abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55576974
Contradictions in the NOT so perfect Quran

http://www.youtube.com/watch?v=km3x35aJDqU
pi_55576993
De opstellers van het pamflet noemen zich de jongeren van Hizb ut Tahrir (HUT) in Nederland. Volgens AIVD-rapporten is Hizb ut Tahrir een 'internationale radicaal-islamitische beweging die streeft naar een hernieuwde vestiging van een islamitische staat'. Het kabinet meldde in 2005 dat de organisatie een gevaar kan vormen voor de democratische rechtsorde. In veel islamitische landen en enkele Europese landen zoals Duitsland, is HUT verboden, ondanks dat de beweging zegt geweld af te zweren.
pi_55577061
Is weer eens iets anders dan de Wachttoren he.
pi_55577548
kutbuurt woon je
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 27 december 2007 @ 18:09:13 #55
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55577662
Nou TS, ze hebben je topic gevonden hoor, 'onrust' !
quote:
Onrust door islamitisch pamflet

In delen van Noord-Holland is onrust ontstaan door een islamitisch pamflet tegen Geert Wilders.

Het pamflet zou afkomstig zijn van de radicale islamitische beweging Hizb ut Tahrir (HUT). De vlugschriften zijn in ieder geval verspreid in Haarlem, IJmuiden, Hoofddorp, Zaanstad en Amsterdam, meldt het Haarlems Dagblad.
Jami

Het pamflet roept moslims op zich te verzetten tegen 'een film waarin de Edele Koran wordt bespot en vernederd'. De naam Wilders wordt niet genoemd, maar de leider van de Partij voor de Vrijheid heeft een film aangekondigd 'over de misstanden in de Koran'. Overigens is ook publicist Ehsan Jami bezig met een dergelijke film.

Verboden
De AIVD ziet Hizb ut Tahrir (HUT) als een mogelijk gevaar voor de democratische rechtsorde. In augustus dit jaar riep HUT op een bijeenkomst in Jakarta op tot de stichting van één islamitisch rijk dat alle moslims op aarde verenigt. De organisatie is onder meer in Duitsland verboden.

Vernederd
In het pamflet staat onder meer: "Wij weten dat u nooit en te nimmer zult toelaten dat uw religie vernederd wordt! Dat is waarom wij u vragen om deze moenkar (kwaad) terecht te wijzen en niet stil te zijn."
Wijzen! Ze roepen op te gaan wijzen! Oh noooeeeessssss!! Tsunamiieee .

.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_55578312
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:09 schreef Yildiz het volgende:
Nou TS, ze hebben je topic gevonden hoor, 'onrust' !
[..]

Wijzen! Ze roepen op te gaan wijzen! Oh noooeeeessssss!! Tsunamiieee .

.
Nee ze gaan niet wijzen en zij zijn geen wijzen maar, 1 (iem.) op zijn fouten wijzen en hem zeggen hoe hij moet handelen => berispen

Nu moeten wijze mensen maar gaan bepalen of er een fout gemaakt wordt.
  donderdag 27 december 2007 @ 18:51:26 #57
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55578659
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:37 schreef Thorical het volgende:

[..]

Nee ze gaan niet wijzen en zij zijn geen wijzen maar, 1 (iem.) op zijn fouten wijzen en hem zeggen hoe hij moet handelen => berispen

Nu moeten wijze mensen maar gaan bepalen of er een fout gemaakt wordt.
Nou, ik sta onrustige doodsangsten uit. .
pi_55579290
Het komt er dus in feite op neer dat ze een handtekeingenaktie zijn begonnen? Hip.

Had 'm overigens de 18e al in mijn Hyves inbox.
quote:
Salaam aleikoum wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe,,

De afgelopen tijd wordt Nederland overheerst door een klimaat van laster en platte belediging van Islam en de Moslims. En het is duidelijk dat bepaalde politici en andere personen van invloed de drijvende kracht zijn hierachter.

Er is een campagne opgericht waarbij er handtekeningen worden verzameld. Deze campagne wilt aantonen dat het platte beledigen van Islam en de moslims een tweespalt creëert in de Nederlandse samenleving, en dat het de harmonie van de Nederlandse samenleving ernstig verstoort.

Dus mensen, als jullie ook tegen het lasteren van Islam zijn kunnen jullie hier de petitie tekenen:

www.haltlasterenvanislam.nl

Voor degenen die deze kleine moeite hebben gedaan: Moge Allah Sub7ana wa Ta'ala jullie rijkelijk belonen! Allahoema amien.

Waleikoum salaam wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe.

Ps: Willen degenen die er behoefte aan hebben, deze site doorsturen naar anderen, insha'Allah?
Maar ja, ik ben dan ook lid van de "Ik support de Hijaab" hyve.
pi_55580070
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef Toeps het volgende:
Het komt er dus in feite op neer dat ze een handtekeingenaktie zijn begonnen? Hip.

Had 'm overigens de 18e al in mijn Hyves inbox.
[..]

Maar ja, ik ben dan ook lid van de "Ik support de Hijaab" hyve.
Want?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2007 19:47:14 ]
pi_55580199
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Want?
Ik heb nog steeds een langlopend plan om trotse Moslima's te fotograferen. Had al een hele hoop aanmeldingen (wat ik overigens niet had verwacht, maar verhip, het zijn net mensen ), maar ik heb er nu even geen tijd voor, dus het staat op de lange baan. Maar ik ga het zeker nog eens doen.
pi_55580246
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:51 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds een langlopend plan om trotse Moslima's te fotograferen. Had al een hele hoop aanmeldingen (wat ik overigens niet had verwacht, maar verhip, het zijn net mensen ), maar ik heb er nu even geen tijd voor, dus het staat op de lange baan. Maar ik ga het zeker nog eens doen.
Wat verstaan we precies onder 'trotse', de prada zusters?
pi_55580346
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:51 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds een langlopend plan om trotse Moslima's te fotograferen.
Dat is geen antwoord. Zijn er geen trotse Moslima's zonder hijaab?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  donderdag 27 december 2007 @ 20:24:43 #63
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55581301
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:56 schreef Apropos het volgende:

[..]

Trotse moslimzusters met 'n half-doorschijnende hijaab.

[ Bericht 1% gewijzigd door gronk op 27-12-2007 21:50:21 ]
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_55584245
Aangifte doen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 27 december 2007 @ 21:56:03 #65
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55584679
Pamflet tegen vertonen Koran-film

Potverdrie. Geen enkele verwijzing naar dit topic.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_55588262
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:56 schreef Apropos het volgende:

[..]

Vast, maar ik wilde ze mét, en waar vind je die? Juist.

En nee, niet de Prada chicks, of ook, misschien, maar ik wil gewoon een serie maken over Moslima's zoals ik ze vaak zie. Vrolijk, lachen, zelfverzekerd... In ieder geval niet het onderdrukte schaapje wat sommigen ons willen doen geloven. Dus nee, een keer geen submission-achtige taferelen, niks geen geprovoceer (al zal Geertje daar misschien anders tegenaan kijken), maar gewoon eerlijke portretten van Moslima's die midden in het leven staan.
pi_55589229
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:21 schreef Toeps het volgende:

In ieder geval niet het onderdrukte schaapje wat sommigen ons willen doen geloven.
Ik vraag me af wat jij hiermee wilt doen geloven.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_55594923
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat jij hiermee wilt doen geloven.
Dat ze niet allemaal zielig en onderdrukt zijn. Anders zouden ze ook wel niet aan de fotoshoot meewerken he. Ik wil gewoon een beeld neerzetten waaruit blijkt dat het mensen zijn als jij en ik, heel identificeerbaar.

Sommige mensen zullen dat vast een vreselijk idee vinden, omdat het niet klopt met het eenzijdige beeld dat ze in hun hoofd hebben, dus verhip, toch nog controversie.
pi_55595585
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 08:49 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat ze niet allemaal zielig en onderdrukt zijn. Anders zouden ze ook wel niet aan de fotoshoot meewerken he.
''Mag ik op de foto? Het is om te laten zien dat ik niet onderdrukt ben.''
''Ja, maar voor acht uur thuis''.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 28 december 2007 @ 16:41:40 #70
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55603863
Wat een vriendelijke flyer. Ik hoop dat ze ook op de markt gaan staan, dan kun je nog een beetje in discussie met ze gaan.

Ik ben tegen een verderfelijke koranfilm, doe maar een remake van Casablanca ofzo

[ Bericht 15% gewijzigd door Aoristus op 28-12-2007 16:49:05 ]
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  vrijdag 28 december 2007 @ 16:42:12 #71
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_55603872
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 28 december 2007 @ 16:42:50 #72
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55603888
'Allah komt naar je toe deze zomer'

(oeh, laat ik nou geen foute grappen maken over goedkope charters naar het moslimparadijs..)
  vrijdag 28 december 2007 @ 16:55:05 #73
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55604136
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:00 schreef Apropos het volgende:

[..]

''Mag ik op de foto? Het is om te laten zien dat ik niet onderdrukt ben.''
''Ja, maar voor acht uur thuis''.
.
pi_55604910
Had je een NEE-NEE sticker?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_56016380
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 17:30 schreef raptorix het volgende:
Had je een NEE-NEE sticker?
Die helpt niet. Ik heb ook een NEE-NEE sticker maar het ding lag ook bij mij in de bus.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_56017866
quote:
Op maandag 14 januari 2008 07:43 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Die helpt niet. Ik heb ook een NEE-NEE sticker maar het ding lag ook bij mij in de bus.
Maar tis toch wel een soort van reclame-drukwerk. Ik zou ze aanklagen...
pi_56019000
De banner die ik onderaan deze pagina krijg
pi_56025191
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 08:49 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat ze niet allemaal zielig en onderdrukt zijn. Anders zouden ze ook wel niet aan de fotoshoot meewerken he. Ik wil gewoon een beeld neerzetten waaruit blijkt dat het mensen zijn als jij en ik, heel identificeerbaar.

Sommige mensen zullen dat vast een vreselijk idee vinden, omdat het niet klopt met het eenzijdige beeld dat ze in hun hoofd hebben, dus verhip, toch nog controversie.
Eh sorry maar ik lach ook om mensen uit spakenburg met klederdracht, dus mag ik ook ff lachen om dames die eruit zien als pinquins?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_56025301
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:36 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Eh sorry maar ik lach ook om mensen uit spakenburg met klederdracht, dus mag ik ook ff lachen om dames die eruit zien als pinquins?
Dat dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')