een kleine tip Buzz, zet de instelling naar XP stijl.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga het vanaf maandag ervaren en ik laat het je weten..
maar het doet wel zeer om XP los te laten..
Ik denk dat ie er op zijn werk mee geconfronteerd gaat worden, dus dat hij niet alle rechten heeft.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een kleine tip Buzz, zet de instelling naar XP stijl.
En zijn er XP programma's die je onder Vista wil draaien en het gaat niet: rechtermuisknop op't proggie, en als administrator uitvoeren [afbeelding]
lolquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er op zijn werk mee geconfronteerd gaat worden, dus dat hij niet alle rechten heeft.
heheheheeheeh ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar zal hij na maandagochtend wellicht anders over denken
Probeer photoshop 3 maar op vista, werkt niet goedquote:
De photoshop die ik hier heb draait perfect, wel wat ouder als 3, maar tochquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer photoshop 3 maar op vista, werkt niet goed
Dat dus...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:50 schreef Pheno het volgende:
Dus dan heb ik Mac, die de meeste features al heel veel eerder had
Lachwekkendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
De photoshop die ik hier heb draait perfect, wel wat ouder als 3, maar toch![]()
Trouwens dat MAC userts gehuil is ook wel lachwekkend
ieder z'n meugquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
LachwekkendWat is er lachwekkend aan het feit dat ik een werkend product wil hebben? PS heeft een registratieprobleem, hij merkt niet eens op dat je al geregged hebt. maar goed, je hebt natuurlijk een ali versie, dan zal het reggen wel gekraakt zijn
Hoe denk je dat ik weet dat het niet werktquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ieder z'n meug![]()
Ik constateer alleen dat men op Vista zit te zeiken, terwijl ze het helemaal niet kennen.
Tja da's Microsoftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik weet dat het niet werkt
Ook wat ontwikkeltools doen lastig onder vista, onder het mom beveiliging. Ik kan het geen stap voorwaarts vinden, om eindgebruikers te beschermen zorgen ze ervoor dat de boel te dicht zitIpv eens wat eindgebruikers goede wizards te bieden om bv hun beveiliging goed op poten te zetten
Nee, we pleuren de software firewall gewoon aan, zonder uitleg of wat dan ook
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Tja da's Microsoft![]()
zitten ook natuurlijk nadelen bij.
Het zelfde zag je bij XP, nu is men er gek op
quote:
Ik jou ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik heb je toegevoegd am msn
Dat baggert toch net iets beterquote:
zoals minimaal 25% van het ledenbestand op Fok!quote:
Optimist, dat zou betekenen dat 75% echt bestaat, dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zoals minimaal 25% van het ledenbestand op Fok!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat baggert toch net iets beter
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:28 schreef vdvorst het volgende:
Goedemiddag
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:47 schreef Het_hupt het volgende:
hoe laat je kunstmest brande
Discussie op ongekend niveau
wPzquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Optimist, dat zou betekenen dat 75% echt bestaat, dat geloof ik niet
Altijd in het positieve blijven gelovenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Optimist, dat zou betekenen dat 75% echt bestaat, dat geloof ik niet
Beter dan een warm stuk vlees tussen de benen?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan een warm stuk vlees tussen de benen?
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:19 schreef Stigma het volgende:
Klacht: wakker worden en je hele bed zit onder het bloed. Door een bloedneus die blijkbaar de hele nacht heeft geduurd. Oja en terwijl ik dit type begint ie ook weer te bloeden
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:03 schreef Het_hupt het volgende:
Lijkt me toch beter dan wakker worden met een gebruikt condoom in je kont
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:26 schreef Het_hupt het volgende:
uit topic Wakker worden en bed vol bloed
[..]
[..]
alles is relatiefquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan een warm stuk vlees tussen de benen?
Spam!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:26 schreef Het_hupt het volgende:
uit topic Wakker worden en bed vol bloed
[..]
[..]
Nee, ik heb nog nooit een gebruikte condoom in iemands kont gestopt...quote:
Straks weer grillenquote:
Ik dacht meer aan de andere optiequote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:30 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een gebruikte condoom in iemands kont gestopt...
Snap ik, maar dat is zeker nog nooit voorgekomen...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de andere optie
Hier gelukkig ook nooitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:36 schreef OA het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is zeker nog nooit voorgekomen...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:40 schreef OA het volgende:
Even boodschappen doen.
De visite heeft al meer geconsumeerd, dan gedacht.![]()
Vanavond komt er nog een club van 10~14 man...![]()
En ik hou helemaal niet van verjaardagen vieren... Vriendinlief wel en zij is jarig... Dus vooruit...
Doe zoals ik, heb geen vriendenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:40 schreef OA het volgende:
Even boodschappen doen.
De visite heeft al meer geconsumeerd, dan gedacht.![]()
Vanavond komt er nog een club van 10~14 man...![]()
En ik hou helemaal niet van verjaardagen vieren... Vriendinlief wel en zij is jarig... Dus vooruit...
iof zoals ik. Wel vrienden, maar ik vier mjin verjaardag nooit. Ergo: de boel neemt mij al jaren mee op een avondje eten en stappen en dan mag ik niet betalen!quote:
Waarom verbaasd mij dat nu?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:54 schreef Pheno het volgende:
Nah, niemand moet mij, dus dat gaat niet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij dat nu?Ach, ik verbaas me ook niet dat jij dat zegt. Zo voorspelbaar als een uitzending van Idols: dat is ook altijd rukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik verbaas me ook niet dat jij dat zegt. Zo voorspelbaar als een uitzending van Idols: dat is ook altijd ruk
dat, en tietenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik verbaas me ook niet dat jij dat zegt. Zo voorspelbaar als een uitzending van Idols: dat is ook altijd ruk
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
Tieten zijn altijd goed. Nou ja, altijd
Echt?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Hier staat de nespresso. Wel voor de vrouw natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tieten, bier, Idols...
Waar is de koffie?
IJsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:23 schreef Houniet het volgende:
zoo heerlijkweekend. straks nog even wat aan school dan en dan chillenn
Feliciteer je vrouw dan maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier staat de nespresso. Wel voor de vrouw natuurlijk
Ik gister rond die tijd ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:50 schreef buzzer het volgende:
ik ben dan ook nu heel erg met het goede doel bezig
Ze drinkt het elke dagquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
IJs![]()
[..]
Feliciteer je vrouw dan maar.
Stevig uitgewoond?quote:
Neuh...quote:
Die ligt nog op bed, nakendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:40 schreef Houniet het volgende:
MPG waar is Muck?
quote:
In de wintereftelingquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:40 schreef Houniet het volgende:
MPG waar is Muck?
Was dat maar waarquote:
zonder jouquote:
Live stream werkt goed.quote:
Straks gaat ze vreemd met de grote boze wolf. Die met die grote tong!quote:
Mja... ik moest werkenquote:
Welnee joh... Muckie doet zoiets niet. Toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks gaat ze vreemd met de grote boze wolf. Die met die grote tong!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks gaat ze vreemd met de grote boze wolf. Die met die grote tong!
Even cam #2 aanzettenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh... Muckie doet zoiets niet. Toch?
quote:
quote:
dat dacht ik ookquote:
You dirty mindquote:
Ik las pinten.quote:
Wat leuk voor je.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
AHHHH, ik zie MPG!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |