abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59326799
Ik zit er over een maandje! Heb er ook zin in.
Als je vroeg gaat en terug bent wil ik wel mooie verhalen lezen!!
De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
pi_59335090
Ik heb alleen de eerste topic opener gelezen en dus de rest niet. Kan iemand wat eigen gemaakte foto's van die wereldhotels ff hier neerplempen zodat ik een indruk krijg hoe alles er zoals uitziet? Reden? Bulgarije staat nou niet echt bekend als een 'vakantieland' Iemand daar iets meer positiefs over? Denk aan"All inclusive,omgeving,uitgaansmogelijkheden etc etc..
pi_59337099
Download google earth en zoek sunny beach op, daar staan genoeg fotos
Gr. Gr.
pi_59337180
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:11 schreef spy08 het volgende:
Ik heb alleen de eerste topic opener gelezen en dus de rest niet. Kan iemand wat eigen gemaakte foto's van die wereldhotels ff hier neerplempen zodat ik een indruk krijg hoe alles er zoals uitziet? Reden? Bulgarije staat nou niet echt bekend als een 'vakantieland' Iemand daar iets meer positiefs over? Denk aan"All inclusive,omgeving,uitgaansmogelijkheden etc etc..
[Zomer 2008] Sunnybeach Bulgarije
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:17:28 #205
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_59363125
wat mij betreft in 2006 de beste zon-strand-en-zuip-vakantie van mn leven gehad in sunnybeach. 10 dagen in een roes beleefd eigenlijk
Het dagritme was een beetje zo: rustig wakker worden..brunch bij het zwembad (met een tosti of omelet ofzo). beetje chillen bij het zwembad (strand zijn we een dag geweest, en wat ik me herinner was dat veel te druk naar ons idee en ook heel duur om strandstoelen etc te huren (zeker vergeleken met de drank en etensprijzen)). Na het zwembad rustig omkleden om te gaan avondeten..er waren een aantal italiaanse tenten die wel aardig waren en mamacitas steakhouse oid en verder ook de onvermijdelijke mcdonalds..eten vond ik prima te doen en erg goedkoop..maar sommige maten zijn toch wel ziek/misselijk geworden..maar goed dat kan je overal gebeuren lijkt me

daarna gingen we naar verschillende barretjes en strandtenten waar vaak al een heerlijk sfeertje hing (geile zweedse vrouwen op de bar ) Ik weet de namen allemaal niet precies meer, maar la perla staat voor altijd in mn geheugen gegrift..

daarna door naar een van de 4 a 5 grotere clubs..orange, lazur, XL, mania bevielen me allemaal wel..het lag er maar een beetje aan wat voor mensen we tegen kwamen en waar we heen gingen. Meestal eindigden we wel in de XL. Drank kost echt niks ons drankje was een simpele wodka-cola voor iets van 90 eurocent omgerekend. in Nederland naderhand 6 euro voor betaald...

vanaf dat je in de clubs komt is het altijd maar zien waar het schip strandt die nacht natuurlijk..maar mocht je eenzaam of met je maten terug naar je eigen kamer gaan is het een goed idee om onderweg nog een heerlijk engels ontbijt te gaan eten met eieren, spek en witte bonen..

tegen een uur of 6 word je de clubs wel uitgebonjourd, maar dan is t al weer licht buiten dus minder gevaarlijk m.i. Van gevaarlijke situaties sowieso weinig meegekregen; ze hebben vanuit gogo gezegd dat je op moet passen voor de straathoeren (zeker als je bezopen bent, omdat je dan wat losser bent)..en als je je daar gewoon aan houdt is er niks aan de hand.

echt een supertijd gehad daar..in bravo V appartementen, maar ik geloof dat die dit jaar niet meer te boeken zijn...was op zich best prima, alleen veel muggen (weet niet of dat overal zo is).
zeker een aanrader dus..en sorry voor het lange verhaal

edit: wat me verder nog opviel is dat de gemiddelde leeftijd net wat hoger lijkt te liggen dan in een salou, chersonissos of lloret..weinig 16/17 jarigen die voor het eerst naar het buitenland gaan dus
The only limit is your own imagination
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:27:07 #206
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59363392
Bedankt voor het lange verhaal
Ik hoop toch echt niet de elke avond alleen met mn maat in ons eigen appartement te slapen
Gr. Gr.
pi_59363748
Idd, helemaal geen sorry voor het lange verhaal!
Ik wil veel meer zulke verhalen horen
Maar klinkt goed, als mijn dagen er ook zo uit gaan zien ben ik tevreden
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:48:25 #208
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59363959
misschien een idee om in de op te zetten wie wanneer gaan en in welk hotel? ik ben het nu alweer vergeten namelijk
Gr. Gr.
pi_59364656
Hotel Victoria 22 juli t/m 5 augustus
pi_59366969
Ja dan zie ik tenminste of er nog iemand tegelijk met mij zit
Maar volgens mij is Jasza niet zo veel meer hier of wel?
Anders moet hij het het ff doen

10 t/m 18 juli Appertement Eden
pi_59369579
sunny victory 21 juli 4 augustus en de_huig bedankt voor het goede verhaal
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_59457093
Hotel Colosseum 15 dagen voor 600 euro
pi_59459283
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hotel Colosseum 15 dagen voor 600 euro
Wanneer dan?
Eind augustus?
pi_59466096
Zijn die stopcontacten hetzelfde als in NL?
is wel zo handig voor electronische apparaten
Nothing to see here, carry on
pi_59486694
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:17 schreef de_huig het volgende:
tegen een uur of 6 word je de clubs wel uitgebonjourd, maar dan is t al weer licht buiten dus minder gevaarlijk m.i. Van gevaarlijke situaties sowieso weinig meegekregen; ze hebben vanuit gogo gezegd dat je op moet passen voor de straathoeren (zeker als je bezopen bent, omdat je dan wat losser bent)..en als je je daar gewoon aan houdt is er niks aan de hand.
Waarom moet je oppassenvoor die straathoeren dan? Ik bedoel, wat doen ze? Beroven ze je? Of gewoon oppassen in de trend van dat je anders met ze mee gaat en dat niet wilt eik?:)
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:12:06 #216
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59487773
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:31 schreef FireFoz het volgende:

[..]

Waarom moet je oppassenvoor die straathoeren dan? Ik bedoel, wat doen ze? Beroven ze je? Of gewoon oppassen in de trend van dat je anders met ze mee gaat en dat niet wilt eik?:)
Veel van die straathoeren zijn ook bedreven zakkenrollers. Dat is nog de minst vervelende manier om je geld kwijt te raken. Als je verder ingaat op die hoertjes lokken ze je vaak mee naar een rustigere plaats en daar staan een aantal mensen te wachten die op een minder vriendelijke manier je geld en andere waardevolle spullen afhandig willen maken.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_59494565
aha... dat is wel minder idd

Dus het zijn eigenlijk helemaal geen straathoertjes? iig niet in de lettelijke zin van het woord? of lopen die er ook tussen?
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:35:17 #218
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_59495205
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:03 schreef FireFoz het volgende:
aha... dat is wel minder idd

Dus het zijn eigenlijk helemaal geen straathoertjes? iig niet in de lettelijke zin van het woord? of lopen die er ook tussen?
ik weet niet of die er ook tussen lopen..ik ben er dus uit de buurt gebleven maar als jij een beetje je best doet kom je echt wel aan je trekken hoor...zonder betaals

en iemand die vroeg over stopcontacten; ben 99% zeker dat die net als in Nederland zijn
pi_59506838
hi dit is mijn eerste keer o peen forum ik ahd een vraag
ik wil volgende week graag anar sunny beach maar ik ga wel aleln is dit verstandig?
thew way the hands structures the lights
pi_59507219
Trouwens ik heb nog ff wat dingetjes door gelezen (deense en zweedse vrouwen zijn er geen bulgarse vrouwen dan? ik heb echt een idea dat er 80 mannen rond loopt daar kan iemand goede informatie daarover kwijd
pi_59509898
Gooi je teksten eerst is door een spellingscontrole heen, ik maak zelf ook wel is foutjes maar dit is lastig te lezen. Verder is alleen op vakantie geen probleem, maar ga dan wel een reisorganisatie die op de plek zelf dingen organiseert.
Van je 2e vraag snap ik echt helemaal niks.. wat bedoel je nou met 80 mannen?
Gr. Gr.
pi_59510294
Ik snap het ook niet helemaal, maar volgens mij denkt hij dat er 80 mannen rondlopen.
Nou ik kan je vertellen dat er wel meer als 80 mannen zijn

En als je het topic doorleest, lees je dat er wel degelijk bulgaarse dames rondlopen. Maar die zijn in bepaalde clubs. De scandinavische vrouwen kom je daardoor meer tegen.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:06:46 #223
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_59511095
Er lopen trouwens ook genoeg nederlandse en duitse vrouwen rond hoor...ligt maar net waar je prioriteiten liggen (zweden hehehe..;)) maar er zijn ook gewoon mannen..die zijn alleen niet zo interessant imo.

en wat unox_worst al zegt..alleen op reis kan wel, een organisatie als gogo organiseert genoeg dingen waar je mensen kan leren kennen (cocktail party, kroegentochten, een of andere cruise etc..)
tip: ik zie net dat je bij gogo van tevoren al een activiteiten-pakket kan boeken..scheelt weer wat geld

Wat me overigens ook ineens te binnen schiet..ze bieden bij elke jongerenreis zo'n clubcard aan, waarmee je kortingen krijgt in bepaalde restaurants en gratis entree in clubs etc. mijn ervaring is dat dit oplichterij is (clubs "herkennen de kaart niet" etc)..MAARRR, in zonnestrand werkt het wél! (althans, ik was er in 2006, toen werkte het wel dus pin me er niet op vast )
pi_59511546
Ja vorig jaar in Kroatie kon je die clubcard nergens gebruiken! Niemand die de kaart herkende inderdaad!
pi_59512955
In Bulgarije hoef je dat denk ik niet eens te doen, aangezien alles daar zooo goedkoop is.
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:19:26 #226
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_59514837
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:16 schreef SimtekF1 het volgende:
In Bulgarije hoef je dat denk ik niet eens te doen, aangezien alles daar zooo goedkoop is.
Nou..ergens heb je wel een punt..maar mijn ervaring toen was dat wij elke avond in meerdere clubs zijn geweest..en als je elke avond per club een euro of 4 entree uitspaart is dat toch mooi meegenomen
pi_59518174
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:35 schreef de_huig het volgende:

[..]

ik weet niet of die er ook tussen lopen..ik ben er dus uit de buurt gebleven maar als jij een beetje je best doet kom je echt wel aan je trekken hoor...zonder betaals

Daarom vroeg ik het niet, ik ben al voorzien namelijk Maar vroeg me gewoon af of het nou echt zo'n hoerenkast-op-straat is daar a.k.a. bulgaarse wallen ofzo, aangezien ik de term straathoertjes regelmatig voorbij zie komen (niet alleen hier)
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:02:30 #228
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_59519909
haha ok nou ik geloof dat ik in die 10 of 11 dagen een keer of 3 iets toegeroepen kreeg of dat er gevraagd werd of ik interesse had in een blowjob. Het is dus helemaal niet zo dat je ze van je af moet slaan..maar de boodschap is gewoon dat je er niet op in moet gaan
pi_59523189
Ik heb wel eens een volle plastieken fles naar m'n hoofd gekregen omdat ik niet inging op haar avances lol
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:05:07 #230
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_59524465
hahaha kan gebeuren..maar waar ik dan benieuwd naar ben: hoe maakte je haar duidelijk dat je geen interesse had? :p
pi_59525122
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef de_huig het volgende:
hahaha kan gebeuren..maar waar ik dan benieuwd naar ben: hoe maakte je haar duidelijk dat je geen interesse had? :p
haha eerst een fles naar haar gooien??
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_59529002
Sory ik was vroeg vanschool wegens een gelukje wat ik had maar daarom heb heb ik wel wat andere dingen opgelopen ehh ja gewoon het idea dat ik had dat er veeeel te veel mannen rond liepen bla bla bla
hoi sean hier alles in orda
pi_59532384
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef de_huig het volgende:
als ze aan je komt, je snel los rukken, portefeuille id gaten houden en weggaan ...
  maandag 23 juni 2008 @ 17:54:33 #234
38039 Katana
Snoekduiker
pi_59630907
Over 27 dagen ga ik al! Weet nog dat ik boekte en toen duurde het nog zo lang.
Nu is het al bijna zover! Ben benieuwd
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  maandag 23 juni 2008 @ 18:08:11 #235
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59631158
donderdag vertrek ik al, kan bijna niet wachten
Gr. Gr.
pi_59640686
Ik moet nog dik 7 weken wachten

Dat valt tegen, maar ik vertrouw erop dat ik me ondertussen kan verlekkeren met jullie vakantieverhalen als jullie terug zijn
pi_59670205
Ja ik vertrek maandag wousjes ik ga daar helemaaaaaal losssssssssssss...
je doet gewoon een patsje hier een patsje daar ja toch !
pi_59682524
24 juli xD
pi_59704103
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:53 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Wanneer dan?
Eind augustus?
3 Aug t/m 17 Aug. Wel alleen ontbijt geboekt. Maar we liggen dicht bij het centrum en zoals ik iedereen mag geloven is alles spotgoedkoop
pi_59704192
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wij hebben altijd een Groningen vlag aan het balkon hangen. Om al dat ajax en feyenoord geweld een beetje te compenseren.
En om het nog spannender te maken de Roda JC vlag is ook present
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:43:57 #241
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_59729304
7 Tot 14 Juli Hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Trigalti op 27-06-2008 16:13:29 ]
------------------
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:33:34 #242
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59894676
Zijn al weer mensen terug?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59895790
Deze sticker zal ons appartement wederom versieren:

Tilburg Boven Alles
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:14:04 #244
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59897949
Ik wil foto's zien van jullie Bulgaarse veroveringen. Dat gelul over Zweedse wijven in Bulgarije moet maar eens afgelopen zijn.

Vooruit, omdat ik de kwaadste niet ben een voorbeeld:

1 van de 2 Bulgaarse exen die Aanvoerder rijk is.

Kom op, we weten allemaal dat jullie naar Bulgarije gaan om chickies te scoren zonder veel geld voor drank uit te willen geven.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_59900148
Ik vertrek komende donderdag met 5 vrienden.. De Ajax vlag zal er hangen. Zit in hotel continental, iemand ervaringen daarmee??

En is het echt zo erg met de straathoertjes daar?? Suckiesuckie 5 eurie klinkt best aantrekkelijk maar als je dan beroofd en in elkaar geslagen wordt is het wat minder haha.. Dan maar naar de gogogo girls voor een geile blowjob

En hoelaat gaan de kroegen dicht daar 's nachts?
pi_59902727
De kroegen gaan daar niet dicht, alles is gewoon 24/24 open. Of ja, 7u 's morgens zouden ze wel es eventjes sluiten om vervolgens 11u alweer open te doen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 03:42:36 #247
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_59904055
Oh man.. morgenavond vertrekken!
------------------
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:53:27 #248
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59904493
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil foto's zien van jullie Bulgaarse veroveringen. Dat gelul over Zweedse wijven in Bulgarije moet maar eens afgelopen zijn.

Vooruit, omdat ik de kwaadste niet ben een voorbeeld:

[ afbeelding ]
1 van de 2 Bulgaarse exen die Aanvoerder rijk is.

Kom op, we weten allemaal dat jullie naar Bulgarije gaan om chickies te scoren zonder veel geld voor drank uit te willen geven.
Jij bent de Oost-Europa kenner hier Volgens mij heb je ook een aantal veroveringen in Praag toch.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_59951438
Wij gaan 5 aug. - 19 aug. met 13 man ..

5 aug. wordt het waarschijnlijk eerst die go go girls bar in, en helemaal naar de klote proberen de rest van sunny beach te ontdekken ..
pi_59954622
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 03:42 schreef Trigalti het volgende:
Oh man.. morgenavond vertrekken!
En en en en?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')