Dat je met wat boys gaat hoef je je geen zorgen over te makenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:53 schreef Jasza het volgende:
Is wel bijna zeker dat ik ga met wat boys hehe.
Sunny Victory maar zit volgens mij zo vol als Nederland.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:04 schreef Katana het volgende:
TVP, ik ga ook maar eens in Bulgarije kijken met wat vrienden.
21 juli tm 4 augustus.
Welke appartementen zitten jullie?
Hey man, Hotel Majestic ziet er echt super vet uit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:57 schreef Bananenman het volgende:
Vorig jaar geweest, hotel Majestic. Topvakantie gehad. Misschien dit jaar wel weer, even kijken nog.
Zit jij er ook dan deze zomer?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:20 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Hey man, Hotel Majestic ziet er echt super vet uit.
Maar hoe zit het met de afstanden naar het centrum enzo?
Ik las namelijk ergens dat je nog wel een eindje moest lopen ofzo?
Wat vond je van het eten op Majestic?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:16 schreef Bananenman het volgende:
Ik zou het niet weten puur qua afstand, maar van Majestic naar de Orange lopen bijv. is denk ik iets van een kwartiertje/twintig minuten. Op zich niet zo heel erg, maar ik ben vrij lui (zeker op vakantie). Overigens is 50 cent voor een taxi wel erg overdreven, je bent denk ik een paar eurootjes kwijt.
Ging wel. Maar het eten bij restaurants enzo is niet zo duur, dus waarom zou je bij het hotel eten (ja, omdat het gratis is misschien een keertje). De pizza's zijn wel lekker bij het buffet in het hotel en je kon ff gratis een berg fruit meesmokkelen naar je kamer, maar voor de rest ging ik liever naar het steakhouse die op een steenworp afstand zitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:28 schreef Leyswood het volgende:
[..]
Wat vond je van het eten op Majestic?
Ben ik namelijk erg benieuwd naar, hoor er verschillende verhalen over...
Whehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:58 schreef Bullebak het volgende:
Orangeniet mijn soort toko.
We eindigden meestal gewoon in een gezellige toko aan de boulevard met eeuwig happy hour en peppie clubmuziekje etc.
Als je eenmaal zit en 459 Long Island's heb gedronken lig je toch weer in coma.
Daar zitten wij ook deze zomerquote:Op woensdag 23 april 2008 09:06 schreef Lisa_ het volgende:
Is er iemand wel eens in App. Blue Riviera geweest?
Wil graag weten of het iets is...
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar zitten wij ook deze zomer.
Orange een leuke tent? Echt elke avond gewoon de zelfde muziek daarquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:23 schreef Bananenman het volgende:
Is nog wel een stukje lopen inderdaad naar de leuke tenten (Orange, l'Azur). Maar goed, de meeste avonden zat ik toch wel bezopen in één of andere ballentent die wat dichterbij was, en de avonden dat ik wel echt naar die discotheken ging hadden we gewoon een taxi genomen. Kosten ook geen fuck, dus
Als je 20 lev op zak heb 20 lev heb je met op zak is het meerquote:Op donderdag 24 april 2008 19:56 schreef St4ck3r het volgende:
hoeveel bedraagd dat dan?
Zeg maar wat je wilt wetenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja zonde, ik hoopte ook al dat er veel mensen hun ervaringen hier neer zouden zetten maar het valt heel erg tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |