blijkbaar moet jij gaan lezenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat dachten ze van die moslims die de torens invlogen nou ook!
Ik denk niet van wilders, ik denk dat dit weleens te maken kan hebben met de pnac en de blauwdruk voor het fort europa.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:57 schreef Meki het volgende:
Dit nieuws is echt onzin. geloof er geen barst van
propoganda van WILDERS
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk niet van wilders, ik denk dat dit weleens te maken kan hebben met de pnac en de blauwdruk voor het fort europa.
Dat acht ik mogelijk, maar het is ook mogelijk dat het wel een stel doorgeslagen mensen betreft die gewoon zo woedend zijn op de huidige westerse koers dat ze dat uiten door middel van zo'n bedreiging.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:06 schreef Meki het volgende:
maakt niet uit.
dit is onzin en heeft alleen leugens
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:42 schreef Salvad0R het volgende:
Better Freedom with Danger than Peace with Slavery.
He who trades freedom for security deserves neither and loses both.
'nuff said.
Opkankeren met die nazis.
Hoe verklaar je het dan dat veel van de info uit de OP wel gebaseerd is op feiten?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:06 schreef Meki het volgende:
maakt niet uit.
dit is onzin en heeft alleen leugens
Nee ik werk niet bij de telegraaf. Wat heeft dat met het onderwerp te maken dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
je werkt bij de telegraaf zeker?
neeee meki is in het topic![]()
Fout. Ze worden als middel/excuus gebruikt om allerlei vieze ideeetjes door te voeren.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:11 schreef Revolution-NL het volgende:
We are a religion of peace and we kill you to prove it.
Islamieten zijn gewoon de nazi's / facisten van 2008, hier nogmaals het bewijs.
Als we voor dit soort gedrag buigen kunnen we onze idealen beter meteen opdoeken.
Dit is toch fucking niet normaal
Noem je mij nou links? Buahahahhahaquote:Op maandag 14 januari 2008 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik werk niet bij de telegraaf. Wat heeft dat met het onderwerp te maken dan?
O wacht, ik was vergeten dat linkse boeroepers niet op de inhoudelijke discussie ingaan.
Lees eens een paar pagina's terug, aangezien jij dus wilt dat wanneer mensen gaan dreigen .. zij dingen voor elkaar krijgenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze hebben gelijk. Men heeft niets geleerd van theo van gogh. men laat wilders zijn gaan maar lekker gaanm en een grote groep nederlanders lopen als een stel schapen achter hem aan.
Maarja, de vs heeft ook niets geleerd van 6 jaar geleden en we weten allemaal hoe graag we achter de vs aanlopen..
Als daar reden toe is wel ja..quote:Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lees eens een paar pagina's terug, aangezien jij dus wilt dat wanneer mensen gaan dreigen .. zij dingen voor elkaar krijgen
In jouw portiek dan ok?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze hebben gelijk.
Ach, er is in de buurt al een 'politieke' moord gepleegd nog niet zo lang geleden. Als deze fascistische idioten hun zin krijgen kan het óók daar gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk hier in Amsterdam-West
Heb je gelijk in: Extreem radicale klootzakken is wat beter.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie weinig wat het fascisme ermee te maken heeft maargoed.
Meki vind dat het autochtonen zijn die Marokkanen een slechte naam bezorgenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Meki, wat vind je van het volgende nieuwsbericht?
[upd] PVV: feest op Marokkaanse site na dood militairen
Nou dat is niet onmogelijk, maar dat zal meki moeten bewijzen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Meki vind dat het autochtonen zijn die Marokkanen een slechte naam bezorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |