En zo bazelt het nog een tijdje door. Helaas geen contactinfo, en ook geen advertentie voor een 'boot camp' in afghanistan.quote:'Het verdedigen van de Edele Koran is een islamitische plicht.'
Bepaalde personen in Nederland, gesteund door anderen, zijn vastberaden een film te maken over de Edele Koran. Verwacht wordt dat deze film in januari van het aankomend jaar uitgezonden zal worden op de Nederlandse televisie. Diegenen die verantwoordelijk zijn voor dit lasterwerk hebben verklaard dat het doel achter hun werk is om, zoals zij dat zeggen, het fascistische aspect van de Koran te laten zien. Alsmede om te laten zien dat de Koran haat en geweld zou prediken. Echter, deze film is slechts een onderdeel van een georganiseerde campagne, geleidt door bepaalde personen, tegen Islam en de moslims in Nederland, met als doelstelling de druk op de moslims op te voeren om hen weg te doen keren van hun religie. Dit, door misinterpretatie, verzinsels en door alles waar de moslims in geloven te lasteren.
Sorry TS Hizb At Tahreer is wel ff wat anders dan de Jehova getuigen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:13 schreef gronk het volgende:
Vind ik zonet zomaar een briefje in mijn brievenbus:
[..]
En zo bazelt het nog een tijdje door. Helaas geen contactinfo, en ook geen advertentie voor een 'boot camp' in afghanistan.Potverdju.
Hele tekst op http://www.haltlasterenvanislam.nl/content/view/45/29/
Nou. Pfew. Die kan mooi op het hoopje oud papier wat de gristenen hier de laatste tijd in de bus hebben gepropt. Godzijdank dat die jongens niet aanbellen, zoals die lui van de Jehova's getuigen doen. Anders kom ik er nooit meer aan toe om fatsoenlijk te kunnen fok!ken.
quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry TS Hizb At Tahreer is wel ff wat anders dan de Jehova getuigen.
Natuurlijk!quote:Op zondag 23 december 2007 18:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Dus je krijgt een keurig pamflet, in keurig Nederlands, en daar maak je dan een soort terroristische actie van?
quote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef Re het volgende:
die moslims kunnen toch helemaal niet spellen
Neem contact met ze op en vraag het.quote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Natuurlijk!Eigenlijk wil ik ze sue-en, omdat m'n huis nu ineens 10% in waarde is gedaald.
![]()
Overigens, die moslimsjongens zouden het ontzettend goed doen bij de overheid. Ik heb dat ding nu al vier keer gelezen en ik weet nog steeds niet wat ze nou bedoelen.
Ja, wat zeg ik nou, die druiloren hebben geen contactnummer achtergelaten.quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Neem contact met ze op en vraag het.
Fijne offerfeest nog.quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Neem contact met ze op en vraag het.
quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry TS Hizb At Tahreer is wel ff wat anders dan de Jehova getuigen.
Jawel, e-mail adres en telefoonnummer.quote:Op zondag 23 december 2007 18:33 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, wat zeg ik nou, die druiloren hebben geen contactnummer achtergelaten.
Ik denk dat JIJ wel veilig bent.quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Maarre, kan ik nou vanavond nog rustig slapen of moet ik een stoel tegen de klink van de voordeur zetten?
Dat's niet lief, zeg.quote:" Allah zal de huichelaars en de ongelovigen allen tezamen in de Hel bijeenbrengen." "
Ja, m\'en, moet ik eerst gaan googlen op de titel van het pamflet om uit te komen op die site, en dan moet ik *op* die site ook nog eens doorklikken. Gaat het straks ook nog zo worden dat ze me een kaart toesturen van scheveningen, met de vraag of ik de zee wil inlopen, omdat ze geen geld meer hebben voor semtex voor aanslagen?quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jawel, e-mail adres en telefoonnummer.
Wel even doorklikken op hun site
De jehova's zeiden laatst ook zoiets. Iets over het laatste oordeel (Real Soon Now!), en dat dat ook heul niet leuk was.quote:
quote:Getekend op: vr 21 dec 2007 22:26:19 CET
-------------------------------------------------
STOP DISCRIMINATIE TEGEN ISLAM, LAAT ONS ALS MOSLIMS MET RUST, WIJ DOEN TOCH OOK NIET STOM EN LELIJK TEGEN ANDERE GELOVEN!
STOP DISCRIMINATIE TEGEN ISLAM
Ok, calm down there spanky. We heard you the first time.quote:Getekend op: vr 21 dec 2007 22:04:50 CET
stop islaam te beledigen
STOP ISLAAM TE BELEDIGEN
Oww.... oww...quote:Getekend op: vr 21 dec 2007 13:59:41 CET
we moeten die vuile .... de mond snoeren...
EENS!... oh je had het over iets anders.quote:Getekend op: do 20 dec 2007 17:52:32 CET
Dit moet stoppen!
Broken window fallacy.quote:Getekend op: di 18 dec 2007 23:07:31 CET
wrm moeten ze altijdt de islam kleienren ???, echt niet normaal maar jaah ze kunnen ons niet kleineren
Haha ja inderdaad, zeg.quote:Getekend op: di 18 dec 2007 18:55:01 CET
belachelijk dat we ons in geen enkele land gerespecteerd voelen
Argumentum ad populumquote:Getekend op: ma 17 dec 2007 22:29:41 CET
Ze hebben altijd zoveel te zeggen over de Islam, maar als ge het bekijkt is Islam de meest snelst groeiend geloof..
Eat that!
Islam 4 Life!
Fatima xxx
Owkay. Maar dan niet hier he?quote:Getekend op: za 15 dec 2007 17:35:23 CET
Assalamoe \'aleikum.
Laten we bidden en samen ervoor gaan om een Islamitische Staat te stichten. Er is genoeg wil en kracht om dit verwezenlijken.
Alle steun van mijn kant aan Hizb ut tahrir en moslims over de hele wereld. Want samen staan we sterker!
Salam3aleikum wa ra7matalahi wa barakatu.
quote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef Re het volgende:
die moslims kunnen toch helemaal niet spellen
Geen spelfout in de gebruikelijke zin van het woord, misschien, en onder niet-moslims waarschijnlijk minstens even veelvoorkomend, maar wel bepaald opvallend.quote:geleidt door bepaalde personen,
Rot op mijn. Ze hebben een moskee voor mijn deur gebouwd. Hele buurt verpaupert. Ze denken dat onze vuilnisbak de plaatstelijke stortplaats isquote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Natuurlijk!Eigenlijk wil ik ze sue-en, omdat m'n huis nu ineens 10% in waarde is gedaald.
![]()
Gezellige BBQ in de hel met mijn mede-ongelovigen. Lijkt me wel tof.quote:
Hij blijft ijzersterkquote:Getekend op: di 18 dec 2007 18:55:01 CET
belachelijk dat we ons in geen enkele land gerespecteerd voelen
Onzin is een pa.... laat maarquote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Maarre, kan ik nou vanavond nog rustig slapen of moet ik een stoel tegen de klink van de voordeur zetten?
Shiiiiiiiiitttt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 08:51 schreef voyeur het volgende:
" Allah zal de huichelaars en de ongelovigen allen tezamen in de Hel bijeenbrengen."
Shit, ben ik er levenslang van overtuigd dat ik tof in de hel zit met andere ongelovigen, blijken huichelaars er ook naar toe te gaan. Dus daarom heet het hel: je tijd moeten doorbrengen met de hele CDA-top
Mja minder gezellig als je zelf op de BBQ ligtquote:Op maandag 24 december 2007 19:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gezellige BBQ in de hel met mijn mede-ongelovigen. Lijkt me wel tof.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 08:51 schreef voyeur het volgende:
" Allah zal de huichelaars en de ongelovigen allen tezamen in de Hel bijeenbrengen."
Shit, ben ik er levenslang van overtuigd dat ik tof in de hel zit met andere ongelovigen, blijken huichelaars er ook naar toe te gaan. Dus daarom heet het hel: je tijd moeten doorbrengen met de hele CDA-top
Dat pamfletje lag hier ook in de bus.quote:Op maandag 24 december 2007 19:07 schreef Wokkel het volgende:
Hier ook het briefje inde bus gekregen! Ik dacht dat het van de lokale moskee was, maar blijkbaar is dit groepje al bekend bij de AIVD?!
[ link | afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hizb_ut-Tahrirquote:Hizb ut-Tahrir (Arabic: حزب التحرير; English: Party of Liberation) is an international, Sunni, pan-Islamist vanguard[2] political party whose goal is to unite all Muslim countries in a unitary Islamic state or caliphate, ruled by Islamic law and headed by an elected head of state (caliph).[3]
Welk stadsdeel?quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:36 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat pamfletje lag hier ook in de bus.
A'dam
Hier Den Haagquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:36 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat pamfletje lag hier ook in de bus.
A'dam
Het domein staat op naam van ene F. Babayigit uit Rotterdam.quote:“HALT TEGEN HET LASTEREN VAN ISLAM” is een campagne dat georganiseerd is door DE JONGEREN VAN HIZB UT TAHRIR IN NEDERLAND
Goh, leuk. En nu? Wat bedoel je daarmee? Wat is je je punt?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
Van de website:
[..]
Het domein staat op naam van ene F. Babayigit uit Rotterdam.
Ik vraag me af, als je die meneer gaat bellen met prank-calls voor toertjes afghanistan, of er dan opeens een busje voor de deur komt te staan. En wie daar in zit.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goh, leuk. En nu? Wat bedoel je daarmee? Wat is je je punt?
Misschien kent iemand hem/haar.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:30 schreef Monidique het volgende:
Goh, leuk. En nu? Wat bedoel je daarmee? Wat is je je punt?
Wijzen! Ze roepen op te gaan wijzen!quote:Onrust door islamitisch pamflet
In delen van Noord-Holland is onrust ontstaan door een islamitisch pamflet tegen Geert Wilders.
Het pamflet zou afkomstig zijn van de radicale islamitische beweging Hizb ut Tahrir (HUT). De vlugschriften zijn in ieder geval verspreid in Haarlem, IJmuiden, Hoofddorp, Zaanstad en Amsterdam, meldt het Haarlems Dagblad.
Jami
Het pamflet roept moslims op zich te verzetten tegen 'een film waarin de Edele Koran wordt bespot en vernederd'. De naam Wilders wordt niet genoemd, maar de leider van de Partij voor de Vrijheid heeft een film aangekondigd 'over de misstanden in de Koran'. Overigens is ook publicist Ehsan Jami bezig met een dergelijke film.
Verboden
De AIVD ziet Hizb ut Tahrir (HUT) als een mogelijk gevaar voor de democratische rechtsorde. In augustus dit jaar riep HUT op een bijeenkomst in Jakarta op tot de stichting van één islamitisch rijk dat alle moslims op aarde verenigt. De organisatie is onder meer in Duitsland verboden.
Vernederd
In het pamflet staat onder meer: "Wij weten dat u nooit en te nimmer zult toelaten dat uw religie vernederd wordt! Dat is waarom wij u vragen om deze moenkar (kwaad) terecht te wijzen en niet stil te zijn."
Nee ze gaan niet wijzen en zij zijn geen wijzen maar, 1 (iem.) op zijn fouten wijzen en hem zeggen hoe hij moet handelen => berispenquote:Op donderdag 27 december 2007 18:09 schreef Yildiz het volgende:
Nou TS, ze hebben je topic gevonden hoor, 'onrust'!
[..]
Wijzen! Ze roepen op te gaan wijzen!Oh noooeeeessssss!! Tsunamiieee
.
.
Nou, ik sta onrustige doodsangsten uit.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:37 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nee ze gaan niet wijzen en zij zijn geen wijzen maar, 1 (iem.) op zijn fouten wijzen en hem zeggen hoe hij moet handelen => berispen
Nu moeten wijze mensen maar gaan bepalen of er een fout gemaakt wordt.
Maar ja, ik ben dan ook lid van de "Ik support de Hijaab" hyve.quote:Salaam aleikoum wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe,,
De afgelopen tijd wordt Nederland overheerst door een klimaat van laster en platte belediging van Islam en de Moslims. En het is duidelijk dat bepaalde politici en andere personen van invloed de drijvende kracht zijn hierachter.
Er is een campagne opgericht waarbij er handtekeningen worden verzameld. Deze campagne wilt aantonen dat het platte beledigen van Islam en de moslims een tweespalt creëert in de Nederlandse samenleving, en dat het de harmonie van de Nederlandse samenleving ernstig verstoort.
Dus mensen, als jullie ook tegen het lasteren van Islam zijn kunnen jullie hier de petitie tekenen:
www.haltlasterenvanislam.nl
Voor degenen die deze kleine moeite hebben gedaan: Moge Allah Sub7ana wa Ta'ala jullie rijkelijk belonen! Allahoema amien.
Waleikoum salaam wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe.
Ps: Willen degenen die er behoefte aan hebben, deze site doorsturen naar anderen, insha'Allah?
Want?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef Toeps het volgende:
Het komt er dus in feite op neer dat ze een handtekeingenaktie zijn begonnen? Hip.
Had 'm overigens de 18e al in mijn Hyves inbox.
[..]
Maar ja, ik ben dan ook lid van de "Ik support de Hijaab" hyve.
Ik heb nog steeds een langlopend plan om trotse Moslima's te fotograferen. Had al een hele hoop aanmeldingen (wat ik overigens niet had verwacht, maar verhip, het zijn net mensenquote:
Wat verstaan we precies onder 'trotse', de prada zusters?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een langlopend plan om trotse Moslima's te fotograferen. Had al een hele hoop aanmeldingen (wat ik overigens niet had verwacht, maar verhip, het zijn net mensen), maar ik heb er nu even geen tijd voor, dus het staat op de lange baan. Maar ik ga het zeker nog eens doen.
Dat is geen antwoord. Zijn er geen trotse Moslima's zonder hijaab?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een langlopend plan om trotse Moslima's te fotograferen.
Trotse moslimzusters met 'n half-doorschijnende hijaab.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Zijn er geen trotse Moslima's zonder hijaab?
Vast, maar ik wilde ze mét, en waar vind je die? Juist.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Zijn er geen trotse Moslima's zonder hijaab?
Ik vraag me af wat jij hiermee wilt doen geloven.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:21 schreef Toeps het volgende:
In ieder geval niet het onderdrukte schaapje wat sommigen ons willen doen geloven.
Dat ze niet allemaal zielig en onderdrukt zijn. Anders zouden ze ook wel niet aan de fotoshoot meewerken he. Ik wil gewoon een beeld neerzetten waaruit blijkt dat het mensen zijn als jij en ik, heel identificeerbaar.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij hiermee wilt doen geloven.
''Mag ik op de foto? Het is om te laten zien dat ik niet onderdrukt ben.''quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat ze niet allemaal zielig en onderdrukt zijn. Anders zouden ze ook wel niet aan de fotoshoot meewerken he.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Mag ik op de foto? Het is om te laten zien dat ik niet onderdrukt ben.''
''Ja, maar voor acht uur thuis''.
Die helpt niet. Ik heb ook een NEE-NEE sticker maar het ding lag ook bij mij in de bus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:30 schreef raptorix het volgende:
Had je een NEE-NEE sticker?
Maar tis toch wel een soort van reclame-drukwerk. Ik zou ze aanklagen...quote:Op maandag 14 januari 2008 07:43 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Die helpt niet. Ik heb ook een NEE-NEE sticker maar het ding lag ook bij mij in de bus.
Eh sorry maar ik lach ook om mensen uit spakenburg met klederdracht, dus mag ik ook ff lachen om dames die eruit zien als pinquins?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat ze niet allemaal zielig en onderdrukt zijn. Anders zouden ze ook wel niet aan de fotoshoot meewerken he. Ik wil gewoon een beeld neerzetten waaruit blijkt dat het mensen zijn als jij en ik, heel identificeerbaar.
Sommige mensen zullen dat vast een vreselijk idee vinden, omdat het niet klopt met het eenzijdige beeld dat ze in hun hoofd hebben, dus verhip, toch nog controversie.
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eh sorry maar ik lach ook om mensen uit spakenburg met klederdracht, dus mag ik ook ff lachen om dames die eruit zien als pinquins?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |