De vele PSV shirts maken het dan weer goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:01 schreef unox_worst het volgende:
In sunny beach lopen toch niet zoveel ajax shirtjes rond als in dit topic he?
Wij zitten ook in Eden, waarschijnlijk zullen we niet of weinig in de Flying Dutchman zitten, maargoed, Eden ligt maar zo'n 800 meter van de rest van de kroegen af. Dat is best te lopen, ook 'smorgens als je terugkomt nog wel...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef Michelangeloo het volgende:
Op dit kaartje kun je heel makkelijk zien waar jou appartement zit en bij welke kroegen/discotheken dat in de buurt is.
http://sunny-beach.propperbox.nl/hotspots/
Ik zit in appartement Eden. Redelijk afgelegen zie ik, wel dichtbij Flying Dutchman en als dat niks is lopen we stukje langer!
Maar wel een chille site dit, moet je zeker even kijken als je gaat!
Wanneer zitten jullie er? Wij va 10 juli. 800 meter is goed te doen. Vorig jaar in Kroatie moesten we nog verder, en dan was het terug nog bergop en dan meest nog de weg kwijt ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Wij zitten ook in Eden, waarschijnlijk zullen we niet of weinig in de Flying Dutchman zitten, maargoed, Eden ligt maar zo'n 800 meter van de rest van de kroegen af. Dat is best te lopen, ook 'smorgens als je terugkomt nog wel...
2 km van het centrum ongeveer... 20 minuutjes lopen, dat valt ook nog wel meequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:24 schreef Katana het volgende:
Ik zag net dat wij fucking ver, althans zo doet de kaart vermoeden, van alles af zitten.
Wordt iedere dag lekker stuk lopen voor ons. (App. Polo)
7 Augustus pasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:21 schreef Michelangeloo het volgende:
haha beter welIk zag het ook al, wanneer gaan al die joden?
Zo'n synthetische? Die branden lekkerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
7 Augustus pas![]()
En ja ik neem allerlei troep mee, vlag etc
21-7 t/m 4-8, dus je vlag is veiligquote:
Dan plak ik daar 10 juli natuurlijk ff allemaal ajax en 410 stickers overheenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:52 schreef unox_worst het volgende:
Ik zit er vanaf 26-6, ik plak elke kroeg vol met feyenoord stickers
410 stickers mag je weglatenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:04 schreef Michelangeloo het volgende:
[..]
Dan plak ik daar 10 juli natuurlijk ff allemaal ajax en 410 stickers overheen
Wanneer ga jij?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wij hebben altijd een Groningen vlag aan het balkon hangen. Om al dat ajax en feyenoord geweld een beetje te compenseren.
Het gehele competitie zal present zijn in bulgarijequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wij hebben altijd een Groningen vlag aan het balkon hangen. Om al dat ajax en feyenoord geweld een beetje te compenseren.
Sunny Victoryquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:15 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Het gehele competitie zal present zijn in bulgarije![]()
In welk hotel zitten jullie Jasza & Michelangeloo, dan ga ik iig even bij de ingangen van die hotels stickeren aangezien ik me net bedacht dat er wel belachelijk veel kroegen zijn daar
Zet ik jullie namen er wel bij en lijkt me wel vet als ze er in augustus er nog hangen hehe.
Nadat je een foto hebt genomen mag je er uiteraard vanalles overheen plakken of in de fik steken
Waarom zit je aan compleet de andere kantquote:
Haha ik appartement Eden, is ook bij Sunny Victory aan die kant volgens mijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:15 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Het gehele competitie zal present zijn in bulgarije![]()
In welk hotel zitten jullie Jasza & Michelangeloo, dan ga ik iig even bij de ingangen van die hotels stickeren aangezien ik me net bedacht dat er wel belachelijk veel kroegen zijn daar
Zet ik jullie namen er wel bij en lijkt me wel vet als ze er in augustus er nog hangen hehe.
Nadat je een foto hebt genomen mag je er uiteraard vanalles overheen plakken of in de fik steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |