Zeg maar wat je wilt wetenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja zonde, ik hoopte ook al dat er veel mensen hun ervaringen hier neer zouden zetten maar het valt heel erg tegen.
Waarom niet? Wegens de kans op voedselvergiftiging?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:10 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Eten deden wij altijd voor de four towers, was zeer goed te doen daar. Alleen is het aan te raden nergens kip te eten![]()
Volgens mij was daar wel kans op. Het werd ons iig afgeraden door de reisleiding.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:41 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Waarom niet? Wegens de kans op voedselvergiftiging?
ik denk nochtans dat het volledige resort Sunny Beach, groter is dan de effectieve uitgaansbuurten van Chersonissos hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:17 schreef Bullebak het volgende:
Chersonissos is veel groter. Dat is meer het nieuwe Lloret of Salou qua jeugd, muziek en paupere ellende.
In Sunnybeach ook erg veel jeugd en gezuip, maar toch echt in mindere mate. Minder grote uitgaansgelegenheden ook etc. Chersonissos is veel massaler.
Nee, dat is Goudstrand.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:51 schreef FireFoz het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=Golden+Sands,Bulgaria&sll=43.320932,28.070068&sspn=0.139374,0.374908&ie=UTF8&ll=43.283317,28.043171&spn=0.017433,0.046864&t=h&z=15
dit is het toch? op de sateliet lijken het voornamelijk hotels
Qua oppervlakte wellicht, maar wat heb je op Sunnybeacht voor horeca. Zijn allemaal strandtentjes en en leuke terrasjes etc. Daar zijn er indd een ziljoen van. De wat grotere tenten zijn op 1 hand te tellen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik denk nochtans dat het volledige resort Sunny Beach, groter is dan de effectieve uitgaansbuurten van Chersonissos hoor.
Jeetje wat is het hier stil! Gaan er zo weinig mensen naar Sunny Beach dan!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:10 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wilt weten![]()
Eten deden wij altijd voor de four towers, was zeer goed te doen daar. Alleen is het aan te raden nergens kip te eten![]()
Qua uitgaan waren wij het meest in the iceberg te vinden maar dat leg er net aan waar je van houdt.
dat klopt, maar mijn voorkeur gaat dan ook eerder uit naar strandbars of leuke danscafes , dan naar grote discotheken. Al is Disco Lazur in Sunny Beach wel vet natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:12 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Qua oppervlakte wellicht, maar wat heb je op Sunnybeacht voor horeca. Zijn allemaal strandtentjes en en leuke terrasjes etc. Daar zijn er indd een ziljoen van. De wat grotere tenten zijn op 1 hand te tellen.
Ik vond Chersonissos veel massaler en drukker qua publiek en chaos
Ik wil leuke verhalen horen, dingen die vakantiegangers hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:10 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wilt weten![]()
Qua uitgaan waren wij het meest in the iceberg te vinden maar dat leg er net aan waar je van houdt.
correctie, Zweedse dames zijn arrogant, Deense dames zijn toegankelijkquote:Op zondag 25 mei 2008 21:55 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik wil leuke verhalen horen, dingen die vakantiegangers hebben meegemaakt.
Enne ik las dat er veel dames zijn uit Scandinavie zijn, zijn ze echt zo arrogant als gezegd word?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |