Go Trabi Go is geweldig!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
Welke excursies/activiteiten zijn eigenlijk aan te raden?
- Ik had gehoord dat watersport vrij goedkoop was in bulgarije?
- Jeep safari?
- Go Trabi Go?
- Waterpark?
Heej!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:18 schreef luckass het volgende:
Ik ben van 30 juni tot 7 juli geweest met Beachmasters, Riviera Blue.
Nogal een redelijk streng appartement, maar als je fooi geeft (10 lev. ofzo op een week) krijg je je borg zeker terug (hetgeen bij anderen niet het geval was)!
Paar straathoertjes gezien, 's nachts op de boulevard.
En damn, het scandinavische volk wat daar komt.
Nou ja, vragen hoor ik hier wel.
geen probleemquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:55 schreef lighted het volgende:
[..]
Heej!![]()
Ik ga in augustus ook naar Riviera Blue dus ben erg benieuwd naar het appartement? Streng in de zin van weinig herrie maken? En zie het er zo "fancy" uit als op de foto's, oftewel zijn de appartementen een beetje oké? En hoe is de ligging? Sorry voor de vragen maar ben benieuwd.
Hoe was het stappen? Lekker druk..?
Ik zit aankomende week in Riviera Blue. Bedoel je met stil na 23u ook echt doodstil? En wat als je wel kabaal maakt (want wij zijn nogal lawaaiig)? Waarom kregen andere mensen hun borg niet terug, werden er gebreken verzonnen of gewoon veel gezeik?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:57 schreef luckass het volgende:
[..]
geen probleem.
We zijn dus iedere avond met beachmasters meegegaan, dus van het uitgaan daarbuiten weinig meegekregen.
Lazur is een rare tent, orange is wel tof en voor de zweedse chicks moet je in den glade viking zijn.
Tussen 23 en 7 moest het overal stil zijn. Appartement is wel netjes, afwerking nog niet helemaal super op alle punten. Bedden waren dramatisch, dus drink genoeg om goed te slapen.
edit: 5 min lopen van het strand ongeveer, je zit vlak bij de orange disco en the flying dutchman (in de flying dutchman kun je frituur bestellen). de flower street (hoofdstraat) zit op een kwartier/20 min lopen.
als je met beachmasters gaat moet je zeker het silver pakket nemen (E65), dat haal je er echt wel uit!
Wij hadden 2 glazen gemold en ook wel wat kabaal gemaakt bij thuiskomst, maar gewoon wat fooi geven en er is geen probleem (10 lev. op een week).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik zit aankomende week in Riviera Blue. Bedoel je met stil na 23u ook echt doodstil? En wat als je wel kabaal maakt (want wij zijn nogal lawaaiig)? Waarom kregen andere mensen hun borg niet terug, werden er gebreken verzonnen of gewoon veel gezeik?
Verder nog aanraders om te ondernemen?
Belachelijk en ik ben bang dat wij daar ook echt problemen mee krijgenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Wij hadden 2 glazen gemold en ook wel wat kabaal gemaakt bij thuiskomst, maar gewoon wat fooi geven en er is geen probleem (10 lev. op een week).
Bij een paar meisjes werd E50,- ingehouden vanwege geluidsoverlast.
Gewoon op je kussen leggen voor de schoonmaakster, of ergens met een briefje er bijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Belachelijk en ik ben bang dat wij daar ook echt problemen mee krijgen. Aan wie moeten we die fooi precies geven want dan licht ik m'n maten alvast in.
8 dagen, was dat lang genoeg of te kort?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:18 schreef luckass het volgende:
Nogal een redelijk streng appartement, maar als je fooi geeft (10 lev. ofzo op een week) krijg je je borg zeker terug (hetgeen bij anderen niet het geval was)!
Ik vond 't lang genoeg, was ook de eerste keer met deze groep.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:13 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
8 dagen, was dat lang genoeg of te kort?
maar ben je dan niet al 2 dagen kwijt aan reizen. ik ben van plan met een paar vrienden maandag naar sunny beach te gaan (last minute), maar 8 dagen lijkt mij zo kort. of valt de reisduur wel mee?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vond 't lang genoeg, was ook de eerste keer met deze groep.
6 avonden stappen achter elkaar hakt er goed in hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:44 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
maar ben je dan niet al 2 dagen kwijt aan reizen. ik ben van plan met een paar vrienden maandag naar sunny beach te gaan (last minute), maar 8 dagen lijkt mij zo kort. of valt de reisduur wel mee?
Ik kom ook op 21 juli om 1 uur aan. Ga je met transavia toevallig?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:54 schreef eNGine10 het volgende:
wij gaan met onze groep twee weken. zullen wel niet iedere avond uitgaan maar toch wel bijna iedere avond gok ik. kunt erna toch uitslapen ofniet? vorig jaar ook twee weken geweest en ik vond het zeker niet te lang. wij vliegen trouwens om 21 juli om 1 uur 's middags aan![]()
jah toevallig welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:46 schreef kaat17 het volgende:
[..]
Ik kom ook op 21 juli om 1 uur aan. Ga je met transavia toevallig?
Je gaat via GOGO of Beachmaster?!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:23 schreef Katana het volgende:
Zijn er al meerdere vluchttijden bekend voor de 21e? Wij gaan ook de 21e en ben benieuwd op wele tijden de vluchten zijn. Wij weten nl nog niet
Hotel Lion hehequote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jah toevallig welen we zitten in sunny victory, jij?
Dat kan:quote:Op maandag 14 juli 2008 09:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Kun je nog kuttere tijden krijgen dan dit:
Heenreis:
Datum: di 22-jul-08
Vertrektijd: 20:00:00
Aankomsttijd: 23:55:00
Vluchtnummer: HV 933
Traject: Amsterdam > Bourgas
![]()
Dat valt nog mee man.. jij hebt de laatste dag nog de hele dag.. Vorig jaar had ik aankomst 1uur snachts, vertrek 6uur smorgens, dan ben je gewoon 2 dagen kwijtquote:Op maandag 14 juli 2008 09:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Kun je nog kuttere tijden krijgen dan dit:
Heenreis:
Datum: di 22-jul-08
Vertrektijd: 20:00:00
Aankomsttijd: 23:55:00
Vluchtnummer: HV 933
Traject: Amsterdam > Bourgas
Terugreis:
Datum: di 5-aug-08
Vertrektijd: 23:55:00
Aankomsttijd: 2:55:00
Vluchtnummer: HV 934
Traject: Bourgas > Amsterdam
![]()
Hmm wij gaan ook naar riviera blue.. Maar wie geef je fooi? De schoonmakers? De receptionisten?? of wat? Wie beslist uiteindelijk hoeveel borg je terugkrijgt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:18 schreef luckass het volgende:
I winquote:Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef Katana het volgende:
[..]
Dat kan:
Heenreis:
Datum: ma 21-jul-08
Vertrektijd: 20:40:00
Aankomsttijd: 00:30:00
Tuurlijk kan je daar makkelijk aan komen. Je gaat niet naar Somalie oid.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:09 schreef eNGine10 het volgende:
en weet misschien iemand hoe het met de peuken zit? makkelijk aan te komen daar? en misschien ook prijzen? alvast bedankt!
Ik zit ook bij Ferio maar heb nog geen vliegtijdenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:04 schreef ForumGek het volgende:
[..]
I win
Amsterdam -Burgas
Heenreis:
Datum: ma 21-08
Vertrektijd: 21:00
Aankomst: 01:00
Terug gelukkig pas om 14:30 ofzo, maar dan heb je niet veel dag over opzich
Ik ga met een vriend naar Hotel Lion, via Ferio (Bizz Travel).
Dat kon wel eens de tijden van ons zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:43 schreef lighted het volgende:
Heb mijn vliegtijden, KUTTER dan dit kan echt niet:
Amsterdam Burgas 21:00 01:00
Burgas Amsterdam 06:50 08:45
Dat kan toch niet man? Echt niet normaal..
Heftig man dat gedoe met je maat.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:44 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo hier een bericht vanuit Bulgarije..
Alles is hier goedkoop behalve het Heineken bier, je betaalt in de kroeg 6 leva en dat is 3 euro per fles. Het is hier 1 groot uitgaansgebied, paar dikke clubs zoals Lazur en Orange die allebei goed zijn. De Flying Dutchman is ook gezellig maar wel erg heet daar.. Qua wijfen zit het goed hier, veel zweedse maar wel zo arrogant als de pest..
Wel moet je hier niet alleen lopen, een maat van mij is door 10 man in 2 autos in de kofferbak gesmeten, 10 km verderop eruit gehaald, in elkaar geslagen, met pistool op zn kop gezet en ze hebben ook geschoten maar wel in de lucht en ze hebben 400 lev gejat van hem.. Hij natuurlijk helemaal in shock is echt kankerstreek van die kut bulgaren. Ze proberen je alleen maar op te lichten en ga nooit met een fietstaxi want die vroegen 50 lev per persoon voor 10 min en het was bijna vechten. Uiteindelijk 25 lev per persoon betaald wat natuurlijk veel te veel is. De normale taxis wel goed en goedkoop maar spreek wel een prijs van tevoren af. Maximaal 20 lev betalen doen ze altijd wel.. Het stikt er van de taxis.
Van hoeren op straat geen last gehad 1x sprak zon oud wijf van 40 me aan en pakte me bij mijn lul en vroeg of ik een pijpbeurt wilde.. Wel 1x in de gogo girls geweest en natuurlijk ook gedaan waar je voor komt.. Zijn echt lekkere wijven en eerst krijg je lapdance voor 10 lev en dan vragen ze je mee voor sex voor 100 lev. Dan kun je 20 min of tot je klaar bent. Wel zijn het 2 kleine hokjes met een bank erin waar je kunt neuken..
Nu is het kutweer maar het strand is goed wel af en toe van die blauwe kwallen maar dat valt nog wel mee..
Ik ga de kroeg in en vertel over 2 dagen als ik terug ben wel meer als jullie willen weten..
ThumpingThunder
Transavia.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:39 schreef Eggos het volgende:
met wat voor maatschappij vliegen jullie dan? ik vlieg met Bulgaria Air, heen om 8.40 uur, terug om 5.50 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |