* Het_hupt pakt ook z'n rollatorquote:
Je mag bijna weer je opleiding gaan doen toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:34 schreef crossover het volgende:
Iedereen maar genieten van het weekend, ik moet morgen werken
heeeeeeeeeeee, de serveerster is er weerquote:
Pas op je woorden jij hèquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeee, de serveerster is er weer
PWNED !!!!!11~```oneonequote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:34 schreef crossover het volgende:
Wat is er nu weer mis met een serveerster?quote:
Waarom insinueer jij dat ik met mijn uitspraak een oordeel vel over het beroep van serveerster?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met een serveerster?
Nobel beroep hoor
je opmerking: "Pas op je woorden jij hè"quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom insinueer jij dat ik met mijn uitspraak een oordeel vel over het beroep van serveerster?
Nee, serveerster is ook vrij snel verkeerd te spellenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je opmerking: "Pas op je woorden jij hè"
zegt mij genoeg
Daarmee geef ik geen waardeoordeel over een serveerster, ik zeg ermee dat jij niet zomaar iemand een serveerster kunt noemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je opmerking: "Pas op je woorden jij hè"
zegt mij genoeg
Ik kan het wel, maar of het "hoort", is een andere zaak.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daarmee geef ik geen waardeoordeel over een serveerster, ik zeg ermee dat jij niet zomaar iemand een serveerster kunt noemen.
Glad we cleared that outquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar of het "hoort", is een andere zaak.
Ze serveert koffie, dat dus
twas dan ook niet tegen jou maar tegen hupt en fritsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:34 schreef Pheno het volgende:
Ik slaap niet
Ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:34 schreef crossover het volgende:
slaven polen drijvenquote:
quote:
Neem ik het voor je op, krijg ik ditquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
twas dan ook niet tegen jou maar tegen hupt en frits
wordt dan ook zeer gewaardeerd hier!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Neem ik het voor je op, krijg ik dit
Frisse lucht, daar moet ik ook ff wat van hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:30 schreef Pheno het volgende:
Ik ga boodschappen doen. De bijwerkingen van al de troep begint te werken, ik wil even frisse lucht.
Kukerdekuukquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw!
Ja goed hoor. En met jou?quote:
Kost nietsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Frisse lucht, daar moet ik ook ff wat van hebben
Balen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik was ineens ziek vanochtend, koorts en koppijn en zo. Ik heb tot 15.00 uur geslapen
Ach, jij zit dalijk gezellig op de bank met je vent, dat kan ik dan weer nooit (met m'n vriendin danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Ah, iedereen hier heeft weer een fatsoenlijk leven. Good to know.
Nou ik vind TopGear niet zó superdepuper. Dus ik ga lekker naar bed met een goed boek.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:40 schreef crossover het volgende:
Ach, jij zit dalijk gezellig op de bank met je vent, dat kan ik dan weer nooit (met m'n vriendin dan)
Iedereen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Ah, iedereen hier heeft weer een fatsoenlijk leven. Good to know.
Welk boek?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ik vind TopGear niet zó superdepuper. Dus ik ga lekker naar bed met een goed boek.
Ik moet je iets vertellen van Cathy Kelly. Chicklit.quote:
Volgens mij behoor ik niet tot de doelgroep van de schrijfster dan... al zou ik het gewoon lezen als de achterflaptekst me aanspreekt... chicklit of nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet je iets vertellen van Cathy Kelly. Chicklit.
Ohw heheh. Nouja, het gaat over 3 vrouwen die een geheim hebben dat uit komt. Hoop drama, eind goed al goed. En natuurlijk hookt er iemand up met een hunk. Je kent dat wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:51 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij behoor ik niet tot de doelgroep van de schrijfster dan... al zou ik het gewoon lezen als de achterflaptekst me aanspreekt... chicklit of niet.
Ja, same old, same oldquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw heheh. Nouja, het gaat over 3 vrouwen die een geheim hebben dat uit komt. Hoop drama, eind goed al goed. En natuurlijk hookt er iemand up met een hunk. Je kent dat wel.
Het is wel leuk.quote:
Yes, my dear...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Kuukske het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Méé dat ik het typte dacht ik dat ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO J AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hoe is 't? TG aan het kijken zeker?quote:
TG staat aan idd!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is 't? TG aan het kijken zeker?
JD kijkt 't. In de woonkamer.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef OA het volgende:
TG staat aan idd!Bij jou ook neem ik aan?!
Okquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik zit in utrecht, zou morgen meerijden met broertje, want gratis, en ik heb geen geld nu
Word ik net gebeld, door een maat, die zegt: ja, bek houwe, ik kom je nu ophalen
Ik: ehm, ok
Kerel is nu onderweg om me op te halen hier geloof ik
samenvatting?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef OA het volgende:
[..]
TG staat aan idd!Bij jou ook neem ik aan?!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik zit in utrecht, zou morgen meerijden met broertje, want gratis, en ik heb geen geld nu
Word ik net gebeld, door een maat, die zegt: ja, bek houwe, ik kom je nu ophalen
Ik: ehm, ok
Kerel is nu onderweg om me op te halen hier geloof ik
TG op tv.quote:
Naar ter aar brengen om bier te drinken, niks ernstigs papierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat gaat ie met je doen?
Bier drinken is niet ernstig?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Naar ter aar brengen om bier te drinken, niks ernstigs papier
nee, dat is een goed doelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bier drinken is niet ernstig?
Oh, dan is het goed.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:50 schreef buzzer het volgende:
ik ben dan ook nu heel erg met het goede doel bezig
Kom ik precies op het juiste moment binnenquote:
is het flauw als ik weer zeg: ruilen?quote:
helemaal nu ik FA ben typ ik me de hele dag de tering, en als ik echt heeeel erg mijn best doe haal ik 30 postsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zet vandaag trouwens in op een 300 poster![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
helemaal nu ik FA ben typ ik me de hele dag de tering, en als ik echt heeeel erg mijn best doe haal ik 30 posts
Fiets, nog thanks for the guesthelpquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Die je dan niet terugziet in het lijstje met postaantallenAls je al die posts mee zou tellen staan de FA's een stuk hoger
wat heb jij dan staan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
is het flauw als ik weer zeg: ruilen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Fiets, nog thanks for the guesthelp
so true!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die kachel hebben we nou al zovaak gezien
quote:
Moet je morgen werken?quote:
word je daar moe van ??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee ik ga bier drinken! VBL-Meet
Tofquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee ik ga bier drinken! VBL-Meet
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee ik heb vandaag gewerkt (karren duwen) daar word je moe van
Hoi SFquote:
Lekker danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:44 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hoi SF![]()
altijd....alleen moet ik op tijd naar bed, morgen om half 9 staan de bouwvakkers voor de deur,de badkamer moet gerenoveerd worden...
Tja het moet gebeuren, maar ik kan ook wel leukere dingen verzinnen.quote:
Sinds lange tijd weer eens 100+quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 11 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 384 Surveillance-Fiets
005. 138 Kuukske
007. 123 Pheno
010. 102 OA
014. 098 Papierversnipperaar
016. 096 MPG
023. 089 eer-ik
028. 084 Houniet
040. 067 Het_hupt
059. 055 BrandX
082. 047 Sjowhan
107. 039 buzzer
120. 036 Memento-Mori
134. 033 DaMart
140. 032 vrolijke-frits
171. 028 indahnesia.com
179. 027 Isdatzo
240. 022 crossover
Gecondoleerd.quote:
Nog rustig gedaan op mijn thuiswerkdagquote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:21 schreef OA het volgende:
[..]
Sinds lange tijd weer eens 100+
Waar zo'n vrije middag niet goed voor is...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Positie, aantal posts, user
001. 384 Surveillance-Fiets
002. 267 Bravebart
lange tenen hierquote:
Ga krassen! Dan win je nog eens wat!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:01 schreef Het_hupt het volgende:![]()
lachen![]()
ik noem BX een serveerstertje gisteren, zo'n keus boos.
en wat tot mijn verbazing zie ik boven aan deze pagina staan?
[..]
lange tenen hier
strak plan!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga krassen! Dan win je nog eens wat!
EMO's ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou iemand dat zomaar toelaten?
Schopje R&Pquote:
quote:
Ze lopen daar echt achter? Emo's. Een sorrt van gothics, maar dan nog krasserigerquote:
owh, neee, die hebben ze hier nog nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze lopen daar echt achter? Emo's. Een sorrt van gothics, maar dan nog krasseriger [afbeelding]
ja, dat is gek! We zeggen altid KO-FIE, maar we schrijven KOFFIE, dus eigenlijk moet je dan zeggen KOF-FIE.quote:
quote:
OMGquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houden zo, je mist er niets aanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, neee, die hebben ze hier nog niet
dat was ook ff mijn dilemma toen ik het typte. ik zo van f*ck; let-ter-gre-pen!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat is gek! We zeggen altid KO-FIE, maar we schrijven KOFFIE, dus eigenlijk moet je dan zeggen KOF-FIE.
Hmz,.. fijn die NL spelling
Maar het blijft een lekker goedje
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, bedankt!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh, ja.
Geiemorgen! [afbeelding]
je vroeg er omquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]![]()
DOE ES NORMAAL MAN!
jukkie zeg.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]![]()
DOE ES NORMAAL MAN!
jukkie zeg.
veel te ingewikkeld allemaalquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat was ook ff mijn dilemma toen ik het typte. ik zo van f*ck; let-ter-gre-pen!
En koos toen maar voor het fonetische [afbeelding]
zekersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
veel te ingewikkeld allemaal
Ph wil gewoon zeker weten dat je voorlopig nog niet terugkomt naar Nederlandquote:
nou, daar issie dan in geslaagdquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
zekers [afbeelding]
[..]
Ph wil gewoon zeker weten dat je voorlopig nog niet terugkomt naar Nederland [afbeelding]
nah, copy 'n paste is de trend hierquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je had het ook kunnen typen natuurlijk
Precies.quote:
En drag & drop ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, copy 'n paste is de trend hier
hier nog nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, copy 'n paste is de trend hier [afbeelding]
Windows Vista is hier al 1 1/2 jaar uitquote:
en het werkt nog altijd nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Windows Vista is hier al 1 1/2 jaar uit [afbeelding]
daarom heet het ook een try out he?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:01 schreef BrandX het volgende:
try out mislukt
draait als een lier hierquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en het werkt nog altijd niet
wie deed je na dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:01 schreef BrandX het volgende:
try out mislukt
ben blij dat ik mooi nog XP heb, en binnenkort SP3. Als het maar geen update is van 750 MB zoals voor Office dan heb ik deze zo binnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
draait als een lier hier [afbeelding]
moet dat dan niet zijn 'Waar ging je overheen?'quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wie deed je na dan?
zusje van Jan Smit? [afbeelding]
Dan doe je er niet veel meequote:
Vista is imho een mooier, zeker beter, eenvoudiger, en toch wel iets anders als XP.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben blij dat ik mooi nog XP heb, en binnenkort SP3. Als het maar geen update is van 750 MB zoals voor Office dan heb ik deze zo binnen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doe je er niet veel mee [afbeelding]
Kritiek komt hier van mensen die een nieuwe laptop kopen met een officiele licentie van MS voor Vista. De laptop voldoet aan de eisen, maar Vista schijnt gewoon kut te zijn. Zelf heb ik er niet naar gekeken. Te duur als los pakket hier en voornamelijk geen tijd om me erin te verdiepen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Vista is imho een mooier, zeker beter, eenvoudiger, en toch wel iets anders als XP.
Och ja, de kritiek er op?
Komt altijd direct van MAC users, gasten met hun Pentium III die een illegale kopie van Vista hebben gedownload en andere gasten die zelfs met Windows 95 nog problemen hebben [afbeelding]
ik ga het vanaf maandag ervaren en ik laat het je weten..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Vista is imho een mooier, zeker beter, eenvoudiger, en toch wel iets anders als XP.
Komt altijd direct van MAC users, gasten met hun Pentium III die een illegale kopie van Vista hebben gedownload en andere gasten die zelfs met Windows 95 nog problemen hebben
Nouja, ik heb een 'dedicated' geluidskaart, en deze wordt middels drivers van Vista geinstalleerd, niet degene die ik zélf wil. Waardoor het geluid in games (oa Cod4) brak is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Komt altijd direct van MAC users, gasten met hun Pentium III die een illegale kopie van Vista hebben gedownload en andere gasten die zelfs met Windows 95 nog problemen hebben
het is een 'moetje' dus, die overgang naar Vista.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga het vanaf maandag ervaren en ik laat het je weten..
maar het doet wel zeer om XP los te laten..
Ik heb zowel op m'n laptop als op m'n pc Vista draaien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kritiek komt hier van mensen die een nieuwe laptop kopen met een officiele licentie van MS voor Vista. De laptop voldoet aan de eisen, maar Vista schijnt gewoon kut te zijn. Zelf heb ik er niet naar gekeken. Te duur als los pakket hier en voornamelijk geen tijd om me erin te verdiepen.
Whehe, lekker dat soort geintjes hoor ik hier ook wel ja. Nu ben ik geen muziek-fan of zo, maar ik bepaal toch zelf wel wat ik installeer en op welke manier. Het zal vast wel via een bepaalde manier uit te schakelen zijn, maar zoiets hoort eenvoudig te kiezen te zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nouja, ik heb een 'dedicated' geluidskaart, en deze wordt middels drivers van Vista geinstalleerd, niet degene die ik zélf wil. Waardoor het geluid in games (oa Cod4) brak is.
Na overgang naar XP geen problemen meer [afbeelding].
Ik ben geen Mac-fan, maar ik kan er direct mee aan de slag als leek, dus daar is toch veel aan verbeterd. Linux ken ik niet goed genoeg om er iets zinnigs over te zeggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik heb zowel op m'n laptop als op m'n pc Vista draaien.
Maar zoals bij veel nieuwe dingen kraait men dat het niet goed is.
De Consumentenbond had Vista getest (!) voor oudjes natuurlijk, men kwam tot de conclusie dat een MAC (!!!!!!) of Linux een beter alternatief was [afbeelding]
een kleine tip Buzz, zet de instelling naar XP stijl.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga het vanaf maandag ervaren en ik laat het je weten..
maar het doet wel zeer om XP los te laten..
Ik denk dat ie er op zijn werk mee geconfronteerd gaat worden, dus dat hij niet alle rechten heeft.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een kleine tip Buzz, zet de instelling naar XP stijl.
En zijn er XP programma's die je onder Vista wil draaien en het gaat niet: rechtermuisknop op't proggie, en als administrator uitvoeren [afbeelding]
lolquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er op zijn werk mee geconfronteerd gaat worden, dus dat hij niet alle rechten heeft.
heheheheeheeh ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar zal hij na maandagochtend wellicht anders over denken
Probeer photoshop 3 maar op vista, werkt niet goedquote:
De photoshop die ik hier heb draait perfect, wel wat ouder als 3, maar tochquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer photoshop 3 maar op vista, werkt niet goed
Dat dus...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:50 schreef Pheno het volgende:
Dus dan heb ik Mac, die de meeste features al heel veel eerder had
Lachwekkendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
De photoshop die ik hier heb draait perfect, wel wat ouder als 3, maar toch![]()
Trouwens dat MAC userts gehuil is ook wel lachwekkend
ieder z'n meugquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
LachwekkendWat is er lachwekkend aan het feit dat ik een werkend product wil hebben? PS heeft een registratieprobleem, hij merkt niet eens op dat je al geregged hebt. maar goed, je hebt natuurlijk een ali versie, dan zal het reggen wel gekraakt zijn
Hoe denk je dat ik weet dat het niet werktquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ieder z'n meug![]()
Ik constateer alleen dat men op Vista zit te zeiken, terwijl ze het helemaal niet kennen.
Tja da's Microsoftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik weet dat het niet werkt
Ook wat ontwikkeltools doen lastig onder vista, onder het mom beveiliging. Ik kan het geen stap voorwaarts vinden, om eindgebruikers te beschermen zorgen ze ervoor dat de boel te dicht zitIpv eens wat eindgebruikers goede wizards te bieden om bv hun beveiliging goed op poten te zetten
Nee, we pleuren de software firewall gewoon aan, zonder uitleg of wat dan ook
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Tja da's Microsoft![]()
zitten ook natuurlijk nadelen bij.
Het zelfde zag je bij XP, nu is men er gek op
quote:
Ik jou ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik heb je toegevoegd am msn
Dat baggert toch net iets beterquote:
zoals minimaal 25% van het ledenbestand op Fok!quote:
Optimist, dat zou betekenen dat 75% echt bestaat, dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zoals minimaal 25% van het ledenbestand op Fok!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat baggert toch net iets beter
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:28 schreef vdvorst het volgende:
Goedemiddag
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:47 schreef Het_hupt het volgende:
hoe laat je kunstmest brande
Discussie op ongekend niveau
wPzquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Optimist, dat zou betekenen dat 75% echt bestaat, dat geloof ik niet
Altijd in het positieve blijven gelovenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Optimist, dat zou betekenen dat 75% echt bestaat, dat geloof ik niet
Beter dan een warm stuk vlees tussen de benen?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan een warm stuk vlees tussen de benen?
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:19 schreef Stigma het volgende:
Klacht: wakker worden en je hele bed zit onder het bloed. Door een bloedneus die blijkbaar de hele nacht heeft geduurd. Oja en terwijl ik dit type begint ie ook weer te bloeden
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:03 schreef Het_hupt het volgende:
Lijkt me toch beter dan wakker worden met een gebruikt condoom in je kont
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:26 schreef Het_hupt het volgende:
uit topic Wakker worden en bed vol bloed
[..]
[..]
alles is relatiefquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan een warm stuk vlees tussen de benen?
Spam!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:26 schreef Het_hupt het volgende:
uit topic Wakker worden en bed vol bloed
[..]
[..]
Nee, ik heb nog nooit een gebruikte condoom in iemands kont gestopt...quote:
Straks weer grillenquote:
Ik dacht meer aan de andere optiequote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:30 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een gebruikte condoom in iemands kont gestopt...
Snap ik, maar dat is zeker nog nooit voorgekomen...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de andere optie
Hier gelukkig ook nooitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:36 schreef OA het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is zeker nog nooit voorgekomen...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:40 schreef OA het volgende:
Even boodschappen doen.
De visite heeft al meer geconsumeerd, dan gedacht.![]()
Vanavond komt er nog een club van 10~14 man...![]()
En ik hou helemaal niet van verjaardagen vieren... Vriendinlief wel en zij is jarig... Dus vooruit...
Doe zoals ik, heb geen vriendenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:40 schreef OA het volgende:
Even boodschappen doen.
De visite heeft al meer geconsumeerd, dan gedacht.![]()
Vanavond komt er nog een club van 10~14 man...![]()
En ik hou helemaal niet van verjaardagen vieren... Vriendinlief wel en zij is jarig... Dus vooruit...
iof zoals ik. Wel vrienden, maar ik vier mjin verjaardag nooit. Ergo: de boel neemt mij al jaren mee op een avondje eten en stappen en dan mag ik niet betalen!quote:
Waarom verbaasd mij dat nu?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:54 schreef Pheno het volgende:
Nah, niemand moet mij, dus dat gaat niet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij dat nu?Ach, ik verbaas me ook niet dat jij dat zegt. Zo voorspelbaar als een uitzending van Idols: dat is ook altijd rukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik verbaas me ook niet dat jij dat zegt. Zo voorspelbaar als een uitzending van Idols: dat is ook altijd ruk
dat, en tietenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik verbaas me ook niet dat jij dat zegt. Zo voorspelbaar als een uitzending van Idols: dat is ook altijd ruk
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
Tieten zijn altijd goed. Nou ja, altijd
Echt?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Hier staat de nespresso. Wel voor de vrouw natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tieten, bier, Idols...
Waar is de koffie?
IJsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:23 schreef Houniet het volgende:
zoo heerlijkweekend. straks nog even wat aan school dan en dan chillenn
Feliciteer je vrouw dan maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier staat de nespresso. Wel voor de vrouw natuurlijk
Ik gister rond die tijd ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:50 schreef buzzer het volgende:
ik ben dan ook nu heel erg met het goede doel bezig
Ze drinkt het elke dagquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
IJs![]()
[..]
Feliciteer je vrouw dan maar.
Stevig uitgewoond?quote:
Neuh...quote:
Die ligt nog op bed, nakendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:40 schreef Houniet het volgende:
MPG waar is Muck?
quote:
In de wintereftelingquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:40 schreef Houniet het volgende:
MPG waar is Muck?
Was dat maar waarquote:
zonder jouquote:
Live stream werkt goed.quote:
Straks gaat ze vreemd met de grote boze wolf. Die met die grote tong!quote:
Mja... ik moest werkenquote:
Welnee joh... Muckie doet zoiets niet. Toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks gaat ze vreemd met de grote boze wolf. Die met die grote tong!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks gaat ze vreemd met de grote boze wolf. Die met die grote tong!
Even cam #2 aanzettenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh... Muckie doet zoiets niet. Toch?
quote:
quote:
dat dacht ik ookquote:
You dirty mindquote:
Ik las pinten.quote:
Wat leuk voor je.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
AHHHH, ik zie MPG!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |