Ik vind het toch van behoorlijk lef getuigen om publiekelijk zo'n bedreiging te maken waarin je aangeeft exessief geweld te gebruiken om zoveel mogelijk mensen te doden, dat is hetzelfde als dat een massamoordenaar elke dag naar de politie zou bellen en zou vertellen waar hij en wie hij zou doodden.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:59 schreef ethiraseth het volgende:
Zolang zulke mensen schreeuwen dat ze echt wel heel erg serieus waar een aanslag zullen plegen is er niks aan de hand. Je moet pas uitkijken als je helemaal niks hoort. Een echte terrorist pleegt een aanslag, die roept niet dat hij het zal doen. Er zijn zo idioot veel plekken waar je zonder enig probleem een aanslag kan plegen dat er totaal niet druk gemaakt hoeft te worden over een stelletje relnichten.
"Last king of Scotland" kijken. Misschien gaat er dan een lampje branden.quote:
quote:De emoties lopen hoog op bij aanhangers van Hizb ut-Tahrir (HUT). Zo laat Mehmet in de petitie weten: „Eens zal de hel losbarsten. Wees gewaarschuwd.” Nassira schrijft: „Moge Allah Geert Wilders en de mensen die hem helpen hun nekken breken.” En Hayat vraagt zich af: „Hebben zij geen lering kunnen trekken uit hetgeen er met Theo van Gogh is gebeurd?”
Ik ben eerder bang dat die Okay (Alright) Pala een bluffer isquote:Op maandag 14 januari 2008 12:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Grote rode letters als kop, een foto van een paar eng kijkende Islamitisch-uitziende mannen en bepaalde bevolkingsgroepen zijn weer doodsbang![]()
aantal brandjes in moskeeën, de premier zal wel geschokt zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
'k Had dat 'pamflet' ook in mijn brievenbus.
Maar wat zou er gebeuren wanneer er een zware bomaanslag in NL plaatsvindt?
Verdubbeling AIVD-budget? Verdubbeling Wilders-zetels?
<stook-mode>quote:Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef Gia het volgende:
Ach, het zijn allemaal bluffers. Gewoon met een grote mond en dreigementen proberen hun zin erdoor te drijven. Als we daar aan toegeven is het einde gewoon echt zoek.
Kun je die belcompany advertentie even wat beter inscannen, ik zoek een tomtom.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://telegraaf-i.telegr(...)0080112_5/pagina.php
[ afbeelding ]
Ik had hem ook thuis gekregen ja. En ik vond er anders wel een dikke knipoog staan naar demonstreren. Er stond nergens laten we rustig thuis blijven en niets doen en in dialoog treden.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zeker, alleen het pamflet staat er wel los van. Daar staat namelijk niets over geweld, bomaanslagen of weet ik veel wat.
Niks mis met demonstreren.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik had hem ook thuis gekregen ja. En ik vond er anders wel een dikke knipoog staan naar demonstreren. Er stond nergens laten we rustig thuis blijven en niets doen en in dialoog treden.
Als het normaal gebeurt niet, maar we weten allemaal waar deze demonstratie in zal resulteren.quote:
Volgens mij weet jij iets wat de AIVD nog niet weet.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als het normaal gebeurt niet, maar we weten allemaal waar deze demonstratie in zal resulteren.
By all means, share it with the squad!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als het normaal gebeurt niet, maar we weten allemaal waar deze demonstratie in zal resulteren.
laten we het hopen!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:04 schreef JohnDope het volgende:
Theo van Gogh had al met zijn dood bewezen waar de vrienden van Cohen allemaal toe in staat zijn, vervolgens ging de politiek weer verder met slapen, maar ik denk dat als deze film uitgebracht gaat worden, dat veel politici een burnout oplopen omdat ze eindelijk dan eens moeten gaan werken en keihard met de neus op de feiten gedrukt worden en zij ook in zien dat het allemaal niet meevalt en kopjes thee nergens toe leiden.
precies keihard aanpakken dat tuig!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef Gia het volgende:
Ach, het zijn allemaal bluffers. Gewoon met een grote mond en dreigementen proberen hun zin erdoor te drijven. Als we daar aan toegeven is het einde gewoon echt zoek.
Niet toegeven, laat ze maar komen met hun zogenaamde aanvallen. En doen ze dat echt, dan kunnen ze het verder ook echt schudden. Denk maar niet dat we hier in Nederland, net als UK en Spanje, gaan kruipen voor dat uitschot (Heb ik het dus alleen over de rellers, hè, voor alle duidelijkheid), misschien dat de regering dat doet, maar sommige groeperingen in Nederland gaan dat echt niet accepteren. En die zijn met meer mensen dan dat clubje zogenaamde terroristen.
Dat dachten ze van die moslims die de torens invlogen nou ook!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat kan gewoon niet serieus zijn dus, lijkt me dus dat dit of gefabriceerd is of deze mensen zijn zo knetterlijp als een dronken piraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |