Ja, maar die ga ik niet op Fok zetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:55 schreef RijstNatie het volgende:
Heb je ook foto's van vakantie waar je zelf op staat of de huisdieren?
Ken het alleen van foto's, die hadden wij vorig jaar namelijk geboekt. Alleen zijn we later weer over geplaatst naar Sun Village. Geloof dat vorig jaar bijna iedereen wel over geplaatst was, ging helemaal nergens overquote:Op zondag 25 mei 2008 18:10 schreef Lisa_ het volgende:
[..]
Jeetje wat is het hier stil! Gaan er zo weinig mensen naar Sunny Beach dan!![]()
Nou dan ga ik ffies iets vragen..
Ken je App. Blue riviera? Zojaa is het wat?
Is het ook mogelijk om een auto of scooters te huren? en wat zijn daar dan ongeveer de prijzen van?quote:Voor de mensen die nog wat van de omgeving willen zien is het aan te raden een taxi voor een dag te huren. Zwaar goedkoop en die mensen regelen alles voor je heel de dag.
Volgens mij is het wel mogelijk maar wat de prijzen daar van zijn weet ik niet. Ze rijden daar overigens wel als debielenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om een auto of scooters te huren? en wat zijn daar dan ongeveer de prijzen van?
ja of misschien de hond met 4 tennisballenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar die ga ik niet op Fok zetten.
Huisdieren? Denk je dat ik mijn cavia's heb meegenomen naar Bulgarije?
VIJF!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:54 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja of misschien de hond met 4 tennisballen
je zou eens kunnen kijken op google earth. had ik ook geprobeerd met hotel Sunny Victory waar ik heen ga, het stond wel aangegeven maar je zag alleen een grote bouwput. maar je kunt in ieder geval wel de ligging bekijken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:04 schreef unox_worst het volgende:
Weet iemand waar hotel flamingo zit? Ik kan hem nergens terugvinden op kaarten, maar hij is wel lekker goedkoop hehe.
We (ik & een vriend) gaan waarschijnlijk begin juli 8 dagen erheen om te feesten.
Goeie vraag..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef Bartaz het volgende:
Ik was me eigenlijk net aan het afvragen, hoe gaat het met wisselen van geld? Kan ik gewoon met mijn europas leva uit de muur halen daar, kan ik daar überhaupt wel pinnen eigenlijk?
Inenten kan maar hoeft niet. Ik zou iig oppassen met kip en kebab eten. Leeftijden zijn meestal wel 20+quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:08 schreef eNGine10 het volgende:
ik heb ook nog 2 vragen. hoe zit het met inenten? en wat zijn ongeveer de leeftijden bij het uitgaan? bij voorbaat dank
haha, dat herken ik zo. Iedereen heeft altijd de mond vol over die Zweedse vrouwen, maar die zijn idd zo arrogant als de pest. Deense vrouwen zijn véél toegankelijker én vaak minstens zo knap.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:08 schreef RedGuy het volgende:
En van die geile Deense wijven die een stuk socialer zijn dan die Zweden, die je dan vragen of je 's nachts nog met ze wil zwemmen in het zwembad van hun hotel... flessen champagne erbij, en ook niemand die moeilijk doet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |