* Het_hupt pakt ook z'n rollatorquote:
Je mag bijna weer je opleiding gaan doen toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:34 schreef crossover het volgende:
Iedereen maar genieten van het weekend, ik moet morgen werken
heeeeeeeeeeee, de serveerster is er weerquote:
Pas op je woorden jij hèquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeee, de serveerster is er weer
PWNED !!!!!11~```oneonequote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:34 schreef crossover het volgende:
Wat is er nu weer mis met een serveerster?quote:
Waarom insinueer jij dat ik met mijn uitspraak een oordeel vel over het beroep van serveerster?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met een serveerster?
Nobel beroep hoor
je opmerking: "Pas op je woorden jij hè"quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom insinueer jij dat ik met mijn uitspraak een oordeel vel over het beroep van serveerster?
Nee, serveerster is ook vrij snel verkeerd te spellenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je opmerking: "Pas op je woorden jij hè"
zegt mij genoeg
Daarmee geef ik geen waardeoordeel over een serveerster, ik zeg ermee dat jij niet zomaar iemand een serveerster kunt noemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je opmerking: "Pas op je woorden jij hè"
zegt mij genoeg
Ik kan het wel, maar of het "hoort", is een andere zaak.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daarmee geef ik geen waardeoordeel over een serveerster, ik zeg ermee dat jij niet zomaar iemand een serveerster kunt noemen.
Glad we cleared that outquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar of het "hoort", is een andere zaak.
Ze serveert koffie, dat dus
twas dan ook niet tegen jou maar tegen hupt en fritsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:34 schreef Pheno het volgende:
Ik slaap niet
Ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:34 schreef crossover het volgende:
slaven polen drijvenquote:
quote:
Neem ik het voor je op, krijg ik ditquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
twas dan ook niet tegen jou maar tegen hupt en frits
wordt dan ook zeer gewaardeerd hier!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Neem ik het voor je op, krijg ik dit
Frisse lucht, daar moet ik ook ff wat van hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:30 schreef Pheno het volgende:
Ik ga boodschappen doen. De bijwerkingen van al de troep begint te werken, ik wil even frisse lucht.
Kukerdekuukquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw!
Ja goed hoor. En met jou?quote:
Kost nietsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Frisse lucht, daar moet ik ook ff wat van hebben
Balen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik was ineens ziek vanochtend, koorts en koppijn en zo. Ik heb tot 15.00 uur geslapen
Ach, jij zit dalijk gezellig op de bank met je vent, dat kan ik dan weer nooit (met m'n vriendin danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Ah, iedereen hier heeft weer een fatsoenlijk leven. Good to know.
Nou ik vind TopGear niet zó superdepuper. Dus ik ga lekker naar bed met een goed boek.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:40 schreef crossover het volgende:
Ach, jij zit dalijk gezellig op de bank met je vent, dat kan ik dan weer nooit (met m'n vriendin dan)
Iedereen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Ah, iedereen hier heeft weer een fatsoenlijk leven. Good to know.
Welk boek?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ik vind TopGear niet zó superdepuper. Dus ik ga lekker naar bed met een goed boek.
Ik moet je iets vertellen van Cathy Kelly. Chicklit.quote:
Volgens mij behoor ik niet tot de doelgroep van de schrijfster dan... al zou ik het gewoon lezen als de achterflaptekst me aanspreekt... chicklit of nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet je iets vertellen van Cathy Kelly. Chicklit.
Ohw heheh. Nouja, het gaat over 3 vrouwen die een geheim hebben dat uit komt. Hoop drama, eind goed al goed. En natuurlijk hookt er iemand up met een hunk. Je kent dat wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:51 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij behoor ik niet tot de doelgroep van de schrijfster dan... al zou ik het gewoon lezen als de achterflaptekst me aanspreekt... chicklit of niet.
Ja, same old, same oldquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw heheh. Nouja, het gaat over 3 vrouwen die een geheim hebben dat uit komt. Hoop drama, eind goed al goed. En natuurlijk hookt er iemand up met een hunk. Je kent dat wel.
Het is wel leuk.quote:
Yes, my dear...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Kuukske het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Méé dat ik het typte dacht ik dat ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO J AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hoe is 't? TG aan het kijken zeker?quote:
TG staat aan idd!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is 't? TG aan het kijken zeker?
JD kijkt 't. In de woonkamer.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef OA het volgende:
TG staat aan idd!Bij jou ook neem ik aan?!
Okquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik zit in utrecht, zou morgen meerijden met broertje, want gratis, en ik heb geen geld nu
Word ik net gebeld, door een maat, die zegt: ja, bek houwe, ik kom je nu ophalen
Ik: ehm, ok
Kerel is nu onderweg om me op te halen hier geloof ik
samenvatting?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef OA het volgende:
[..]
TG staat aan idd!Bij jou ook neem ik aan?!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik zit in utrecht, zou morgen meerijden met broertje, want gratis, en ik heb geen geld nu
Word ik net gebeld, door een maat, die zegt: ja, bek houwe, ik kom je nu ophalen
Ik: ehm, ok
Kerel is nu onderweg om me op te halen hier geloof ik
TG op tv.quote:
Naar ter aar brengen om bier te drinken, niks ernstigs papierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat gaat ie met je doen?
Bier drinken is niet ernstig?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Naar ter aar brengen om bier te drinken, niks ernstigs papier
nee, dat is een goed doelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bier drinken is niet ernstig?
Oh, dan is het goed.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:50 schreef buzzer het volgende:
ik ben dan ook nu heel erg met het goede doel bezig
Kom ik precies op het juiste moment binnenquote:
is het flauw als ik weer zeg: ruilen?quote:
helemaal nu ik FA ben typ ik me de hele dag de tering, en als ik echt heeeel erg mijn best doe haal ik 30 postsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zet vandaag trouwens in op een 300 poster![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
helemaal nu ik FA ben typ ik me de hele dag de tering, en als ik echt heeeel erg mijn best doe haal ik 30 posts
Fiets, nog thanks for the guesthelpquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Die je dan niet terugziet in het lijstje met postaantallenAls je al die posts mee zou tellen staan de FA's een stuk hoger
wat heb jij dan staan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
is het flauw als ik weer zeg: ruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |