abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2008 @ 10:05:11 #151
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56017828
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:59 schreef ethiraseth het volgende:
Zolang zulke mensen schreeuwen dat ze echt wel heel erg serieus waar een aanslag zullen plegen is er niks aan de hand. Je moet pas uitkijken als je helemaal niks hoort. Een echte terrorist pleegt een aanslag, die roept niet dat hij het zal doen. Er zijn zo idioot veel plekken waar je zonder enig probleem een aanslag kan plegen dat er totaal niet druk gemaakt hoeft te worden over een stelletje relnichten.
Ik vind het toch van behoorlijk lef getuigen om publiekelijk zo'n bedreiging te maken waarin je aangeeft exessief geweld te gebruiken om zoveel mogelijk mensen te doden, dat is hetzelfde als dat een massamoordenaar elke dag naar de politie zou bellen en zou vertellen waar hij en wie hij zou doodden.
Dat kan gewoon niet serieus zijn dus, lijkt me dus dat dit of gefabriceerd is of deze mensen zijn zo knetterlijp als een dronken piraat.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_56017950
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

1: wat betekend amin?
"Last king of Scotland" kijken. Misschien gaat er dan een lampje branden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_56020149
Ik stem Verdonk, wat zij is de vergulden middenweg. Maar ik heb wel zin in die film van Wilders, want dat gaat mooie real life televisie opleveren.

De Christenen zijn decennia lang tot het bot door het slijk gehaald, ik ben benieuwd hoelang de tenen van de Moslims zijn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56020362
Theo van Gogh had al met zijn dood bewezen waar de vrienden van Cohen allemaal toe in staat zijn, vervolgens ging de politiek weer verder met slapen, maar ik denk dat als deze film uitgebracht gaat worden, dat veel politici een burnout oplopen omdat ze eindelijk dan eens moeten gaan werken en keihard met de neus op de feiten gedrukt worden en zij ook in zien dat het allemaal niet meevalt en kopjes thee nergens toe leiden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 14 januari 2008 @ 12:21:30 #155
21467 franske19
Hit the deck!
pi_56020762
Een aanslag zou inderdaad vele ogen openen, misschien dat we dan eindelijk eens het probleem gaan aanpakken in plaats van thee drinken met het probleem. Ik hoop alleen dat dit niet nodig is.
pi_56020822
Een opsomming van alle domme Verdonk/Wilders-aanhangers die je weer doet realiseren dat de gemiddelde aanhanger een IQ van minder dan 30 moet hebben.

Wat me nog het meest schokt uit het hele topic is hoe er gereageerd wordt op een artikel uit de Telegraaf Grote rode letters als kop, een foto van een paar eng kijkende Islamitisch-uitziende mannen en bepaalde bevolkingsgroepen zijn weer doodsbang

[ Bericht 14% gewijzigd door Frutsel op 14-01-2008 15:44:09 ]
pi_56020875
quote:
De emoties lopen hoog op bij aanhangers van Hizb ut-Tahrir (HUT). Zo laat Mehmet in de petitie weten: „Eens zal de hel losbarsten. Wees gewaarschuwd.” Nassira schrijft: „Moge Allah Geert Wilders en de mensen die hem helpen hun nekken breken.” En Hayat vraagt zich af: „Hebben zij geen lering kunnen trekken uit hetgeen er met Theo van Gogh is gebeurd?”

MAW, we vermoorden iedereen die ons afkraakt dat zouden jullie nu weleens moeten weten??????
pi_56021183
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:23 schreef Rens_Wilders het volgende:

Grote rode letters als kop, een foto van een paar eng kijkende Islamitisch-uitziende mannen en bepaalde bevolkingsgroepen zijn weer doodsbang
Ik ben eerder bang dat die Okay (Alright) Pala een bluffer is
pi_56021670

pi_56021684
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
'k Had dat 'pamflet' ook in mijn brievenbus .

Maar wat zou er gebeuren wanneer er een zware bomaanslag in NL plaatsvindt?
Verdubbeling AIVD-budget? Verdubbeling Wilders-zetels?
aantal brandjes in moskeeën, de premier zal wel geschokt zijn
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 14 januari 2008 @ 13:00:17 #161
3542 Gia
User under construction
pi_56021710
Ach, het zijn allemaal bluffers. Gewoon met een grote mond en dreigementen proberen hun zin erdoor te drijven. Als we daar aan toegeven is het einde gewoon echt zoek.

Niet toegeven, laat ze maar komen met hun zogenaamde aanvallen. En doen ze dat echt, dan kunnen ze het verder ook echt schudden. Denk maar niet dat we hier in Nederland, net als UK en Spanje, gaan kruipen voor dat uitschot (Heb ik het dus alleen over de rellers, hè, voor alle duidelijkheid), misschien dat de regering dat doet, maar sommige groeperingen in Nederland gaan dat echt niet accepteren. En die zijn met meer mensen dan dat clubje zogenaamde terroristen.
pi_56021729
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef Gia het volgende:
Ach, het zijn allemaal bluffers. Gewoon met een grote mond en dreigementen proberen hun zin erdoor te drijven. Als we daar aan toegeven is het einde gewoon echt zoek.
<stook-mode>
Het zijn inderdaad gewoon bluffers, die durven helemaal niks.
</stook-mode>

maandag 14 januari 2008 @ 13:02:55 #163
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56021766
quote:
Kun je die belcompany advertentie even wat beter inscannen, ik zoek een tomtom.

Ow ow, ik zie dat het over het filmpje van wilders gaat.
pi_56022335
Hizb ut Tahrir mogen mijn moslim reet likken. Extremisten.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_56023205
Dat zeker, alleen het pamflet staat er wel los van. Daar staat namelijk niets over geweld, bomaanslagen of weet ik veel wat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56024265
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zeker, alleen het pamflet staat er wel los van. Daar staat namelijk niets over geweld, bomaanslagen of weet ik veel wat.
Ik had hem ook thuis gekregen ja. En ik vond er anders wel een dikke knipoog staan naar demonstreren. Er stond nergens laten we rustig thuis blijven en niets doen en in dialoog treden.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_56025281
tvp
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 15:45:37 #168
8781 crew  Frutsel
pi_56025389
Een 'bomaanslag' zou koren op de molen van Wilders zijn... al denk ik dat hij dan het doelwit is/wordt/zal zijn
pi_56026931
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:48 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik had hem ook thuis gekregen ja. En ik vond er anders wel een dikke knipoog staan naar demonstreren. Er stond nergens laten we rustig thuis blijven en niets doen en in dialoog treden.
Niks mis met demonstreren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56027310
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niks mis met demonstreren.
Als het normaal gebeurt niet, maar we weten allemaal waar deze demonstratie in zal resulteren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_56027373
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als het normaal gebeurt niet, maar we weten allemaal waar deze demonstratie in zal resulteren.
Volgens mij weet jij iets wat de AIVD nog niet weet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56028603
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

By all means, share it with the squad!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_56028678
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:04 schreef JohnDope het volgende:
Theo van Gogh had al met zijn dood bewezen waar de vrienden van Cohen allemaal toe in staat zijn, vervolgens ging de politiek weer verder met slapen, maar ik denk dat als deze film uitgebracht gaat worden, dat veel politici een burnout oplopen omdat ze eindelijk dan eens moeten gaan werken en keihard met de neus op de feiten gedrukt worden en zij ook in zien dat het allemaal niet meevalt en kopjes thee nergens toe leiden.
laten we het hopen!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56028776
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef Gia het volgende:

Niet toegeven, laat ze maar komen met hun zogenaamde aanvallen. En doen ze dat echt, dan kunnen ze het verder ook echt schudden. Denk maar niet dat we hier in Nederland, net als UK en Spanje, gaan kruipen voor dat uitschot (Heb ik het dus alleen over de rellers, hè, voor alle duidelijkheid), misschien dat de regering dat doet, maar sommige groeperingen in Nederland gaan dat echt niet accepteren. En die zijn met meer mensen dan dat clubje zogenaamde terroristen.
precies keihard aanpakken dat tuig!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56029467
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat kan gewoon niet serieus zijn dus, lijkt me dus dat dit of gefabriceerd is of deze mensen zijn zo knetterlijp als een dronken piraat.
Dat dachten ze van die moslims die de torens invlogen nou ook!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')