------------------
Reserveringsnr. : *****
Boekdatum : 29-01-2008
Vertrekdatum : 07-08-2008
Terugkomstdatum : 18-08-2008
Accommodatie : Appartementen Sunny Victory
Kamertype(s) : 2-kamerappartement,Logies
Verzorging : standaard
Vervoer : vliegreis
Aantal dagen : 12
Heenreis : Amsterdam - Bourgas
Terugreis : Bourgas - Amsterdam
Factuurbedrag : Jewaited
Factuur/tickets : via e-mail
Gezellie.
Fenix & de Sunny Dreams op de hoekquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:16 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Fenix Bar & de bar er net over, op de andere hoek vd straat. Zitten dicht bij Lazur, zijn twee vette scandinavische bars ! Leuke Noorse en Deense chicks (Zweedse ook, maar die zijn arrogant)
zelfde disco's/bars als de Noren & Zweden (dus bars Sunny Dreams, Fenix, HC Andersen, ...) en disco Lazur.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef unox_worst het volgende:
waar zijn die deense dames te vinden dan?
Zolang het geil eruitziet heb ik geen moeite met nationaliteiten, ik discrimineer nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Snap echt niet wat jullie met al die scandinavische chicks moeten terwijl er zat ubergeile Bulgaarse vrouwen zijn.
Hahaha true.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:26 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Zolang het geil eruitziet heb ik geen moeite met nationaliteiten, ik discrimineer niet
Indeed.quote:
Dat jij niet op blond valt was al bekend ouwequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Snap echt niet wat jullie met al die scandinavische chicks moeten terwijl er zat ubergeile Bulgaarse vrouwen zijn.
De vele PSV shirts maken het dan weer goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:01 schreef unox_worst het volgende:
In sunny beach lopen toch niet zoveel ajax shirtjes rond als in dit topic he?
Wij zitten ook in Eden, waarschijnlijk zullen we niet of weinig in de Flying Dutchman zitten, maargoed, Eden ligt maar zo'n 800 meter van de rest van de kroegen af. Dat is best te lopen, ook 'smorgens als je terugkomt nog wel...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef Michelangeloo het volgende:
Op dit kaartje kun je heel makkelijk zien waar jou appartement zit en bij welke kroegen/discotheken dat in de buurt is.
http://sunny-beach.propperbox.nl/hotspots/
Ik zit in appartement Eden. Redelijk afgelegen zie ik, wel dichtbij Flying Dutchman en als dat niks is lopen we stukje langer!
Maar wel een chille site dit, moet je zeker even kijken als je gaat!
Wanneer zitten jullie er? Wij va 10 juli. 800 meter is goed te doen. Vorig jaar in Kroatie moesten we nog verder, en dan was het terug nog bergop en dan meest nog de weg kwijt ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Wij zitten ook in Eden, waarschijnlijk zullen we niet of weinig in de Flying Dutchman zitten, maargoed, Eden ligt maar zo'n 800 meter van de rest van de kroegen af. Dat is best te lopen, ook 'smorgens als je terugkomt nog wel...
2 km van het centrum ongeveer... 20 minuutjes lopen, dat valt ook nog wel meequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:24 schreef Katana het volgende:
Ik zag net dat wij fucking ver, althans zo doet de kaart vermoeden, van alles af zitten.
Wordt iedere dag lekker stuk lopen voor ons. (App. Polo)
7 Augustus pasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:21 schreef Michelangeloo het volgende:
haha beter welIk zag het ook al, wanneer gaan al die joden?
Zo'n synthetische? Die branden lekkerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
7 Augustus pas![]()
En ja ik neem allerlei troep mee, vlag etc
21-7 t/m 4-8, dus je vlag is veiligquote:
Dan plak ik daar 10 juli natuurlijk ff allemaal ajax en 410 stickers overheenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:52 schreef unox_worst het volgende:
Ik zit er vanaf 26-6, ik plak elke kroeg vol met feyenoord stickers
410 stickers mag je weglatenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:04 schreef Michelangeloo het volgende:
[..]
Dan plak ik daar 10 juli natuurlijk ff allemaal ajax en 410 stickers overheen
Wanneer ga jij?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wij hebben altijd een Groningen vlag aan het balkon hangen. Om al dat ajax en feyenoord geweld een beetje te compenseren.
Het gehele competitie zal present zijn in bulgarijequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wij hebben altijd een Groningen vlag aan het balkon hangen. Om al dat ajax en feyenoord geweld een beetje te compenseren.
Sunny Victoryquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:15 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Het gehele competitie zal present zijn in bulgarije![]()
In welk hotel zitten jullie Jasza & Michelangeloo, dan ga ik iig even bij de ingangen van die hotels stickeren aangezien ik me net bedacht dat er wel belachelijk veel kroegen zijn daar
Zet ik jullie namen er wel bij en lijkt me wel vet als ze er in augustus er nog hangen hehe.
Nadat je een foto hebt genomen mag je er uiteraard vanalles overheen plakken of in de fik steken
Waarom zit je aan compleet de andere kantquote:
Haha ik appartement Eden, is ook bij Sunny Victory aan die kant volgens mijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:15 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Het gehele competitie zal present zijn in bulgarije![]()
In welk hotel zitten jullie Jasza & Michelangeloo, dan ga ik iig even bij de ingangen van die hotels stickeren aangezien ik me net bedacht dat er wel belachelijk veel kroegen zijn daar
Zet ik jullie namen er wel bij en lijkt me wel vet als ze er in augustus er nog hangen hehe.
Nadat je een foto hebt genomen mag je er uiteraard vanalles overheen plakken of in de fik steken
Jodenkant datquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:27 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Waarom zit je aan compleet de andere kantAls ik naar de orange of flying dutchmen ga dan stuiter ik er wel even langs
Tot 4 Augustus? ff laten weten hoe vet het daar is etc via PM daarna bittequote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:32 schreef eNGine10 het volgende:
sunny victory, 21 julizal ik dan maar nederlands elftal / oranje stickers plakken ?
is toch wel leuk als we weeres een EK gewonne hebben
tot 4 aug. jah. komt goed, moet ik er tege die tijd wel nog een keer aan denkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tot 4 Augustus? ff laten weten hoe vet het daar is etc via PM daarna bitte
Et zal iig niet moeilijk te vinden zijn, het zit onder de voetbalstickersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tot 4 Augustus? ff laten weten hoe vet het daar is etc via PM daarna bitte
je ziet daar helemaal geen Bulgaarse vrouwen, tenzij ze er werken. Sunny Beach is een aangelegd toeristenoord ...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:15 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:42 schreef Muncky het volgende:
Zal ik half juli de PSV-stickers dan maar meenemen? Whehe!
Volgens anderen valt dat wel mee en is er genoeg inheems schoon te vinden in de weekends...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:22 schreef BramKVO het volgende:
[..]
je ziet daar helemaal geen Bulgaarse vrouwen, tenzij ze er werken. Sunny Beach is een aangelegd toeristenoord ...
ik ben reeds 2 x in SB geweest, en in de Mania bvb vind je wel nog wat Bulgaarse chicks ih weekend, maar in andere bars/clubs heus niet hoor ...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:28 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Volgens anderen valt dat wel mee en is er genoeg inheems schoon te vinden in de weekends...
wtf ? Ik heb daar alleszins niks van gehoord of gemerkt toen ik er was ... Wat is je bron ?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:33 schreef Fogel het volgende:
Sunny Beach is sinds vorige zomer ook bekend als Bloody Beach. 3 doden, vele verkrachtingen, berovingen waar mensen met knuppels neergeslagen worden en vervolgens met pistolen bedreigd worden. En wat doet de politie eraan? Niks.
Dit jaar zal je waarschijnlijk een stuk minder Noren tegenkomen, aangezien de grote chartermaatschappijen Sunny Beach van de bestemminglijst heeft geschrapt.
Laat de Amsterdammers/Rotterdammers/Eindhovenaren zich nou maar druk maken om die stickers, dan kunnen de echte Grunningers achter de dames aanquote:Op zondag 8 juni 2008 15:46 schreef W2O het volgende:
Dan neem ik eind juli/begin augustus de Groningen stickers wel mee
Dat is volgens mij wel een publiek geheim. Bulgarije is niet zo'n veilige bestemming. Aangeraden wordt ook om vooral niet 's nachts alleen over straat te lopen of 's nachts naar het strand te gaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:09 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wtf ? Ik heb daar alleszins niks van gehoord of gemerkt toen ik er was ... Wat is je bron ?
ja, ok, er lopen wel wat rare individuen rond, maar vergeet niet dat SB afgesloten is met hefbomen. Dit werd gedaan omdat er geen zigeuners etc. de toeristen zouden lastig vallen. Ik heb me in die twee jaar eigenlijk nooit onveilig gevoeld.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel een publiek geheim. Bulgarije is niet zo'n veilige bestemming. Aangeraden wordt ook om vooral niet 's nachts alleen over straat te lopen of 's nachts naar het strand te gaan.
Ik hoorde al wel dat je soms wat gezeik kan krijgen met van die 'stoere' bulgaren, maar dat er doden zijn gevallen is nieuw voor me!quote:Op zondag 8 juni 2008 19:59 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ja, ok, er lopen wel wat rare individuen rond, maar vergeet niet dat SB afgesloten is met hefbomen. Dit werd gedaan omdat er geen zigeuners etc. de toeristen zouden lastig vallen. Ik heb me in die twee jaar eigenlijk nooit onveilig gevoeld.
Staan die berichten nergens ih Engels trouwens?
Hier kun je zien welke appartementen en discotheken waar zitten:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:31 schreef Pacino88 het volgende:
Ik wil dus ook rond midden juli weekje naar sunny beach gaan. Niemand kan/wilt mee dus ga ik alleen. Is dat een beetje te doen daar? Wat zijn een beetje de hotels om naar toe te gaan die dicht bij goede tenten zitten. Wil niet te ver van het hotel zijn als ik ga stappen.
[Zomer 2008] Sunnybeach Bulgarijequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:11 schreef spy08 het volgende:
Ik heb alleen de eerste topic opener gelezen en dus de rest niet. Kan iemand wat eigen gemaakte foto's van die wereldhotels ff hier neerplempen zodat ik een indruk krijg hoe alles er zoals uitziet? Reden? Bulgarije staat nou niet echt bekend als een 'vakantieland' Iemand daar iets meer positiefs over? Denk aan"All inclusive,omgeving,uitgaansmogelijkheden etc etc..
Waarom moet je oppassenvoor die straathoeren dan? Ik bedoel, wat doen ze? Beroven ze je? Of gewoon oppassen in de trend van dat je anders met ze mee gaat en dat niet wilt eik?:)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:17 schreef de_huig het volgende:
tegen een uur of 6 word je de clubs wel uitgebonjourd, maar dan is t al weer licht buiten dus minder gevaarlijk m.i. Van gevaarlijke situaties sowieso weinig meegekregen; ze hebben vanuit gogo gezegd dat je op moet passen voor de straathoeren (zeker als je bezopen bent, omdat je dan wat losser bent)..en als je je daar gewoon aan houdt is er niks aan de hand.
Veel van die straathoeren zijn ook bedreven zakkenrollers. Dat is nog de minst vervelende manier om je geld kwijt te raken. Als je verder ingaat op die hoertjes lokken ze je vaak mee naar een rustigere plaats en daar staan een aantal mensen te wachten die op een minder vriendelijke manier je geld en andere waardevolle spullen afhandig willen maken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:31 schreef FireFoz het volgende:
[..]
Waarom moet je oppassenvoor die straathoeren dan? Ik bedoel, wat doen ze? Beroven ze je? Of gewoon oppassen in de trend van dat je anders met ze mee gaat en dat niet wilt eik?:)
ik weet niet of die er ook tussen lopen..ik ben er dus uit de buurt geblevenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:03 schreef FireFoz het volgende:
aha... dat is wel minder idd
Dus het zijn eigenlijk helemaal geen straathoertjes? iig niet in de lettelijke zin van het woord? of lopen die er ook tussen?
Nou..ergens heb je wel een punt..maar mijn ervaring toen was dat wij elke avond in meerdere clubs zijn geweest..en als je elke avond per club een euro of 4 entree uitspaart is dat toch mooi meegenomenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:16 schreef SimtekF1 het volgende:
In Bulgarije hoef je dat denk ik niet eens te doen, aangezien alles daar zooo goedkoop is.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:35 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik weet niet of die er ook tussen lopen..ik ben er dus uit de buurt geblevenmaar als jij een beetje je best doet kom je echt wel aan je trekken hoor...zonder betaals
![]()
haha eerst een fles naar haar gooien??quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef de_huig het volgende:
hahaha kan gebeuren..maar waar ik dan benieuwd naar ben: hoe maakte je haar duidelijk dat je geen interesse had? :p
als ze aan je komt, je snel los rukken, portefeuille id gaten houden en weggaan ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef de_huig het volgende:
hahaha kan gebeuren..maar waar ik dan benieuwd naar ben: hoe maakte je haar duidelijk dat je geen interesse had? :p
3 Aug t/m 17 Aug. Wel alleen ontbijt geboekt. Maar we liggen dicht bij het centrum en zoals ik iedereen mag geloven is alles spotgoedkoopquote:
En om het nog spannender te makenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jij bent de Oost-Europa kenner hierquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil foto's zien van jullie Bulgaarse veroveringen. Dat gelul over Zweedse wijven in Bulgarije moet maar eens afgelopen zijn.![]()
Vooruit, omdat ik de kwaadste niet ben een voorbeeld:
[ afbeelding ]
1 van de 2 Bulgaarse exen die Aanvoerder rijk is.
Kom op, we weten allemaal dat jullie naar Bulgarije gaan om chickies te scoren zonder veel geld voor drank uit te willen geven.
Nog geneukt?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:18 schreef luckass het volgende:
Ik ben van 30 juni tot 7 juli geweest met Beachmasters, Riviera Blue.
Nogal een redelijk streng appartement, maar als je fooi geeft (10 lev. ofzo op een week) krijg je je borg zeker terug (hetgeen bij anderen niet het geval was)!
Paar straathoertjes gezien, 's nachts op de boulevard.
En damn, het scandinavische volk wat daar komt.
Nou ja, vragen hoor ik hier wel.
Go Trabi Go is geweldig!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
Welke excursies/activiteiten zijn eigenlijk aan te raden?
- Ik had gehoord dat watersport vrij goedkoop was in bulgarije?
- Jeep safari?
- Go Trabi Go?
- Waterpark?
Heej!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:18 schreef luckass het volgende:
Nogal een redelijk streng appartement, maar als je fooi geeft (10 lev. ofzo op een week) krijg je je borg zeker terug (hetgeen bij anderen niet het geval was)!
geen probleemquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:55 schreef lighted het volgende:
[..]
Heej!![]()
Ik ga in augustus ook naar Riviera Blue dus ben erg benieuwd naar het appartement? Streng in de zin van weinig herrie maken? En zie het er zo "fancy" uit als op de foto's, oftewel zijn de appartementen een beetje oké? En hoe is de ligging? Sorry voor de vragen maar ben benieuwd.
Hoe was het stappen? Lekker druk..?
Ik zit aankomende week in Riviera Blue. Bedoel je met stil na 23u ook echt doodstil? En wat als je wel kabaal maakt (want wij zijn nogal lawaaiig)? Waarom kregen andere mensen hun borg niet terug, werden er gebreken verzonnen of gewoon veel gezeik?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:57 schreef luckass het volgende:
[..]
geen probleem.
We zijn dus iedere avond met beachmasters meegegaan, dus van het uitgaan daarbuiten weinig meegekregen.
Lazur is een rare tent, orange is wel tof en voor de zweedse chicks moet je in den glade viking zijn.
Tussen 23 en 7 moest het overal stil zijn. Appartement is wel netjes, afwerking nog niet helemaal super op alle punten. Bedden waren dramatisch, dus drink genoeg om goed te slapen.
edit: 5 min lopen van het strand ongeveer, je zit vlak bij de orange disco en the flying dutchman (in de flying dutchman kun je frituur bestellen). de flower street (hoofdstraat) zit op een kwartier/20 min lopen.
als je met beachmasters gaat moet je zeker het silver pakket nemen (E65), dat haal je er echt wel uit!
Wij hadden 2 glazen gemold en ook wel wat kabaal gemaakt bij thuiskomst, maar gewoon wat fooi geven en er is geen probleem (10 lev. op een week).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik zit aankomende week in Riviera Blue. Bedoel je met stil na 23u ook echt doodstil? En wat als je wel kabaal maakt (want wij zijn nogal lawaaiig)? Waarom kregen andere mensen hun borg niet terug, werden er gebreken verzonnen of gewoon veel gezeik?
Verder nog aanraders om te ondernemen?
Belachelijk en ik ben bang dat wij daar ook echt problemen mee krijgenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Wij hadden 2 glazen gemold en ook wel wat kabaal gemaakt bij thuiskomst, maar gewoon wat fooi geven en er is geen probleem (10 lev. op een week).
Bij een paar meisjes werd E50,- ingehouden vanwege geluidsoverlast.
Gewoon op je kussen leggen voor de schoonmaakster, of ergens met een briefje er bijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Belachelijk en ik ben bang dat wij daar ook echt problemen mee krijgen. Aan wie moeten we die fooi precies geven want dan licht ik m'n maten alvast in.
8 dagen, was dat lang genoeg of te kort?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:18 schreef luckass het volgende:
Ik vond 't lang genoeg, was ook de eerste keer met deze groep.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:13 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
8 dagen, was dat lang genoeg of te kort?
maar ben je dan niet al 2 dagen kwijt aan reizen. ik ben van plan met een paar vrienden maandag naar sunny beach te gaan (last minute), maar 8 dagen lijkt mij zo kort. of valt de reisduur wel mee?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vond 't lang genoeg, was ook de eerste keer met deze groep.
6 avonden stappen achter elkaar hakt er goed in hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:44 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
maar ben je dan niet al 2 dagen kwijt aan reizen. ik ben van plan met een paar vrienden maandag naar sunny beach te gaan (last minute), maar 8 dagen lijkt mij zo kort. of valt de reisduur wel mee?
Ik kom ook op 21 juli om 1 uur aan. Ga je met transavia toevallig?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:54 schreef eNGine10 het volgende:
wij gaan met onze groep twee weken. zullen wel niet iedere avond uitgaan maar toch wel bijna iedere avond gok ik. kunt erna toch uitslapen ofniet? vorig jaar ook twee weken geweest en ik vond het zeker niet te lang. wij vliegen trouwens om 21 juli om 1 uur 's middags aan![]()
jah toevallig welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:46 schreef kaat17 het volgende:
[..]
Ik kom ook op 21 juli om 1 uur aan. Ga je met transavia toevallig?
Je gaat via GOGO of Beachmaster?!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:23 schreef Katana het volgende:
Zijn er al meerdere vluchttijden bekend voor de 21e? Wij gaan ook de 21e en ben benieuwd op wele tijden de vluchten zijn. Wij weten nl nog niet
Hotel Lion hehequote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jah toevallig welen we zitten in sunny victory, jij?
Dat kan:quote:Op maandag 14 juli 2008 09:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Kun je nog kuttere tijden krijgen dan dit:
Heenreis:
Datum: di 22-jul-08
Vertrektijd: 20:00:00
Aankomsttijd: 23:55:00
Vluchtnummer: HV 933
Traject: Amsterdam > Bourgas
![]()
Dat valt nog mee man.. jij hebt de laatste dag nog de hele dag.. Vorig jaar had ik aankomst 1uur snachts, vertrek 6uur smorgens, dan ben je gewoon 2 dagen kwijtquote:Op maandag 14 juli 2008 09:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Kun je nog kuttere tijden krijgen dan dit:
Heenreis:
Datum: di 22-jul-08
Vertrektijd: 20:00:00
Aankomsttijd: 23:55:00
Vluchtnummer: HV 933
Traject: Amsterdam > Bourgas
Terugreis:
Datum: di 5-aug-08
Vertrektijd: 23:55:00
Aankomsttijd: 2:55:00
Vluchtnummer: HV 934
Traject: Bourgas > Amsterdam
![]()
Hmm wij gaan ook naar riviera blue.. Maar wie geef je fooi? De schoonmakers? De receptionisten?? of wat? Wie beslist uiteindelijk hoeveel borg je terugkrijgt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:18 schreef luckass het volgende:
I winquote:Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef Katana het volgende:
[..]
Dat kan:
Heenreis:
Datum: ma 21-jul-08
Vertrektijd: 20:40:00
Aankomsttijd: 00:30:00
Tuurlijk kan je daar makkelijk aan komen. Je gaat niet naar Somalie oid.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:09 schreef eNGine10 het volgende:
en weet misschien iemand hoe het met de peuken zit? makkelijk aan te komen daar? en misschien ook prijzen? alvast bedankt!
Ik zit ook bij Ferio maar heb nog geen vliegtijdenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:04 schreef ForumGek het volgende:
[..]
I win
Amsterdam -Burgas
Heenreis:
Datum: ma 21-08
Vertrektijd: 21:00
Aankomst: 01:00
Terug gelukkig pas om 14:30 ofzo, maar dan heb je niet veel dag over opzich
Ik ga met een vriend naar Hotel Lion, via Ferio (Bizz Travel).
Dat kon wel eens de tijden van ons zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:43 schreef lighted het volgende:
Heb mijn vliegtijden, KUTTER dan dit kan echt niet:
Amsterdam Burgas 21:00 01:00
Burgas Amsterdam 06:50 08:45
Dat kan toch niet man? Echt niet normaal..
Heftig man dat gedoe met je maat.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:44 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo hier een bericht vanuit Bulgarije..
Alles is hier goedkoop behalve het Heineken bier, je betaalt in de kroeg 6 leva en dat is 3 euro per fles. Het is hier 1 groot uitgaansgebied, paar dikke clubs zoals Lazur en Orange die allebei goed zijn. De Flying Dutchman is ook gezellig maar wel erg heet daar.. Qua wijfen zit het goed hier, veel zweedse maar wel zo arrogant als de pest..
Wel moet je hier niet alleen lopen, een maat van mij is door 10 man in 2 autos in de kofferbak gesmeten, 10 km verderop eruit gehaald, in elkaar geslagen, met pistool op zn kop gezet en ze hebben ook geschoten maar wel in de lucht en ze hebben 400 lev gejat van hem.. Hij natuurlijk helemaal in shock is echt kankerstreek van die kut bulgaren. Ze proberen je alleen maar op te lichten en ga nooit met een fietstaxi want die vroegen 50 lev per persoon voor 10 min en het was bijna vechten. Uiteindelijk 25 lev per persoon betaald wat natuurlijk veel te veel is. De normale taxis wel goed en goedkoop maar spreek wel een prijs van tevoren af. Maximaal 20 lev betalen doen ze altijd wel.. Het stikt er van de taxis.
Van hoeren op straat geen last gehad 1x sprak zon oud wijf van 40 me aan en pakte me bij mijn lul en vroeg of ik een pijpbeurt wilde.. Wel 1x in de gogo girls geweest en natuurlijk ook gedaan waar je voor komt.. Zijn echt lekkere wijven en eerst krijg je lapdance voor 10 lev en dan vragen ze je mee voor sex voor 100 lev. Dan kun je 20 min of tot je klaar bent. Wel zijn het 2 kleine hokjes met een bank erin waar je kunt neuken..
Nu is het kutweer maar het strand is goed wel af en toe van die blauwe kwallen maar dat valt nog wel mee..
Ik ga de kroeg in en vertel over 2 dagen als ik terug ben wel meer als jullie willen weten..
ThumpingThunder
Transavia.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:39 schreef Eggos het volgende:
met wat voor maatschappij vliegen jullie dan? ik vlieg met Bulgaria Air, heen om 8.40 uur, terug om 5.50 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |