abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55970998
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:55 schreef Posdnous het volgende:

Natuurlijk niet. Die paar kneuzen die dat roepen, roepen dat al jaren.
Heb je een bron dat het slechts 'een paar kneuzen' zijn?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:59:07 #52
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_55971019
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:58 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Heb je een bron dat het slechts 'een paar kneuzen' zijn?
Ja, het zit onder je hersenpan.

Heb je een bron dat het om veel mensen gaat?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_55971040
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:

Nou, dan kunnen we zeer binnenkort WOIII verwachten . Dat idee beangstigt me.
Neuh. Maar ik vrees dat het onvermijdelijk is dat veiligheidsdiensten meer ruimte krijgen, en privacy wordt 'aangetast'.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:00:30 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55971048
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:59 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja, het zit onder je hersenpan.

Als je luistert naar de schreeuwlelijken in de krant zelf, staat iedere moslim achter ze

Het luisteren is dan ook al de eerste fout.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55971080
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:59 schreef Posdnous het volgende:

Of je leest het artikel even waarin wat feiten over deze groepering staan, of je belt even met de AIVD.

Eerlijk gezegd vind ik dat geloofwaardiger dan jouw niet-onderbouwde "het valt allemaal best wel mee".
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:02:34 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55971100
Ik wacht eerst maar eens af hoeveel moslims die petitie hebben ondertekend voor ik zeg dat het om 'een paar kneuzen' gaat. De meeste moslims zullen die petitie ongetwijfeld ondertekenen, omdat ze zich beledigd voelen, maar daaruit volgt natuurlijk niet meteen dat diezelfde mensen ook bomaanslagen zullen gaan plegen.

Ga lekker in Turkije en Marokko je Islamitische rechtsstaat oprichten zeg . Als ze dat hier komen doen zijn we in 1 klap terug in de middeleeuwen .
Niet meer actief op Fok!
pi_55971114
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:00 schreef soylent het volgende:

Als je luistert naar de schreeuwlelijken in de krant zelf, staat iedere moslim achter ze
Da's wel slecht opruiend van de Telegraaf ja... dat ze reacties van moslim-internetters gaan quoten.
Vergelijkbaar met het quoten van Frontpage-josti's en dat als representatieve meningen zien .
pi_55971129
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap niet waarom er in dit topic zo luchtig over wordt gedaan. Zitten jullie soms te wachten op bomaanslagen in Nederland? Of nemen jullie de moslims hierin niet serieus?
'T laatste wat ik serieus neem is een moslim en de TellSell
pi_55971194
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik wacht eerst maar eens af hoeveel moslims die petitie hebben ondertekend voor ik zeg dat het om 'een paar kneuzen' gaat. De meeste moslims zullen die petitie ongetwijfeld ondertekenen, omdat ze zich beledigd voelen, maar daaruit volgt natuurlijk niet meteen dat diezelfde mensen ook bomaanslagen zullen gaan plegen.

Ga lekker in Turkije en Marokko je Islamitische rechtsstaat oprichten zeg . Als ze dat hier komen doen zijn we in 1 klap terug in de middeleeuwen .
Voorlopig staan er een kleine 4000 reacties in die petitie, het aantal ondertekenaars zal wel groter zijn.

http://www.haltlasterenva(...)ion/pet,1/Itemid,91/
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:08:36 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55971238
Het kan wel om een paar kneuzen gaan, maar er hoeft maar één charismatische figuur met overtuigingskracht tussen te zitten en de hele onnadenkende meute rent erachteraan.
Denk maar aan Hitler en zijn volgelingen, denk maar aan Jim Jones en zijn volgelingen...
Niet meer actief op Fok!
pi_55971472
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 09:32 schreef -scorpione- het volgende:
dit is toch een lachertje? Sorry hoor, maar moeten we zoiets nou serieus nemen? Wat denken die lui wel niet Veel geschreeuw maar weinig wol
Sowieso als ze een bomaanslag plegen dan weet ik wel wat de reactie daarop is
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55971566
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:19 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Sowieso als ze een bomaanslag plegen dan weet ik wel wat de reactie daarop is
Wat dan?
pi_55971605
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:49 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waarmee dan de moslim-extremisten de slag gewonnen hebben, en een volgende keer wéér die tactiek zullen toepassen .
[..]

Daarom. Gekken zullen nooit stoppen.
Moslim extremisten hebben recent al een slag gewonnen............ Parijs-Dakar..........
pi_55971644
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat dan?
Die moskeeën die staan dan niet meer hoor na theo waren er al die ze in brand (probeerden) staken ...
pi_55971707
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:27 schreef MouzurX het volgende:

na theo waren er al die ze in brand (probeerden) staken ...
Die paar laag-IQ-prutsers die wat bosjes in de fik hebben weten te zetten ?
Denk niet dat we van dat soort types veel te duchten hebben.
pi_55971738
Ons Geertje heeft dit filmpje natuurlijk ook alleen gemaakt in de hoop dat een paar Islam-fanaten heftig reageren en meer Nederlanders op hem gaan stemmen.
Lekker de boel opruiien, daar is ie goed in.
pi_55971759
quote:
Ik snap niet waarom er in dit topic zo luchtig over wordt gedaan. Zitten jullie soms te wachten op bomaanslagen in Nederland? Of nemen jullie de moslims hierin niet serieus?
Trek je burka dan maar aan he,

Voor dit soort praat van okay moet niet buigen maar hard optreden imo.
pi_55971798
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ons Geertje heeft dit filmpje natuurlijk ook alleen gemaakt in de hoop dat een paar Islam-fanaten heftig reageren en meer Nederlanders op hem gaan stemmen.
Lekker de boel opruiien, daar is ie goed in.
ten eerste: hij heeft hem nog niet gemaakt (af)
ten tweede: ze zitten al te zeiken voordat hij af is ...slaat nergens op
pi_55971863
Die film moet er gewoon komen, en als radicale moslims daarom een aanslag willen plegen, so be it. Ik lust ze in ieder geval al rauw en ik denk velen die hun vrijheid waarderen met mij.

Mocht het zo zijn dat NL'se moslims hierom gaan rellen, zouden wij als Nederland dan de ballen hebben om ze allemaal de deur te wijzen?

Aangezien moslims zo prat gaan op familie-eer, lijkt het mij dat de families en vrienden van de radicale moslims NU de kans hebben om deze te wijzen op hun idiotie, doen ze dat niet en gaan er hier aanslagen plaatsvinden, dan zijn de niet-radicalen daar net zo schuldig aan imho en mogen ze allemaal opk*nk*r*n.
some things you lose, and some things you just give away
pi_55971972
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:33 schreef MouzurX het volgende:

[..]

ten eerste: hij heeft hem nog niet gemaakt (af)
ten tweede: ze zitten al te zeiken voordat hij af is ...slaat nergens op
Tja, Geertje begon zelf al over de film te roepen voordat ie af was. Hij had ook zelf even af kunnen wachten.
pi_55971990
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

Tja, Geertje begon zelf al over de film te roepen voordat ie af was. Hij had ook zelf even af kunnen wachten.
Doen ze in Hollywood ook hoor .
pi_55972051
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Doen ze in Hollywood ook hoor .
We hebben het hier over een politiek filmpje, valt totaal niet met Hollywood te vergelijken.
pi_55972064
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:

Nee daar liever ook niet eigenlijk.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:45:46 #74
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55972070
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:36 schreef Ms.Poes het volgende:
Die film moet er gewoon komen, en als radicale moslims daarom een aanslag willen plegen, so be it. Ik lust ze in ieder geval al rauw en ik denk velen die hun vrijheid waarderen met mij.
Ik denk dat jij keihard zal zitten janken achter de geraniums.
quote:
Mocht het zo zijn dat NL'se moslims hierom gaan rellen, zouden wij als Nederland dan de ballen hebben om ze allemaal de deur te wijzen?
Hoe zag je dat voor je? De "wij als Nederland"-mensen krijgen ieder een groep moslims toegewezen, die ze dan dagelijks de deur moeten wijzen, tot ze weggaan? Of dacht je meer in de richting van razzia's en transporten en zo? Maak eerst je plannen maar eens concreet.
quote:
Aangezien moslims zo prat gaan op familie-eer, lijkt het mij dat de families en vrienden van de radicale moslims NU de kans hebben om deze te wijzen op hun idiotie, doen ze dat niet en gaan er hier aanslagen plaatsvinden, dan zijn de niet-radicalen daar net zo schuldig aan imho en mogen ze allemaal opk*nk*r*n.
Jouw "imho" heeft gelukkig weinig van doen met definities van schuldig zoals gebruikt in een rechtstaat. Jij hebt ook de kans om christenen te wijzen op idiotie, maakt dat jou dan schuldig (niet eens verantwoordelijk maar zelfs schuldig! Bwahahaha) als er een christen ergens een misdrijf begaat? Hoe debiel moet je zijn om zo'n redenering aan te hangen, holy shit
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55972131
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

We hebben het hier over een politiek filmpje, valt totaal niet met Hollywood te vergelijken.
Wel als je publiciteit wil genereren voor je film om tzt zoveel mogelijk kijkers te hebben.
pi_55972144
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:45 schreef soylent het volgende:

[..]

[..]

Hoe zag je dat voor je? De "wij als Nederland"-mensen krijgen ieder een groep moslims toegewezen, die ze dan dagelijks de deur moeten wijzen, tot ze weggaan? Of dacht je meer in de richting van razzia's en transporten en zo? Maak eerst je plannen maar eens concreet.
[..]

Jouw "imho" heeft gelukkig weinig van doen met definities van schuldig zoals gebruikt in een rechtstaat. Jij hebt ook de kans om christenen te wijzen op idiotie, maakt dat jou dan schuldig (niet eens verantwoordelijk maar zelfs schuldig! Bwahahaha) als er een christen ergens een misdrijf begaat? Hoe debiel moet je zijn om zo'n redenering aan te hangen, holy shit
Ik vind het sowieso behoorlijk debiel dat je al gaat nadenken wat je zou doen mocht er een aanslag worden gepleegd als reactie op Geert's film.
Lijkt wel of sommige mensen er al helemaal *zin* in hebben.
pi_55972168
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:48 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wel als je publiciteit wil genereren voor je film om tzt zoveel mogelijk kijkers te hebben.
Dan komen we weer terug bij m'n eerdere post: Geertje doet dit alleen maar om zelf zoveel mogelijk kiezers te trekken. Lekker filmpje maken en verdeeldheid zaaien en maar hopen dat dit gunstige gevolgen heeft voor z'n politieke macht.
pi_55972217
Maar goed de Telegraaf en Hizbut-tahrir zouden zo samen kunnen werken. Ze doen allebei hun werk goed en ruien de mensen goed op.

Precies wat Al_Qeida wil.

Dat die film van Wilders en ordinaire zwartmaakcampagne ala De eeuwige Jood, dat is zeker. Dat Hizbutharir zieke gasten zijn ook. Ik denk helaas dat de meeste moslims te onwetend zijn om te weten waar die organisatie überhaupt voor staat. Maar toch die film kut vinden en daarom die petitie onder tekenen.

Leuk dat verschillende media (Telegraaf *kuch*) juist die groep veel aandacht geeft die het beeld van Wilders bevestigd, zodat het alleen maar erger wordt naar het voorbeeld van een neerwaartse spiraal.

Alsof "de moslims" nu een bomaanslag willen omdat iemand een kutfilm maakt.
pi_55972242
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dan komen we weer terug bij m'n eerdere post: Geertje doet dit alleen maar om zelf zoveel mogelijk kiezers te trekken. Lekker filmpje maken en verdeeldheid zaaien en maar hopen dat dit gunstige gevolgen heeft voor z'n politieke macht.
Juist. En de media die geilen op de sensatie.
pi_55972244
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

Mogelijk... óf hij vindt (bep. interpretaties van) de islam écht gevaarlijk he?
En probeert daar zoveel mogelijk mensen van te overtuigen.
pi_55972276
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 07:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

Mijn mening niet, vroeg of laat komt het anders toch tot een cultuuroorlog.
Nee mensen, maken niet vrijwillig oorlog, daarvoor zijn Islam en Nederland al te zeer verweven, voor oorlog is een gek nodig zoals Adolf Hitler of een andere opruier met invloed.

Verder zal er wel eens iets gebeuren en die komen dan in t gevang voor tien jaar, nou en?
pi_55972281
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

http://www.nieuwnieuws.nl(...)ilm_heftiger_in.html

Het theedrinken is alweer begonnen...
uitstekend toch, samen tot een oplossing komen tijdens een lekker bakkie thee is beter dan elkaar de koppen inslaan over een film die nog niet eens gepubliceerd is
pleased to meet you
pi_55972290
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarom wil hij moslims uitsluiten van artikel 1 van de grondwet. Vol met goede bedoelingen die vent.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:56:37 #84
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55972304
Stelling ter discussie: Degenen die in Nederland het hardst op een aanslag zitten te wachten, zijn Geert Wilders en z'n Elsevier-vriendjes.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:59:21 #85
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_55972359
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:56 schreef soylent het volgende:
Stelling ter discussie: Degenen die in Nederland het hardst op een aanslag zitten te wachten, zijn Geert Wilders en z'n Elsevier-vriendjes.
Zeg Soylent, heb jij die film ook gezien? "Soylent Green"? De beste science-fiction movie ever?
pi_55972364
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:56 schreef soylent het volgende:

Fijn, open er een topic over ofzo.
pi_55972387
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Fijn, open er een topic over ofzo.
En waarom kan dat niet hier, omdat je het niet met de stelling eens bent?
pi_55972412
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tja, om alle vormen van de Islam op één hoop te gooien vind ik al behoorlijk dom.
Om mensen die Islamitisch zijn maar progressief in hetzelfde hokje te duwen als radicale mensen en het stempel 'Islam is fout' op te duwen werkt tegenover gesteld.

Je zou mensen die wel moslim zijn maar niet streng-gelovig juist naast je moeten nemen en niet alsnog de oorlog moeten verklaren. I.m.o ben je dan alleen maar bezig er een zo groot mogelijke verdeeldheid van te maken, is dat je doel. Want dan gaan mensen op je stemmen he.

Ik blijf erbij dat hij gevaarlijke trekjes heeft. Maar vooralsnog ben ik ervan overtuigd dat het merendeel van de Nederlandse bevolking verstandig genoeg is en niet voor hem stemt.
Dat zal ook niet gebeuren hoor, hij is lomp in z'n uitspraken en niet charmant genoeg (integendeel)
pi_55972947
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:45 schreef soylent het volgende:

[..]

Right
quote:
Oh want het is echt schier onmogelijk om mensen uit een land te zetten als ze daar ongewenst zijn...?
quote:
Daar neem je dus aan dat ik mee doe aan enige vorm van godsdienst(-waanzin), en daar zit je meteen al fout.

Echter als ik mensen betrap op idiotie of radicalisme trek ik daar mijn mond wel over open, ja. Zou ik dat niet doen, maakt mij dat schuldig mocht diegene grof de fout in gaan, want ik had het kunnen voorkomen. Waarom geldt dat wel voor het individu maar niet voor een hele groep?

schul·dig (bijvoeglijk naamwoord; schuldiger, schuldigst; schuldigheid)
1 verplicht te voldoen of te betalen
2
verantwoordelijk voor wat men verkeerd heeft gedaan of nagelaten
some things you lose, and some things you just give away
pi_55973093
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:24 schreef Ms.Poes het volgende:

Echter als ik mensen betrap op idiotie of radicalisme trek ik daar mijn mond wel over open, ja.
[

Nou, leg me eens uit hoe je dat doet.

Hoezo idiotie? Waar trek jij de grens? Je beschijft het prachtig, dus je moet hier ervaring mee hebben. Leg eens uit.

Wat doe je als je op het station een zwerver tegenkomt die schreeuwt dat hij de uitverkorene is.
En wat doe je als je in een zwartekousengemeente bent? Meisjes zo over straat ziet lopen?

Meld je je aan op een streng-christelijk forum om mensen aan te spreken op hun uitlatingen?
pi_55973141
Het gaat om daden nummer_zoveel............... DADEN, als je al weet wat het betekent.
pi_55973181
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het gaat om daden nummer_zoveel............... DADEN, als je al weet wat het betekent.
OMFG. Jij geilt er echt van mensen even persoonlijk een sneer te geven.
pi_55973267
quote:
Wat gebeurt, gebeurt.

Ik maak me, mocht zoiets gebeuren, meer zorgen om de Nederlandse moslim bevolking dan om mezelf en mijn khafir broeders.

Hopelijk zien de militante baarden dat net zo. Want als puntje bij paaltje komt hebben ze daar alleen hen mee waarvoor ze claimen op te komen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 14:40:22 #94
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55973278
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:24 schreef Ms.Poes het volgende:

Oh want het is echt schier onmogelijk om mensen uit een land te zetten als ze daar ongewenst zijn...?
PROTIP: Schier betekent bijna. Ja, vervolging om godsdienst en afkomst is niet schier onmogelijk maar het is compleet onmogelijk. Op zoveel levels. Juridisch, ethisch, maar ook praktisch. Dat jij van het scenario blijft dromen en schuimbekkend achter je PC-tje zit te typen, geeft al aan dat je net zo ver van de realiteit verwijderd bent als de reli-kneuzen zelf.
quote:
Daar neem je dus aan dat ik mee doe aan enige vorm van godsdienst(-waanzin), en daar zit je meteen al fout.
Ik zit echter niet zo fout als mensen zoals jij een hele bevolkingsgroep bij voorbaat willen vervolgen, alleen al omdat er potentieel iemand van hen ooit eens een aanslag zou kunnen willen plegen.
quote:
Echter als ik mensen betrap op idiotie of radicalisme trek ik daar mijn mond wel over open, ja. Zou ik dat niet doen, maakt mij dat schuldig mocht diegene grof de fout in gaan, want ik had het kunnen voorkomen. Waarom geldt dat wel voor het individu maar niet voor een hele groep?
Dat geldt ook niet voor het individu. Groetjes.
quote:
schul·dig (bijvoeglijk naamwoord; schuldiger, schuldigst; schuldigheid)
1 verplicht te voldoen of te betalen
2
verantwoordelijk voor wat men verkeerd heeft gedaan of nagelaten
Precies, men ja, woordenboekkneus, dus de persoon zelf, niet iemand anders. Ga je pedant doen, zorg dan dat je leest wat je inplakt.
pi_55973402
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

OMFG. Jij geilt er echt van mensen even persoonlijk een sneer te geven.
Moet je ook maar geen idiote vergelijkingen maken.
Goed dat je zelf inziet dat je uit je nek kletst met het voorgaande.
pi_55973503
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Moet je ook maar geen idiote vergelijkingen maken.
Goed dat je zelf inziet dat je uit je nek kletst met het voorgaande.
Hmmmz, jij legt mij woorden in de mond die ik niet heb gezegd.

Terugkomende op je vorige post: leg eens uit wat voor daden je bedoelt. Als jij blijft weigeren hier dieper op in te gaan heb ik het gevoel dat jij juist degene bent die maar wat uit d'r nek kletst.

Verder kunnen we beter ontopic blijven. Voor persoonlijke aanvallen stuur je maar een PB.
Dit topic gaat over de film van Geert Wilders en niet over mij.
pi_55973684
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dit topic gaat over de film van Geert Wilders en niet over mij.
En dat is het treurige zij-effect van Wilders, dat inmiddels zelf autochtonen tegenover elkaar staan en bij vlagen elkaars bloed wel kunnen drinken ..

verdeel en heers hé, het blijft werken
pleased to meet you
pi_55973827
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:55 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Die paar kneuzen die dat roepen, roepen dat al jaren.
Nee, inderdaad. 9/11 is tenslotte ook nooit gebeurd.
pi_55973844
Overigens komt de burgeroorlog in Nederland er nog wel.. Jaartje of 50,60.. misschien 100, als we geluk hebben.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 15:10:43 #100
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55973876
idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')