quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:26 schreef Het_hupt het volgende:
uit topic Wakker worden en bed vol bloed
[..]
[..]
alles is relatiefquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan een warm stuk vlees tussen de benen?
Spam!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:26 schreef Het_hupt het volgende:
uit topic Wakker worden en bed vol bloed
[..]
[..]
Nee, ik heb nog nooit een gebruikte condoom in iemands kont gestopt...quote:
Straks weer grillenquote:
Ik dacht meer aan de andere optiequote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:30 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een gebruikte condoom in iemands kont gestopt...
Snap ik, maar dat is zeker nog nooit voorgekomen...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de andere optie
Hier gelukkig ook nooitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:36 schreef OA het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is zeker nog nooit voorgekomen...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:40 schreef OA het volgende:
Even boodschappen doen.
De visite heeft al meer geconsumeerd, dan gedacht.![]()
Vanavond komt er nog een club van 10~14 man...![]()
En ik hou helemaal niet van verjaardagen vieren... Vriendinlief wel en zij is jarig... Dus vooruit...
Doe zoals ik, heb geen vriendenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:40 schreef OA het volgende:
Even boodschappen doen.
De visite heeft al meer geconsumeerd, dan gedacht.![]()
Vanavond komt er nog een club van 10~14 man...![]()
En ik hou helemaal niet van verjaardagen vieren... Vriendinlief wel en zij is jarig... Dus vooruit...
iof zoals ik. Wel vrienden, maar ik vier mjin verjaardag nooit. Ergo: de boel neemt mij al jaren mee op een avondje eten en stappen en dan mag ik niet betalen!quote:
Waarom verbaasd mij dat nu?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:54 schreef Pheno het volgende:
Nah, niemand moet mij, dus dat gaat niet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij dat nu?Ach, ik verbaas me ook niet dat jij dat zegt. Zo voorspelbaar als een uitzending van Idols: dat is ook altijd rukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik verbaas me ook niet dat jij dat zegt. Zo voorspelbaar als een uitzending van Idols: dat is ook altijd ruk
dat, en tietenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik verbaas me ook niet dat jij dat zegt. Zo voorspelbaar als een uitzending van Idols: dat is ook altijd ruk
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
Tieten zijn altijd goed. Nou ja, altijd
Echt?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Hier staat de nespresso. Wel voor de vrouw natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tieten, bier, Idols...
Waar is de koffie?
IJsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:23 schreef Houniet het volgende:
zoo heerlijkweekend. straks nog even wat aan school dan en dan chillenn
Feliciteer je vrouw dan maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier staat de nespresso. Wel voor de vrouw natuurlijk
Ik gister rond die tijd ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:50 schreef buzzer het volgende:
ik ben dan ook nu heel erg met het goede doel bezig
Ze drinkt het elke dagquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
IJs![]()
[..]
Feliciteer je vrouw dan maar.
Stevig uitgewoond?quote:
Neuh...quote:
Die ligt nog op bed, nakendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:40 schreef Houniet het volgende:
MPG waar is Muck?
quote:
In de wintereftelingquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:40 schreef Houniet het volgende:
MPG waar is Muck?
Was dat maar waarquote:
zonder jouquote:
Live stream werkt goed.quote:
Straks gaat ze vreemd met de grote boze wolf. Die met die grote tong!quote:
Mja... ik moest werkenquote:
Welnee joh... Muckie doet zoiets niet. Toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks gaat ze vreemd met de grote boze wolf. Die met die grote tong!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks gaat ze vreemd met de grote boze wolf. Die met die grote tong!
Even cam #2 aanzettenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh... Muckie doet zoiets niet. Toch?
quote:
quote:
dat dacht ik ookquote:
You dirty mindquote:
Ik las pinten.quote:
Wat leuk voor je.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
AHHHH, ik zie MPG!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |