abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:55:35 #101
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_58940508
Heb je ook foto's van vakantie waar je zelf op staat of de huisdieren?
Nothing to see here, carry on
pi_58945286
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:55 schreef RijstNatie het volgende:
Heb je ook foto's van vakantie waar je zelf op staat of de huisdieren?
Ja, maar die ga ik niet op Fok zetten.
Huisdieren? Denk je dat ik mijn cavia's heb meegenomen naar Bulgarije?
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:44:57 #103
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_58945606
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:10 schreef Lisa_ het volgende:

[..]

Jeetje wat is het hier stil! Gaan er zo weinig mensen naar Sunny Beach dan!

Nou dan ga ik ffies iets vragen..
Ken je App. Blue riviera? Zojaa is het wat?
Ken het alleen van foto's, die hadden wij vorig jaar namelijk geboekt. Alleen zijn we later weer over geplaatst naar Sun Village. Geloof dat vorig jaar bijna iedereen wel over geplaatst was, ging helemaal nergens over Was trouwens wel een relaxe appartement alleen de beveiliging was niet onze grootste vriend

Voor de mensen die nog wat van de omgeving willen zien is het aan te raden een taxi voor een dag te huren. Zwaar goedkoop en die mensen regelen alles voor je heel de dag.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_58946050
quote:
Voor de mensen die nog wat van de omgeving willen zien is het aan te raden een taxi voor een dag te huren. Zwaar goedkoop en die mensen regelen alles voor je heel de dag.
Is het ook mogelijk om een auto of scooters te huren? en wat zijn daar dan ongeveer de prijzen van?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:08:58 #105
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_58952774
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:09 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Is het ook mogelijk om een auto of scooters te huren? en wat zijn daar dan ongeveer de prijzen van?
Volgens mij is het wel mogelijk maar wat de prijzen daar van zijn weet ik niet. Ze rijden daar overigens wel als debielen
pi_58955448
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:28 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, maar die ga ik niet op Fok zetten.
Huisdieren? Denk je dat ik mijn cavia's heb meegenomen naar Bulgarije?
ja of misschien de hond met 4 tennisballen
Nothing to see here, carry on
pi_58958795
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 02:54 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

ja of misschien de hond met 4 tennisballen
VIJF!!!
En dat is trouwens Augie, niet mijn hond (hoewel onze hond (RIP) wel erg op hem leek).

Nog een tip voor zwemmen in de zee in Bulgarije:
Ga niet te ver en als ze zeggen dat je er niet in mag, ga dan ook niet. Vorig jaar zijn er 4 toeristen omgekomen door de onderstroming en wij waren ook getuigen van een mislukte reanimatiepoging van een verzopen Duitser, en da's niet gezellig.

Verder: als je een blauw hoedje in de zee ziet drijven, pak het niet op, want het is géén blauw hoedje, het is een kwal.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:04:12 #108
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_58989270
Weet iemand waar hotel flamingo zit? Ik kan hem nergens terugvinden op kaarten, maar hij is wel lekker goedkoop hehe.
We (ik & een vriend) gaan waarschijnlijk begin juli 8 dagen erheen om te feesten.
Gr. Gr.
pi_59009045
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:04 schreef unox_worst het volgende:
Weet iemand waar hotel flamingo zit? Ik kan hem nergens terugvinden op kaarten, maar hij is wel lekker goedkoop hehe.
We (ik & een vriend) gaan waarschijnlijk begin juli 8 dagen erheen om te feesten.
je zou eens kunnen kijken op google earth. had ik ook geprobeerd met hotel Sunny Victory waar ik heen ga, het stond wel aangegeven maar je zag alleen een grote bouwput. maar je kunt in ieder geval wel de ligging bekijken.
pi_59011371
Ik heb 2 plattegronden van Sunny beach.
Zal ze vanaaf even uploaden.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:47:24 #111
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59011654
3d-kaart, deze heb ik net wel gevonden die is ook wel handig.
Zitten alle clubs/kroegen trouwens een beetje bij elkaar in de buurt?
Hotel flamingo ligt wel heel erg aan de buitenkant, heeft er iemand ervaring met opal en sunny city?
Gr. Gr.
pi_59017994
Héél Sunny Beach zijn kroegen, disco's, bars, ... er is niet echt één specifieke buurt. Leukste stuk vond ik wel waar wij op hotel zaten, waar disco Lazur is en de bars Fenix, Sunny Dreams, HC Andersen, ...
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:19:09 #113
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59038310
ok, vandaag 8 dagen geboekt in elite 4, het ligt wel iets verder van de lazur en orange volgens mij maar ik hoorde dat de taxi's heel goedkoop waren

We vertrekken 26-3, toevallig nog meer mensen die ik dan ga tegenkomen op schiphol?
Ik heb geboekt via traxs trouwens.
Gr. Gr.
pi_59091778
Ik was me eigenlijk net aan het afvragen, hoe gaat het met wisselen van geld? Kan ik gewoon met mijn europas leva uit de muur halen daar, kan ik daar überhaupt wel pinnen eigenlijk?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:35:08 #115
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_59091816
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef Bartaz het volgende:
Ik was me eigenlijk net aan het afvragen, hoe gaat het met wisselen van geld? Kan ik gewoon met mijn europas leva uit de muur halen daar, kan ik daar überhaupt wel pinnen eigenlijk?
Goeie vraag.. Ben ik ook wel benieuwd naar!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:02:20 #116
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_59092601
Je hebt er genoeg pinautomaten en je pint gewoon leva uit de muur met je europas ja.
Ik had een pinautomaat tegenover ons appartement zitten en pinde per dag 100 leva. En dan hield ik vaak over, en ik was meestal elke dag wel goed dronken.
The Most Incredible, Baby
pi_59117692
ik heb ook nog 2 vragen. hoe zit het met inenten? en wat zijn ongeveer de leeftijden bij het uitgaan? bij voorbaat dank
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:22:37 #118
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_59118159
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:08 schreef eNGine10 het volgende:
ik heb ook nog 2 vragen. hoe zit het met inenten? en wat zijn ongeveer de leeftijden bij het uitgaan? bij voorbaat dank
Inenten kan maar hoeft niet. Ik zou iig oppassen met kip en kebab eten. Leeftijden zijn meestal wel 20+
pi_59120433
Zijn er nog mensen die al 10 juli gaan? Heb nog niemand gezien die zo vroeg gaat volgens mij.
Heb er wel zin in man, die verhalen vooral aan het begin van dit topic zijn super!
Moeten meer zulke verhalen gepost worden
De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:08:22 #120
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_59121359
Bulgarije is gewoon super.

Toen mijn vrienden en ik vorig jaar aankwamen wisten we totaal niet wat we moesten verwachten, en ons appartement viel op het 1e gezicht ook best tegen maar we waren ook enorm chagrijnig omdat we er pas 1 uur waren.
Na de koffers geloost te hebben zijn we op zoek gegaan na een barretje, want we hadden een borrel nodig.. Dus richting het centrum gelopen, en de eerste tent die ons opvalt is de Go-Go-Girls.. Wij naar binnen, geen idee wat het was.. Maar goed was dus gewoon een hoerentent. . Waar je voor 10 leva (5 euro) een lapdance hebt van vaak bloedmooie meiden! Dat hele slechte humeur was wel verdwenen. (A).

Maar man wat is het daar goedkoop, wel veel proppers maar die kun je heel makkelijk fokken en je moet gewoon om 2 gratis bier + shotje vragen of een enorm groot glas Sex On The Beach (Die hebben ze in veel restaurants!)
Ons vakantie drankje was Gin-Jus d'Orange, en in één barretje bestelden we gelijk 2 borrels per persoon (we waren met 5 man) en het is constant happy hour dus er stonden 20 Gin-Jus d'Orange op tafel voor omgerekend nog geen 15 euro. In Nederland betaal je gauw 100 euro voor 20 borrels van 5 euro, dus dat scheelt verdomme 85 euro. . Op die manier werden we elke avond wel knetterlam.
En van die geile Deense wijven die een stuk socialer zijn dan die Zweden, die je dan vragen of je 's nachts nog met ze wil zwemmen in het zwembad van hun hotel... flessen champagne erbij, en ook niemand die moeilijk doet. .

Ik wil echt nog terug.... .
pi_59124884
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:08 schreef RedGuy het volgende:
En van die geile Deense wijven die een stuk socialer zijn dan die Zweden, die je dan vragen of je 's nachts nog met ze wil zwemmen in het zwembad van hun hotel... flessen champagne erbij, en ook niemand die moeilijk doet. .
haha, dat herken ik zo. Iedereen heeft altijd de mond vol over die Zweedse vrouwen, maar die zijn idd zo arrogant als de pest. Deense vrouwen zijn véél toegankelijker én vaak minstens zo knap.
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:11:50 #122
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_59130059
Bovendien zijn leuke Nederlandse woordjes Denen makkelijker aan te leren.
pi_59136486
Ik ben al echt benieuwd naar die Deense dames! 's Nachts nog even zwemmen bij haar hotel met champagne erbij?:D Klinkt heeeel goed! Zijn die Denen daar heel de zomer door gewoon? ik ga al 10 juli...
De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:02:06 #124
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_59136773
Ik ga 26 juni en kom de 4e terug (of de 3e) dan zal ik even laten weten of er al genoeg deense dames met champagne en zwembaden zijn
Gr. Gr.
pi_59137542
Ik ben ook twee keer van +- 25 juni geweest en de eerste dagen is het er nog vrij 'kalm'. Vanaf begin juli begint de volkstoeloop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')