We hebben het hier over Nederland.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. 9/11 is tenslotte ook nooit gebeurd.
Hoe kom je bij die voorspellingen? Waarom over 50-100 en niet over 25 jaar?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:08 schreef Oksel het volgende:
Overigens komt de burgeroorlog in Nederland er nog wel..Jaartje of 50,60.. misschien 100, als we geluk hebben.
Een soort voorpret bedoel je?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso behoorlijk debiel dat je al gaat nadenken wat je zou doen mocht er een aanslag worden gepleegd als reactie op Geert's film.
Lijkt wel of sommige mensen er al helemaal *zin* in hebben.
Volgens mij valt het allemaal wel mee .quote:Aan een demonstratie denkt Pala voorlopig niet. „Ik ben bang dat we een protestmars niet in de hand kunnen houden, zo veel boze en gefrustreerde mensen zijn er. Het gaat niet alleen om Wilders, maar ook om andere lasteraars.”
besteedt met dt?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:40 schreef Yi-Long het volgende:
vondt met dt?
en of er wel aandacht aan besteedt moest worden.
Ik heb liever geen zwakzinnig filmpje van Geertje. Lijkt me iets handiger.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:36 schreef Ms.Poes het volgende:
Die film moet er gewoon komen, en als radicale moslims daarom een aanslag willen plegen, so be it. Ik lust ze in ieder geval al rauw en ik denk velen die hun vrijheid waarderen met mij.
Ik ben het aardig eens met je bericht, behalve het bovenstaande. In het hypothetische geval dat iemand een film zou maken waarin "ik" voorkom, waarbij de film grotendeels uit laster bestaat - waarbij je ook nog weet dat grote groepen het voor waar aannemen - heb ik toch een goede grond om me kwaad te maken? Dat is dan juist omdat de waarheid geweld aangedaan wordt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:29 schreef Gia het volgende:
Kwaad worden doe je alleen als de waarheid getoond wordt en jij niet wilt dat mensen de waarheid weten. Anders zou ik niet weten waarom zij tegen die film zijn.
Met 'ze' bedoel je HUT?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:29 schreef Gia het volgende:
Ach, als er een bomaanslag komt en er vallen onschuldige doden, dan kunnen ze het echt wel schudden in Nederland. Dan komt er waarschijnlijk echt een zero-tolerance beleid, en terecht.
Waarschijnlijk komt er dan binnen enkele jaren ook een behoorlijk rechtste regering die wel enkele zaken goed aan zullen pakken.
En daar hebben ze dan zelf om gevraagd.
Wie die film niet wil zien, moet gewoon niet kijken. Kwaad worden doe je alleen als de waarheid getoond wordt en jij niet wilt dat mensen de waarheid weten. Anders zou ik niet weten waarom zij tegen die film zijn.
Ja, dan worden er onwaarheden over jou persoonlijk verkondigd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:32 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik ben het aardig eens met je bericht, behalve het bovenstaande. In het hypothetische geval dat iemand een film zou maken waarin "ik" voorkom, waarbij de film grotendeels uit laster bestaat - waarbij je ook nog weet dat grote groepen het voor waar aannemen - heb ik toch een goede grond om me kwaad te maken? Dat is dan juist omdat de waarheid geweld aangedaan wordt.
Met 'ze' bedoel ik elke persoon die vanwege deze film meent te moeten rellen, ongeacht geloof of afkomst.quote:
Ik bedoelde de reactie's van sommige mensen hier.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een soort voorpret bedoel je?
Dat merk je inderdaad bij veel reacties, kom máár, kom máár !!
[..]
Volgens mij valt het allemaal wel mee .
Nu ja, ik gaf een voorbeeld. Dat men kwaad wordt over een uiting, wil nog niet zeggen dat die uiting per se de waarheid is - Kan ook andersom.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dan worden er onwaarheden over jou persoonlijk verkondigd.
Hier gaat het niet om het in een kwaad daglicht stellen van personen, maar van een geloof, aan de hand van wat dat geloof en geloofsboekje zelf verkondigen.
Dat zou heel mooi zijn, maar ik vrees dat 't filmpje niet die kant op zal gaan, gezien de - op z'n minst eenzijdige, maar verder ook polemische en beledigende - houding van Wilders tot nu toe. Maar goed, we zullen 't ongetwijfeld te zien krijgen, en dan weten we meer...quote:Echter, denk ik niet dat er onwaarheden verkondigd gaan worden, maar enkel waarheden waarvan moslims niet willen dat die uitgelicht worden.
Met waarheidsvinding heeft het niet zoveel te maken. Mocht dit wel zo zijn dan kijk ik alvast uit naar Wilders' filmpje over alle vreselijke dingen die in de Bijbel staan. Staat nogal wat ferm racistisch en sexistisch georienteerd geweld in dat boek.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dan worden er onwaarheden over jou persoonlijk verkondigd.
Hier gaat het niet om het in een kwaad daglicht stellen van personen, maar van een geloof, aan de hand van wat dat geloof en geloofsboekje zelf verkondigen. Als daar sprake zal zijn van onwaarheden, dan lijkt het me logisch dat je daar een aanklacht tegen indient.
Echter, denk ik niet dat er onwaarheden verkondigd gaan worden, maar enkel waarheden waarvan moslims niet willen dat die uitgelicht worden.
En de waarheid mag nog steeds gezegd worden, toch?
Tja, alleen zijn we hier in Nederland niet zo radicaal om het geloof zo letterlijk te nemen als het in dat boek verkondigd staat. En als Wilders een film over de bijbel wil maken moet hij absoluut zijn gang gaan. Misschien dat er een verdwaalde klederdracht josti uit Staphorst gaat morren, maar daar hebben we het dan ook mee gehad.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
Met waarheidsvinding heeft het niet zoveel te maken. Mocht dit wel zo zijn dan kijk ik alvast uit naar Wilders' filmpje over alle vreselijke dingen die in de Bijbel staan. Staat nogal wat ferm racistisch en sexistisch georienteerd geweld in dat boek.
In Nederland... En gereformeerden doen dat nou net weer wél.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tja, alleen zijn we hier in Nederland niet zo radicaal om het geloof zo letterlijk te nemen als het in dat boek verkondigd staat. En als Wilders een film over de bijbel wil maken moet hij absoluut zijn gang gaan. Misschien dat er een verdwaalde klederdracht josti uit Staphorst gaat morren, maar daar hebben we het dan ook mee gehad.
Gereformeerden zijn fanatiek ja, maar zo extreem als dat Hizb út Metselawier zijn ze ook weer niet. Ik heb lang genoeg in de Bible Belt rondgelopen om dat in te zien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
In Nederland... En gereformeerden doen dat nou net weer wél.
Als mensen een film willen maken moeten ze dat doen, volgens mij is er tot nu toe bijna geen enkele zichzelf respecterende westerse regisseur geweest die het aangedurfd heeft om een film over de Islam/ Koran te maken. Daartengenover staat dat er legio films over de bijbel/ christenen te vinden zijn en maken wij ons daar druk om? Ja bij "The Passion of the Christ" waren er hier en daar wat tegengeluiden te horen, maar bomaanslagen heb ik niet gezien.quote:Ieder geloof is achterlijk, dat staat buiten kijf. Ik zie de zinnigheid niet in van het maken van deze film. Simpel feit is dat het gros van de moslims wereldwijd ook wel wat beters te doen heeft dan 'jalalalalalalalalalalala' gillend door de straten te crossen met een verkoold Amerikaans lijk aan z'n trekhaak.
Laat dat nou net een waarheid zijn die Wilders onder geen beding wil communiceren.
Onnozel kindquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap niet waarom er in dit topic zo luchtig over wordt gedaan. Zitten jullie soms te wachten op bomaanslagen in Nederland? Of nemen jullie de moslims hierin niet serieus?
Nu je het zegt, ik heb hem nog niet voorbij zien komen. Misschien is hij thee aan het drinken met de maten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:39 schreef raptorix het volgende:
Is SCH al langs geweest om het goed te keuren?
Mooi idee enzo, maar wie de bal kaatst, kan 'em terug verwachten..quote:’Wat jullie nodig hebben is een zware bomaanslag’
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:16 schreef Alulu het volgende:
"Dat is juist het probleem. Wij zijn het niet eens met de vrijheid van meningsuiting, want we verwerpen de democratie! Ons alternatief is de islam. Er is geen tussenweg: wij kiezen voor de absolute waarheid, het woord van Allah.”[
Dit is zo'n achterlijk argument waar ik me vaker aan irriteer. Je bent hier vrijwillig, bevalt dit niet kan je vertrekken en naar allerlei andere landen gaan waar zulke films niet worden gemaakt.
Het probleem is juist voor de HUT dat als ze daar naartoe ze hun 'politiek activisme' moeten opgeven want een Syrische Assad zit niet te wachten op onruststokers die wellicht zijn regime omver willen helpen, of Mubarrak in Egypte of Bashir in Sudan etc etc en komen dus weer terug in het seculiere Europa waar men weer vrijheid heeft om ook tegen democratie te zijn en publiekelijk zich van de regeringen en diens beleid af te zetten, tot iets anders op te roepen.
Men geniet wel van de seculiere vrijheden die men geboden wordt om, zonder staatsinmenging, de religie te praktizeren hoe men wilt en welke interpretatie ervan. Maar als iets hen niet zint wordt het opeens "wij hebben de andere wetten dus jullie kunnen oprotten met jullie democratie", zeer hypocriet en niet Islamitisch naar mijn mening. Dat de vrijheid van meningsuiting ook misbruikt kan worden, wat ook gebeurt, ben ik het mee eens maar de argumentatie van "wij geloven in Allah en verwerpen dus jullie vrijheid van meningsuiting en walgelijke democratie dus zouden wij onze wil aan anderen opleggen" gaat niet op.
betere vraag zou zijn hoe het komt. die kan ik ook meteen voor je beantwoorden. dat de moslims over vertegenwoordigd zijn in misdaden en alle andere ellende die je maak kan verzinnen zoals b.v. groepsverkrachting waar ze ongeveer het alleenrecht op hebbenquote:Dit is gelijk weer de extreme kant kiezen in de hele heisa over "wilders en zijn filmpje".
En ik snap wel dat ze zich ook gekrenkt voelen want dat voelt elke Moslim zich omdat er inderdaad een hetze aan de gang lijkt te zijn en je je afvraagt waar het eens stopt.
Door de extremen gaat de essentie juist weg van belangrijkere vragen, over bijv vrijheid v meningsuiting.
de telegraafquote:En hoe de Telegraaf dit in hun krant brengt is pure angstmakerij![]()
De telegraaf moet zich eens bewust worden van hun positie als media, door dit soort krantenartikelen moet elke normale Moslim zich weer verantwoorden omdat een minimale partij als de HUT, want hoeveel aanhangers hebben ze nou werkelijk in Nederland, zeer foute uitspraken doen.
Daarnaast vraag ik me af of er niet een groot deel 'copy-paste' in zit en er zeer suggestief om de gegeven antwoorden heen is geschreven om de citaten een bepaalde richting in te duwen.
Bedankt voor de moeitequote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://telegraaf-i.telegr(...)0080112_5/pagina.php
[ afbeelding ]
Dat de linkse hippies ineens vet wonnen. En in de VK is er amper iets veranderd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, zoals er bijvoorbeeld in spanje gebeur is dat binnen no time de peilingen en alles omsloegen
Ik neem aan dat je het over het tuig hebt wat inderdaad een bomaanslag wil plegen? Neem aan dat je het toch niet over de normale moslim hebt ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:28 schreef Perecules het volgende:
Wat wij nodig hebben zijn politici die dat tuig terug durven te sturen naar de steen waar ze onder vandaan zijn gekropen, zodat ze hier niet meer de boel kunnen verzieken. Het is nou niet bepaald zo dat wij van hun een andere bijdrage hoeven te verwachten dan veel ellende in de vorm van extremisme, parasitisme, criminaliteit en overlast. Als zij zo ongelukkig zijn hier dan kunnen ze natuurlijk altijd vertrekken naar een land dat beter bij hun past alleen kunnen zij dan niet profiteren van de welvaart en vrijheid in Nederland.
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over het tuig hebt wat inderdaad een bomaanslag wil plegen? Neem aan dat je het toch niet over de normale moslim hebt ?
Da's toch niet zo verrassend. Als je het over één moslim hebt, voelen ze zich gelijk allemaal aangesproken, dus eigenlijk zouden we namen moeten kennen, dan kunnen we niet per ongeluk de verkeerde moslim bedoelen.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
1 keer raden.................. hint: waar gaat het over in deze topic?
Juist, zeik dan niet om overbodige nuancering.
quote:
quote:Van de tien grootste nieuwswebsites biedt telegraaf.nl het meeste goede nieuws. Op een willekeurige dag was een op de vijf berichten positief of zinvol. Dat concludeert Zinfo, dat aandacht vraagt voor positieve ontwikkelingen, zondag uit de Goed Nieuws Index. De site van het AD scoorde met een kleine tien procent het laagst van de tien onderzochte nieuwssites.
Ook nu.nl, trouw.nl, rtlnieuws.nl, volkskrant.nl, dag.nl, nrc.nl, depers.nl en nos.nl werden onderzocht. Op 11 januari werd tussen 08.00 uur en 17.00 uur bijgehouden hoeveel van de binnen- en buitenlandse berichten 'goed nieuws' betroffen. Goed nieuws toont volgens Zinfo.nl onder meer begrip en mededogen, weerlegt stereotypen, en draagt oplossingen aan.
Begin november organiseerde Zinfo de Nationale Goed Nieuwsdag om meer evenwicht te bewerkstelligen tussen goed en slecht nieuws. In een onderzoek dat hierop volgde naar goed nieuws in kranten, kwam Dag als beste uit de bus. De Volkskrant scoorde toen het laagst. Zinfo kondigt aan binnenkort ook het aandeel goed nieuws bij journaals en persbureaus te peilen.
Ik kan helaas ook geen 1.5 miljard moslimnamen onthouden.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Da's toch niet zo verrassend. Als je het over één moslim hebt, voelen ze zich gelijk allemaal aangesproken, dus eigenlijk zouden we namen moeten kennen, dan kunnen we niet per ongeluk de verkeerde moslim bedoelen.
Als je Amerika gaat beledigen, of teveel gaat zeiken op Gitmo, krijg je ook een economisch boycot terug op je bordje, heur. Of als je teveel op Oostenrijk gaat zeiken, ook. Vooral als je iets met Nazi's blèrt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ilm_heftiger_in.html
Het theedrinken is alweer begonnen...
Hoezo overbodige nuancering? Zolang wereldleiders taltechnisch de islam en allerlei nare ideeen op een hoop gooien, is iedere nuancering welkom en nodig. Het is precies dat gebrek aan nuancering dat Wilders tot controversieel persoon maakt, en dat radicalen erg in de kaart speelt. Bot en kort door de boscht is de manier om mensen tegen je in het harnas te jagen.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
1 keer raden.................. hint: waar gaat het over in deze topic?
Juist, zeik dan niet om overbodige nuancering.
Nog zo'n heldere geest..............quote:Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef Inekris het volgende:
[..]
Hoezo overbodige nuancering? Zolang wereldleiders taltechnisch de islam en allerlei nare ideeen op een hoop gooien, is iedere nuancering welkom en nodig. Het is precies dat gebrek aan nuancering dat Wilders tot controversieel persoon maakt, en dat radicalen erg in de kaart speelt. Bot en kort door de boscht is de manier om mensen tegen je in het harnas te jagen.
Ik denk ook dat er wat geloven betreft iets teveel genuanceerd kan worden. We hebben hier vrijheid van godsdienst in Nederland, en dat houdt in dat je als imam bijvoorbeeld mag zeggen dat homo's van een toren gegooid mogen worden van de rechter. Ik vind dat persoonlijk veels te ver gaan, en ik denk dat er veel mensen in Nederland zijn die dat veels te ver gaat.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef Inekris het volgende:
[..]
Hoezo overbodige nuancering? Zolang wereldleiders taltechnisch de islam en allerlei nare ideeen op een hoop gooien, is iedere nuancering welkom en nodig. Het is precies dat gebrek aan nuancering dat Wilders tot controversieel persoon maakt, en dat radicalen erg in de kaart speelt. Bot en kort door de boscht is de manier om mensen tegen je in het harnas te jagen.
Ga terug naar amerika, vatsige hamburger vreter dat je bent...quote:Op zondag 13 januari 2008 18:36 schreef WallOfStars het volgende:
vrijheids van menings uiting heet het,
ik mag jou beledigen, jou god tot het bod toe afkraken en em een afvallige homo noemen.
Jij trouwens ook.
En als je daar niet mee kan omgaan, omdat je dan in je religie aangetast word.
Wordt het dreigen met aanslagen.
AIVD in silence they serve you
Amerika, hoofdlettergebruik en het is vadsige!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga terug naar amerika, vatsige hamburger vreter dat je bent...
:p
Ga jij me nu in elk topic corrigeren? Wordt je daar niet gigantisch moe van?quote:Op maandag 14 januari 2008 08:20 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
Amerika, hoofdlettergebruik en het is vadsige!
quote:Op maandag 14 januari 2008 08:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga jij me nu in elk topic corrigeren? Wordt je daar niet gigantisch moe van?
1: wat betekend amin?quote:Op maandag 14 januari 2008 09:06 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
WORDT JE?
Zeg eens Amin, je neemt jezelf zeker serieus op dit forum omdat je sociaal maatschappelijk werkelijk geen drol heb gepresteerd? Dan kan ik best begrijpen dat kritiek moeilijk voor je is, dat komt dan namelijk weer dicht bij je echte leven...als bekende nedelader :.) Gewoon eerlijk zijn nu hoor, want dan laat ik je weer met rust. Maar bedenk je dan graag wel een tweede keer voordat je een inhoudelijke reactie van mij afwimpelt als zijnde onzin?
1. Was jij niet die self proclaimed intellectuele dictator? En dan niet de link snappen met Amin. OMGquote:Op maandag 14 januari 2008 09:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
1: wat betekend amin?
2: ik kan zowel serieus zijn als ludiek.
3: ik kan jou ook wel gaan corrigeren trouwens, genoeg fouten in je text.. maar waarom zou ik dat doen? Ik ben niet iemand die gaat mierenneuken om details omdat ik weet hoe irritant dat is voor mensen en daar houd ik rekening mee.
4: bekenede nedelader.
5: Oh, dan laat je mij met rust.. goh..
6: gaat heen vent...
Leer eens goed lezen...quote:Op zondag 13 januari 2008 18:38 schreef Meki het volgende:
waar is je bron
Ik snap de link niet met amin nee, wat betekend het dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 09:40 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
1. Was jij niet die self proclaimed intellectuele dictator? En dan niet de link snappen met Amin. OMG
Dat is jouw interpetatie.quote:2. Joh! Je kan serieus zijn als je jouw mening ventileert, en ludiek als je inhoudelijk en kritisch commentaar ontvangt
Nog geen 3 jaar geleden gebruikte ik geeneens hoofdletters en wist ik niet dat je d en dt kon onderscheiden dmv het "ik fiets, hij fietst" model, Grammatica is nu eenmaal een van de dingen waar ik nooit waarde aan gehecht heb en nooit waarde aan zal hechten, ik heb enkel een paar vormen ervan aangeleerd omdat mensen er constant een probleem van maakten en nooit op mijn tekst zelf in wilden gaan, dat ik nu een paar keer acherelkaar een woord verkeerd spel ok, maar is dat nu iets om je over op te winden?quote:3. Owja, zal best, eerder: misschien. Althans, ik wil nog wel eens een woordje missen. Maar zonder op alle slakken zout te willen leggen, wordt je is toch wel een ernstig misser...
Ik snap nogsteeds niet wat je met amin bedoeld dus mag je dat in mijn PM even uitleggen.quote:4 Ja, maar mijn combi was natuurlijk irl vs www, meneer Amin, de intellectueel![]()
Gek he?quote:5. Owja, ga ik doen, tenminste voor vandaag dan maar, want ongetwijfeld vreten andere gebruikers zich inmiddels wel een beetje op over het kinderlijke niveau waarnaar we gezakt zijn...
Idd. Ik zeg niet dat voornoemde gekken compleet ongevaarlijk zijn, maar dé aanslag (als die er komt) zal gepleegd worden door een prima geintegreerde fundamentalist, in bezit van ID kaart en vlekkeloos verleden. Oh, en een grote rugtas vol met semtex.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:59 schreef ethiraseth het volgende:
Zolang zulke mensen schreeuwen dat ze echt wel heel erg serieus waar een aanslag zullen plegen is er niks aan de hand. Je moet pas uitkijken als je helemaal niks hoort. Een echte terrorist pleegt een aanslag, die roept niet dat hij het zal doen. Er zijn zo idioot veel plekken waar je zonder enig probleem een aanslag kan plegen dat er totaal niet druk gemaakt hoeft te worden over een stelletje relnichten.
Ik vind het toch van behoorlijk lef getuigen om publiekelijk zo'n bedreiging te maken waarin je aangeeft exessief geweld te gebruiken om zoveel mogelijk mensen te doden, dat is hetzelfde als dat een massamoordenaar elke dag naar de politie zou bellen en zou vertellen waar hij en wie hij zou doodden.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:59 schreef ethiraseth het volgende:
Zolang zulke mensen schreeuwen dat ze echt wel heel erg serieus waar een aanslag zullen plegen is er niks aan de hand. Je moet pas uitkijken als je helemaal niks hoort. Een echte terrorist pleegt een aanslag, die roept niet dat hij het zal doen. Er zijn zo idioot veel plekken waar je zonder enig probleem een aanslag kan plegen dat er totaal niet druk gemaakt hoeft te worden over een stelletje relnichten.
"Last king of Scotland" kijken. Misschien gaat er dan een lampje branden.quote:
quote:De emoties lopen hoog op bij aanhangers van Hizb ut-Tahrir (HUT). Zo laat Mehmet in de petitie weten: „Eens zal de hel losbarsten. Wees gewaarschuwd.” Nassira schrijft: „Moge Allah Geert Wilders en de mensen die hem helpen hun nekken breken.” En Hayat vraagt zich af: „Hebben zij geen lering kunnen trekken uit hetgeen er met Theo van Gogh is gebeurd?”
Ik ben eerder bang dat die Okay (Alright) Pala een bluffer isquote:Op maandag 14 januari 2008 12:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Grote rode letters als kop, een foto van een paar eng kijkende Islamitisch-uitziende mannen en bepaalde bevolkingsgroepen zijn weer doodsbang![]()
aantal brandjes in moskeeën, de premier zal wel geschokt zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
'k Had dat 'pamflet' ook in mijn brievenbus.
Maar wat zou er gebeuren wanneer er een zware bomaanslag in NL plaatsvindt?
Verdubbeling AIVD-budget? Verdubbeling Wilders-zetels?
<stook-mode>quote:Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef Gia het volgende:
Ach, het zijn allemaal bluffers. Gewoon met een grote mond en dreigementen proberen hun zin erdoor te drijven. Als we daar aan toegeven is het einde gewoon echt zoek.
Kun je die belcompany advertentie even wat beter inscannen, ik zoek een tomtom.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://telegraaf-i.telegr(...)0080112_5/pagina.php
[ afbeelding ]
Ik had hem ook thuis gekregen ja. En ik vond er anders wel een dikke knipoog staan naar demonstreren. Er stond nergens laten we rustig thuis blijven en niets doen en in dialoog treden.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zeker, alleen het pamflet staat er wel los van. Daar staat namelijk niets over geweld, bomaanslagen of weet ik veel wat.
Niks mis met demonstreren.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik had hem ook thuis gekregen ja. En ik vond er anders wel een dikke knipoog staan naar demonstreren. Er stond nergens laten we rustig thuis blijven en niets doen en in dialoog treden.
Als het normaal gebeurt niet, maar we weten allemaal waar deze demonstratie in zal resulteren.quote:
Volgens mij weet jij iets wat de AIVD nog niet weet.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als het normaal gebeurt niet, maar we weten allemaal waar deze demonstratie in zal resulteren.
By all means, share it with the squad!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als het normaal gebeurt niet, maar we weten allemaal waar deze demonstratie in zal resulteren.
laten we het hopen!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:04 schreef JohnDope het volgende:
Theo van Gogh had al met zijn dood bewezen waar de vrienden van Cohen allemaal toe in staat zijn, vervolgens ging de politiek weer verder met slapen, maar ik denk dat als deze film uitgebracht gaat worden, dat veel politici een burnout oplopen omdat ze eindelijk dan eens moeten gaan werken en keihard met de neus op de feiten gedrukt worden en zij ook in zien dat het allemaal niet meevalt en kopjes thee nergens toe leiden.
precies keihard aanpakken dat tuig!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef Gia het volgende:
Ach, het zijn allemaal bluffers. Gewoon met een grote mond en dreigementen proberen hun zin erdoor te drijven. Als we daar aan toegeven is het einde gewoon echt zoek.
Niet toegeven, laat ze maar komen met hun zogenaamde aanvallen. En doen ze dat echt, dan kunnen ze het verder ook echt schudden. Denk maar niet dat we hier in Nederland, net als UK en Spanje, gaan kruipen voor dat uitschot (Heb ik het dus alleen over de rellers, hè, voor alle duidelijkheid), misschien dat de regering dat doet, maar sommige groeperingen in Nederland gaan dat echt niet accepteren. En die zijn met meer mensen dan dat clubje zogenaamde terroristen.
Dat dachten ze van die moslims die de torens invlogen nou ook!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat kan gewoon niet serieus zijn dus, lijkt me dus dat dit of gefabriceerd is of deze mensen zijn zo knetterlijp als een dronken piraat.
blijkbaar moet jij gaan lezenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat dachten ze van die moslims die de torens invlogen nou ook!
Ik denk niet van wilders, ik denk dat dit weleens te maken kan hebben met de pnac en de blauwdruk voor het fort europa.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:57 schreef Meki het volgende:
Dit nieuws is echt onzin. geloof er geen barst van
propoganda van WILDERS
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk niet van wilders, ik denk dat dit weleens te maken kan hebben met de pnac en de blauwdruk voor het fort europa.
Dat acht ik mogelijk, maar het is ook mogelijk dat het wel een stel doorgeslagen mensen betreft die gewoon zo woedend zijn op de huidige westerse koers dat ze dat uiten door middel van zo'n bedreiging.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:06 schreef Meki het volgende:
maakt niet uit.
dit is onzin en heeft alleen leugens
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:42 schreef Salvad0R het volgende:
Better Freedom with Danger than Peace with Slavery.
He who trades freedom for security deserves neither and loses both.
'nuff said.
Opkankeren met die nazis.
Hoe verklaar je het dan dat veel van de info uit de OP wel gebaseerd is op feiten?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:06 schreef Meki het volgende:
maakt niet uit.
dit is onzin en heeft alleen leugens
Nee ik werk niet bij de telegraaf. Wat heeft dat met het onderwerp te maken dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
je werkt bij de telegraaf zeker?
neeee meki is in het topic![]()
Fout. Ze worden als middel/excuus gebruikt om allerlei vieze ideeetjes door te voeren.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:11 schreef Revolution-NL het volgende:
We are a religion of peace and we kill you to prove it.
Islamieten zijn gewoon de nazi's / facisten van 2008, hier nogmaals het bewijs.
Als we voor dit soort gedrag buigen kunnen we onze idealen beter meteen opdoeken.
Dit is toch fucking niet normaal
Noem je mij nou links? Buahahahhahaquote:Op maandag 14 januari 2008 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik werk niet bij de telegraaf. Wat heeft dat met het onderwerp te maken dan?
O wacht, ik was vergeten dat linkse boeroepers niet op de inhoudelijke discussie ingaan.
Lees eens een paar pagina's terug, aangezien jij dus wilt dat wanneer mensen gaan dreigen .. zij dingen voor elkaar krijgenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze hebben gelijk. Men heeft niets geleerd van theo van gogh. men laat wilders zijn gaan maar lekker gaanm en een grote groep nederlanders lopen als een stel schapen achter hem aan.
Maarja, de vs heeft ook niets geleerd van 6 jaar geleden en we weten allemaal hoe graag we achter de vs aanlopen..
Als daar reden toe is wel ja..quote:Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lees eens een paar pagina's terug, aangezien jij dus wilt dat wanneer mensen gaan dreigen .. zij dingen voor elkaar krijgen
In jouw portiek dan ok?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze hebben gelijk.
Ach, er is in de buurt al een 'politieke' moord gepleegd nog niet zo lang geleden. Als deze fascistische idioten hun zin krijgen kan het óók daar gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk hier in Amsterdam-West
Heb je gelijk in: Extreem radicale klootzakken is wat beter.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie weinig wat het fascisme ermee te maken heeft maargoed.
Meki vind dat het autochtonen zijn die Marokkanen een slechte naam bezorgenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Meki, wat vind je van het volgende nieuwsbericht?
[upd] PVV: feest op Marokkaanse site na dood militairen
Nou dat is niet onmogelijk, maar dat zal meki moeten bewijzen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Meki vind dat het autochtonen zijn die Marokkanen een slechte naam bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |