dat was ook ff mijn dilemma toen ik het typte. ik zo van f*ck; let-ter-gre-pen!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat is gek! We zeggen altid KO-FIE, maar we schrijven KOFFIE, dus eigenlijk moet je dan zeggen KOF-FIE.
Hmz,.. fijn die NL spelling
Maar het blijft een lekker goedje
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, bedankt!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh, ja.
Geiemorgen! [afbeelding]
je vroeg er omquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]![]()
DOE ES NORMAAL MAN!
jukkie zeg.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]![]()
DOE ES NORMAAL MAN!
jukkie zeg.
veel te ingewikkeld allemaalquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat was ook ff mijn dilemma toen ik het typte. ik zo van f*ck; let-ter-gre-pen!
En koos toen maar voor het fonetische [afbeelding]
zekersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
veel te ingewikkeld allemaal
Ph wil gewoon zeker weten dat je voorlopig nog niet terugkomt naar Nederlandquote:
nou, daar issie dan in geslaagdquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
zekers [afbeelding]
[..]
Ph wil gewoon zeker weten dat je voorlopig nog niet terugkomt naar Nederland [afbeelding]
nah, copy 'n paste is de trend hierquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je had het ook kunnen typen natuurlijk
Precies.quote:
En drag & drop ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, copy 'n paste is de trend hier
hier nog nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, copy 'n paste is de trend hier [afbeelding]
Windows Vista is hier al 1 1/2 jaar uitquote:
en het werkt nog altijd nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Windows Vista is hier al 1 1/2 jaar uit [afbeelding]
daarom heet het ook een try out he?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:01 schreef BrandX het volgende:
try out mislukt
draait als een lier hierquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en het werkt nog altijd niet
wie deed je na dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:01 schreef BrandX het volgende:
try out mislukt
ben blij dat ik mooi nog XP heb, en binnenkort SP3. Als het maar geen update is van 750 MB zoals voor Office dan heb ik deze zo binnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
draait als een lier hier [afbeelding]
moet dat dan niet zijn 'Waar ging je overheen?'quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wie deed je na dan?
zusje van Jan Smit? [afbeelding]
Dan doe je er niet veel meequote:
Vista is imho een mooier, zeker beter, eenvoudiger, en toch wel iets anders als XP.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben blij dat ik mooi nog XP heb, en binnenkort SP3. Als het maar geen update is van 750 MB zoals voor Office dan heb ik deze zo binnen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doe je er niet veel mee [afbeelding]
Kritiek komt hier van mensen die een nieuwe laptop kopen met een officiele licentie van MS voor Vista. De laptop voldoet aan de eisen, maar Vista schijnt gewoon kut te zijn. Zelf heb ik er niet naar gekeken. Te duur als los pakket hier en voornamelijk geen tijd om me erin te verdiepen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Vista is imho een mooier, zeker beter, eenvoudiger, en toch wel iets anders als XP.
Och ja, de kritiek er op?
Komt altijd direct van MAC users, gasten met hun Pentium III die een illegale kopie van Vista hebben gedownload en andere gasten die zelfs met Windows 95 nog problemen hebben [afbeelding]
ik ga het vanaf maandag ervaren en ik laat het je weten..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Vista is imho een mooier, zeker beter, eenvoudiger, en toch wel iets anders als XP.
Komt altijd direct van MAC users, gasten met hun Pentium III die een illegale kopie van Vista hebben gedownload en andere gasten die zelfs met Windows 95 nog problemen hebben
Nouja, ik heb een 'dedicated' geluidskaart, en deze wordt middels drivers van Vista geinstalleerd, niet degene die ik zélf wil. Waardoor het geluid in games (oa Cod4) brak is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Komt altijd direct van MAC users, gasten met hun Pentium III die een illegale kopie van Vista hebben gedownload en andere gasten die zelfs met Windows 95 nog problemen hebben
het is een 'moetje' dus, die overgang naar Vista.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga het vanaf maandag ervaren en ik laat het je weten..
maar het doet wel zeer om XP los te laten..
Ik heb zowel op m'n laptop als op m'n pc Vista draaien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kritiek komt hier van mensen die een nieuwe laptop kopen met een officiele licentie van MS voor Vista. De laptop voldoet aan de eisen, maar Vista schijnt gewoon kut te zijn. Zelf heb ik er niet naar gekeken. Te duur als los pakket hier en voornamelijk geen tijd om me erin te verdiepen.
Whehe, lekker dat soort geintjes hoor ik hier ook wel ja. Nu ben ik geen muziek-fan of zo, maar ik bepaal toch zelf wel wat ik installeer en op welke manier. Het zal vast wel via een bepaalde manier uit te schakelen zijn, maar zoiets hoort eenvoudig te kiezen te zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nouja, ik heb een 'dedicated' geluidskaart, en deze wordt middels drivers van Vista geinstalleerd, niet degene die ik zélf wil. Waardoor het geluid in games (oa Cod4) brak is.
Na overgang naar XP geen problemen meer [afbeelding].
Ik ben geen Mac-fan, maar ik kan er direct mee aan de slag als leek, dus daar is toch veel aan verbeterd. Linux ken ik niet goed genoeg om er iets zinnigs over te zeggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik heb zowel op m'n laptop als op m'n pc Vista draaien.
Maar zoals bij veel nieuwe dingen kraait men dat het niet goed is.
De Consumentenbond had Vista getest (!) voor oudjes natuurlijk, men kwam tot de conclusie dat een MAC (!!!!!!) of Linux een beter alternatief was [afbeelding]
een kleine tip Buzz, zet de instelling naar XP stijl.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga het vanaf maandag ervaren en ik laat het je weten..
maar het doet wel zeer om XP los te laten..
Ik denk dat ie er op zijn werk mee geconfronteerd gaat worden, dus dat hij niet alle rechten heeft.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een kleine tip Buzz, zet de instelling naar XP stijl.
En zijn er XP programma's die je onder Vista wil draaien en het gaat niet: rechtermuisknop op't proggie, en als administrator uitvoeren [afbeelding]
lolquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er op zijn werk mee geconfronteerd gaat worden, dus dat hij niet alle rechten heeft.
heheheheeheeh ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar zal hij na maandagochtend wellicht anders over denken
Probeer photoshop 3 maar op vista, werkt niet goedquote:
De photoshop die ik hier heb draait perfect, wel wat ouder als 3, maar tochquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer photoshop 3 maar op vista, werkt niet goed
Dat dus...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:50 schreef Pheno het volgende:
Dus dan heb ik Mac, die de meeste features al heel veel eerder had
Lachwekkendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
De photoshop die ik hier heb draait perfect, wel wat ouder als 3, maar toch![]()
Trouwens dat MAC userts gehuil is ook wel lachwekkend
ieder z'n meugquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
LachwekkendWat is er lachwekkend aan het feit dat ik een werkend product wil hebben? PS heeft een registratieprobleem, hij merkt niet eens op dat je al geregged hebt. maar goed, je hebt natuurlijk een ali versie, dan zal het reggen wel gekraakt zijn
Hoe denk je dat ik weet dat het niet werktquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ieder z'n meug![]()
Ik constateer alleen dat men op Vista zit te zeiken, terwijl ze het helemaal niet kennen.
Tja da's Microsoftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik weet dat het niet werkt
Ook wat ontwikkeltools doen lastig onder vista, onder het mom beveiliging. Ik kan het geen stap voorwaarts vinden, om eindgebruikers te beschermen zorgen ze ervoor dat de boel te dicht zitIpv eens wat eindgebruikers goede wizards te bieden om bv hun beveiliging goed op poten te zetten
Nee, we pleuren de software firewall gewoon aan, zonder uitleg of wat dan ook
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Tja da's Microsoft![]()
zitten ook natuurlijk nadelen bij.
Het zelfde zag je bij XP, nu is men er gek op
quote:
Ik jou ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik heb je toegevoegd am msn
Dat baggert toch net iets beterquote:
zoals minimaal 25% van het ledenbestand op Fok!quote:
Optimist, dat zou betekenen dat 75% echt bestaat, dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zoals minimaal 25% van het ledenbestand op Fok!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat baggert toch net iets beter
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:28 schreef vdvorst het volgende:
Goedemiddag
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:47 schreef Het_hupt het volgende:
hoe laat je kunstmest brande
Discussie op ongekend niveau
wPzquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Optimist, dat zou betekenen dat 75% echt bestaat, dat geloof ik niet
Altijd in het positieve blijven gelovenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Optimist, dat zou betekenen dat 75% echt bestaat, dat geloof ik niet
Beter dan een warm stuk vlees tussen de benen?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan een warm stuk vlees tussen de benen?
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:19 schreef Stigma het volgende:
Klacht: wakker worden en je hele bed zit onder het bloed. Door een bloedneus die blijkbaar de hele nacht heeft geduurd. Oja en terwijl ik dit type begint ie ook weer te bloeden
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:03 schreef Het_hupt het volgende:
Lijkt me toch beter dan wakker worden met een gebruikt condoom in je kont
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |