Nou..ergens heb je wel een punt..maar mijn ervaring toen was dat wij elke avond in meerdere clubs zijn geweest..en als je elke avond per club een euro of 4 entree uitspaart is dat toch mooi meegenomenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:16 schreef SimtekF1 het volgende:
In Bulgarije hoef je dat denk ik niet eens te doen, aangezien alles daar zooo goedkoop is.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:35 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik weet niet of die er ook tussen lopen..ik ben er dus uit de buurt geblevenmaar als jij een beetje je best doet kom je echt wel aan je trekken hoor...zonder betaals
![]()
haha eerst een fles naar haar gooien??quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef de_huig het volgende:
hahaha kan gebeuren..maar waar ik dan benieuwd naar ben: hoe maakte je haar duidelijk dat je geen interesse had? :p
als ze aan je komt, je snel los rukken, portefeuille id gaten houden en weggaan ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef de_huig het volgende:
hahaha kan gebeuren..maar waar ik dan benieuwd naar ben: hoe maakte je haar duidelijk dat je geen interesse had? :p
3 Aug t/m 17 Aug. Wel alleen ontbijt geboekt. Maar we liggen dicht bij het centrum en zoals ik iedereen mag geloven is alles spotgoedkoopquote:
En om het nog spannender te makenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wij hebben altijd een Groningen vlag aan het balkon hangen. Om al dat ajax en feyenoord geweld een beetje te compenseren.
Jij bent de Oost-Europa kenner hierquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil foto's zien van jullie Bulgaarse veroveringen. Dat gelul over Zweedse wijven in Bulgarije moet maar eens afgelopen zijn.![]()
Vooruit, omdat ik de kwaadste niet ben een voorbeeld:
[ afbeelding ]
1 van de 2 Bulgaarse exen die Aanvoerder rijk is.
Kom op, we weten allemaal dat jullie naar Bulgarije gaan om chickies te scoren zonder veel geld voor drank uit te willen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |