abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55988167
Ja zitten er sterk aan te denken hierheen te gaan, dan zijn dit 2 keuzes die wel vrij goed te doen zijn denk ik, mensen hier ervaring mee:

Hotel Lilia ****

Lilia
+: 5 zwembaden, discotheek/nachtclub, aan het strand
-: redeljjk duur
12dagen: 826¤ (2persoonskamer)/788¤ (3persoonskamer)/858¤ (4persoonskamer)/Voordeel 3 persoonskamer; 735¤
15dagen: 931¤ (2persoonskamer)/912¤ (3persoonskamer)/971¤ (4persoonskamer)/Voordeel 3persoonskamer; 815¤

Appartementen Sunny Victory ****

S.Vic

+: goedkoop, twee zwembaden
-: ligging (200m van het strand, 600m van SunnyBeach)
12dagen: 709¤ (2persoonsstudio)/589¤ (3persoonsstudio)/539¤ (4persoonsstudio)
15dagen: 799¤ (2persoonsstudio)/649¤ (3persoonsstudio)/589¤ (4persoonsstudio)
pi_55988246
Goed topic
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_55988250
Dat is ook toevallig, ik zat ook net tussen die 2 te twijfelen
AFCA!
pi_56028092
vanaf 28 juli 11 dagen in hotel Riviera Blue
Met 17 andere vrienden.

Dat wordt wel gezellig denk ik zomaar
pi_56034836
Wij gaan er waarschijnlijk ook heen iemand ervaringen? Uitgaan is goed zo te lezen, eten slecht? gekke bulgaren?:p..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:08:45 #6
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56052051
Wij twijfelen nog.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56054214
Afgelopen ben ik met een groep vrienden und vriendinnen naar Sunnybeach geweest, 2 weken.

Ik heb me daar prima vermaakt, al ga je daar niet heen voor de prachtige culturele uitstapjes etc
Drank is echt spotgoedkoop, het is bijna de hele nacht overal happy hour. Je zuipt je daar echt voor een paar tientjes helemaal naar de klote
Stappen zelf is goed te doen, veel gezellige cocktailbarretjes en een paar grotere tenten die ramvol zitten. Wij gingen vooral alle cocktailbarretjes af
Laat in de nacht zijn er wel overal pijpsletjes die je vastklampen etc Maar die schop je gewoon weer weg als je verstandig bent.

Eten is op zich overal prima, maar ook hier moet je geen wonderen verwachten. Alle prima te doen, een paar hele puike steaktoko's.

Veel verschil tussen arm en rijk, veel foute types Overal wordt ook nog gebouwd, dus wel goed kijken waar je zit anders zit je de hele dag naar heipaalterror te luisteren.

Strand en zee zijn erg goed, zee loopt zeer langzaam af waardoor je tig meter de zee in kan lopen.

Voor jongeren die gewoon een goedkope strandvakantie willen hebben is het ideaal, je hoeft niets te laten omdat het eten en drinken zo goedkoop is.
Geef mij maar Amsterdam
pi_56054358
Hehe klinkt goed, nee voor culturele shit ga ik er niet heen, heb ik al teveel gedaan in me leven met die saaie vakanties met ouders jewait.

Is wel bijna zeker dat ik ga met wat boys hehe.
pi_56054462
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:53 schreef Jasza het volgende:
Hehe klinkt goed, nee voor culturele shit ga ik er niet heen, heb ik al teveel gedaan in me leven met die saaie vakanties met ouders jewait.

nu ik nog
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_56054514
Dat Lilia hotel is wel bruut trouwens, erg gunstig dat je direct aan het strand en de wandelboulevard zit. Direct aan de boulevard zitten namelijk ook alle barretjes en eettentjes.
Geef mij maar Amsterdam
pi_56055300
Ben er dit jaar ook te vinden.
pi_56059120
Vorig jaar geweest, hotel Majestic. Topvakantie gehad. Misschien dit jaar wel weer, even kijken nog.
pi_56063912
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:59 schreef Bullebak het volgende:
Dat Lilia hotel is wel bruut trouwens, erg gunstig dat je direct aan het strand en de wandelboulevard zit. Direct aan de boulevard zitten namelijk ook alle barretjes en eettentjes.
Gekkenhuis jewaited ala sjaak
pi_56064313
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:47 schreef Bullebak het volgende:

Laat in de nacht zijn er wel overal pijpsletjes die je vastklampen etc Maar die schop je gewoon weer weg als je verstandig bent.
Jij of je vrienden kunnen dit weten en hebben hier gebruik van gemaakt?
AFCA!
pi_56065612
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:34 schreef Angelob het volgende:

[..]

Jij of je vrienden kunnen dit weten en hebben hier gebruik van gemaakt?
Klopt ja, onze vriendinnen vonden dat elke avond namelijk ontzettend geil
Geef mij maar Amsterdam
pi_56082013
twijfelen ook nog om hier heen te gaan
pi_56098855
Sunny Beach is zeker een aanrader, en naar mijn mening mooier dan Golden Beach. (oa leuker stappen, en minder hoogteverschil, dus je hoeft niet te klimmen naar je appartement/hotel na het stappen) En je hebt er alle soorten restaurants, dus je kan er zowel schitzels in een nep flintstones grot eten, als lekker Chinees. Buiten Sunny Beach zelf is er niet zo heel veel, maar daarvoor ga je er ook niet echt heen gok ik.. 4 jaar geleden was er 1 disco waar alle Russische en Bulgaarse louche types zaten, dus die waren mooi gescheiden van de touristen.

Ik zie ons nog zitten met 60 wodka/jus op tafel nadat drie mensen tijdens het happy hour in lazur even 10 gingen halen. (was 2 halen 1 betalen, omgerekend 50 ct per glas) Ze kwamen vragen of we alsjeblieft wat door wilden drinken, ze hadden de glazen nodig..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_56119722
Geboekt maar op aanvraag, ff afwachten dus nog of het lukt anders maar ff ander appartement regelen fozo hehe.
pi_56132052
als je het appartement apart boekt van vlucht. wat is dan de beste manier om te reizen naar sunny beach?
pi_56136550
Vlucht naar Burgas, vanaf daar is het iets van 30 mins rijden.
Geef mij maar Amsterdam
pi_56241387
Wij gaan dit jaar ook met 5 man sterk naar Zonnestrand en zitten in appartementencomplex Eden van 14 tot 22 augustus

Overigens is hier nog genoeg te lezen wat betreft ervaringen van mensen die er al zijn geweest.

Samenvatting:
-Aggressieve hoeren (en knokploegen) die je beroven
-Niet altijd even vriendelijk personeel in de horeca
-Veel knappe Zweedse vrouwen
-Die vrouwen gaan voornamelijk met Zweedse gaylords naar huis en niet met leuke Hollandse jongens
-Goedkoop eten en drinken (er worden prijzen van 50 eurocent tot 1 euro voor een halve liter genoemd)
-Veel striptenten (in het vorige topic staat ook een prijslijstje , pagina 5, 2e post )
pi_56256264
kleine TVP, mn vriendin gaat er heen met haar vriendinnen
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:19:36 #23
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_56264233
Ben het afgelopen jaar in Sunnybeach geweest. Het is zeker wel aan te raden om er heen te gaan maar zelf zou ik er geen 2e keer heen gaan, behalve uitgaan en strand heb je er vrij weinig.

Van hoeren enzo heb ik weinig last gehad, gewoon gelijk een grote muil geven

En veel Zweden daar, apart volk is dat, lopen daar met een theedoek om de harses een beetje popiejopie te doen. In de Orange kwamen die vooral, Orange is 1 keer leuk maar heb elke avond de zelfde muziek, meestal waren wij in de Iceberg te vinden.

Alleen bij het hotel is het oppassen met overlast, ze zijn nogal corrupt daar. Onze deur liep aan en er was overlast, schijnt het daar 200 euro te kosten. Mocht er ff iemand met 4 beren naar een pinautomaat lopen terwijl die baas onze paspoorten had. Beachmasters had het goed opgelost door te regelen dat wij de 2e week veel gratis mochten doen. Van de receptie hadden we nog een bonnetje gehad voor die deur dus dat geld hebben we later nog van de verzekering terug gekregen
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_56387746
Beste vakantieganger,

Hartelijk bedankt voor je reservering (nr. ****).

Je kunt de factuur binnen één werkdag via de email verwachten (boek je op zaterdagavond of zondag, dan ontvang je de factuur op maandag).

Wij verzoeken je, zodra je de factuur hebt ontvangen, deze goed te controleren. Eventuele fouten kun je per email (info@gogo.nl) aan ons doorgeven. Vergeet hierbij niet jouw reserveringsnummer te vermelden.

Boekingsgegevens
-------------------------------------------------------------------

Reserveringsnr. : *****
Boekdatum : 29-01-2008
Vertrekdatum : 07-08-2008
Terugkomstdatum : 18-08-2008
Accommodatie : Appartementen Sunny Victory
Kamertype(s) : 2-kamerappartement,Logies
Verzorging : standaard
Vervoer : vliegreis
Aantal dagen : 12
Heenreis : Amsterdam - Bourgas
Terugreis : Bourgas - Amsterdam
Factuurbedrag : Jewaited
Factuur/tickets : via e-mail

Gezellie.
pi_56394992
geboekt, met ze 12en.. zitten in Poseidon
pi_56419957
ook geboekt
15 dagen
in blue riviera
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:11:45 #27
187207 speciwacy
Dus ik liep in India....
pi_56725598
Het zit zo !! ik ga op vakantie naar bulgarije ... dan denk je misschien wtf waarom daar heen.. nou ik weet het zelf nog niet eens het leek me wel super gaaf kan iemand ff vertellen wat de voordelen zijn of nadelen ik bedoel.. ik heb gehoort dat het SUPER goedkoop is.. of overdrijf ik nu? En ik had begrepen dat als je daar dugs bij je hebt je nog beter in Dubai gepakt kan worden? niet dat drugs gebruik maar je hoort wel eens dat er van die mafkezen drugs bij iemand in de jas doen... !! maar dat hun nergens van af wisten en zo.. dus is het een gevaarlijk land? arm of rijk? (beetje arm of niet)? maar is het wel mooi? whaha tell me every thing !!!!!! (goed nieuws en slecht natuurlijk)
ik maak veel spelfouten
pi_56725756
Eerst je OP bijwerken.
Mijn zus is daar ooit geweest. Qua weer is het wel relaxt. En het is ook wel goedkoop. Maar eten vond ze niet zo heel bijzonder. Maar dat is weer smaak.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:31:56 #29
187207 speciwacy
Dus ik liep in India....
pi_56726042
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:19 schreef Ulreazj het volgende:
Eerst je OP bijwerken.
Mijn zus is daar ooit geweest. Qua weer is het wel relaxt. En het is ook wel goedkoop. Maar eten vond ze niet zo heel bijzonder. Maar dat is weer smaak.
OP?

Maar bedankt voor je reactie !! weer is ook belangrijk dus !!..als ik maar niet ziek wordt van het eten daar
ik maak veel spelfouten
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:37:27 #30
19142 tslh
Never at ease.....
pi_56726166
Je OP is praktisch onleesbaar. Ik zou je adviseren die eerst eens aan te passen en begrijpelijk te maken.
Life is funny. Well, yours is. To me.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:40:10 #31
187207 speciwacy
Dus ik liep in India....
pi_56726224
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:37 schreef tslh het volgende:
Je OP is praktisch onleesbaar. Ik zou je adviseren die eerst eens aan te passen en begrijpelijk te maken.
Ja zou ik al doen... mijn excuus !
ik maak veel spelfouten
pi_56726264
OP staat voor OpeningsPost, trouwens...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:44:55 #33
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_56726352
Het ligt eraan waar je precies naartoe gaat. Bulgarije is nog steeds een relatief gevaarlijk land. Vooral verschillende zigeuner bevolking probeert je daar geld afhandig te maken.

Veel gebruikte tactiek, een hoertje op je afsturen en iemand anders gaat er met je portemonnee vandoor. Verder zou ik niet al teveel alleen over straat gaan zwalken midden in de nacht, dan ben je ook snel beroofd van je portemonnee.

Daarbij zou ik voorzichtig omgaan als je ooit overvallers tegenkomt, op elke hoek van de straat kun je ongeveer messen kopen.

Verder ga ik dit jaar ook naar Bulgarije toe. Het is lekker goedkoop, veel scandinaviers daar ook. Maar overal moet je tegenwoordig wel uitkijken.
pi_56726411
Een paar vrienden zijn er een paar keer op vakantie geweest en die zijn er goed over te spreken. Het is er schijnbaar echt goedkoop. Veel plezier daar!
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:48:09 #35
187207 speciwacy
Dus ik liep in India....
pi_56726424
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:44 schreef Mike.Strutter het volgende:
Het ligt eraan waar je precies naartoe gaat. Bulgarije is nog steeds een relatief gevaarlijk land. Vooral verschillende zigeuner bevolking probeert je daar geld afhandig te maken.

Veel gebruikte tactiek, een hoertje op je afsturen en iemand anders gaat er met je portemonnee vandoor. Verder zou ik niet al teveel alleen over straat gaan zwalken midden in de nacht, dan ben je ook snel beroofd van je portemonnee.

Daarbij zou ik voorzichtig omgaan als je ooit overvallers tegenkomt, op elke hoek van de straat kun je ongeveer messen kopen.

Verder ga ik dit jaar ook naar Bulgarije toe. Het is lekker goedkoop, veel scandinaviers daar ook. Maar overal moet je tegenwoordig wel uitkijken.
Kijk een reatie waar ik iets aan heb.. !! ik zal er rekening mee houden !!
ik maak veel spelfouten
  Moderator donderdag 14 februari 2008 @ 14:03:59 #36
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_56726768
Ik zo van WTF!!! Iemand naar Bulgarije. En wat denk je? Anderen zijn er ook al geweest! Lees maar: Bulgarije #2
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:33:18 #37
187207 speciwacy
Dus ik liep in India....
pi_56727427
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:47 schreef WRDA6 het volgende:
Een paar vrienden zijn er een paar keer op vakantie geweest en die zijn er goed over te spreken. Het is er schijnbaar echt goedkoop. Veel plezier daar!
Dankje wel !!
ik maak veel spelfouten
pi_56764643
Bulgarije Sunny Beach zit al bijna volgeboekt, dus daar is het vrij populair
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_56766077
Anyway, heb wel een vraag.
Waarschijnlijk ga ik met wat vrienden die kant op deze zomer, alleen willen we met de auto ipv het vliegtuig.
Weet iemand of dat te regelen is met de organisatie waar je je appartement huurt?
Aangezien (bijna) alle reizen met vervoer zijn.
pi_57260204
Sunny Beach heerst ! Spotgoedkoop eten en drinken daar.
pi_57262406
TVP, ik ga dit jaar ook naar Sunnybeach.
  zondag 9 maart 2008 @ 15:32:39 #42
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_57263856
Vorig jaar heen geweest en echt een top vakantie gehad, Lazur en Orange vond ik de leukste discotheken, maar werden pas later op de avond echt gezellig, dus eerst naar een van de zoveel cocktailbarretjes is een prima idee.
Enige wat mij echt tegenstond waren de slangen die ze echt al op je nek leggen voor een dure foto, ben bijna heel erg boos geworden maar leek me toch niet zo slim.

Ohja, de zweedse vrouwen zijn veel in de XL en zijn erg arrogant, Deense en Noorse zijn aardiger.
The Most Incredible, Baby
  maandag 10 maart 2008 @ 23:07:14 #43
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57295015
Poten af van m'n exen he Jaszaap!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_57297189
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Poten af van m'n exen he Jaszaap!
Whehe
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:04:45 #45
38039 Katana
Snoekduiker
pi_57301213
TVP, ik ga ook maar eens in Bulgarije kijken met wat vrienden.
21 juli tm 4 augustus.

Welke appartementen zitten jullie?
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:49:09 #46
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_57302030
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:53 schreef Jasza het volgende:
Dat je met wat boys gaat hoef je je geen zorgen over te maken
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_57316025
Ga dit jaar ook naar Bulgarije, 30 juni en dan 2 weekjes!
Hotel Majestic, iemand ervaringen met dit hotel?
pi_57317330
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:04 schreef Katana het volgende:
TVP, ik ga ook maar eens in Bulgarije kijken met wat vrienden.
21 juli tm 4 augustus.

Welke appartementen zitten jullie?
Sunny Victory maar zit volgens mij zo vol als Nederland.
pi_57360710
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:57 schreef Bananenman het volgende:
Vorig jaar geweest, hotel Majestic. Topvakantie gehad. Misschien dit jaar wel weer, even kijken nog.
Hey man, Hotel Majestic ziet er echt super vet uit.
Maar hoe zit het met de afstanden naar het centrum enzo?
Ik las namelijk ergens dat je nog wel een eindje moest lopen ofzo?
pi_57361062
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:20 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Hey man, Hotel Majestic ziet er echt super vet uit.
Maar hoe zit het met de afstanden naar het centrum enzo?
Ik las namelijk ergens dat je nog wel een eindje moest lopen ofzo?
Zit jij er ook dan deze zomer?
pi_57362136
Waarschijnlijk wel ja.
Heb net ff met een maat van me gekeken en we denken dat dit het wel gaat worden.
Alleen las ik iets over dat de omgeving niet echt super was, omdat de boulevard eigenlijk niet voor het hotel begint en dat het nog een stuk lopen was naar het centrum.

Daar wil ik wel graag wat meer over weten.
pi_57362602
Is nog wel een stukje lopen inderdaad naar de leuke tenten (Orange, l'Azur). Maar goed, de meeste avonden zat ik toch wel bezopen in één of andere ballentent die wat dichterbij was, en de avonden dat ik wel echt naar die discotheken ging hadden we gewoon een taxi genomen. Kosten ook geen fuck, dus
pi_57369025
Ghehe, ja ik las dat een taxi 50 cent kost ofzo.
Maar een stukje lopen, moet ik dan aan een aantal km's denken?
pi_57374735
Ik zou het niet weten puur qua afstand, maar van Majestic naar de Orange lopen bijv. is denk ik iets van een kwartiertje/twintig minuten. Op zich niet zo heel erg, maar ik ben vrij lui (zeker op vakantie). Overigens is 50 cent voor een taxi wel erg overdreven, je bent denk ik een paar eurootjes kwijt.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:34:50 #55
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_57375267
Present van 17 t/m 24 juli!!
pi_57378859
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:16 schreef Bananenman het volgende:
Ik zou het niet weten puur qua afstand, maar van Majestic naar de Orange lopen bijv. is denk ik iets van een kwartiertje/twintig minuten. Op zich niet zo heel erg, maar ik ben vrij lui (zeker op vakantie). Overigens is 50 cent voor een taxi wel erg overdreven, je bent denk ik een paar eurootjes kwijt.
Wat vond je van het eten op Majestic?
Ben ik namelijk erg benieuwd naar, hoor er verschillende verhalen over...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 17:58:51 #57
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_57379560
Orange niet mijn soort toko.

We eindigden meestal gewoon in een gezellige toko aan de boulevard met eeuwig happy hour en peppie clubmuziekje etc.
Als je eenmaal zit en 459 Long Island's heb gedronken lig je toch weer in coma.
Geef mij maar Amsterdam
pi_57379874
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:28 schreef Leyswood het volgende:

[..]

Wat vond je van het eten op Majestic?
Ben ik namelijk erg benieuwd naar, hoor er verschillende verhalen over...
Ging wel. Maar het eten bij restaurants enzo is niet zo duur, dus waarom zou je bij het hotel eten (ja, omdat het gratis is misschien een keertje). De pizza's zijn wel lekker bij het buffet in het hotel en je kon ff gratis een berg fruit meesmokkelen naar je kamer, maar voor de rest ging ik liever naar het steakhouse die op een steenworp afstand zit
pi_57379919
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:58 schreef Bullebak het volgende:
Orange niet mijn soort toko.

We eindigden meestal gewoon in een gezellige toko aan de boulevard met eeuwig happy hour en peppie clubmuziekje etc.
Als je eenmaal zit en 459 Long Island's heb gedronken lig je toch weer in coma.
Whehe

Ik weet nu al dat er zulke scare dingen bij ons gaan gebeuren
pi_57388468
De Fenix Bar is de beste bar van allemaal ! Ligt in het stuk waar ook de Lazur ligt, en andere bars zoals HC Andersen en Sunny Dreams.
pi_57407922
Foutje, we zitten in Imperial!
Iemand daar ervaringen mee?
Vooral qua eten??!
pi_57473335
Geen idee, qua liggen zit je wel ver buiten het centrum volgens de plattegrond uit 2005.
pi_57476386
Heeft niemand foto's van het hele gebeuren? De boulevard, het strand, de barstreets, etc. Ik ben wel benieuwd, zit ook te overwegen om naar Bulgarije op vakantie te gaan.
pi_57492620
Dit jaar ook naar sunny beach, in Appartementen Barcelo Royal Beach
http://www.jiba.nl/accommodation/index.aspx?id=2309
ook nog best veel vluchten vrij..

Nothing to see here, carry on
pi_57610698
Ik heb vanavond geboekt.
Met 2 maten vanaf 22 juli t/m 5 augustus in Hotel Victoria.

De ligging is echt perfect, je stapt het hotel uit en je staat op de boulevard.
En het hotel ziet er natuurlijk ook vet uit.

Heb dr zin in.

Oja trouwens, heb via Jiba geboekt en daar geven ze nu al vliegtijden aan.
Maar dat kan toch never nooit kloppen, kbedoel, het duurt nog 4 maanden.

[ Bericht 19% gewijzigd door SimtekF1 op 25-03-2008 22:39:42 ]
pi_58245886
Is er iemand wel eens in App. Blue Riviera geweest?
Wil graag weten of het iets is...
  woensdag 23 april 2008 @ 12:14:25 #68
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58250531
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:06 schreef Lisa_ het volgende:
Is er iemand wel eens in App. Blue Riviera geweest?
Wil graag weten of het iets is...
Daar zitten wij ook deze zomer .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_58283317
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:14 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Daar zitten wij ook deze zomer .

Al wel eens in Bulgarije geweest dan? En is het echt zo'n jongerenvakantie.. of lopen er ook nog ouderen rond haha!
  donderdag 24 april 2008 @ 18:49:46 #70
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_58284171
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:23 schreef Bananenman het volgende:
Is nog wel een stukje lopen inderdaad naar de leuke tenten (Orange, l'Azur). Maar goed, de meeste avonden zat ik toch wel bezopen in één of andere ballentent die wat dichterbij was, en de avonden dat ik wel echt naar die discotheken ging hadden we gewoon een taxi genomen. Kosten ook geen fuck, dus
Orange een leuke tent? Echt elke avond gewoon de zelfde muziek daar

Je wordt er trouwens wel snel genaaid, onze vastlopende deur in het appartement koste ons 200 euro
En mocht je op het idee komen om te gaan zeiken op het strand, zorg dan dat er een beetje geld in je porto zit maar niet alles. De boete is net zo hoog als het geld wat in je porto zit
pi_58284254
Paar gasten van ons mochten ook even aftikken ja
Geef mij maar Amsterdam
pi_58285838
hoeveel bedraagd dat dan?
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:16:05 #73
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_58299588
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:56 schreef St4ck3r het volgende:
hoeveel bedraagd dat dan?
Als je 20 lev op zak heb 20 lev heb je met op zak is het meer
pi_58300789
Voordat je gaat zeiken, ff geld in je sokken stoppen dus.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:36:49 #75
38039 Katana
Snoekduiker
pi_58681586
Nog iets meer dan 60 dagen voor mij. Heb er zin an! Topic is trouwens wel dood aan het bloeden
-Landskampioen 2005-2008
pi_58685026
Ja zonde, ik hoopte ook al dat er veel mensen hun ervaringen hier neer zouden zetten maar het valt heel erg tegen.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:09:28 #77
198278 Valange
You said it!
pi_58777278
Royal Sun, vanaf 27 juli, 11 dagen

Maar het wordt pas 16 juni opgeleverd:P...dat is iig de planning! Hoop maar dat het klaar is, als ik er ben;)
pi_58780975
Ervaringen kun je lezen op de site van Jiba
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:10:43 #79
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_58792272
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja zonde, ik hoopte ook al dat er veel mensen hun ervaringen hier neer zouden zetten maar het valt heel erg tegen.
Zeg maar wat je wilt weten

Eten deden wij altijd voor de four towers, was zeer goed te doen daar. Alleen is het aan te raden nergens kip te eten

Qua uitgaan waren wij het meest in the iceberg te vinden maar dat leg er net aan waar je van houdt.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:32:13 #80
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_58792714
Iceberg was wel goed indd, paar erg vette bandjes gezien daar.
Geef mij maar Amsterdam
pi_58826519
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:10 schreef De_Slagert het volgende:

[..]
Eten deden wij altijd voor de four towers, was zeer goed te doen daar. Alleen is het aan te raden nergens kip te eten
Waarom niet? Wegens de kans op voedselvergiftiging?
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:06:37 #82
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_58827217
Present in Hotel Opal 17 juli, 8 dagen, 8 man.

Iemand ervaringen met dit hotel?
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:53:36 #83
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_58834313
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 15:41 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Waarom niet? Wegens de kans op voedselvergiftiging?
Volgens mij was daar wel kans op. Het werd ons iig afgeraden door de reisleiding.
pi_58873054
ik zit er ook over te denken om naar toe te gaan dit jaar, maar ben vraag me af of het wel wat voor me is Ben vorig jaar naar chersonisos geweest, dat was wel ok. is het net zo iets maar dan kleiner, of is chersonisos nog te modern? (vond dat al beetje pauper :p)
  zaterdag 24 mei 2008 @ 10:17:09 #85
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_58873741
Chersonissos is veel groter. Dat is meer het nieuwe Lloret of Salou qua jeugd, muziek en paupere ellende.

In Sunnybeach ook erg veel jeugd en gezuip, maar toch echt in mindere mate. Minder grote uitgaansgelegenheden ook etc. Chersonissos is veel massaler.
Geef mij maar Amsterdam
pi_58873780
Sunny Beach is tof!
Wij zaten in hotel Neptun, gelijk aan het strand en in het centrum!

Tof: de Go Trabi Go tocht, dat was écht zo ontzettend leuk! Vijftien van die gele trabantjes achter elkaar door het lelijke Bulgaarse landschap, wat een geweldig ritje!

Ook wel leuk: met een golfkarretje over de boulevard racen , een middagje naar Nessebar gaan .

Oh ja, en het kan doordat wij aan het eind van het seizoen waren, vorig jaar september, maar die Bulgaren zijn me toch een partij chagrijnig!
Dan loop je in zo'n winkeltje en als je dan aangeeft iets te willen kopen dan staan met een diepe zucht op van 'daar heb d'r weer één' en met veel pijn en moeite pakken ze dan het door jou aangewezen item.
Probeer dan ook niet te veel af te dingen, want dan kijken ze je aan , en dan mag je gewoon weer rechtsomkeerd maken.
Remedie: gewoon blijven lachen en vrolijk doen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58875394
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 10:17 schreef Bullebak het volgende:
Chersonissos is veel groter. Dat is meer het nieuwe Lloret of Salou qua jeugd, muziek en paupere ellende.

In Sunnybeach ook erg veel jeugd en gezuip, maar toch echt in mindere mate. Minder grote uitgaansgelegenheden ook etc. Chersonissos is veel massaler.
ik denk nochtans dat het volledige resort Sunny Beach, groter is dan de effectieve uitgaansbuurten van Chersonissos hoor.
pi_58883542
  zondag 25 mei 2008 @ 00:12:45 #90
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_58890211
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:29 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ik denk nochtans dat het volledige resort Sunny Beach, groter is dan de effectieve uitgaansbuurten van Chersonissos hoor.
Qua oppervlakte wellicht, maar wat heb je op Sunnybeacht voor horeca. Zijn allemaal strandtentjes en en leuke terrasjes etc. Daar zijn er indd een ziljoen van. De wat grotere tenten zijn op 1 hand te tellen.
Ik vond Chersonissos veel massaler en drukker qua publiek en chaos
Geef mij maar Amsterdam
pi_58902803
quote:

[..]

Qua uitgaan waren wij het meest in the iceberg te vinden maar dat leg er net aan waar je van houdt.
Jeetje wat is het hier stil! Gaan er zo weinig mensen naar Sunny Beach dan!

Nou dan ga ik ffies iets vragen..
Ken je App. Blue riviera? Zojaa is het wat?
pi_58905275
quote:
Op zondag 25 mei 2008 00:12 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Qua oppervlakte wellicht, maar wat heb je op Sunnybeacht voor horeca. Zijn allemaal strandtentjes en en leuke terrasjes etc. Daar zijn er indd een ziljoen van. De wat grotere tenten zijn op 1 hand te tellen.
Ik vond Chersonissos veel massaler en drukker qua publiek en chaos
dat klopt, maar mijn voorkeur gaat dan ook eerder uit naar strandbars of leuke danscafes , dan naar grote discotheken. Al is Disco Lazur in Sunny Beach wel vet natuurlijk.
pi_58907097
quote:

[..]

Ik wil leuke verhalen horen, dingen die vakantiegangers hebben meegemaakt.
Enne ik las dat er veel dames zijn uit Scandinavie zijn, zijn ze echt zo arrogant als gezegd word?
pi_58907580
1 ding scheelt; scandanavische mensen kunnen tenminste engels dut praten hoeft niet moeilijk te zijn
pi_58909208
Ik ga met me vriendin naar zonnestrand van: 21-07 tot 29-07 Het Hotel heet: Hotel Lion, weet niet als iemand van dit forum hier toevallig eens is geweest.
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_58913727
quote:
Op zondag 25 mei 2008 21:55 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ik wil leuke verhalen horen, dingen die vakantiegangers hebben meegemaakt.
Enne ik las dat er veel dames zijn uit Scandinavie zijn, zijn ze echt zo arrogant als gezegd word?
correctie, Zweedse dames zijn arrogant, Deense dames zijn toegankelijk
pi_58915939
Ik ga ook twee weken naar bulgarije, hotel sunny victory. maar ik vroeg me af hoe het zit met de leeftijden daar met het uitgaan?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_58938129
Uitzicht vanaf het balkon van Neptun Beach hotel:

It's raining on Sunny Beach (Nessebar):

Go Trabi Go tochtje:

De V&A :
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:10:24 #100
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_58938192
Leuke foto's.. nog meer kiekjes?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:55:35 #101
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_58940508
Heb je ook foto's van vakantie waar je zelf op staat of de huisdieren?
pi_58945286
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:55 schreef RijstNatie het volgende:
Heb je ook foto's van vakantie waar je zelf op staat of de huisdieren?
Ja, maar die ga ik niet op Fok zetten.
Huisdieren? Denk je dat ik mijn cavia's heb meegenomen naar Bulgarije?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:44:57 #103
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_58945606
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:10 schreef Lisa_ het volgende:

[..]

Jeetje wat is het hier stil! Gaan er zo weinig mensen naar Sunny Beach dan!

Nou dan ga ik ffies iets vragen..
Ken je App. Blue riviera? Zojaa is het wat?
Ken het alleen van foto's, die hadden wij vorig jaar namelijk geboekt. Alleen zijn we later weer over geplaatst naar Sun Village. Geloof dat vorig jaar bijna iedereen wel over geplaatst was, ging helemaal nergens over Was trouwens wel een relaxe appartement alleen de beveiliging was niet onze grootste vriend

Voor de mensen die nog wat van de omgeving willen zien is het aan te raden een taxi voor een dag te huren. Zwaar goedkoop en die mensen regelen alles voor je heel de dag.
pi_58946050
quote:
Voor de mensen die nog wat van de omgeving willen zien is het aan te raden een taxi voor een dag te huren. Zwaar goedkoop en die mensen regelen alles voor je heel de dag.
Is het ook mogelijk om een auto of scooters te huren? en wat zijn daar dan ongeveer de prijzen van?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:08:58 #105
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_58952774
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:09 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Is het ook mogelijk om een auto of scooters te huren? en wat zijn daar dan ongeveer de prijzen van?
Volgens mij is het wel mogelijk maar wat de prijzen daar van zijn weet ik niet. Ze rijden daar overigens wel als debielen
pi_58955448
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:28 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, maar die ga ik niet op Fok zetten.
Huisdieren? Denk je dat ik mijn cavia's heb meegenomen naar Bulgarije?
ja of misschien de hond met 4 tennisballen
pi_58958795
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 02:54 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

ja of misschien de hond met 4 tennisballen
VIJF!!!
En dat is trouwens Augie, niet mijn hond (hoewel onze hond (RIP) wel erg op hem leek).

Nog een tip voor zwemmen in de zee in Bulgarije:
Ga niet te ver en als ze zeggen dat je er niet in mag, ga dan ook niet. Vorig jaar zijn er 4 toeristen omgekomen door de onderstroming en wij waren ook getuigen van een mislukte reanimatiepoging van een verzopen Duitser, en da's niet gezellig.

Verder: als je een blauw hoedje in de zee ziet drijven, pak het niet op, want het is géén blauw hoedje, het is een kwal.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:04:12 #108
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_58989270
Weet iemand waar hotel flamingo zit? Ik kan hem nergens terugvinden op kaarten, maar hij is wel lekker goedkoop hehe.
We (ik & een vriend) gaan waarschijnlijk begin juli 8 dagen erheen om te feesten.
Gr. Gr.
pi_59009045
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:04 schreef unox_worst het volgende:
Weet iemand waar hotel flamingo zit? Ik kan hem nergens terugvinden op kaarten, maar hij is wel lekker goedkoop hehe.
We (ik & een vriend) gaan waarschijnlijk begin juli 8 dagen erheen om te feesten.
je zou eens kunnen kijken op google earth. had ik ook geprobeerd met hotel Sunny Victory waar ik heen ga, het stond wel aangegeven maar je zag alleen een grote bouwput. maar je kunt in ieder geval wel de ligging bekijken.
pi_59011371
Ik heb 2 plattegronden van Sunny beach.
Zal ze vanaaf even uploaden.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:47:24 #111
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59011654
3d-kaart, deze heb ik net wel gevonden die is ook wel handig.
Zitten alle clubs/kroegen trouwens een beetje bij elkaar in de buurt?
Hotel flamingo ligt wel heel erg aan de buitenkant, heeft er iemand ervaring met opal en sunny city?
Gr. Gr.
pi_59017994
Héél Sunny Beach zijn kroegen, disco's, bars, ... er is niet echt één specifieke buurt. Leukste stuk vond ik wel waar wij op hotel zaten, waar disco Lazur is en de bars Fenix, Sunny Dreams, HC Andersen, ...
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:19:09 #113
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59038310
ok, vandaag 8 dagen geboekt in elite 4, het ligt wel iets verder van de lazur en orange volgens mij maar ik hoorde dat de taxi's heel goedkoop waren

We vertrekken 26-3, toevallig nog meer mensen die ik dan ga tegenkomen op schiphol?
Ik heb geboekt via traxs trouwens.
Gr. Gr.
pi_59091778
Ik was me eigenlijk net aan het afvragen, hoe gaat het met wisselen van geld? Kan ik gewoon met mijn europas leva uit de muur halen daar, kan ik daar überhaupt wel pinnen eigenlijk?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:35:08 #115
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_59091816
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef Bartaz het volgende:
Ik was me eigenlijk net aan het afvragen, hoe gaat het met wisselen van geld? Kan ik gewoon met mijn europas leva uit de muur halen daar, kan ik daar überhaupt wel pinnen eigenlijk?
Goeie vraag.. Ben ik ook wel benieuwd naar!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:02:20 #116
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_59092601
Je hebt er genoeg pinautomaten en je pint gewoon leva uit de muur met je europas ja.
Ik had een pinautomaat tegenover ons appartement zitten en pinde per dag 100 leva. En dan hield ik vaak over, en ik was meestal elke dag wel goed dronken.
pi_59117692
ik heb ook nog 2 vragen. hoe zit het met inenten? en wat zijn ongeveer de leeftijden bij het uitgaan? bij voorbaat dank
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:22:37 #118
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_59118159
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:08 schreef eNGine10 het volgende:
ik heb ook nog 2 vragen. hoe zit het met inenten? en wat zijn ongeveer de leeftijden bij het uitgaan? bij voorbaat dank
Inenten kan maar hoeft niet. Ik zou iig oppassen met kip en kebab eten. Leeftijden zijn meestal wel 20+
pi_59120433
Zijn er nog mensen die al 10 juli gaan? Heb nog niemand gezien die zo vroeg gaat volgens mij.
Heb er wel zin in man, die verhalen vooral aan het begin van dit topic zijn super!
Moeten meer zulke verhalen gepost worden
De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:08:22 #120
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_59121359
Bulgarije is gewoon super.

Toen mijn vrienden en ik vorig jaar aankwamen wisten we totaal niet wat we moesten verwachten, en ons appartement viel op het 1e gezicht ook best tegen maar we waren ook enorm chagrijnig omdat we er pas 1 uur waren.
Na de koffers geloost te hebben zijn we op zoek gegaan na een barretje, want we hadden een borrel nodig.. Dus richting het centrum gelopen, en de eerste tent die ons opvalt is de Go-Go-Girls.. Wij naar binnen, geen idee wat het was.. Maar goed was dus gewoon een hoerentent. . Waar je voor 10 leva (5 euro) een lapdance hebt van vaak bloedmooie meiden! Dat hele slechte humeur was wel verdwenen. (A).

Maar man wat is het daar goedkoop, wel veel proppers maar die kun je heel makkelijk fokken en je moet gewoon om 2 gratis bier + shotje vragen of een enorm groot glas Sex On The Beach (Die hebben ze in veel restaurants!)
Ons vakantie drankje was Gin-Jus d'Orange, en in één barretje bestelden we gelijk 2 borrels per persoon (we waren met 5 man) en het is constant happy hour dus er stonden 20 Gin-Jus d'Orange op tafel voor omgerekend nog geen 15 euro. In Nederland betaal je gauw 100 euro voor 20 borrels van 5 euro, dus dat scheelt verdomme 85 euro. . Op die manier werden we elke avond wel knetterlam.
En van die geile Deense wijven die een stuk socialer zijn dan die Zweden, die je dan vragen of je 's nachts nog met ze wil zwemmen in het zwembad van hun hotel... flessen champagne erbij, en ook niemand die moeilijk doet. .

Ik wil echt nog terug.... .
pi_59124884
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:08 schreef RedGuy het volgende:
En van die geile Deense wijven die een stuk socialer zijn dan die Zweden, die je dan vragen of je 's nachts nog met ze wil zwemmen in het zwembad van hun hotel... flessen champagne erbij, en ook niemand die moeilijk doet. .
haha, dat herken ik zo. Iedereen heeft altijd de mond vol over die Zweedse vrouwen, maar die zijn idd zo arrogant als de pest. Deense vrouwen zijn véél toegankelijker én vaak minstens zo knap.
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:11:50 #122
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_59130059
Bovendien zijn leuke Nederlandse woordjes Denen makkelijker aan te leren.
pi_59136486
Ik ben al echt benieuwd naar die Deense dames! 's Nachts nog even zwemmen bij haar hotel met champagne erbij?:D Klinkt heeeel goed! Zijn die Denen daar heel de zomer door gewoon? ik ga al 10 juli...
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:02:06 #124
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59136773
Ik ga 26 juni en kom de 4e terug (of de 3e) dan zal ik even laten weten of er al genoeg deense dames met champagne en zwembaden zijn
Gr. Gr.
pi_59137542
Ik ben ook twee keer van +- 25 juni geweest en de eerste dagen is het er nog vrij 'kalm'. Vanaf begin juli begint de volkstoeloop.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:28:31 #126
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_59142823
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef RedGuy het volgende:
Je hebt er genoeg pinautomaten en je pint gewoon leva uit de muur met je europas ja.
Ik had een pinautomaat tegenover ons appartement zitten en pinde per dag 100 leva. En dan hield ik vaak over, en ik was meestal elke dag wel goed dronken.
Das omgerekend ¤50,- per dag! Als ik dat maximaal uitgeef elke dag heb ik nog een goedkope vakantie haha!

pi_59143129
Haha ben benieuwd Unox_Worst!
Maar denk dat het wel goed zal zitten!
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:37:45 #128
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59145034
heeft er wel iemand tips voor scandinavische barren dan? De lazur is wel goed voor schone noorse dames toch?
Gr. Gr.
pi_59146786
Ik las ook ergens iets over Den glade viking. Klinkt ook als iets voor scandinavische dames? Of is dat niks? Hier op t forum nog niks over gelezen
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:38:24 #130
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59146937
Ik ga pas voor het eerst dus ik zou het niet weten, maar ik laat het even weten

site gevonden.
Gr. Gr.
pi_59149620
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef unox_worst het volgende:
heeft er wel iemand tips voor scandinavische barren dan? De lazur is wel goed voor schone noorse dames toch?
Fenix Bar & de bar er net over, op de andere hoek vd straat. Zitten dicht bij Lazur, zijn twee vette scandinavische bars ! Leuke Noorse en Deense chicks (Zweedse ook, maar die zijn arrogant)
pi_59149659
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef unox_worst het volgende:
Ik ga pas voor het eerst dus ik zou het niet weten, maar ik laat het even weten

site gevonden.
das een nieuwe bar blijkbaar, nog maar net geopend. En Sash komt blijkbaar
pi_59152806
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:44 schreef Jasza het volgende:
Beste vakantieganger,

Hartelijk bedankt voor je reservering (nr. ****).

Je kunt de factuur binnen één werkdag via de email verwachten (boek je op zaterdagavond of zondag, dan ontvang je de factuur op maandag).

Wij verzoeken je, zodra je de factuur hebt ontvangen, deze goed te controleren. Eventuele fouten kun je per email (info@gogo.nl) aan ons doorgeven. Vergeet hierbij niet jouw reserveringsnummer te vermelden.

Boekingsgegevens
-------------------------------------------------------------------

Reserveringsnr. : *****
Boekdatum : 29-01-2008
Vertrekdatum : 07-08-2008
Terugkomstdatum : 18-08-2008
Accommodatie : Appartementen Sunny Victory
Kamertype(s) : 2-kamerappartement,Logies
Verzorging : standaard
Vervoer : vliegreis
Aantal dagen : 12
Heenreis : Amsterdam - Bourgas
Terugreis : Bourgas - Amsterdam
Factuurbedrag : Jewaited
Factuur/tickets : via e-mail

Gezellie.
haha wij zitten met 7 man in hetzelfde appartementencomplex maar dan van 04-08 tot 11-08
Tilburg Boven Alles
pi_59153003
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:16 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Fenix Bar & de bar er net over, op de andere hoek vd straat. Zitten dicht bij Lazur, zijn twee vette scandinavische bars ! Leuke Noorse en Deense chicks (Zweedse ook, maar die zijn arrogant)
Fenix & de Sunny Dreams op de hoek

Bij de Fenix stikt het van de zweedse dames die zo geil zijn als boter

Sunny Dreams is echt een toffe tent elke avond happy hour daar met heerlijke long-island icetea wat daar dan geen drol kost
Tilburg Boven Alles
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:28:49 #135
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59158655
ik heb wat filmpjes van de fenix zitten kijken op youtube.

What

The

Fuck

Wat een lekkere wijven daar
Gr. Gr.
pi_59159196
Ik vond Fenix de vetste bar van allemaal (en wellicht het goedkoopst ook) Zowel in 2005 als 2007 (ben twee keer in SB geweest), was het mijn stamcafe. Die Zweedse dames waren missch wel geil, maar versch arrogant als je zelf niet van Zweden bent. Ze pappen liever aan met foute Zweedse kerels met doeken over hun kop. De Deense chicks daarentegen waren véél losser
Overigens vrij apart, de Fenix is, zoals bijna alles in SB, overdag gewoon een resto. Op het eerste zicht is het niks speciaal, houten tafels en stoelen, maar 's avonds gaat het dak eraf en staat iedereen op de tafels te dansen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:56:42 #137
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59159496
waar zijn die deense dames te vinden dan?
Gr. Gr.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 07:17:00 #138
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_59163001
Lazur.
Sowieso is Lazur de tofste discotheek, ik chillde hem altijd zwaar in zo'n zaal met allemaal van die Bulgaarse volkmuziek, ging ik helemaal uit me plaat, werd je echt raar aangekeken door die Bulgaren. .
pi_59164756
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef unox_worst het volgende:
waar zijn die deense dames te vinden dan?
zelfde disco's/bars als de Noren & Zweden (dus bars Sunny Dreams, Fenix, HC Andersen, ...) en disco Lazur.
pi_59166192
Op dit kaartje kun je heel makkelijk zien waar jou appartement zit en bij welke kroegen/discotheken dat in de buurt is.
http://sunny-beach.propperbox.nl/hotspots/
Ik zit in appartement Eden. Redelijk afgelegen zie ik, wel dichtbij Flying Dutchman en als dat niks is lopen we stukje langer!
Maar wel een chille site dit, moet je zeker even kijken als je gaat!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:06:10 #141
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59166746
ja ik zit in elite 4, daar zit alleen cacao beach in de buurt
Gr. Gr.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:06:52 #142
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_59166768
Hotel Opal staat er niet op? :S
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:16:43 #143
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59167052
Cacao beach is trouwens toch niet zo verkeerd zie ik nu

party pics
Gr. Gr.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:07:23 #144
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_59168431
Flying Dutchman is een apres-ski bar, is niks als je voor de Denen wil gaan. .

Twee tenten: Fenix Bar en Lazur.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:07:41 #145
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_59168441
Ohja beachclub Mania is ook te doen!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:15:09 #146
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59168675
Snap echt niet wat jullie met al die scandinavische chicks moeten terwijl er zat ubergeile Bulgaarse vrouwen zijn.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:26:09 #147
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59168931
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Snap echt niet wat jullie met al die scandinavische chicks moeten terwijl er zat ubergeile Bulgaarse vrouwen zijn.
Zolang het geil eruitziet heb ik geen moeite met nationaliteiten, ik discrimineer niet
Gr. Gr.
pi_59170658
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:26 schreef unox_worst het volgende:

[..]

Zolang het geil eruitziet heb ik geen moeite met nationaliteiten, ik discrimineer niet
Hahaha true.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:44:41 #149
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59170962
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:33 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Hahaha true.
Indeed.
pi_59171143
quote:
Dat jij niet op blond valt was al bekend ouwe
pi_59171421
Net alsof ik het verschil zie of hoor.
Als er een bulgaar is met blond haar vind ik een scandinavier, een scandinavier met donker haar is een bulgaar. Zolang het er goed uit ziet heb ik er weinig moeite mee:P
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:01:51 #152
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59171463
In sunny beach lopen toch niet zoveel ajax shirtjes rond als in dit topic he?
Gr. Gr.
pi_59171998
haha beter wel Ik zag het ook al, wanneer gaan al die joden?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:22:17 #154
38039 Katana
Snoekduiker
pi_59172011
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:01 schreef unox_worst het volgende:
In sunny beach lopen toch niet zoveel ajax shirtjes rond als in dit topic he?
De vele PSV shirts maken het dan weer goed
-Landskampioen 2005-2008
pi_59172061
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef Michelangeloo het volgende:
Op dit kaartje kun je heel makkelijk zien waar jou appartement zit en bij welke kroegen/discotheken dat in de buurt is.
Ik zit in appartement Eden. Redelijk afgelegen zie ik, wel dichtbij Flying Dutchman en als dat niks is lopen we stukje langer!
Maar wel een chille site dit, moet je zeker even kijken als je gaat!
Wij zitten ook in Eden, waarschijnlijk zullen we niet of weinig in de Flying Dutchman zitten, maargoed, Eden ligt maar zo'n 800 meter van de rest van de kroegen af. Dat is best te lopen, ook 'smorgens als je terugkomt nog wel...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:24:52 #156
38039 Katana
Snoekduiker
pi_59172096
Ik zag net dat wij fucking ver, althans zo doet de kaart vermoeden, van alles af zitten.
Wordt iedere dag lekker stuk lopen voor ons. (App. Polo)
-Landskampioen 2005-2008
pi_59172370
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Wij zitten ook in Eden, waarschijnlijk zullen we niet of weinig in de Flying Dutchman zitten, maargoed, Eden ligt maar zo'n 800 meter van de rest van de kroegen af. Dat is best te lopen, ook 'smorgens als je terugkomt nog wel...
Wanneer zitten jullie er? Wij va 10 juli. 800 meter is goed te doen. Vorig jaar in Kroatie moesten we nog verder, en dan was het terug nog bergop en dan meest nog de weg kwijt ook
pi_59172415
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:24 schreef Katana het volgende:
Ik zag net dat wij fucking ver, althans zo doet de kaart vermoeden, van alles af zitten.
Wordt iedere dag lekker stuk lopen voor ons. (App. Polo)
2 km van het centrum ongeveer... 20 minuutjes lopen, dat valt ook nog wel mee

Kan iemand trouwens eens een foto posten van een aantal van die Zweden met theedoeken om hun hoofd?

Wij zitten er trouwens vanaf 14 augustus, dus we zullen jullie wel niet meer tegenkomen. Twee jaar terug zat ik in Argeles Sur Mer (Frankrijk) en daar zaten we welliswaar 200 meter van het strand af, maar ook 2 of 3 km van het centrum en omdat we op een camping zaten moesten we de hele tijd vanaf de stad 2 km met flessen water lopen slepen... Dat was ronduit kut...
pi_59172444
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:21 schreef Michelangeloo het volgende:
haha beter wel Ik zag het ook al, wanneer gaan al die joden?
7 Augustus pas

En ja ik neem allerlei troep mee, vlag etc
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:41:40 #160
38039 Katana
Snoekduiker
pi_59172664
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:35 schreef Jasza het volgende:

[..]

7 Augustus pas

En ja ik neem allerlei troep mee, vlag etc
Zo'n synthetische? Die branden lekker
-Landskampioen 2005-2008
pi_59172797
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef Katana het volgende:

[..]

Zo'n synthetische? Die branden lekker
Ga je ook in Augustus?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:47:25 #162
38039 Katana
Snoekduiker
pi_59172841
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ga je ook in Augustus?
21-7 t/m 4-8, dus je vlag is veilig
-Landskampioen 2005-2008
pi_59172877
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:47 schreef Katana het volgende:

[..]

21-7 t/m 4-8, dus je vlag is veilig
Anders ook wel, of wilde je op me balkon gaan klimmen, geen goed idee was dat geweest.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:52:25 #164
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59172999
Ik zit er vanaf 26-6, ik plak elke kroeg vol met feyenoord stickers
Gr. Gr.
pi_59173366
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:52 schreef unox_worst het volgende:
Ik zit er vanaf 26-6, ik plak elke kroeg vol met feyenoord stickers
Dan plak ik daar 10 juli natuurlijk ff allemaal ajax en 410 stickers overheen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:05:00 #166
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59173383
Wij hebben altijd een Groningen vlag aan het balkon hangen. Om al dat ajax en feyenoord geweld een beetje te compenseren.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59173485
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:04 schreef Michelangeloo het volgende:

[..]

Dan plak ik daar 10 juli natuurlijk ff allemaal ajax en 410 stickers overheen
410 stickers mag je weglaten
pi_59173545
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wij hebben altijd een Groningen vlag aan het balkon hangen. Om al dat ajax en feyenoord geweld een beetje te compenseren.
Wanneer ga jij?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:15:47 #169
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59173647
quote:
Het gehele competitie zal present zijn in bulgarije

In welk hotel zitten jullie Jasza & Michelangeloo, dan ga ik iig even bij de ingangen van die hotels stickeren aangezien ik me net bedacht dat er wel belachelijk veel kroegen zijn daar
Zet ik jullie namen er wel bij en lijkt me wel vet als ze er in augustus er nog hangen hehe.

Nadat je een foto hebt genomen mag je er uiteraard vanalles overheen plakken of in de fik steken
Gr. Gr.
pi_59173673
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:15 schreef unox_worst het volgende:

[..]

In welk hotel zitten jullie Jasza & Michelangeloo, dan ga ik iig even bij de ingangen van die hotels stickeren aangezien ik me net bedacht dat er wel belachelijk veel kroegen zijn daar
Zet ik jullie namen er wel bij en lijkt me wel vet als ze er in augustus er nog hangen hehe.

Nadat je een foto hebt genomen mag je er uiteraard vanalles overheen plakken of in de fik steken
Sunny Victory
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:27:51 #171
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59173959
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:16 schreef Jasza het volgende:

[..]

Sunny Victory
Waarom zit je aan compleet de andere kant Als ik naar de orange of flying dutchmen ga dan stuiter ik er wel even langs
Gr. Gr.
pi_59174131
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:15 schreef unox_worst het volgende:

[..]

Haha ik appartement Eden, is ook bij Sunny Victory aan die kant volgens mij
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:34:28 #173
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59174145
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:11 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wanneer ga jij?
Midden juli.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:42:10 #174
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_59174356
Zal ik half juli de PSV-stickers dan maar meenemen? Whehe!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:56:40 #175
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59174879
Wie neemt de FOK! stickers mee dan?

Uiteraard wel je nick er even bijkalken als je stickers gaat plakken he
Gr. Gr.
pi_59178637
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:27 schreef unox_worst het volgende:

[..]

Waarom zit je aan compleet de andere kant Als ik naar de orange of flying dutchmen ga dan stuiter ik er wel even langs
Jodenkant dat
pi_59179185
sunny victory, 21 juli zal ik dan maar nederlands elftal / oranje stickers plakken ? is toch wel leuk als we weeres een EK gewonne hebben
pi_59179207
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 18:32 schreef eNGine10 het volgende:
sunny victory, 21 juli zal ik dan maar nederlands elftal / oranje stickers plakken ? is toch wel leuk als we weeres een EK gewonne hebben
Tot 4 Augustus? ff laten weten hoe vet het daar is etc via PM daarna bitte
pi_59179873
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 18:33 schreef Jasza het volgende:

[..]

tot 4 aug. jah. komt goed, moet ik er tege die tijd wel nog een keer aan denken
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:04:03 #180
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59181313
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 18:33 schreef Jasza het volgende:

[..]

Et zal iig niet moeilijk te vinden zijn, het zit onder de voetbalstickers
Gr. Gr.
pi_59191043
quote:
je ziet daar helemaal geen Bulgaarse vrouwen, tenzij ze er werken. Sunny Beach is een aangelegd toeristenoord ...
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:18:09 #182
38039 Katana
Snoekduiker
pi_59192701
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:42 schreef Muncky het volgende:
Zal ik half juli de PSV-stickers dan maar meenemen? Whehe!

Wanneer ga je precies?
-Landskampioen 2005-2008
pi_59195385
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 02:22 schreef BramKVO het volgende:

[..]

je ziet daar helemaal geen Bulgaarse vrouwen, tenzij ze er werken. Sunny Beach is een aangelegd toeristenoord ...
Volgens anderen valt dat wel mee en is er genoeg inheems schoon te vinden in de weekends...
pi_59211282
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:28 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Volgens anderen valt dat wel mee en is er genoeg inheems schoon te vinden in de weekends...
ik ben reeds 2 x in SB geweest, en in de Mania bvb vind je wel nog wat Bulgaarse chicks ih weekend, maar in andere bars/clubs heus niet hoor ...
  Moderator zondag 8 juni 2008 @ 11:33:58 #185
45833 crew  Fogel
pi_59213349
Sunny Beach is sinds vorige zomer ook bekend als Bloody Beach. 3 doden, vele verkrachtingen, berovingen waar mensen met knuppels neergeslagen worden en vervolgens met pistolen bedreigd worden. En wat doet de politie eraan? Niks.
Dit jaar zal je waarschijnlijk een stuk minder Noren tegenkomen, aangezien de grote chartermaatschappijen Sunny Beach van de bestemminglijst heeft geschrapt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_59217527
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:33 schreef Fogel het volgende:
Sunny Beach is sinds vorige zomer ook bekend als Bloody Beach. 3 doden, vele verkrachtingen, berovingen waar mensen met knuppels neergeslagen worden en vervolgens met pistolen bedreigd worden. En wat doet de politie eraan? Niks.
Dit jaar zal je waarschijnlijk een stuk minder Noren tegenkomen, aangezien de grote chartermaatschappijen Sunny Beach van de bestemminglijst heeft geschrapt.
wtf ? Ik heb daar alleszins niks van gehoord of gemerkt toen ik er was ... Wat is je bron ?
pi_59219036
jah ik ben ook wel benieuwd waar je dat vandaan hebt, is namelijk de eerste keer dat ik zoiets over sunnybeach hoor. moet ik mn knuppel zelf ook maar inpakken denk ik.
pi_59220092
Dan neem ik eind juli/begin augustus de Groningen stickers wel mee
  zondag 8 juni 2008 @ 18:05:49 #189
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59224110
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:46 schreef W2O het volgende:
Dan neem ik eind juli/begin augustus de Groningen stickers wel mee
Laat de Amsterdammers/Rotterdammers/Eindhovenaren zich nou maar druk maken om die stickers, dan kunnen de echte Grunningers achter de dames aan .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 8 juni 2008 @ 19:14:32 #190
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59225741
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:09 schreef BramKVO het volgende:

[..]

wtf ? Ik heb daar alleszins niks van gehoord of gemerkt toen ik er was ... Wat is je bron ?
Dat is volgens mij wel een publiek geheim. Bulgarije is niet zo'n veilige bestemming. Aangeraden wordt ook om vooral niet 's nachts alleen over straat te lopen of 's nachts naar het strand te gaan.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  Moderator zondag 8 juni 2008 @ 19:38:36 #191
45833 crew  Fogel
pi_59226492
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_59227289
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:14 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Dat is volgens mij wel een publiek geheim. Bulgarije is niet zo'n veilige bestemming. Aangeraden wordt ook om vooral niet 's nachts alleen over straat te lopen of 's nachts naar het strand te gaan.
ja, ok, er lopen wel wat rare individuen rond, maar vergeet niet dat SB afgesloten is met hefbomen. Dit werd gedaan omdat er geen zigeuners etc. de toeristen zouden lastig vallen. Ik heb me in die twee jaar eigenlijk nooit onveilig gevoeld.
Staan die berichten nergens ih Engels trouwens?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:14:52 #193
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_59269792
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 10:18 schreef Katana het volgende:

[..]

Wanneer ga je precies?
Vanaf 17 juli.. 8 daagjes
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:17:04 #194
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_59269834
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:59 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ja, ok, er lopen wel wat rare individuen rond, maar vergeet niet dat SB afgesloten is met hefbomen. Dit werd gedaan omdat er geen zigeuners etc. de toeristen zouden lastig vallen. Ik heb me in die twee jaar eigenlijk nooit onveilig gevoeld.
Staan die berichten nergens ih Engels trouwens?
Ik hoorde al wel dat je soms wat gezeik kan krijgen met van die 'stoere' bulgaren, maar dat er doden zijn gevallen is nieuw voor me!
pi_59270742
Ik weet wel dat er drie doden zijn gevallen doordat die verdronken zijn in de zee, maar ik heb niets over doodgeknuppelde toeristen gehoord.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:29:28 #196
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59274287
Ach in Chersonissos werd er ook snel geknuppeld als je vervelend was. Dan moest maar even een sprintje trekken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59278115
Ach ja, je hebt overal wel iets. En ik denk dat als je zelf een beetje oplet het wel mee zal vallen.
pi_59287047
Ik wil dus ook rond midden juli weekje naar sunny beach gaan. Niemand kan/wilt mee dus ga ik alleen. Is dat een beetje te doen daar? Wat zijn een beetje de hotels om naar toe te gaan die dicht bij goede tenten zitten. Wil niet te ver van het hotel zijn als ik ga stappen.
pi_59297418
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:31 schreef Pacino88 het volgende:
Ik wil dus ook rond midden juli weekje naar sunny beach gaan. Niemand kan/wilt mee dus ga ik alleen. Is dat een beetje te doen daar? Wat zijn een beetje de hotels om naar toe te gaan die dicht bij goede tenten zitten. Wil niet te ver van het hotel zijn als ik ga stappen.
Hier kun je zien welke appartementen en discotheken waar zitten:

Of het alleen te doen is..Ja ik denk het wel, als je boekt bij beachmasters, gogo, x-travel of zoiets dan worden er allerlei dingen met de hele groep georganiseerd. Dus dan leer je snel mensen kennen. Qua veiligheid enzo weet ik niet hoe het is, ben er nog nooit geweest..
pi_59325786
Nog 5 weken (ongeveer), heb dr zin in.
pi_59326799
Ik zit er over een maandje! Heb er ook zin in.
Als je vroeg gaat en terug bent wil ik wel mooie verhalen lezen!!
pi_59335090
Ik heb alleen de eerste topic opener gelezen en dus de rest niet. Kan iemand wat eigen gemaakte foto's van die wereldhotels ff hier neerplempen zodat ik een indruk krijg hoe alles er zoals uitziet? Reden? Bulgarije staat nou niet echt bekend als een 'vakantieland' Iemand daar iets meer positiefs over? Denk aan"All inclusive,omgeving,uitgaansmogelijkheden etc etc..
pi_59337099
Download google earth en zoek sunny beach op, daar staan genoeg fotos
Gr. Gr.
pi_59337180
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:11 schreef spy08 het volgende:
Ik heb alleen de eerste topic opener gelezen en dus de rest niet. Kan iemand wat eigen gemaakte foto's van die wereldhotels ff hier neerplempen zodat ik een indruk krijg hoe alles er zoals uitziet? Reden? Bulgarije staat nou niet echt bekend als een 'vakantieland' Iemand daar iets meer positiefs over? Denk aan"All inclusive,omgeving,uitgaansmogelijkheden etc etc..
[Zomer 2008] Sunnybeach Bulgarije
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:17:28 #205
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_59363125
wat mij betreft in 2006 de beste zon-strand-en-zuip-vakantie van mn leven gehad in sunnybeach. 10 dagen in een roes beleefd eigenlijk
Het dagritme was een beetje zo: rustig wakker worden..brunch bij het zwembad (met een tosti of omelet ofzo). beetje chillen bij het zwembad (strand zijn we een dag geweest, en wat ik me herinner was dat veel te druk naar ons idee en ook heel duur om strandstoelen etc te huren (zeker vergeleken met de drank en etensprijzen)). Na het zwembad rustig omkleden om te gaan avondeten..er waren een aantal italiaanse tenten die wel aardig waren en mamacitas steakhouse oid en verder ook de onvermijdelijke mcdonalds..eten vond ik prima te doen en erg goedkoop..maar sommige maten zijn toch wel ziek/misselijk geworden..maar goed dat kan je overal gebeuren lijkt me

daarna gingen we naar verschillende barretjes en strandtenten waar vaak al een heerlijk sfeertje hing (geile zweedse vrouwen op de bar ) Ik weet de namen allemaal niet precies meer, maar la perla staat voor altijd in mn geheugen gegrift..

daarna door naar een van de 4 a 5 grotere clubs..orange, lazur, XL, mania bevielen me allemaal wel..het lag er maar een beetje aan wat voor mensen we tegen kwamen en waar we heen gingen. Meestal eindigden we wel in de XL. Drank kost echt niks ons drankje was een simpele wodka-cola voor iets van 90 eurocent omgerekend. in Nederland naderhand 6 euro voor betaald...

vanaf dat je in de clubs komt is het altijd maar zien waar het schip strandt die nacht natuurlijk..maar mocht je eenzaam of met je maten terug naar je eigen kamer gaan is het een goed idee om onderweg nog een heerlijk engels ontbijt te gaan eten met eieren, spek en witte bonen..

tegen een uur of 6 word je de clubs wel uitgebonjourd, maar dan is t al weer licht buiten dus minder gevaarlijk m.i. Van gevaarlijke situaties sowieso weinig meegekregen; ze hebben vanuit gogo gezegd dat je op moet passen voor de straathoeren (zeker als je bezopen bent, omdat je dan wat losser bent)..en als je je daar gewoon aan houdt is er niks aan de hand.

echt een supertijd gehad daar..in bravo V appartementen, maar ik geloof dat die dit jaar niet meer te boeken zijn...was op zich best prima, alleen veel muggen (weet niet of dat overal zo is).
zeker een aanrader dus..en sorry voor het lange verhaal

edit: wat me verder nog opviel is dat de gemiddelde leeftijd net wat hoger lijkt te liggen dan in een salou, chersonissos of lloret..weinig 16/17 jarigen die voor het eerst naar het buitenland gaan dus
The only limit is your own imagination
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:27:07 #206
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59363392
Bedankt voor het lange verhaal
Ik hoop toch echt niet de elke avond alleen met mn maat in ons eigen appartement te slapen
Gr. Gr.
pi_59363748
Idd, helemaal geen sorry voor het lange verhaal!
Ik wil veel meer zulke verhalen horen
Maar klinkt goed, als mijn dagen er ook zo uit gaan zien ben ik tevreden
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:48:25 #208
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59363959
misschien een idee om in de op te zetten wie wanneer gaan en in welk hotel? ik ben het nu alweer vergeten namelijk
Gr. Gr.
pi_59364656
Hotel Victoria 22 juli t/m 5 augustus
pi_59366969
Ja dan zie ik tenminste of er nog iemand tegelijk met mij zit
Maar volgens mij is Jasza niet zo veel meer hier of wel?
Anders moet hij het het ff doen

10 t/m 18 juli Appertement Eden
pi_59369579
sunny victory 21 juli 4 augustus en de_huig bedankt voor het goede verhaal
pi_59457093
Hotel Colosseum 15 dagen voor 600 euro
pi_59459283
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hotel Colosseum 15 dagen voor 600 euro
Wanneer dan?
Eind augustus?
pi_59466096
Zijn die stopcontacten hetzelfde als in NL?
is wel zo handig voor electronische apparaten
pi_59486694
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:17 schreef de_huig het volgende:
tegen een uur of 6 word je de clubs wel uitgebonjourd, maar dan is t al weer licht buiten dus minder gevaarlijk m.i. Van gevaarlijke situaties sowieso weinig meegekregen; ze hebben vanuit gogo gezegd dat je op moet passen voor de straathoeren (zeker als je bezopen bent, omdat je dan wat losser bent)..en als je je daar gewoon aan houdt is er niks aan de hand.
Waarom moet je oppassenvoor die straathoeren dan? Ik bedoel, wat doen ze? Beroven ze je? Of gewoon oppassen in de trend van dat je anders met ze mee gaat en dat niet wilt eik?:)
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:12:06 #216
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59487773
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:31 schreef FireFoz het volgende:

[..]

Waarom moet je oppassenvoor die straathoeren dan? Ik bedoel, wat doen ze? Beroven ze je? Of gewoon oppassen in de trend van dat je anders met ze mee gaat en dat niet wilt eik?:)
Veel van die straathoeren zijn ook bedreven zakkenrollers. Dat is nog de minst vervelende manier om je geld kwijt te raken. Als je verder ingaat op die hoertjes lokken ze je vaak mee naar een rustigere plaats en daar staan een aantal mensen te wachten die op een minder vriendelijke manier je geld en andere waardevolle spullen afhandig willen maken.
pi_59494565
aha... dat is wel minder idd

Dus het zijn eigenlijk helemaal geen straathoertjes? iig niet in de lettelijke zin van het woord? of lopen die er ook tussen?
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:35:17 #218
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_59495205
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:03 schreef FireFoz het volgende:
aha... dat is wel minder idd

Dus het zijn eigenlijk helemaal geen straathoertjes? iig niet in de lettelijke zin van het woord? of lopen die er ook tussen?
ik weet niet of die er ook tussen lopen..ik ben er dus uit de buurt gebleven maar als jij een beetje je best doet kom je echt wel aan je trekken hoor...zonder betaals

en iemand die vroeg over stopcontacten; ben 99% zeker dat die net als in Nederland zijn
pi_59506838
hi dit is mijn eerste keer o peen forum ik ahd een vraag
ik wil volgende week graag anar sunny beach maar ik ga wel aleln is dit verstandig?
thew way the hands structures the lights
pi_59507219
Trouwens ik heb nog ff wat dingetjes door gelezen (deense en zweedse vrouwen zijn er geen bulgarse vrouwen dan? ik heb echt een idea dat er 80 mannen rond loopt daar kan iemand goede informatie daarover kwijd
pi_59509898
Gooi je teksten eerst is door een spellingscontrole heen, ik maak zelf ook wel is foutjes maar dit is lastig te lezen. Verder is alleen op vakantie geen probleem, maar ga dan wel een reisorganisatie die op de plek zelf dingen organiseert.
Van je 2e vraag snap ik echt helemaal niks.. wat bedoel je nou met 80 mannen?
Gr. Gr.
pi_59510294
Ik snap het ook niet helemaal, maar volgens mij denkt hij dat er 80 mannen rondlopen.
Nou ik kan je vertellen dat er wel meer als 80 mannen zijn

En als je het topic doorleest, lees je dat er wel degelijk bulgaarse dames rondlopen. Maar die zijn in bepaalde clubs. De scandinavische vrouwen kom je daardoor meer tegen.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:06:46 #223
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_59511095
Er lopen trouwens ook genoeg nederlandse en duitse vrouwen rond hoor...ligt maar net waar je prioriteiten liggen (zweden hehehe..;)) maar er zijn ook gewoon mannen..die zijn alleen niet zo interessant imo.

en wat unox_worst al zegt..alleen op reis kan wel, een organisatie als gogo organiseert genoeg dingen waar je mensen kan leren kennen (cocktail party, kroegentochten, een of andere cruise etc..)
tip: ik zie net dat je bij gogo van tevoren al een activiteiten-pakket kan boeken..scheelt weer wat geld

Wat me overigens ook ineens te binnen schiet..ze bieden bij elke jongerenreis zo'n clubcard aan, waarmee je kortingen krijgt in bepaalde restaurants en gratis entree in clubs etc. mijn ervaring is dat dit oplichterij is (clubs "herkennen de kaart niet" etc)..MAARRR, in zonnestrand werkt het wél! (althans, ik was er in 2006, toen werkte het wel dus pin me er niet op vast )
pi_59511546
Ja vorig jaar in Kroatie kon je die clubcard nergens gebruiken! Niemand die de kaart herkende inderdaad!
pi_59512955
In Bulgarije hoef je dat denk ik niet eens te doen, aangezien alles daar zooo goedkoop is.
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:19:26 #226
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_59514837
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:16 schreef SimtekF1 het volgende:
In Bulgarije hoef je dat denk ik niet eens te doen, aangezien alles daar zooo goedkoop is.
Nou..ergens heb je wel een punt..maar mijn ervaring toen was dat wij elke avond in meerdere clubs zijn geweest..en als je elke avond per club een euro of 4 entree uitspaart is dat toch mooi meegenomen
pi_59518174
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:35 schreef de_huig het volgende:

[..]

ik weet niet of die er ook tussen lopen..ik ben er dus uit de buurt gebleven maar als jij een beetje je best doet kom je echt wel aan je trekken hoor...zonder betaals

Daarom vroeg ik het niet, ik ben al voorzien namelijk Maar vroeg me gewoon af of het nou echt zo'n hoerenkast-op-straat is daar a.k.a. bulgaarse wallen ofzo, aangezien ik de term straathoertjes regelmatig voorbij zie komen (niet alleen hier)
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:02:30 #228
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_59519909
haha ok nou ik geloof dat ik in die 10 of 11 dagen een keer of 3 iets toegeroepen kreeg of dat er gevraagd werd of ik interesse had in een blowjob. Het is dus helemaal niet zo dat je ze van je af moet slaan..maar de boodschap is gewoon dat je er niet op in moet gaan
pi_59523189
Ik heb wel eens een volle plastieken fles naar m'n hoofd gekregen omdat ik niet inging op haar avances lol
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:05:07 #230
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_59524465
hahaha kan gebeuren..maar waar ik dan benieuwd naar ben: hoe maakte je haar duidelijk dat je geen interesse had? :p
pi_59525122
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef de_huig het volgende:
hahaha kan gebeuren..maar waar ik dan benieuwd naar ben: hoe maakte je haar duidelijk dat je geen interesse had? :p
haha eerst een fles naar haar gooien??
pi_59529002
Sory ik was vroeg vanschool wegens een gelukje wat ik had maar daarom heb heb ik wel wat andere dingen opgelopen ehh ja gewoon het idea dat ik had dat er veeeel te veel mannen rond liepen bla bla bla
hoi sean hier alles in orda
pi_59532384
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef de_huig het volgende:
als ze aan je komt, je snel los rukken, portefeuille id gaten houden en weggaan ...
  maandag 23 juni 2008 @ 17:54:33 #234
38039 Katana
Snoekduiker
pi_59630907
Over 27 dagen ga ik al! Weet nog dat ik boekte en toen duurde het nog zo lang.
Nu is het al bijna zover! Ben benieuwd
-Landskampioen 2005-2008
  maandag 23 juni 2008 @ 18:08:11 #235
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59631158
donderdag vertrek ik al, kan bijna niet wachten
Gr. Gr.
pi_59640686
Ik moet nog dik 7 weken wachten

Dat valt tegen, maar ik vertrouw erop dat ik me ondertussen kan verlekkeren met jullie vakantieverhalen als jullie terug zijn
pi_59670205
Ja ik vertrek maandag wousjes ik ga daar helemaaaaaal losssssssssssss...
je doet gewoon een patsje hier een patsje daar ja toch !
pi_59682524
24 juli xD
pi_59704103
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:53 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Wanneer dan?
Eind augustus?
3 Aug t/m 17 Aug. Wel alleen ontbijt geboekt. Maar we liggen dicht bij het centrum en zoals ik iedereen mag geloven is alles spotgoedkoop
pi_59704192
quote:
En om het nog spannender te maken de Roda JC vlag is ook present
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:43:57 #241
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_59729304
7 Tot 14 Juli Hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Trigalti op 27-06-2008 16:13:29 ]
------------------
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:33:34 #242
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59894676
Zijn al weer mensen terug?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59895790
Deze sticker zal ons appartement wederom versieren:

Tilburg Boven Alles
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:14:04 #244
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59897949
Ik wil foto's zien van jullie Bulgaarse veroveringen. Dat gelul over Zweedse wijven in Bulgarije moet maar eens afgelopen zijn.

Vooruit, omdat ik de kwaadste niet ben een voorbeeld:

1 van de 2 Bulgaarse exen die Aanvoerder rijk is.

Kom op, we weten allemaal dat jullie naar Bulgarije gaan om chickies te scoren zonder veel geld voor drank uit te willen geven.
pi_59900148
Ik vertrek komende donderdag met 5 vrienden.. De Ajax vlag zal er hangen. Zit in hotel continental, iemand ervaringen daarmee??

En is het echt zo erg met de straathoertjes daar?? Suckiesuckie 5 eurie klinkt best aantrekkelijk maar als je dan beroofd en in elkaar geslagen wordt is het wat minder haha.. Dan maar naar de gogogo girls voor een geile blowjob

En hoelaat gaan de kroegen dicht daar 's nachts?
pi_59902727
De kroegen gaan daar niet dicht, alles is gewoon 24/24 open. Of ja, 7u 's morgens zouden ze wel es eventjes sluiten om vervolgens 11u alweer open te doen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 03:42:36 #247
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_59904055
Oh man.. morgenavond vertrekken!
------------------
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:53:27 #248
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59904493
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil foto's zien van jullie Bulgaarse veroveringen. Dat gelul over Zweedse wijven in Bulgarije moet maar eens afgelopen zijn.

Vooruit, omdat ik de kwaadste niet ben een voorbeeld:

[ afbeelding ]
1 van de 2 Bulgaarse exen die Aanvoerder rijk is.

Kom op, we weten allemaal dat jullie naar Bulgarije gaan om chickies te scoren zonder veel geld voor drank uit te willen geven.
Jij bent de Oost-Europa kenner hier Volgens mij heb je ook een aantal veroveringen in Praag toch.
pi_59951438
Wij gaan 5 aug. - 19 aug. met 13 man ..

5 aug. wordt het waarschijnlijk eerst die go go girls bar in, en helemaal naar de klote proberen de rest van sunny beach te ontdekken ..
pi_59954622
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 03:42 schreef Trigalti het volgende:
Oh man.. morgenavond vertrekken!
En en en en?
pi_59962493
Donderdag vertrekken kan niet wachten:D
Trouwens de gogogo girls doen ze daar moeilijk als je geen 18 bent??
Er gaat er 1 mee bij ons die nog 17 is..

En ik heb een keer de prijzen gelezen van de hoertjes in de gogoo girls maar kan ze niet meer vinden dus kan iemand die nog een keer neerzetten hier??

Alvast bedankt..
pi_59965416
Welke excursies/activiteiten zijn eigenlijk aan te raden?

- Ik had gehoord dat watersport vrij goedkoop was in bulgarije?
- Jeep safari?
- Go Trabi Go?
- Waterpark?
pi_60008125
Over 12 uurtjes vertrekt de trein richting schiphol:)
pi_60033502
Ik ben van 30 juni tot 7 juli geweest met Beachmasters, Riviera Blue.
Nogal een redelijk streng appartement, maar als je fooi geeft (10 lev. ofzo op een week) krijg je je borg zeker terug (hetgeen bij anderen niet het geval was)!
Paar straathoertjes gezien, 's nachts op de boulevard.
En damn, het scandinavische volk wat daar komt .

Nou ja, vragen hoor ik hier wel .
pi_60035587
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 01:18 schreef luckass het volgende:
Nogal een redelijk streng appartement, maar als je fooi geeft (10 lev. ofzo op een week) krijg je je borg zeker terug (hetgeen bij anderen niet het geval was)!

Nog geneukt?
pi_60036057
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
Welke excursies/activiteiten zijn eigenlijk aan te raden?

- Ik had gehoord dat watersport vrij goedkoop was in bulgarije?
- Jeep safari?
- Go Trabi Go?
- Waterpark?
Go Trabi Go is geweldig!
pi_60038755
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:24 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Nog geneukt?
.
Maar als je er voor betaalt is alles mogelijk.
pi_60039304
quote:

Heej!
Ik ga in augustus ook naar Riviera Blue dus ben erg benieuwd naar het appartement? Streng in de zin van weinig herrie maken? En zie het er zo "fancy" uit als op de foto's, oftewel zijn de appartementen een beetje oké? En hoe is de ligging? Sorry voor de vragen maar ben benieuwd .
Hoe was het stappen? Lekker druk..?
pi_60040581
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 12:55 schreef lighted het volgende:

[..]

Heej!
Ik ga in augustus ook naar Riviera Blue dus ben erg benieuwd naar het appartement? Streng in de zin van weinig herrie maken? En zie het er zo "fancy" uit als op de foto's, oftewel zijn de appartementen een beetje oké? En hoe is de ligging? Sorry voor de vragen maar ben benieuwd .
Hoe was het stappen? Lekker druk..?
geen probleem .
We zijn dus iedere avond met beachmasters meegegaan, dus van het uitgaan daarbuiten weinig meegekregen.
Lazur is een rare tent, orange is wel tof en voor de zweedse chicks moet je in den glade viking zijn.
Tussen 23 en 7 moest het overal stil zijn. Appartement is wel netjes, afwerking nog niet helemaal super op alle punten. Bedden waren dramatisch, dus drink genoeg om goed te slapen .
edit: 5 min lopen van het strand ongeveer, je zit vlak bij de orange disco en the flying dutchman (in de flying dutchman kun je frituur bestellen ). de flower street (hoofdstraat) zit op een kwartier/20 min lopen.
als je met beachmasters gaat moet je zeker het silver pakket nemen (E65), dat haal je er echt wel uit!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:40:36 #260
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60041704
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:57 schreef luckass het volgende:

[..]

geen probleem .
We zijn dus iedere avond met beachmasters meegegaan, dus van het uitgaan daarbuiten weinig meegekregen.
Lazur is een rare tent, orange is wel tof en voor de zweedse chicks moet je in den glade viking zijn.
Tussen 23 en 7 moest het overal stil zijn. Appartement is wel netjes, afwerking nog niet helemaal super op alle punten. Bedden waren dramatisch, dus drink genoeg om goed te slapen .
edit: 5 min lopen van het strand ongeveer, je zit vlak bij de orange disco en the flying dutchman (in de flying dutchman kun je frituur bestellen ). de flower street (hoofdstraat) zit op een kwartier/20 min lopen.
als je met beachmasters gaat moet je zeker het silver pakket nemen (E65), dat haal je er echt wel uit!
Ik zit aankomende week in Riviera Blue. Bedoel je met stil na 23u ook echt doodstil? En wat als je wel kabaal maakt (want wij zijn nogal lawaaiig)? Waarom kregen andere mensen hun borg niet terug, werden er gebreken verzonnen of gewoon veel gezeik?
Verder nog aanraders om te ondernemen?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_60041839
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:40 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ik zit aankomende week in Riviera Blue. Bedoel je met stil na 23u ook echt doodstil? En wat als je wel kabaal maakt (want wij zijn nogal lawaaiig)? Waarom kregen andere mensen hun borg niet terug, werden er gebreken verzonnen of gewoon veel gezeik?
Verder nog aanraders om te ondernemen?
Wij hadden 2 glazen gemold en ook wel wat kabaal gemaakt bij thuiskomst, maar gewoon wat fooi geven en er is geen probleem (10 lev. op een week).
Bij een paar meisjes werd E50,- ingehouden vanwege geluidsoverlast .
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:47:08 #262
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60041879
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:45 schreef luckass het volgende:

[..]

Wij hadden 2 glazen gemold en ook wel wat kabaal gemaakt bij thuiskomst, maar gewoon wat fooi geven en er is geen probleem (10 lev. op een week).
Bij een paar meisjes werd E50,- ingehouden vanwege geluidsoverlast .
Belachelijk en ik ben bang dat wij daar ook echt problemen mee krijgen . Aan wie moeten we die fooi precies geven want dan licht ik m'n maten alvast in.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_60042387
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Belachelijk en ik ben bang dat wij daar ook echt problemen mee krijgen . Aan wie moeten we die fooi precies geven want dan licht ik m'n maten alvast in.
Gewoon op je kussen leggen voor de schoonmaakster, of ergens met een briefje er bij .
edit: bovenstaande meisjes hadden geen fooi gegeven .
edit2: gewoon 2 lev per dag (= 1 euro).
pi_60058791
quote:

8 dagen, was dat lang genoeg of te kort?
pi_60058971
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:13 schreef LeChiffre04 het volgende:

[..]

8 dagen, was dat lang genoeg of te kort?
Ik vond 't lang genoeg, was ook de eerste keer met deze groep.
pi_60059266
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:24 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik vond 't lang genoeg, was ook de eerste keer met deze groep.
maar ben je dan niet al 2 dagen kwijt aan reizen. ik ben van plan met een paar vrienden maandag naar sunny beach te gaan (last minute), maar 8 dagen lijkt mij zo kort. of valt de reisduur wel mee?
pi_60059338
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:44 schreef LeChiffre04 het volgende:

[..]

maar ben je dan niet al 2 dagen kwijt aan reizen. ik ben van plan met een paar vrienden maandag naar sunny beach te gaan (last minute), maar 8 dagen lijkt mij zo kort. of valt de reisduur wel mee?
6 avonden stappen achter elkaar hakt er goed in hoor .
pi_60059405
wij gaan met onze groep twee weken. zullen wel niet iedere avond uitgaan maar toch wel bijna iedere avond gok ik. kunt erna toch uitslapen ofniet? vorig jaar ook twee weken geweest en ik vond het zeker niet te lang. wij vliegen trouwens om 21 juli om 1 uur 's middags aan
pi_60060245
wij gaan op 4 augustus en komen daar 's avonds aan. Kun je toevallig ook pinnen op het vliegveld van Bourgas? zo niet, is het dan verstandig om 's avonds in het donker nog te gaan pinnen in sunny beach?
pi_60063518
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:54 schreef eNGine10 het volgende:
wij gaan met onze groep twee weken. zullen wel niet iedere avond uitgaan maar toch wel bijna iedere avond gok ik. kunt erna toch uitslapen ofniet? vorig jaar ook twee weken geweest en ik vond het zeker niet te lang. wij vliegen trouwens om 21 juli om 1 uur 's middags aan
Ik kom ook op 21 juli om 1 uur aan. Ga je met transavia toevallig?
pi_60064116
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:46 schreef kaat17 het volgende:

[..]

Ik kom ook op 21 juli om 1 uur aan. Ga je met transavia toevallig?
jah toevallig wel en we zitten in sunny victory, jij?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:23:34 #272
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60066245
Zijn er al meerdere vluchttijden bekend voor de 21e? Wij gaan ook de 21e en ben benieuwd op wele tijden de vluchten zijn. Wij weten nl nog niet
-Landskampioen 2005-2008
pi_60068832
Niemand hier die naar Zlatni Pyasatsi (Golden Sands/Златни пясъци) gaat deze zomer? Is mij vorig jaar zeer goed bevallen ondanks de hittegolf (40+ graden). Om toch wat meer van de omgeving te zien ga ik dit jaar weer, maar dan eind augustus, hopelijk is het dan wat minder heet

Trouwens geen enkel probleem gehad met lastige/opdringerige mensen. Integendeel, enkele zeer goede contacten aan mijn vakantie over gehouden. Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat zoiets wel een beetje afhangt van hoe je je tegenover de lokale bevolking opstelt, wat in mijn opinie niet meer dan normaal is. (Oftewel, ik heb genoeg toeristen gezien die zich als de rijke westerling gedroegen en Bulgarije als een goedkoop, achtergesteld land beschouwen en daarna volkomen terecht verneukt werden!). Be yourself, respecteer de mensen en je hebt een geweldige vakantie! Ach ja, er zijn inderdaad straatprostituees, hoogstwaarschijnlijk niet te vertrouwen, maar ja, die kom je in Nederland net zo goed tegen. Gewoon negeren en doorlopen of het standaard zinnetje "No thanks".

Have fun allemaal! Приятно пътуване (priejatno pûtoewane)
  zondag 13 juli 2008 @ 13:42:59 #274
198278 Valange
You said it!
pi_60074122
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:23 schreef Katana het volgende:
Zijn er al meerdere vluchttijden bekend voor de 21e? Wij gaan ook de 21e en ben benieuwd op wele tijden de vluchten zijn. Wij weten nl nog niet
Je gaat via GOGO of Beachmaster?!

Zij hebben vaak de vliegtijden op de site staan.
pi_60078179
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:19 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

jah toevallig wel en we zitten in sunny victory, jij?
Hotel Lion hehe
pi_60078775
ik ga morgen richting sunny beach. vandaag geboekt, 8 dagen voor 500 euro all inclusive
pi_60090643
Kun je nog kuttere tijden krijgen dan dit:

Heenreis:
Datum: di 22-jul-08
Vertrektijd: 20:00:00
Aankomsttijd: 23:55:00
Vluchtnummer: HV 933
Traject: Amsterdam > Bourgas

Terugreis:
Datum: di 5-aug-08
Vertrektijd: 23:55:00
Aankomsttijd: 2:55:00
Vluchtnummer: HV 934
Traject: Bourgas > Amsterdam

maandag 14 juli 2008 @ 12:26:11 #278
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60093599
quote:
Op maandag 14 juli 2008 09:59 schreef SimtekF1 het volgende:

Heenreis:

Dat kan:

Heenreis:

Datum: ma 21-jul-08
Vertrektijd: 20:40:00
Aankomsttijd: 00:30:00

-Landskampioen 2005-2008
pi_60094517
quote:
Op maandag 14 juli 2008 09:59 schreef SimtekF1 het volgende:

Heenreis:

Terugreis:
Datum: di 5-aug-08
Vertrektijd: 23:55:00
Aankomsttijd: 2:55:00
Vluchtnummer: HV 934
Traject: Bourgas > Amsterdam

Dat valt nog mee man.. jij hebt de laatste dag nog de hele dag.. Vorig jaar had ik aankomst 1uur snachts, vertrek 6uur smorgens, dan ben je gewoon 2 dagen kwijt . Vind dat luchtvaartmaatschappijen zulke tijden niet kunnen maken, maar goed, weinig te willen .
pi_60095159
Ja eigenlijk is het gewoon te schandalig voor woorden, word tijd dat ze daar eens iets aan gaan doen.
Opzich hebben we idd wel een voordeel dat we laat vertrekken, maar aan de andere kant, je moet 's ochtends wel gewoon om een uurtje of 11 je hotel uit en je kan dus wel de stad in gaan maar je kan daar voor niet meer douchen, niet omkleden etc.
En om 03:00 's nachts in Nederland aankomen is opzich niet erg, maar iemand vinden die je ophaalt word wel een stuk lastiger.
pi_60095887
quote:

Hmm wij gaan ook naar riviera blue.. Maar wie geef je fooi? De schoonmakers? De receptionisten?? of wat? Wie beslist uiteindelijk hoeveel borg je terugkrijgt.
  maandag 14 juli 2008 @ 14:58:55 #282
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60097279
Toch triest dat je fooi moet gaan geven om je borg terug te krijgen eigenlijk.
-Landskampioen 2005-2008
pi_60099000
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef Katana het volgende:

[..]

Dat kan:

Heenreis:

Datum: ma 21-jul-08
Vertrektijd: 20:40:00
Aankomsttijd: 00:30:00

I win
Amsterdam -Burgas

Heenreis:
Datum: ma 21-08
Vertrektijd: 21:00
Aankomst: 01:00

Terug gelukkig pas om 14:30 ofzo, maar dan heb je niet veel dag over opzich

Ik ga met een vriend naar Hotel Lion, via Ferio (Bizz Travel).
Fingerspitzgefühl
pi_60099177
en weet misschien iemand hoe het met de peuken zit? makkelijk aan te komen daar? en misschien ook prijzen? alvast bedankt!
  maandag 14 juli 2008 @ 16:12:10 #285
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60099250
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:09 schreef eNGine10 het volgende:
en weet misschien iemand hoe het met de peuken zit? makkelijk aan te komen daar? en misschien ook prijzen? alvast bedankt!
Tuurlijk kan je daar makkelijk aan komen. Je gaat niet naar Somalie oid.
-Landskampioen 2005-2008
pi_60100374
Wat een vraag.
pi_60101113
TVP
pi_60101438
Nog meer mensen die de 24ste gaan vliegen?
Met een groep van 14 mensen hebben wij geboekt.. Alleen onder 3 verschillende namen..

... Hebben we dus ook 3 verschillende vliegtijden op 1 dag
pi_60107666
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:04 schreef ForumGek het volgende:

[..]

I win
Amsterdam -Burgas

Heenreis:
Datum: ma 21-08
Vertrektijd: 21:00
Aankomst: 01:00

Terug gelukkig pas om 14:30 ofzo, maar dan heb je niet veel dag over opzich

Ik ga met een vriend naar Hotel Lion, via Ferio (Bizz Travel).
Ik zit ook bij Ferio maar heb nog geen vliegtijden en ga 18 augustus, hoe heb jij ze al zo snel?Gemaild ofzo?:P
pi_60118770
Oh kut, ik ga 21-07, dus niet in augustus

Ik kreeg ze via mail toegestuurd, volgens mij gisteren (5 werkdagen voor vertrek dus)!
Fingerspitzgefühl
pi_60119900
ik heb ook een lastminute geboekt voor 30 juli a.s ik zit in Hotel Balaton, is dat wat??
pi_60122155
donderdag gaan wij om 20:00
wel kuttijd maarja.. doe je niks aan idd

meer mensen die dag??
pi_60123941
Heb mijn vliegtijden, KUTTER dan dit kan echt niet:

Amsterdam Burgas 21:00 01:00
Burgas Amsterdam 06:50 08:45

Dat kan toch niet man? Echt niet normaal..
pi_60124062
Damn en dan liep ik te klagen.
Ik heb gelukkig de hele laatste dag nog.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:19:18 #295
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_60124760
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:43 schreef lighted het volgende:
Heb mijn vliegtijden, KUTTER dan dit kan echt niet:

Amsterdam Burgas 21:00 01:00
Burgas Amsterdam 06:50 08:45

Dat kan toch niet man? Echt niet normaal..
Dat kon wel eens de tijden van ons zijn
pi_60125165
met wat voor maatschappij vliegen jullie dan? ik vlieg met Bulgaria Air, heen om 8.40 uur, terug om 5.50 uur
pi_60126686
Balkan Air, geboekt bij Ferio, 18-28 augustus
pi_60130938
Zo hier een bericht vanuit Bulgarije..
Alles is hier goedkoop behalve het Heineken bier, je betaalt in de kroeg 6 leva en dat is 3 euro per fles. Het is hier 1 groot uitgaansgebied, paar dikke clubs zoals Lazur en Orange die allebei goed zijn. De Flying Dutchman is ook gezellig maar wel erg heet daar.. Qua wijfen zit het goed hier, veel zweedse maar wel zo arrogant als de pest..

Wel moet je hier niet alleen lopen, een maat van mij is door 10 man in 2 autos in de kofferbak gesmeten, 10 km verderop eruit gehaald, in elkaar geslagen, met pistool op zn kop gezet en ze hebben ook geschoten maar wel in de lucht en ze hebben 400 lev gejat van hem.. Hij natuurlijk helemaal in shock is echt kankerstreek van die kut bulgaren. Ze proberen je alleen maar op te lichten en ga nooit met een fietstaxi want die vroegen 50 lev per persoon voor 10 min en het was bijna vechten. Uiteindelijk 25 lev per persoon betaald wat natuurlijk veel te veel is. De normale taxis wel goed en goedkoop maar spreek wel een prijs van tevoren af. Maximaal 20 lev betalen doen ze altijd wel.. Het stikt er van de taxis.

Van hoeren op straat geen last gehad 1x sprak zon oud wijf van 40 me aan en pakte me bij mijn lul en vroeg of ik een pijpbeurt wilde.. Wel 1x in de gogo girls geweest en natuurlijk ook gedaan waar je voor komt.. Zijn echt lekkere wijven en eerst krijg je lapdance voor 10 lev en dan vragen ze je mee voor sex voor 100 lev. Dan kun je 20 min of tot je klaar bent. Wel zijn het 2 kleine hokjes met een bank erin waar je kunt neuken..

Nu is het kutweer maar het strand is goed wel af en toe van die blauwe kwallen maar dat valt nog wel mee..

Ik ga de kroeg in en vertel over 2 dagen als ik terug ben wel meer als jullie willen weten..

ThumpingThunder
pi_60131329
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:44 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo hier een bericht vanuit Bulgarije..
Alles is hier goedkoop behalve het Heineken bier, je betaalt in de kroeg 6 leva en dat is 3 euro per fles. Het is hier 1 groot uitgaansgebied, paar dikke clubs zoals Lazur en Orange die allebei goed zijn. De Flying Dutchman is ook gezellig maar wel erg heet daar.. Qua wijfen zit het goed hier, veel zweedse maar wel zo arrogant als de pest..

Wel moet je hier niet alleen lopen, een maat van mij is door 10 man in 2 autos in de kofferbak gesmeten, 10 km verderop eruit gehaald, in elkaar geslagen, met pistool op zn kop gezet en ze hebben ook geschoten maar wel in de lucht en ze hebben 400 lev gejat van hem.. Hij natuurlijk helemaal in shock is echt kankerstreek van die kut bulgaren. Ze proberen je alleen maar op te lichten en ga nooit met een fietstaxi want die vroegen 50 lev per persoon voor 10 min en het was bijna vechten. Uiteindelijk 25 lev per persoon betaald wat natuurlijk veel te veel is. De normale taxis wel goed en goedkoop maar spreek wel een prijs van tevoren af. Maximaal 20 lev betalen doen ze altijd wel.. Het stikt er van de taxis.

Van hoeren op straat geen last gehad 1x sprak zon oud wijf van 40 me aan en pakte me bij mijn lul en vroeg of ik een pijpbeurt wilde.. Wel 1x in de gogo girls geweest en natuurlijk ook gedaan waar je voor komt.. Zijn echt lekkere wijven en eerst krijg je lapdance voor 10 lev en dan vragen ze je mee voor sex voor 100 lev. Dan kun je 20 min of tot je klaar bent. Wel zijn het 2 kleine hokjes met een bank erin waar je kunt neuken..

Nu is het kutweer maar het strand is goed wel af en toe van die blauwe kwallen maar dat valt nog wel mee..

Ik ga de kroeg in en vertel over 2 dagen als ik terug ben wel meer als jullie willen weten..

ThumpingThunder
Heftig man dat gedoe met je maat.
Waar is dat gebeurd dan en hoe laat liep hij op straat?
En hoe is het nu met hem?

100 lev voor een beurt is omgerekend toch niet echt goedkoop hehe.
Maar ff over die Zweedse dames, die zijn arrogant, maar er lopen toch wel meer dames rond die niet zo arrogant zijn?
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:39 schreef Eggos het volgende:
met wat voor maatschappij vliegen jullie dan? ik vlieg met Bulgaria Air, heen om 8.40 uur, terug om 5.50 uur
Transavia.
pi_60136717
Ga hier maandag ook heen. Weet niet wat ik kan verwachten, daarom ga ik dit topic ff doorlezen..
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:23:51 #301
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_60138958
Ik heb net 2 dagen terug van Sunny Beach..
Totaal geen gezeik, problemen of wat dan ook gehad..
Geen hoeren op straat gezien.
Alles is zeer schoon op straat, uitgaansgelegenheden als Oragen en Flying dutchmen zijn goed, orange is een baggertent.. (10 op 1.. verhouding man/vrouw)..
Vrouwelijk schoon zat in de binnenstad.
Met taxi reizen kan erg goedkoop, als je maar een aantal taxi's afgaat en van te voren een prijs afspreekt.

Het eten in de stad is ook goed, bijna overal lekker gegeten en voor een zeer goede prijs, Garfields is een aanrader (Tegenover de Lazur (straat).

Cocktailbar "The Corner" is ook een aanrader, erg luxe en ze hebben daar de cocktail "Intermedia" echt een genot!.

Het strand is super, heb normaal een redelijke hekel aan stranden, maar het strand hier wordt iedere dag schoon gemaakt en de zee is netjes blauw. Zitten wel wat kwalletjes, maar heb je verder geen last van.

Het Aquapark is ook erg goed te doen.. echt ontzettend veel vrouwen en als het mooi weer is zeer relaxt.
Naar Oud-Nessebar gaan zou ik niet doen, ze beloven je een autentisch dorpje, maar het is uiteindelijk net zo touristisch als Sunny Beach.
Nog een tip: Loop na het uitgaan (als je in een hotel aan het strand zit) over het strand terug naar je hotel.

------------------
  Moderator donderdag 17 juli 2008 @ 10:02:21 #302
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_60160332
Speciaal voor de user die topicreports aanmaakt over het gesloten karakter van dit topic even het volgende: Het topic is vol.

Gelukkig is er een nieuw deel waarin je verder kan posten over Sunnybeach: [Zomer 2008] Sunnybeach Bulgarije #2
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')