Das omgerekend ¤50,- per dag! Als ik dat maximaal uitgeef elke dag heb ik nog een goedkope vakantie haha!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef RedGuy het volgende:
Je hebt er genoeg pinautomaten en je pint gewoon leva uit de muur met je europas ja.
Ik had een pinautomaat tegenover ons appartement zitten en pinde per dag 100 leva. En dan hield ik vaak over, en ik was meestal elke dag wel goed dronken.
Fenix Bar & de bar er net over, op de andere hoek vd straat. Zitten dicht bij Lazur, zijn twee vette scandinavische bars ! Leuke Noorse en Deense chicks (Zweedse ook, maar die zijn arrogant)quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef unox_worst het volgende:
heeft er wel iemand tips voor scandinavische barren dan? De lazur is wel goed voor schone noorse dames toch?
das een nieuwe bar blijkbaar, nog maar net geopend. En Sash komt blijkbaarquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef unox_worst het volgende:
Ik ga pas voor het eerst dus ik zou het niet weten, maar ik laat het even weten
site gevonden.
haha wij zitten met 7 man in hetzelfde appartementencomplex maar dan van 04-08 tot 11-08quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:44 schreef Jasza het volgende:
Beste vakantieganger,
Hartelijk bedankt voor je reservering (nr. ****).
Je kunt de factuur binnen één werkdag via de email verwachten (boek je op zaterdagavond of zondag, dan ontvang je de factuur op maandag).
Wij verzoeken je, zodra je de factuur hebt ontvangen, deze goed te controleren. Eventuele fouten kun je per email (info@gogo.nl) aan ons doorgeven. Vergeet hierbij niet jouw reserveringsnummer te vermelden.
Boekingsgegevens
-------------------------------------------------------------------
Reserveringsnr. : *****
Boekdatum : 29-01-2008
Vertrekdatum : 07-08-2008
Terugkomstdatum : 18-08-2008
Accommodatie : Appartementen Sunny Victory
Kamertype(s) : 2-kamerappartement,Logies
Verzorging : standaard
Vervoer : vliegreis
Aantal dagen : 12
Heenreis : Amsterdam - Bourgas
Terugreis : Bourgas - Amsterdam
Factuurbedrag : Jewaited
Factuur/tickets : via e-mail
Gezellie.
Fenix & de Sunny Dreams op de hoekquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:16 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Fenix Bar & de bar er net over, op de andere hoek vd straat. Zitten dicht bij Lazur, zijn twee vette scandinavische bars ! Leuke Noorse en Deense chicks (Zweedse ook, maar die zijn arrogant)
zelfde disco's/bars als de Noren & Zweden (dus bars Sunny Dreams, Fenix, HC Andersen, ...) en disco Lazur.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef unox_worst het volgende:
waar zijn die deense dames te vinden dan?
Zolang het geil eruitziet heb ik geen moeite met nationaliteiten, ik discrimineer nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Snap echt niet wat jullie met al die scandinavische chicks moeten terwijl er zat ubergeile Bulgaarse vrouwen zijn.
Hahaha true.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:26 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Zolang het geil eruitziet heb ik geen moeite met nationaliteiten, ik discrimineer niet
Indeed.quote:
Dat jij niet op blond valt was al bekend ouwequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Snap echt niet wat jullie met al die scandinavische chicks moeten terwijl er zat ubergeile Bulgaarse vrouwen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |