abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55973901
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:07 schreef Oksel het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. 9/11 is tenslotte ook nooit gebeurd.
We hebben het hier over Nederland.

Natuurlijk heb je geen garantie dat het hier nooit zal gebeuren, maar laten we eerlijk zijn. Als zoveel moslims bezig zijn hier een aanslag te willen plegen was dat allang gebeurd. We zijn alweer wat jaartjes verder na 9/11 en er is hier in vergelijking met andere landen geen fuck gebeurd.
pi_55973926
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:08 schreef Oksel het volgende:
Overigens komt de burgeroorlog in Nederland er nog wel.. Jaartje of 50,60.. misschien 100, als we geluk hebben.
Hoe kom je bij die voorspellingen? Waarom over 50-100 en niet over 25 jaar?
En waarom niet pas over 150 jaar?

Je moet niet zomaar met wat getalletjes smijten maar het als het even kan ook onderbouwen.
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2008 @ 15:15:47 #103
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_55973963
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso behoorlijk debiel dat je al gaat nadenken wat je zou doen mocht er een aanslag worden gepleegd als reactie op Geert's film.
Lijkt wel of sommige mensen er al helemaal *zin* in hebben.
Een soort voorpret bedoel je?
Dat merk je inderdaad bij veel reacties, kom máár, kom máár !!
quote:
Aan een demonstratie denkt Pala voorlopig niet. „Ik ben bang dat we een protestmars niet in de hand kunnen houden, zo veel boze en gefrustreerde mensen zijn er. Het gaat niet alleen om Wilders, maar ook om andere lasteraars.”
Volgens mij valt het allemaal wel mee .
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:16:22 #104
3542 Gia
User under construction
pi_55973971
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 10:40 schreef Yi-Long het volgende:
vondt met dt?

en of er wel aandacht aan besteedt moest worden.
besteedt met dt?
pi_55973980
"Dat is juist het probleem. Wij zijn het niet eens met de vrijheid van meningsuiting, want we verwerpen de democratie! Ons alternatief is de islam. Er is geen tussenweg: wij kiezen voor de absolute waarheid, het woord van Allah.”[

Dit is zo'n achterlijk argument waar ik me vaker aan irriteer. Je bent hier vrijwillig, bevalt dit niet kan je vertrekken en naar allerlei andere landen gaan waar zulke films niet worden gemaakt.
Het probleem is juist voor de HUT dat als ze daar naartoe ze hun 'politiek activisme' moeten opgeven want een Syrische Assad zit niet te wachten op onruststokers die wellicht zijn regime omver willen helpen, of Mubarrak in Egypte of Bashir in Sudan etc etc en komen dus weer terug in het seculiere Europa waar men weer vrijheid heeft om ook tegen democratie te zijn en publiekelijk zich van de regeringen en diens beleid af te zetten, tot iets anders op te roepen.

Men geniet wel van de seculiere vrijheden die men geboden wordt om, zonder staatsinmenging, de religie te praktizeren hoe men wilt en welke interpretatie ervan. Maar als iets hen niet zint wordt het opeens "wij hebben de andere wetten dus jullie kunnen oprotten met jullie democratie", zeer hypocriet en niet Islamitisch naar mijn mening. Dat de vrijheid van meningsuiting ook misbruikt kan worden, wat ook gebeurt, ben ik het mee eens maar de argumentatie van "wij geloven in Allah en verwerpen dus jullie vrijheid van meningsuiting en walgelijke democratie dus zouden wij onze wil aan anderen opleggen" gaat niet op.

Dit is gelijk weer de extreme kant kiezen in de hele heisa over "wilders en zijn filmpje".
En ik snap wel dat ze zich ook gekrenkt voelen want dat voelt elke Moslim zich omdat er inderdaad een hetze aan de gang lijkt te zijn en je je afvraagt waar het eens stopt.
Door de extremen gaat de essentie juist weg van belangrijkere vragen, over bijv vrijheid v meningsuiting.

En hoe de Telegraaf dit in hun krant brengt is pure angstmakerij
De telegraaf moet zich eens bewust worden van hun positie als media, door dit soort krantenartikelen moet elke normale Moslim zich weer verantwoorden omdat een minimale partij als de HUT, want hoeveel aanhangers hebben ze nou werkelijk in Nederland, zeer foute uitspraken doen.

Daarnaast vraag ik me af of er niet een groot deel 'copy-paste' in zit en er zeer suggestief om de gegeven antwoorden heen is geschreven om de citaten een bepaalde richting in te duwen.
X
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:21:06 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55974063
Een verbod op die zogenaamde film zal de hype alleen maar groter maken. Plus het feit dat 'ie natuurlijk op Youtube e.d. terecht komt.

Je moet die schreeuwlelijkerds eigenlijk geen aandacht geven.

Wat ze in Nederland doen is me trouwens een raadsel, ze staan voor alles wat niet democratisch en niet vrij is.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:29:25 #107
3542 Gia
User under construction
pi_55974250
Ach, als er een bomaanslag komt en er vallen onschuldige doden, dan kunnen ze het echt wel schudden in Nederland. Dan komt er waarschijnlijk echt een zero-tolerance beleid, en terecht.
Waarschijnlijk komt er dan binnen enkele jaren ook een behoorlijk rechtste regering die wel enkele zaken goed aan zullen pakken.

En daar hebben ze dan zelf om gevraagd.

Wie die film niet wil zien, moet gewoon niet kijken. Kwaad worden doe je alleen als de waarheid getoond wordt en jij niet wilt dat mensen de waarheid weten. Anders zou ik niet weten waarom zij tegen die film zijn.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:32:09 #108
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_55974309
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:36 schreef Ms.Poes het volgende:
Die film moet er gewoon komen, en als radicale moslims daarom een aanslag willen plegen, so be it. Ik lust ze in ieder geval al rauw en ik denk velen die hun vrijheid waarderen met mij.
Ik heb liever geen zwakzinnig filmpje van Geertje. Lijkt me iets handiger.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:32:37 #109
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55974318
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:29 schreef Gia het volgende:
Kwaad worden doe je alleen als de waarheid getoond wordt en jij niet wilt dat mensen de waarheid weten. Anders zou ik niet weten waarom zij tegen die film zijn.
Ik ben het aardig eens met je bericht, behalve het bovenstaande. In het hypothetische geval dat iemand een film zou maken waarin "ik" voorkom, waarbij de film grotendeels uit laster bestaat - waarbij je ook nog weet dat grote groepen het voor waar aannemen - heb ik toch een goede grond om me kwaad te maken? Dat is dan juist omdat de waarheid geweld aangedaan wordt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55974771
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:29 schreef Gia het volgende:
Ach, als er een bomaanslag komt en er vallen onschuldige doden, dan kunnen ze het echt wel schudden in Nederland. Dan komt er waarschijnlijk echt een zero-tolerance beleid, en terecht.
Waarschijnlijk komt er dan binnen enkele jaren ook een behoorlijk rechtste regering die wel enkele zaken goed aan zullen pakken.

En daar hebben ze dan zelf om gevraagd.

Wie die film niet wil zien, moet gewoon niet kijken. Kwaad worden doe je alleen als de waarheid getoond wordt en jij niet wilt dat mensen de waarheid weten. Anders zou ik niet weten waarom zij tegen die film zijn.
Met 'ze' bedoel je HUT?
X
pi_55974791
De grens ligt bij geweld, zoals Hans Teeuwen eerder zei, en waarmee ik het eens ben. In Nederland heeft iedereen vrijheid van meningsuiting. Uiteraard is in de wet opgenomen dat je specifieke personen niet zonder meer zwart mag maken. Maar wel een geloof bijvoorbeeld. Deal with it.

En als dan een moslim zich gekrenkt voelt en zo onvolwassen is dat deze dat niet simpelweg kan negeren zoals een normaal mens zou doen, waarop deze geweld gaat gebruiken, wordt hij opgepakt. Zo simpel ligt het.

Iedereen mag zijn mening uiten en iedereen houdt zich aan de wet. Daar moet Nederland zich aan vast houden. En daar hoort (wellicht jammer genoeg) ook bij dat mensen die tegen democratie en vrijheid van meningsuiting zijn, gewoon in Nederland mogen leven. Ik hoop dat iedereen beseft dat degenen die van Nederland een streng Islamitisch regime willen maken, sterk in de minderheid zijn.

Samengevat; De Nederlandse Wet, daar houden wij ons aan, geen discussie over mogelijk.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 17:14:45 #112
3542 Gia
User under construction
pi_55976178
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:32 schreef soylent het volgende:

[..]

Ik ben het aardig eens met je bericht, behalve het bovenstaande. In het hypothetische geval dat iemand een film zou maken waarin "ik" voorkom, waarbij de film grotendeels uit laster bestaat - waarbij je ook nog weet dat grote groepen het voor waar aannemen - heb ik toch een goede grond om me kwaad te maken? Dat is dan juist omdat de waarheid geweld aangedaan wordt.
Ja, dan worden er onwaarheden over jou persoonlijk verkondigd.
Hier gaat het niet om het in een kwaad daglicht stellen van personen, maar van een geloof, aan de hand van wat dat geloof en geloofsboekje zelf verkondigen. Als daar sprake zal zijn van onwaarheden, dan lijkt het me logisch dat je daar een aanklacht tegen indient.

Echter, denk ik niet dat er onwaarheden verkondigd gaan worden, maar enkel waarheden waarvan moslims niet willen dat die uitgelicht worden.

En de waarheid mag nog steeds gezegd worden, toch?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 17:15:43 #113
3542 Gia
User under construction
pi_55976202
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:54 schreef Alulu het volgende:

[..]

Met 'ze' bedoel je HUT?
Met 'ze' bedoel ik elke persoon die vanwege deze film meent te moeten rellen, ongeacht geloof of afkomst.
pi_55976278
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:15 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Een soort voorpret bedoel je?
Dat merk je inderdaad bij veel reacties, kom máár, kom máár !!
[..]

Volgens mij valt het allemaal wel mee .
Ik bedoelde de reactie's van sommige mensen hier.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 17:25:38 #115
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55976399
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Hier gaat het niet om het in een kwaad daglicht stellen van personen, maar van een geloof, aan de hand van wat dat geloof en geloofsboekje zelf verkondigen.
Nu ja, ik gaf een voorbeeld. Dat men kwaad wordt over een uiting, wil nog niet zeggen dat die uiting per se de waarheid is - Kan ook andersom.
quote:
Echter, denk ik niet dat er onwaarheden verkondigd gaan worden, maar enkel waarheden waarvan moslims niet willen dat die uitgelicht worden.
Dat zou heel mooi zijn, maar ik vrees dat 't filmpje niet die kant op zal gaan, gezien de - op z'n minst eenzijdige, maar verder ook polemische en beledigende - houding van Wilders tot nu toe. Maar goed, we zullen 't ongetwijfeld te zien krijgen, en dan weten we meer...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 12 januari 2008 @ 17:29:19 #116
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_55976477
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Hier gaat het niet om het in een kwaad daglicht stellen van personen, maar van een geloof, aan de hand van wat dat geloof en geloofsboekje zelf verkondigen. Als daar sprake zal zijn van onwaarheden, dan lijkt het me logisch dat je daar een aanklacht tegen indient.

En de waarheid mag nog steeds gezegd worden, toch?
Met waarheidsvinding heeft het niet zoveel te maken. Mocht dit wel zo zijn dan kijk ik alvast uit naar Wilders' filmpje over alle vreselijke dingen die in de Bijbel staan. Staat nogal wat ferm racistisch en sexistisch georienteerd geweld in dat boek.

Als Wilders de intelligentie en/of de wil had om tot een evenwichtige doch kritische film te komen, dan had het een heel ander verhaal geweest. Maar Geert Wilders heeft slechts één doel. Waarheidsvinding staat daar ver buiten.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 17:53:52 #117
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_55976967
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
Met waarheidsvinding heeft het niet zoveel te maken. Mocht dit wel zo zijn dan kijk ik alvast uit naar Wilders' filmpje over alle vreselijke dingen die in de Bijbel staan. Staat nogal wat ferm racistisch en sexistisch georienteerd geweld in dat boek.
Tja, alleen zijn we hier in Nederland niet zo radicaal om het geloof zo letterlijk te nemen als het in dat boek verkondigd staat. En als Wilders een film over de bijbel wil maken moet hij absoluut zijn gang gaan. Misschien dat er een verdwaalde klederdracht josti uit Staphorst gaat morren, maar daar hebben we het dan ook mee gehad.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:01:20 #118
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_55977140
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Tja, alleen zijn we hier in Nederland niet zo radicaal om het geloof zo letterlijk te nemen als het in dat boek verkondigd staat. En als Wilders een film over de bijbel wil maken moet hij absoluut zijn gang gaan. Misschien dat er een verdwaalde klederdracht josti uit Staphorst gaat morren, maar daar hebben we het dan ook mee gehad.
In Nederland... En gereformeerden doen dat nou net weer wél.

Ieder geloof is achterlijk, dat staat buiten kijf. Ik zie de zinnigheid niet in van het maken van deze film. Simpel feit is dat het gros van de moslims wereldwijd ook wel wat beters te doen heeft dan 'jalalalalalalalalalalala' gillend door de straten te crossen met een verkoold Amerikaans lijk aan z'n trekhaak.

Laat dat nou net een waarheid zijn die Wilders onder geen beding wil communiceren.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:28:12 #119
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_55977742
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:01 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

In Nederland... En gereformeerden doen dat nou net weer wél.
Gereformeerden zijn fanatiek ja, maar zo extreem als dat Hizb út Metselawier zijn ze ook weer niet. Ik heb lang genoeg in de Bible Belt rondgelopen om dat in te zien.
quote:
Ieder geloof is achterlijk, dat staat buiten kijf. Ik zie de zinnigheid niet in van het maken van deze film. Simpel feit is dat het gros van de moslims wereldwijd ook wel wat beters te doen heeft dan 'jalalalalalalalalalalala' gillend door de straten te crossen met een verkoold Amerikaans lijk aan z'n trekhaak.

Laat dat nou net een waarheid zijn die Wilders onder geen beding wil communiceren.
Als mensen een film willen maken moeten ze dat doen, volgens mij is er tot nu toe bijna geen enkele zichzelf respecterende westerse regisseur geweest die het aangedurfd heeft om een film over de Islam/ Koran te maken. Daartengenover staat dat er legio films over de bijbel/ christenen te vinden zijn en maken wij ons daar druk om? Ja bij "The Passion of the Christ" waren er hier en daar wat tegengeluiden te horen, maar bomaanslagen heb ik niet gezien.
pi_55981472
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap niet waarom er in dit topic zo luchtig over wordt gedaan. Zitten jullie soms te wachten op bomaanslagen in Nederland? Of nemen jullie de moslims hierin niet serieus?
Onnozel kind Dus als ik roep dat ik geen belasting meer wil betalen en dat ik anders een bom plaats dan hoef ik geen belasting meer te betalen?
pi_55982818
Gelijk deze hele organisatie arresteren, de film van Wilders komt toch wel uit, zij geven zelf aan geweld niet te schuwen, ik denk dat ze voor minimaal 10 wettelijke overtredingen kunnen worden gearresteerd (opruiing, criminiele organisatie, etc.)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_55982835
Is SCH al langs geweest om het goed te keuren?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 12 januari 2008 @ 22:40:29 #123
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_55984478
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:39 schreef raptorix het volgende:
Is SCH al langs geweest om het goed te keuren?
Nu je het zegt, ik heb hem nog niet voorbij zien komen. Misschien is hij thee aan het drinken met de maten.
pi_55985974
Wat wij nodig hebben zijn politici die dat tuig terug durven te sturen naar de steen waar ze onder vandaan zijn gekropen, zodat ze hier niet meer de boel kunnen verzieken. Het is nou niet bepaald zo dat wij van hun een andere bijdrage hoeven te verwachten dan veel ellende in de vorm van extremisme, parasitisme, criminaliteit en overlast. Als zij zo ongelukkig zijn hier dan kunnen ze natuurlijk altijd vertrekken naar een land dat beter bij hun past alleen kunnen zij dan niet profiteren van de welvaart en vrijheid in Nederland.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 23:45:21 #125
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_55986439
quote:
’Wat jullie nodig hebben is een zware bomaanslag’
Mooi idee enzo, maar wie de bal kaatst, kan 'em terug verwachten..

Zo'n moskee bijv. is toch maar een verloedering van 't Nederlands straatbeeld, er kunnen er best een paar met de grond gelijk gemaakt worden, toch!?..

Opgeruimd staat netjes..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_55993186
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:16 schreef Alulu het volgende:
"Dat is juist het probleem. Wij zijn het niet eens met de vrijheid van meningsuiting, want we verwerpen de democratie! Ons alternatief is de islam. Er is geen tussenweg: wij kiezen voor de absolute waarheid, het woord van Allah.”[

Dit is zo'n achterlijk argument waar ik me vaker aan irriteer. Je bent hier vrijwillig, bevalt dit niet kan je vertrekken en naar allerlei andere landen gaan waar zulke films niet worden gemaakt.
Het probleem is juist voor de HUT dat als ze daar naartoe ze hun 'politiek activisme' moeten opgeven want een Syrische Assad zit niet te wachten op onruststokers die wellicht zijn regime omver willen helpen, of Mubarrak in Egypte of Bashir in Sudan etc etc en komen dus weer terug in het seculiere Europa waar men weer vrijheid heeft om ook tegen democratie te zijn en publiekelijk zich van de regeringen en diens beleid af te zetten, tot iets anders op te roepen.

Men geniet wel van de seculiere vrijheden die men geboden wordt om, zonder staatsinmenging, de religie te praktizeren hoe men wilt en welke interpretatie ervan. Maar als iets hen niet zint wordt het opeens "wij hebben de andere wetten dus jullie kunnen oprotten met jullie democratie", zeer hypocriet en niet Islamitisch naar mijn mening. Dat de vrijheid van meningsuiting ook misbruikt kan worden, wat ook gebeurt, ben ik het mee eens maar de argumentatie van "wij geloven in Allah en verwerpen dus jullie vrijheid van meningsuiting en walgelijke democratie dus zouden wij onze wil aan anderen opleggen" gaat niet op.
in het kort wel de lusten niet de lasten
quote:
Dit is gelijk weer de extreme kant kiezen in de hele heisa over "wilders en zijn filmpje".
En ik snap wel dat ze zich ook gekrenkt voelen want dat voelt elke Moslim zich omdat er inderdaad een hetze aan de gang lijkt te zijn en je je afvraagt waar het eens stopt.
Door de extremen gaat de essentie juist weg van belangrijkere vragen, over bijv vrijheid v meningsuiting.
betere vraag zou zijn hoe het komt. die kan ik ook meteen voor je beantwoorden. dat de moslims over vertegenwoordigd zijn in misdaden en alle andere ellende die je maak kan verzinnen zoals b.v. groepsverkrachting waar ze ongeveer het alleenrecht op hebben maar goed hoe kan dat ook anders als je een religie aanhangt waarvan de profeet gewoon een pedofiel was en het een religie van vrede is behalve als je het oneens bent, dan moet je worden gedood
quote:
En hoe de Telegraaf dit in hun krant brengt is pure angstmakerij
De telegraaf moet zich eens bewust worden van hun positie als media, door dit soort krantenartikelen moet elke normale Moslim zich weer verantwoorden omdat een minimale partij als de HUT, want hoeveel aanhangers hebben ze nou werkelijk in Nederland, zeer foute uitspraken doen.

Daarnaast vraag ik me af of er niet een groot deel 'copy-paste' in zit en er zeer suggestief om de gegeven antwoorden heen is geschreven om de citaten een bepaalde richting in te duwen.
de telegraaf
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_55996954
quote:
Bedankt voor de moeite
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_55997915
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:24 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, zoals er bijvoorbeeld in spanje gebeur is dat binnen no time de peilingen en alles omsloegen
Dat de linkse hippies ineens vet wonnen. En in de VK is er amper iets veranderd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_55998306
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:28 schreef Perecules het volgende:
Wat wij nodig hebben zijn politici die dat tuig terug durven te sturen naar de steen waar ze onder vandaan zijn gekropen, zodat ze hier niet meer de boel kunnen verzieken. Het is nou niet bepaald zo dat wij van hun een andere bijdrage hoeven te verwachten dan veel ellende in de vorm van extremisme, parasitisme, criminaliteit en overlast. Als zij zo ongelukkig zijn hier dan kunnen ze natuurlijk altijd vertrekken naar een land dat beter bij hun past alleen kunnen zij dan niet profiteren van de welvaart en vrijheid in Nederland.
Ik neem aan dat je het over het tuig hebt wat inderdaad een bomaanslag wil plegen? Neem aan dat je het toch niet over de normale moslim hebt ?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56002883
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:54 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het over het tuig hebt wat inderdaad een bomaanslag wil plegen? Neem aan dat je het toch niet over de normale moslim hebt ?

1 keer raden.................. hint: waar gaat het over in deze topic?

Juist, zeik dan niet om overbodige nuancering.
  zondag 13 januari 2008 @ 17:59:47 #131
3542 Gia
User under construction
pi_56003710
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Da's toch niet zo verrassend. Als je het over één moslim hebt, voelen ze zich gelijk allemaal aangesproken, dus eigenlijk zouden we namen moeten kennen, dan kunnen we niet per ongeluk de verkeerde moslim bedoelen.
pi_56003872
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:27 schreef GewoneMan het volgende:

de telegraaf
quote:
Van de tien grootste nieuwswebsites biedt telegraaf.nl het meeste goede nieuws. Op een willekeurige dag was een op de vijf berichten positief of zinvol. Dat concludeert Zinfo, dat aandacht vraagt voor positieve ontwikkelingen, zondag uit de Goed Nieuws Index. De site van het AD scoorde met een kleine tien procent het laagst van de tien onderzochte nieuwssites.

Ook nu.nl, trouw.nl, rtlnieuws.nl, volkskrant.nl, dag.nl, nrc.nl, depers.nl en nos.nl werden onderzocht. Op 11 januari werd tussen 08.00 uur en 17.00 uur bijgehouden hoeveel van de binnen- en buitenlandse berichten 'goed nieuws' betroffen. Goed nieuws toont volgens Zinfo.nl onder meer begrip en mededogen, weerlegt stereotypen, en draagt oplossingen aan.

Begin november organiseerde Zinfo de Nationale Goed Nieuwsdag om meer evenwicht te bewerkstelligen tussen goed en slecht nieuws. In een onderzoek dat hierop volgde naar goed nieuws in kranten, kwam Dag als beste uit de bus. De Volkskrant scoorde toen het laagst. Zinfo kondigt aan binnenkort ook het aandeel goed nieuws bij journaals en persbureaus te peilen.
pi_56003922
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Da's toch niet zo verrassend. Als je het over één moslim hebt, voelen ze zich gelijk allemaal aangesproken, dus eigenlijk zouden we namen moeten kennen, dan kunnen we niet per ongeluk de verkeerde moslim bedoelen.
Ik kan helaas ook geen 1.5 miljard moslimnamen onthouden.
  zondag 13 januari 2008 @ 18:14:10 #134
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56004026
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

http://www.nieuwnieuws.nl(...)ilm_heftiger_in.html

Het theedrinken is alweer begonnen...
Als je Amerika gaat beledigen, of teveel gaat zeiken op Gitmo, krijg je ook een economisch boycot terug op je bordje, heur. Of als je teveel op Oostenrijk gaat zeiken, ook. Vooral als je iets met Nazi's blèrt.

Maakt niet uit welk land je beledigt, ook al beroep je je daarbij op je vrijheid van meningsuiting, vaak zal dat lijden tot economische schade. What else is new.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 13 januari 2008 @ 18:36:25 #135
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56004503
vrijheids van menings uiting heet het,

ik mag jou beledigen, jou god tot het bod toe afkraken en em een afvallige homo noemen.
Jij trouwens ook.

En als je daar niet mee kan omgaan, omdat je dan in je religie aangetast word.
Wordt het dreigen met aanslagen.

AIVD in silence they serve you
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_56004548
waar is je bron
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 13 januari 2008 @ 22:58:52 #137
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_56010980
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoezo overbodige nuancering? Zolang wereldleiders taltechnisch de islam en allerlei nare ideeen op een hoop gooien, is iedere nuancering welkom en nodig. Het is precies dat gebrek aan nuancering dat Wilders tot controversieel persoon maakt, en dat radicalen erg in de kaart speelt. Bot en kort door de boscht is de manier om mensen tegen je in het harnas te jagen.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_56016103
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef Inekris het volgende:

[..]

Hoezo overbodige nuancering? Zolang wereldleiders taltechnisch de islam en allerlei nare ideeen op een hoop gooien, is iedere nuancering welkom en nodig. Het is precies dat gebrek aan nuancering dat Wilders tot controversieel persoon maakt, en dat radicalen erg in de kaart speelt. Bot en kort door de boscht is de manier om mensen tegen je in het harnas te jagen.
Nog zo'n heldere geest..............

In Jip en Janneke taal: In deze topic gaat het over rotte appels in een mand die van andere appels appelmoes willen maken.

Je bent wel erg ver heen om te zeggen dat van een stel rotte appels dat niet elke appel rot is.

Als je dat niet snapt kun je beter sokken gaan breien.
pi_56016511
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:58 schreef Inekris het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er wat geloven betreft iets teveel genuanceerd kan worden. We hebben hier vrijheid van godsdienst in Nederland, en dat houdt in dat je als imam bijvoorbeeld mag zeggen dat homo's van een toren gegooid mogen worden van de rechter. Ik vind dat persoonlijk veels te ver gaan, en ik denk dat er veel mensen in Nederland zijn die dat veels te ver gaat.

Het feit dat Wilders dit soort dingen roept, is een gevolg van het feit dat men jarenlang niets negatiefs mocht zeggen over moslims en de problemen in de samenleving zonder voor rechts-extremist te worden uitgemaakt. Nu hebben we tenminste een debat en mogen er dingen geroepen worden. Zo mag de HUT roepen dat ze democratie en vrijheid van meningsuiting afzweren. Het feit dat er nu zo kort door de bocht gereageerd wordt door een politicus en het feit dat er zoveel mensen zijn die zich daardoor aangesproken voelen, zou toch een signaal moeten zijn voor de rest van politiek Den Haag dat er een probleem is. Zo vind ik het ook heel typisch dat heel Nederland nu al valt over een film, die nog niet eens gemaakt of vertoond is, en dat sommige mensen vinden dat we de film maar moeten verbieden omdat er anders tegenstellingen ontstaan in de samenleving. Een van de dingen waardoor de westerse samenlevingen nu zo ver voorlopen op de samenlevingen waar de Islam de boventoon voert, is omdat wij een vrij debat kunnen houden over bepaalde dingen en daardoor dus vooruit kunnen komen sociaal gezien. Daarom staat de vrijheid van meningsuiting ook in onze grondwet. Hoeveel Arabische landen zijn er democratisch EN seculier???

Het feit dat de regering in Den Haag een pappen-en-nathouden politiek erop nahoudt, doet me alleen maar meer vrezen voor een aanslag. Ik hoop niet dat die plaatsvindt, maar mocht het gebeuren dan hoop ik dat het politieke landschap omslaat naar een politiek die kritisch is op minderheden die zich niet kunnen verenigen met westerse waarden als vrijheid van meningsuiting en democratie, in plaats van een omslag naar een regering waarin niets meer gezegd mag worden omdat er opgepast moet worden voor mensen met lange tenen en er nu eenmaal geïntegreerd moet worden "tegen elke prijs".
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 14 januari 2008 @ 08:15:45 #140
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56016593
quote:
Op zondag 13 januari 2008 18:36 schreef WallOfStars het volgende:
vrijheids van menings uiting heet het,

ik mag jou beledigen, jou god tot het bod toe afkraken en em een afvallige homo noemen.
Jij trouwens ook.

En als je daar niet mee kan omgaan, omdat je dan in je religie aangetast word.
Wordt het dreigen met aanslagen.

AIVD in silence they serve you
Ga terug naar amerika, vatsige hamburger vreter dat je bent...

:p
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_56016634
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ga terug naar amerika, vatsige hamburger vreter dat je bent...

:p
Amerika, hoofdlettergebruik en het is vadsige!
  maandag 14 januari 2008 @ 08:21:48 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56016646
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:20 schreef Steve_Perry het volgende:

[..]

Amerika, hoofdlettergebruik en het is vadsige!
Ga jij me nu in elk topic corrigeren? Wordt je daar niet gigantisch moe van?
pi_56017034
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ga jij me nu in elk topic corrigeren? Wordt je daar niet gigantisch moe van?
WORDT JE?

Zeg eens Amin, je neemt jezelf zeker serieus op dit forum omdat je sociaal maatschappelijk werkelijk geen drol heb gepresteerd? Dan kan ik best begrijpen dat kritiek moeilijk voor je is, dat komt dan namelijk weer dicht bij je echte leven...als bekende nedelader :.) Gewoon eerlijk zijn nu hoor, want dan laat ik je weer met rust. Maar bedenk je dan graag wel een tweede keer voordat je een inhoudelijke reactie van mij afwimpelt als zijnde onzin?
  maandag 14 januari 2008 @ 09:21:51 #144
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56017208
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:06 schreef Steve_Perry het volgende:

[..]

WORDT JE?

Zeg eens Amin, je neemt jezelf zeker serieus op dit forum omdat je sociaal maatschappelijk werkelijk geen drol heb gepresteerd? Dan kan ik best begrijpen dat kritiek moeilijk voor je is, dat komt dan namelijk weer dicht bij je echte leven...als bekende nedelader :.) Gewoon eerlijk zijn nu hoor, want dan laat ik je weer met rust. Maar bedenk je dan graag wel een tweede keer voordat je een inhoudelijke reactie van mij afwimpelt als zijnde onzin?
1: wat betekend amin?
2: ik kan zowel serieus zijn als ludiek.
3: ik kan jou ook wel gaan corrigeren trouwens, genoeg fouten in je text.. maar waarom zou ik dat doen? Ik ben niet iemand die gaat mierenneuken om details omdat ik weet hoe irritant dat is voor mensen en daar houd ik rekening mee.
4: bekenede nedelader.
5: Oh, dan laat je mij met rust.. goh..
6: gaat heen vent...
pi_56017484
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

2: ik kan zowel serieus zijn als ludiek.
3: ik kan jou ook wel gaan corrigeren trouwens, genoeg fouten in je text.. maar waarom zou ik dat doen? Ik ben niet iemand die gaat mierenneuken om details omdat ik weet hoe irritant dat is voor mensen en daar houd ik rekening mee.
4: bekenede nedelader.
5: Oh, dan laat je mij met rust.. goh..
6: gaat heen vent...
1. Was jij niet die self proclaimed intellectuele dictator? En dan niet de link snappen met Amin. OMG
2. Joh! Je kan serieus zijn als je jouw mening ventileert, en ludiek als je inhoudelijk en kritisch commentaar ontvangt
3. Owja, zal best, eerder: misschien. Althans, ik wil nog wel eens een woordje missen. Maar zonder op alle slakken zout te willen leggen, wordt je is toch wel een ernstig misser...
4 Ja, maar mijn combi was natuurlijk irl vs www, meneer Amin, de intellectueel
5. Owja, ga ik doen, tenminste voor vandaag dan maar, want ongetwijfeld vreten andere gebruikers zich inmiddels wel een beetje op over het kinderlijke niveau waarnaar we gezakt zijn...
6. (..)
pi_56017510
Weer veel te veel aandacht voor een paar debielen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_56017530
quote:
Op zondag 13 januari 2008 18:38 schreef Meki het volgende:
waar is je bron
Leer eens goed lezen...
  maandag 14 januari 2008 @ 09:55:49 #148
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56017684
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:40 schreef Steve_Perry het volgende:

[..]

1. Was jij niet die self proclaimed intellectuele dictator? En dan niet de link snappen met Amin. OMG
Ik snap de link niet met amin nee, wat betekend het dan?
quote:
2. Joh! Je kan serieus zijn als je jouw mening ventileert, en ludiek als je inhoudelijk en kritisch commentaar ontvangt
Dat is jouw interpetatie.
quote:
3. Owja, zal best, eerder: misschien. Althans, ik wil nog wel eens een woordje missen. Maar zonder op alle slakken zout te willen leggen, wordt je is toch wel een ernstig misser...
Nog geen 3 jaar geleden gebruikte ik geeneens hoofdletters en wist ik niet dat je d en dt kon onderscheiden dmv het "ik fiets, hij fietst" model, Grammatica is nu eenmaal een van de dingen waar ik nooit waarde aan gehecht heb en nooit waarde aan zal hechten, ik heb enkel een paar vormen ervan aangeleerd omdat mensen er constant een probleem van maakten en nooit op mijn tekst zelf in wilden gaan, dat ik nu een paar keer acherelkaar een woord verkeerd spel ok, maar is dat nu iets om je over op te winden?
quote:
4 Ja, maar mijn combi was natuurlijk irl vs www, meneer Amin, de intellectueel
Ik snap nogsteeds niet wat je met amin bedoeld dus mag je dat in mijn PM even uitleggen.
quote:
5. Owja, ga ik doen, tenminste voor vandaag dan maar, want ongetwijfeld vreten andere gebruikers zich inmiddels wel een beetje op over het kinderlijke niveau waarnaar we gezakt zijn...
Gek he?
  maandag 14 januari 2008 @ 09:59:41 #149
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_56017752
Zolang zulke mensen schreeuwen dat ze echt wel heel erg serieus waar een aanslag zullen plegen is er niks aan de hand. Je moet pas uitkijken als je helemaal niks hoort. Een echte terrorist pleegt een aanslag, die roept niet dat hij het zal doen. Er zijn zo idioot veel plekken waar je zonder enig probleem een aanslag kan plegen dat er totaal niet druk gemaakt hoeft te worden over een stelletje relnichten.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_56017797
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:59 schreef ethiraseth het volgende:
Zolang zulke mensen schreeuwen dat ze echt wel heel erg serieus waar een aanslag zullen plegen is er niks aan de hand. Je moet pas uitkijken als je helemaal niks hoort. Een echte terrorist pleegt een aanslag, die roept niet dat hij het zal doen. Er zijn zo idioot veel plekken waar je zonder enig probleem een aanslag kan plegen dat er totaal niet druk gemaakt hoeft te worden over een stelletje relnichten.
Idd. Ik zeg niet dat voornoemde gekken compleet ongevaarlijk zijn, maar dé aanslag (als die er komt) zal gepleegd worden door een prima geintegreerde fundamentalist, in bezit van ID kaart en vlekkeloos verleden. Oh, en een grote rugtas vol met semtex.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 14 januari 2008 @ 10:05:11 #151
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56017828
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:59 schreef ethiraseth het volgende:
Ik vind het toch van behoorlijk lef getuigen om publiekelijk zo'n bedreiging te maken waarin je aangeeft exessief geweld te gebruiken om zoveel mogelijk mensen te doden, dat is hetzelfde als dat een massamoordenaar elke dag naar de politie zou bellen en zou vertellen waar hij en wie hij zou doodden.
Dat kan gewoon niet serieus zijn dus, lijkt me dus dat dit of gefabriceerd is of deze mensen zijn zo knetterlijp als een dronken piraat.
pi_56017950
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

"Last king of Scotland" kijken. Misschien gaat er dan een lampje branden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_56020149
Ik stem Verdonk, wat zij is de vergulden middenweg. Maar ik heb wel zin in die film van Wilders, want dat gaat mooie real life televisie opleveren.

De Christenen zijn decennia lang tot het bot door het slijk gehaald, ik ben benieuwd hoelang de tenen van de Moslims zijn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56020362
Theo van Gogh had al met zijn dood bewezen waar de vrienden van Cohen allemaal toe in staat zijn, vervolgens ging de politiek weer verder met slapen, maar ik denk dat als deze film uitgebracht gaat worden, dat veel politici een burnout oplopen omdat ze eindelijk dan eens moeten gaan werken en keihard met de neus op de feiten gedrukt worden en zij ook in zien dat het allemaal niet meevalt en kopjes thee nergens toe leiden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 14 januari 2008 @ 12:21:30 #155
21467 franske19
Hit the deck!
pi_56020762
Een aanslag zou inderdaad vele ogen openen, misschien dat we dan eindelijk eens het probleem gaan aanpakken in plaats van thee drinken met het probleem. Ik hoop alleen dat dit niet nodig is.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_56020822
Een opsomming van alle domme Verdonk/Wilders-aanhangers die je weer doet realiseren dat de gemiddelde aanhanger een IQ van minder dan 30 moet hebben.

Wat me nog het meest schokt uit het hele topic is hoe er gereageerd wordt op een artikel uit de Telegraaf Grote rode letters als kop, een foto van een paar eng kijkende Islamitisch-uitziende mannen en bepaalde bevolkingsgroepen zijn weer doodsbang

[ Bericht 14% gewijzigd door Frutsel op 14-01-2008 15:44:09 ]
pi_56020875
quote:
De emoties lopen hoog op bij aanhangers van Hizb ut-Tahrir (HUT). Zo laat Mehmet in de petitie weten: „Eens zal de hel losbarsten. Wees gewaarschuwd.” Nassira schrijft: „Moge Allah Geert Wilders en de mensen die hem helpen hun nekken breken.” En Hayat vraagt zich af: „Hebben zij geen lering kunnen trekken uit hetgeen er met Theo van Gogh is gebeurd?”

MAW, we vermoorden iedereen die ons afkraakt dat zouden jullie nu weleens moeten weten??????
pi_56021183
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:23 schreef Rens_Wilders het volgende:

Grote rode letters als kop, een foto van een paar eng kijkende Islamitisch-uitziende mannen en bepaalde bevolkingsgroepen zijn weer doodsbang
Ik ben eerder bang dat die Okay (Alright) Pala een bluffer is
pi_56021670

pi_56021684
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
'k Had dat 'pamflet' ook in mijn brievenbus .

Maar wat zou er gebeuren wanneer er een zware bomaanslag in NL plaatsvindt?
Verdubbeling AIVD-budget? Verdubbeling Wilders-zetels?
aantal brandjes in moskeeën, de premier zal wel geschokt zijn
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 14 januari 2008 @ 13:00:17 #161
3542 Gia
User under construction
pi_56021710
Ach, het zijn allemaal bluffers. Gewoon met een grote mond en dreigementen proberen hun zin erdoor te drijven. Als we daar aan toegeven is het einde gewoon echt zoek.

Niet toegeven, laat ze maar komen met hun zogenaamde aanvallen. En doen ze dat echt, dan kunnen ze het verder ook echt schudden. Denk maar niet dat we hier in Nederland, net als UK en Spanje, gaan kruipen voor dat uitschot (Heb ik het dus alleen over de rellers, hè, voor alle duidelijkheid), misschien dat de regering dat doet, maar sommige groeperingen in Nederland gaan dat echt niet accepteren. En die zijn met meer mensen dan dat clubje zogenaamde terroristen.
pi_56021729
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef Gia het volgende:
Ach, het zijn allemaal bluffers. Gewoon met een grote mond en dreigementen proberen hun zin erdoor te drijven. Als we daar aan toegeven is het einde gewoon echt zoek.
<stook-mode>
Het zijn inderdaad gewoon bluffers, die durven helemaal niks.
</stook-mode>

maandag 14 januari 2008 @ 13:02:55 #163
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56021766
quote:
Kun je die belcompany advertentie even wat beter inscannen, ik zoek een tomtom.

Ow ow, ik zie dat het over het filmpje van wilders gaat.
pi_56022335
Hizb ut Tahrir mogen mijn moslim reet likken. Extremisten.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_56023205
Dat zeker, alleen het pamflet staat er wel los van. Daar staat namelijk niets over geweld, bomaanslagen of weet ik veel wat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56024265
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zeker, alleen het pamflet staat er wel los van. Daar staat namelijk niets over geweld, bomaanslagen of weet ik veel wat.
Ik had hem ook thuis gekregen ja. En ik vond er anders wel een dikke knipoog staan naar demonstreren. Er stond nergens laten we rustig thuis blijven en niets doen en in dialoog treden.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_56025281
tvp
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 15:45:37 #168
8781 crew  Frutsel
pi_56025389
Een 'bomaanslag' zou koren op de molen van Wilders zijn... al denk ik dat hij dan het doelwit is/wordt/zal zijn
pi_56026931
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:48 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik had hem ook thuis gekregen ja. En ik vond er anders wel een dikke knipoog staan naar demonstreren. Er stond nergens laten we rustig thuis blijven en niets doen en in dialoog treden.
Niks mis met demonstreren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56027310
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niks mis met demonstreren.
Als het normaal gebeurt niet, maar we weten allemaal waar deze demonstratie in zal resulteren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_56027373
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als het normaal gebeurt niet, maar we weten allemaal waar deze demonstratie in zal resulteren.
Volgens mij weet jij iets wat de AIVD nog niet weet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56028603
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

By all means, share it with the squad!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_56028678
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:04 schreef JohnDope het volgende:
Theo van Gogh had al met zijn dood bewezen waar de vrienden van Cohen allemaal toe in staat zijn, vervolgens ging de politiek weer verder met slapen, maar ik denk dat als deze film uitgebracht gaat worden, dat veel politici een burnout oplopen omdat ze eindelijk dan eens moeten gaan werken en keihard met de neus op de feiten gedrukt worden en zij ook in zien dat het allemaal niet meevalt en kopjes thee nergens toe leiden.
laten we het hopen!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56028776
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef Gia het volgende:

Niet toegeven, laat ze maar komen met hun zogenaamde aanvallen. En doen ze dat echt, dan kunnen ze het verder ook echt schudden. Denk maar niet dat we hier in Nederland, net als UK en Spanje, gaan kruipen voor dat uitschot (Heb ik het dus alleen over de rellers, hè, voor alle duidelijkheid), misschien dat de regering dat doet, maar sommige groeperingen in Nederland gaan dat echt niet accepteren. En die zijn met meer mensen dan dat clubje zogenaamde terroristen.
precies keihard aanpakken dat tuig!
pi_56029467
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat kan gewoon niet serieus zijn dus, lijkt me dus dat dit of gefabriceerd is of deze mensen zijn zo knetterlijp als een dronken piraat.
Dat dachten ze van die moslims die de torens invlogen nou ook!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_56029782
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:43 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Leer eens goed lezen...
blijkbaar moet jij gaan lezen
ik wil de bron zien.
ik zie nergens de bron
pi_56029785
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat dachten ze van die moslims die de torens invlogen nou ook!
je werkt bij de telegraaf zeker?

neeee meki is in het topic
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_56029820
Dit nieuws is echt onzin. geloof er geen barst van
propoganda van WILDERS
  maandag 14 januari 2008 @ 19:00:02 #179
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56029888
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:57 schreef Meki het volgende:
Dit nieuws is echt onzin. geloof er geen barst van
propoganda van WILDERS
Ik denk niet van wilders, ik denk dat dit weleens te maken kan hebben met de pnac en de blauwdruk voor het fort europa.
pi_56030059
maakt niet uit.
dit is onzin en heeft alleen leugens
  maandag 14 januari 2008 @ 19:06:37 #181
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_56030061
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik denk niet van wilders, ik denk dat dit weleens te maken kan hebben met de pnac en de blauwdruk voor het fort europa.
!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 14 januari 2008 @ 19:40:23 #182
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56030890
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:06 schreef Meki het volgende:
maakt niet uit.
Dat acht ik mogelijk, maar het is ook mogelijk dat het wel een stel doorgeslagen mensen betreft die gewoon zo woedend zijn op de huidige westerse koers dat ze dat uiten door middel van zo'n bedreiging.
Hoe mensen het voorelkaar krijgen hier "de moslims" weer de schuld van te geven is mij overigens een raadsel, het blijven altijd individuen, gedreven door een situatie.

Toch kan het mischien net zo goed inderdaad een black project zijn om nederland meer aan de kant van de "war against terror" te krijgen.
pi_56030927
Better Freedom with Danger than Peace with Slavery.

He who trades freedom for security deserves neither and loses both.

'nuff said.

Opkankeren met die nazis.
  maandag 14 januari 2008 @ 20:11:33 #184
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_56031745
We are a religion of peace and we kill you to prove it.

Islamieten zijn gewoon de nazi's / facisten van 2008, hier nogmaals het bewijs.
Als we voor dit soort gedrag buigen kunnen we onze idealen beter meteen opdoeken.

Dit is toch fucking niet normaal
  maandag 14 januari 2008 @ 20:12:49 #185
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_56031773
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:42 schreef Salvad0R het volgende:
Better Freedom with Danger than Peace with Slavery.

He who trades freedom for security deserves neither and loses both.

'nuff said.

Opkankeren met die nazis.

Amen!!!

Blijkbaar hebben we niks geleerd van WOII
  maandag 14 januari 2008 @ 20:42:12 #186
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56032661
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:06 schreef Meki het volgende:
maakt niet uit.
Hoe verklaar je het dan dat veel van de info uit de OP wel gebaseerd is op feiten?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56032785
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:56 schreef MouzurX het volgende:

[..]

je werkt bij de telegraaf zeker?

neeee meki is in het topic
Nee ik werk niet bij de telegraaf. Wat heeft dat met het onderwerp te maken dan?

O wacht, ik was vergeten dat linkse boeroepers niet op de inhoudelijke discussie ingaan.
pi_56033716
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:11 schreef Revolution-NL het volgende:
We are a religion of peace and we kill you to prove it.

Islamieten zijn gewoon de nazi's / facisten van 2008, hier nogmaals het bewijs.
Als we voor dit soort gedrag buigen kunnen we onze idealen beter meteen opdoeken.

Dit is toch fucking niet normaal
Fout. Ze worden als middel/excuus gebruikt om allerlei vieze ideeetjes door te voeren.
  maandag 14 januari 2008 @ 21:56:40 #189
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_56034722
Ze hebben gelijk. Men heeft niets geleerd van theo van gogh. men laat wilders zijn gaan maar lekker gaanm en een grote groep nederlanders lopen als een stel schapen achter hem aan.

Maarja, de vs heeft ook niets geleerd van 6 jaar geleden en we weten allemaal hoe graag we achter de vs aanlopen..
pi_56034835
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee ik werk niet bij de telegraaf. Wat heeft dat met het onderwerp te maken dan?

O wacht, ik was vergeten dat linkse boeroepers niet op de inhoudelijke discussie ingaan.
Noem je mij nou links? Buahahahhaha _!
pi_56034918
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze hebben gelijk. Men heeft niets geleerd van theo van gogh. men laat wilders zijn gaan maar lekker gaanm en een grote groep nederlanders lopen als een stel schapen achter hem aan.

Maarja, de vs heeft ook niets geleerd van 6 jaar geleden en we weten allemaal hoe graag we achter de vs aanlopen..
Lees eens een paar pagina's terug, aangezien jij dus wilt dat wanneer mensen gaan dreigen .. zij dingen voor elkaar krijgen
  maandag 14 januari 2008 @ 22:11:16 #192
45511 TimmyAsd
pi_56035167
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Lees eens een paar pagina's terug, aangezien jij dus wilt dat wanneer mensen gaan dreigen .. zij dingen voor elkaar krijgen
Als daar reden toe is wel ja..
  maandag 14 januari 2008 @ 22:13:19 #193
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56035242
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze hebben gelijk.
In jouw portiek dan ok?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 14 januari 2008 @ 22:17:37 #194
45511 TimmyAsd
pi_56035370
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:13 schreef popolon het volgende:

[..]

In jouw portiek dan ok?
Lijkt me onwaarschijnlijk hier in Amsterdam-West
  maandag 14 januari 2008 @ 22:23:14 #195
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56035552
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:17 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Lijkt me onwaarschijnlijk hier in Amsterdam-West
Ach, er is in de buurt al een 'politieke' moord gepleegd nog niet zo lang geleden. Als deze fascistische idioten hun zin krijgen kan het óók daar gebeuren natuurlijk.
pi_56035582
Ik zie weinig wat het fascisme ermee te maken heeft maargoed.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 14 januari 2008 @ 22:27:03 #197
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56035701
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie weinig wat het fascisme ermee te maken heeft maargoed.
Heb je gelijk in: Extreem radicale klootzakken is wat beter.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 07:06:08 #198
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56040946
Meki, wat vind je van het volgende nieuwsbericht?
[upd] PVV: feest op Marokkaanse site na dood militairen
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:32:44 #199
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_56042097
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 07:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Meki, wat vind je van het volgende nieuwsbericht?
[upd] PVV: feest op Marokkaanse site na dood militairen
Meki vind dat het autochtonen zijn die Marokkanen een slechte naam bezorgen

dinsdag 15 januari 2008 @ 09:39:03 #200
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56042204
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:32 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Meki vind dat het autochtonen zijn die Marokkanen een slechte naam bezorgen

Nou dat is niet onmogelijk, maar dat zal meki moeten bewijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')