wat mij betreft in 2006 de beste zon-strand-en-zuip-vakantie van mn leven gehad in sunnybeach. 10 dagen in een roes beleefd eigenlijk
Het dagritme was een beetje zo: rustig wakker worden..brunch bij het zwembad (met een tosti of omelet ofzo). beetje chillen bij het zwembad (strand zijn we een dag geweest, en wat ik me herinner was dat veel te druk naar ons idee en ook heel duur om strandstoelen etc te huren (zeker vergeleken met de drank en etensprijzen)). Na het zwembad rustig omkleden om te gaan avondeten..er waren een aantal italiaanse tenten die wel aardig waren en mamacitas steakhouse oid

en verder ook de onvermijdelijke mcdonalds..eten vond ik prima te doen en erg goedkoop..maar sommige maten zijn toch wel ziek/misselijk geworden..maar goed dat kan je overal gebeuren lijkt me
daarna gingen we naar verschillende barretjes en strandtenten waar vaak al een heerlijk sfeertje hing (geile zweedse vrouwen op de bar

) Ik weet de namen allemaal niet precies meer, maar la perla staat voor altijd in mn geheugen gegrift..
daarna door naar een van de 4 a 5 grotere clubs..orange, lazur, XL, mania bevielen me allemaal wel..het lag er maar een beetje aan wat voor mensen we tegen kwamen en waar we heen gingen. Meestal eindigden we wel in de XL. Drank kost echt niks

ons drankje was een simpele wodka-cola voor iets van 90 eurocent omgerekend. in Nederland naderhand 6 euro voor betaald...
vanaf dat je in de clubs komt is het altijd maar zien waar het schip strandt die nacht natuurlijk..maar mocht je eenzaam of met je maten terug naar je eigen kamer gaan is het een goed idee om onderweg nog een heerlijk engels ontbijt te gaan eten met eieren, spek en witte bonen..
tegen een uur of 6 word je de clubs wel uitgebonjourd, maar dan is t al weer licht buiten dus minder gevaarlijk m.i. Van gevaarlijke situaties sowieso weinig meegekregen; ze hebben vanuit gogo gezegd dat je op moet passen voor de straathoeren (zeker als je bezopen bent, omdat je dan wat losser bent)..en als je je daar gewoon aan houdt is er niks aan de hand.
echt een supertijd gehad daar..in bravo V appartementen, maar ik geloof dat die dit jaar niet meer te boeken zijn...was op zich best prima, alleen veel muggen (weet niet of dat overal zo is).
zeker een aanrader dus..en sorry voor het lange verhaal

edit: wat me verder nog opviel is dat de gemiddelde leeftijd net wat hoger lijkt te liggen dan in een salou, chersonissos of lloret..weinig 16/17 jarigen die voor het eerst naar het buitenland gaan dus