sryquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:40 schreef Yi-Long het volgende:
vondt met dt?
En volgens mij vond ze dat minder tof, omdat de discussie er over moest gaan of de publieke omroepen tijd zouden moeten maken om zo'n film van een politicus, en dus met een politiek doel, wel in zijn geheel zouden moeten uitzenden en of er wel aandacht aan besteedt moest worden.
Als de discussie zou gaan om 'het gedrag van moslims', dan zou ze er denk ik minder problemen mee hebben.
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ilm_heftiger_in.htmlquote:'Mogelijk boycot door Koranfilm'
Nederland loopt door de Koranfilm van Geert Wilders een 'reëel risico' op onrust en op een economische boycot. Dit stelt terrorismedeskundige Edwin Bakker. Hij denkt dat de reacties in het buitenland heftiger kunnen zijn dan in Nederland.
Verhoogde spanningen
Provincies en gemeenten zijn extra alert op 'verhoogde spanningen tussen bevolkingsgroepen'. Op verschillende plekken zijn gesprekken gevoerd met imams en andere belangrijke islamitische personen. Wilders is van plan de film binnenkort op de website van zijn Partij voor de Vrijheid en Youtube te publiceren.
Niet??? Beter opletten voortaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:01 schreef IHVK het volgende:
De Telegraaf probeert zowel de Islamitische en de autochtone Nederlandse bevolking op te ruien.
Wat een walgelijke actie van die krant.
Tot vandaag had ik nog niet eens van Hizb ut-Tahr gehoord, terwijl men doet denken alsof het een random organisatie is.
Leuk dat opruien, we zien wel waar dat uiteindelijk toe leidt...
Scherp!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:40 schreef Disorder het volgende:
Dus in principe heeft Wilder's film nu al een punt gemaakt?
Ik denk het wel een de splitsing in de maatschappij zal snel heel groot wordenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
Maar wat zou er gebeuren wanneer er een zware bomaanslag in NL plaatsvindt?
Verdubbeling AIVD-budget? Verdubbeling Wilders-zetels?
Wat is er in 't VK en in Spanje gebeurd?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik denk het wel een de splitsing in de maatschappij zal snel heel groot worden
Idd, zoals er bijvoorbeeld in spanje gebeur is dat binnen no time de peilingen en alles omsloegenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is er in 't VK en in Spanje gebeurd?
Op zich wel handig rechts die advertenties van gsm's erbij.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:24 schreef AchJa het volgende:
http://telegraaf-i.telegr(...)0080112_5/pagina.php
[ afbeelding ]
Niet alleen de peilingen want er kwam ook een compleet ander kabinet dan verwachtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:26 schreef DennisMoore het volgende:
Peilingen, schmeilingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |