En zo bazelt het nog een tijdje door. Helaas geen contactinfo, en ook geen advertentie voor een 'boot camp' in afghanistan.quote:'Het verdedigen van de Edele Koran is een islamitische plicht.'
Bepaalde personen in Nederland, gesteund door anderen, zijn vastberaden een film te maken over de Edele Koran. Verwacht wordt dat deze film in januari van het aankomend jaar uitgezonden zal worden op de Nederlandse televisie. Diegenen die verantwoordelijk zijn voor dit lasterwerk hebben verklaard dat het doel achter hun werk is om, zoals zij dat zeggen, het fascistische aspect van de Koran te laten zien. Alsmede om te laten zien dat de Koran haat en geweld zou prediken. Echter, deze film is slechts een onderdeel van een georganiseerde campagne, geleidt door bepaalde personen, tegen Islam en de moslims in Nederland, met als doelstelling de druk op de moslims op te voeren om hen weg te doen keren van hun religie. Dit, door misinterpretatie, verzinsels en door alles waar de moslims in geloven te lasteren.
Sorry TS Hizb At Tahreer is wel ff wat anders dan de Jehova getuigen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:13 schreef gronk het volgende:
Vind ik zonet zomaar een briefje in mijn brievenbus:
[..]
En zo bazelt het nog een tijdje door. Helaas geen contactinfo, en ook geen advertentie voor een 'boot camp' in afghanistan.Potverdju.
Hele tekst op http://www.haltlasterenvanislam.nl/content/view/45/29/
Nou. Pfew. Die kan mooi op het hoopje oud papier wat de gristenen hier de laatste tijd in de bus hebben gepropt. Godzijdank dat die jongens niet aanbellen, zoals die lui van de Jehova's getuigen doen. Anders kom ik er nooit meer aan toe om fatsoenlijk te kunnen fok!ken.
quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry TS Hizb At Tahreer is wel ff wat anders dan de Jehova getuigen.
Natuurlijk!quote:Op zondag 23 december 2007 18:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Dus je krijgt een keurig pamflet, in keurig Nederlands, en daar maak je dan een soort terroristische actie van?
quote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef Re het volgende:
die moslims kunnen toch helemaal niet spellen
Neem contact met ze op en vraag het.quote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Natuurlijk!Eigenlijk wil ik ze sue-en, omdat m'n huis nu ineens 10% in waarde is gedaald.
![]()
Overigens, die moslimsjongens zouden het ontzettend goed doen bij de overheid. Ik heb dat ding nu al vier keer gelezen en ik weet nog steeds niet wat ze nou bedoelen.
Ja, wat zeg ik nou, die druiloren hebben geen contactnummer achtergelaten.quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Neem contact met ze op en vraag het.
Fijne offerfeest nog.quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Neem contact met ze op en vraag het.
quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry TS Hizb At Tahreer is wel ff wat anders dan de Jehova getuigen.
Jawel, e-mail adres en telefoonnummer.quote:Op zondag 23 december 2007 18:33 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, wat zeg ik nou, die druiloren hebben geen contactnummer achtergelaten.
Ik denk dat JIJ wel veilig bent.quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Maarre, kan ik nou vanavond nog rustig slapen of moet ik een stoel tegen de klink van de voordeur zetten?
Dat's niet lief, zeg.quote:" Allah zal de huichelaars en de ongelovigen allen tezamen in de Hel bijeenbrengen." "
Ja, m\'en, moet ik eerst gaan googlen op de titel van het pamflet om uit te komen op die site, en dan moet ik *op* die site ook nog eens doorklikken. Gaat het straks ook nog zo worden dat ze me een kaart toesturen van scheveningen, met de vraag of ik de zee wil inlopen, omdat ze geen geld meer hebben voor semtex voor aanslagen?quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jawel, e-mail adres en telefoonnummer.
Wel even doorklikken op hun site
De jehova's zeiden laatst ook zoiets. Iets over het laatste oordeel (Real Soon Now!), en dat dat ook heul niet leuk was.quote:
quote:Getekend op: vr 21 dec 2007 22:26:19 CET
-------------------------------------------------
STOP DISCRIMINATIE TEGEN ISLAM, LAAT ONS ALS MOSLIMS MET RUST, WIJ DOEN TOCH OOK NIET STOM EN LELIJK TEGEN ANDERE GELOVEN!
STOP DISCRIMINATIE TEGEN ISLAM
Ok, calm down there spanky. We heard you the first time.quote:Getekend op: vr 21 dec 2007 22:04:50 CET
stop islaam te beledigen
STOP ISLAAM TE BELEDIGEN
Oww.... oww...quote:Getekend op: vr 21 dec 2007 13:59:41 CET
we moeten die vuile .... de mond snoeren...
EENS!... oh je had het over iets anders.quote:Getekend op: do 20 dec 2007 17:52:32 CET
Dit moet stoppen!
Broken window fallacy.quote:Getekend op: di 18 dec 2007 23:07:31 CET
wrm moeten ze altijdt de islam kleienren ???, echt niet normaal maar jaah ze kunnen ons niet kleineren
Haha ja inderdaad, zeg.quote:Getekend op: di 18 dec 2007 18:55:01 CET
belachelijk dat we ons in geen enkele land gerespecteerd voelen
Argumentum ad populumquote:Getekend op: ma 17 dec 2007 22:29:41 CET
Ze hebben altijd zoveel te zeggen over de Islam, maar als ge het bekijkt is Islam de meest snelst groeiend geloof..
Eat that!
Islam 4 Life!
Fatima xxx
Owkay. Maar dan niet hier he?quote:Getekend op: za 15 dec 2007 17:35:23 CET
Assalamoe \'aleikum.
Laten we bidden en samen ervoor gaan om een Islamitische Staat te stichten. Er is genoeg wil en kracht om dit verwezenlijken.
Alle steun van mijn kant aan Hizb ut tahrir en moslims over de hele wereld. Want samen staan we sterker!
Salam3aleikum wa ra7matalahi wa barakatu.
quote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef Re het volgende:
die moslims kunnen toch helemaal niet spellen
Geen spelfout in de gebruikelijke zin van het woord, misschien, en onder niet-moslims waarschijnlijk minstens even veelvoorkomend, maar wel bepaald opvallend.quote:geleidt door bepaalde personen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |