Wat hij zegtquote:
Lamas zonder Arie =quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
*geeft popcorn*
ff stukje lamas gekeken
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1472137521892395707
Haai haaiquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:02 schreef draculettetje het volgende:
goeie avond!
alloaquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:02 schreef draculettetje het volgende:
goeie avond!
WAAR !!!!!quote:
euh waar is dat?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm diemen,
toevallig in de buurt van wildenborch?
quote:
das engquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:28 schreef lynda het volgende:
[..]
euh waar is dat?
doe eens in je msn kijken
sorryquote:
Ja erg he? Ben uit frustratie maar de TMF Jaarmix van 1999 aan het kijken, pfff wat een klassiekers zegquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:52 schreef draculettetje het volgende:
verdorie was fok weer traag!
Maakt niet uit hoor, kan het hebben... heb toch al weekendquote:
naai bal ;pquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, kan het hebben... heb toch al weekend
quote:
nooit anders geweest tochquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
![]()
We zijn wel weer lief voor elkaar he
Nee daaromquote:
soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat jullie het allemaal zo rustig hebben op het werk.Bij ons zitten we tot over onze oren in de projecten.
wija gesprokenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef lynda het volgende:
[..]
soms zit het mee, soms zit het tegen
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef lynda het volgende:
[..]
soms zit het mee, soms zit het tegen
ik pas 52 min wakkerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff ben net wakker
ik gaat kijken!
o jah ... kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al met al ben ik ook wel al 60 min wakker
maar dan opstaan
en dan naar beneden en dan pc aan
da's rapquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah ... klopt
ik maar 10 min nodig :p
tjah, kan ik weer iets over zeggenquote:
kan je best zeggen al heb ik gister samen met seventees bewezen dat het ook anders om is!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, kan ik weer iets over zeggen![]()
iets met mannen en vrouwen
o? weet ik niks vanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan je best zeggen al heb ik gister samen met seventees bewezen dat het ook anders om is!
ja ja zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o? weet ik niks van
heb ik dan niet mee gekregen
hey, ik ben 2 dagen actief geweestquote:
en ook weer zo;n druk weekend voor de boeg staan of valt het deze keer mee?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey, ik ben 2 dagen actief geweest
jah inderdaad laatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ook weer zo;n druk weekend voor de boeg staan of valt het deze keer mee?
wat zijn de anderen laat trouwens,
kan wel merken dat er thuis gewerkt wordt enzo
ok, ik ga ook weer zoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
kortom weer aardig druk,
ik moet ff verder moet nog ontbijten en tandenpoetsen en dan naar het werk
oja,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal
@ lynx666. kan je niet even een cod4 stats script maken voor jezelf, en mij
mja gisteren ff gespeeld. loopt wel goed die serverquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja,
ben nog niet op jullie gameserver geweest, ik heb NFS nog niet af ...
nou je bent ieder geval wel gelijk wakker zoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
GODVER
dan heb ff alle geluk van de wereld
ik rij industrie terrein op, schiet auto in de slip
met moeite een tegenligger kunnen ontwijken, toen verrekte de stoeprand weten te ontwijken, en vervolgens weer terug onder controle
Dadelijk ff naar auto garage rijden voor de profiel te meten
auto slipt me iets te vaak weg op nat wegdek
ja, je schrikt wel ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je bent ieder geval wel gelijk wakker zo
aah toppie :dquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:28 schreef diertjuh het volgende:
Ik heb uitstel gekregen voor mn website. moeten website maken met frontpage en ik was dus nog helemaal niet begonnen. En nu mag ik um met een herkansing inleveren. Zonder dat er een herkansing vanaf gaat. Website moet eigenlijk volgende week vrijdag ingeleverd worden
neuh..gisteravond gewoon de hele avond dipje gehad. Door lawaai thuis kon ik niet leren en werd ik knettergek. Dus tja.quote:
dat is minderquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh..gisteravond gewoon de hele avond dipje gehad. Door lawaai thuis kon ik niet leren en werd ik knettergek. Dus tja.
ik denk het welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is minder
Vanavond weer een nieuwe poging ?
okquote:
is en zij. Ik hoef alleen maar vanuit school de bus te nemen enzo. Tis gewoon stom eigenlijk. Waarom lacht iemand daar omquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
ik zal het niet weten.
misschien omdat hij het leuk vind dat je moet reizen om naar de winkel te gaan?
anyways: ik ben ff off
sommige mensen hebben aparte humor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
is en zij. Ik hoef alleen maar vanuit school de bus te nemen enzo. Tis gewoon stom eigenlijk. Waarom lacht iemand daar omecht serieus ik snap het niet
zo zo,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:54 schreef diertjuh het volgende:
nee zij is gewoon helemaal dom en apart en raar en idioot en stom enzo..en nog meer enzo
Nope, UT'99 onlyquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal [afbeelding]
@ lynx666. kan je niet even een cod4 stats script maken voor jezelf, en mij [afbeelding]
ik kan nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo zo,
is een hele waslijst
maar goed, alles ingesteld, zo is beneden alles omprikken
en hopen dat het werkt
alleen over haar of over andere ook? :pquote:
over haarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen over haar of over andere ook? :p
wel een beetje meegaan met je tijd hehquote:
zeker. want ik had me al voorgenomen om de website niet meer te maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:09 schreef draculettetje het volgende:
hello, jeetje crazy da's wel schrikken!
enne dirtjuh uitstel da's dan lekker!
Hier is het saai!
niets mis met UT 99 hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel een beetje meegaan met je tijd heh![]()
gezellige meid danquote:
mja inderdaad, stuk erna ook ff net onder de max doorgekomen, schrik kwam pas iets later.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:09 schreef draculettetje het volgende:
hello, jeetje crazy da's wel schrikken!
enne dirtjuh uitstel da's dan lekker!
Hier is het saai!
en nu wel weer! en dat zonder dat de herkansing eraf gaat helemaal top!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
zeker. want ik had me al voorgenomen om de website niet meer te maken.
nee idd. een fantastisch spel toendertijd.quote:
neuh is ze niet. Ze irritant, ze zeurt, ze liegt en ze is oerdom. Sorry maar ik kan weinig goeds over haar zeggen. Als je iets serieus verteld dan gaat zij er dom over zitten lachen. en van ja ik heb met oud en nieuw geleerd en blablabla ik geloof der niks van. Het gaat allemaal om mode mode en mode en als je zelf niet echt met mode bezig bent vindt ze dat raar en begint ze te lachen.quote:
uhu genoeg. Ik heb er zelf heel wat in gezeten. In nederlandse servers. Maar helaas op de 1 of andere manier wil het nu bij mij thuis niet meer werken. Was altijd wel gezellig. Met allemaal clanleden...en dan kom ik iemand die dat bijna nooit doet binnen en wordt je gewoon vaak afgeknaldquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd. een fantastisch spel toendertijd.
vind het zelfs de beste uit de hele serie
maar het spel van nu is cod4
wordt dat nog een beetje online gedaan ? ut99
Html begin is inderdaad niet zo heel moeilijk. Ach jah, stom wijf danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh is ze niet. Ze irritant, ze zeurt, ze liegt en ze is oerdom. Sorry maar ik kan weinig goeds over haar zeggen. Als je iets serieus verteld dan gaat zij er dom over zitten lachen. en van ja ik heb met oud en nieuw geleerd en blablabla ik geloof der niks van. Het gaat allemaal om mode mode en mode en als je zelf niet echt met mode bezig bent vindt ze dat raar en begint ze te lachen.
Heb der toen ook tig keer uitgelegd en voorbeeld gemaakt hoe ze een html bestand moet beginnen. Maar madammeke snapt het nog steeds niet. Nouja als je niet wil begrijpen dan niet. Sjees..zo willen jullie nog meer horen. Maar ik denk dat ik het hierbij even laat.
Zeker. Ik doe het over fotografie en ben al druk informatie aan het zoeken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en nu wel weer! en dat zonder dat de herkansing eraf gaat helemaal top!
ik ben ff koppie thee scoren!
ja ik weet het niet hoor. Ik moet gewoon een nieuw abonnement hebben. Ipv dat ze vraagt waarom ik er heen ga..gaat ze lachenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Html begin is inderdaad niet zo heel moeilijk. Ach jah, stom wijf dan
maar jah, waarom ze dan lacht om orange
pagina opslaan alsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:19 schreef diertjuh het volgende:
hmm..ik heb een goede website gevonden met informatie over de geschiedenis van fotografie. Kan ik geen teksten kopieren. Stomme copyright
misschien vind ze orange wel stomquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja ik weet het niet hoor. Ik moet gewoon een nieuw abonnement hebben. Ipv dat ze vraagt waarom ik er heen ga..gaat ze lachen.
* Dr.Droxz heeft deze al dagen aanstaan..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning] heeft de [ik ben Gaar modus maar aangezet
bestand en dan opslaan alsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Rechtermuisknop en dan pagina opslaan als?
Maar dat wil dus niet
nog zoiets he. Als ik zeg dat ik die muziek die zij luistert niet leuk vindt. Dan vindt ze dat ik haar beledigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien vind ze orange wel stom
ik binnen kort ook abo verlenging
nope kan niets selecteren enzoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:24 schreef Dylanesque het volgende:
en anders Ctrl + A en dan + C?
lukt vaak ook niet, had ik gister ook bij een paginaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:24 schreef Dylanesque het volgende:
en anders Ctrl + A en dan + C?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nog zoiets he. Als ik zeg dat ik die muziek die zij luistert niet leuk vindt. Dan vindt ze dat ik haar beledig
welke pagina is het ?quote:
paar berichten boven je staat hetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke pagina is het ?
stuur maar even in pm.
misschien dat het lukt dan stuur ik hem wel terug
heb hem nu opgeslagenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nope kan niets selecteren enzo
http://www.fotografiegesc(...)_camera_obscura.html
ja zag hem alquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
paar berichten boven je staat het
nou precies. Dat bedoel ik. Als je het niet met haar eens bent en niet doet zoals zij..beledig je haar ofzo. Zal wel de cultuur zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iedereen heeft eigen muziek keus,
ik lach jou toch ook niet uit omdat jij mijn muziek niet leuk vindt
bewerken -> alles selecteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb hem nu opgeslagen
als je dan bewerken kiest kun je selecteren
Ik heb al. je kon een e-book aanvragen krijg je in je e-mail en kun je vanaf daar de tekst kopierenquote:
heel raar bij mij wou die dat niet eens doen. Maarjaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
tekst selecteren
ctrl + c
kladblok openen
ctrl+v
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ik gebruk wel firefox. misschien dat het daaraan ligt
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ja in IE kan je niets selecteren
Ik verveel me zwaar hier, en moet nog tot half 6... dag gaat echt traag vandaagquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:35 schreef draculettetje het volgende:
ik heb voor de verandering is geen zin meer!
ik heb ff lekker bryan adams aanstaan
ik ben ook fucking boredquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik verveel me zwaar hier, en moet nog tot half 6... dag gaat echt traag vandaag![]()
kopje thee dan maar draculettetje?
ja is lekker! pff tot half 6! ik vind 13.00 al lang!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik verveel me zwaar hier, en moet nog tot half 6... dag gaat echt traag vandaag![]()
kopje thee dan maar draculettetje?
omdat er markt is ben je eerder vrij?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben ook fucking bored
gelukkig is er markt hier vandaag. dat scheelt weer een half uur vandaag
nee omdat het markt is , heb ik een half uur langer pauzequote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat er markt is ben je eerder vrij?
ow ha ha dat kan ook ja!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee omdat het markt is , heb ik een half uur langer pauze
ja iddquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ha ha dat kan ook ja!
ff over de markt slenteren!
kijk uw mailquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:41 schreef diertjuh het volgende:
owh bleek dat ik maar een klein stukje kon kopieren. Dan maar thuis doen
en waarom?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
ik houd van websites die niet mee firefox rekening houden
Ik ga maar 45 minuten weg, weet anders niet wat ik moet doen hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben ook fucking bored
gelukkig is er markt hier vandaag. dat scheelt weer een half uur vandaag
mag ik mee?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga maar 45 minuten weg, weet anders niet wat ik moet doen hoor
kwart voor 7 thuis, en zie nu al de seconde's op de klok voorbij tikken..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja is lekker! pff tot half 6! ik vind 13.00 al lang!
Hee Docquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga maar 45 minuten weg, weet anders niet wat ik moet doen hoor
Gezellig!quote:
Die snap ik even nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee Doc![]()
Ik ga uurtje met pauze, beetje door de stad fietsen.. weet 't anders ook niet
kee dan pak ik ff mn spullen!quote:
lekker weer om te fietsen., hopelijk heb je je regenpak bij je.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee Doc![]()
Ik ga uurtje met pauze, beetje door de stad fietsen.. weet 't anders ook niet
owja shit.. ben nog niet echt wakker blijkbaar, vanochtend door de regen hier gekomen en nu alweer vergetenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker weer om te fietsen., hopelijk heb je je regenpak bij je.
ahaquote:
nou dan kan je idd nog wel een douche gebruiken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
owja shit.. ben nog niet echt wakker blijkbaar, vanochtend door de regen hier gekomen en nu alweer vergeten
Dat tennis vind ik opzich niet zo heeeul leuk,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee dan pak ik ff mn spullen!
potje bowlen of tennissen?
als het goed is kan ik vanavond misschien eindelijk eens met mn wii op internet
Tennis vind ik ook niet zo boeiend. Beetje slecht uitgewerkt, bowlen vind ik dan weer echt geweldigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat tennis vind ik opzich niet zo heeeul leuk,
doe dan maar bowlen! Heb thuis nog steeds de highscrore's staan
Die tennis vind ik nog wel meevallen, maar dat tafeltennis, die is gewoon nog slechterquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tennis vind ik ook niet zo boeiend. Beetje slecht uitgewerkt, bowlen vind ik dan weer echt geweldig
en heeft de mail geholpen of niet?quote:
idd tafeltennis is echt vreemd uitgewerktquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die tennis vind ik nog wel meevallen, maar dat tafeltennis, die is gewoon nog slechter![]()
Bowelen blijft gewoon het leuks van de Wii sports... maar voor de afwisseling honkbal.
p.s
Volgende week mijn Wii gun binnen!
uhu maar had ook wat meer info nodig. Dus heb zelf maar even hier firefox gedownload. Dacht dat het niet kon maar kon toch welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en heeft de mail geholpen of niet?
gaat weer lekker zeker....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef lynda het volgende:
5 over 11.. 1 van de 2 is er niet.. krijg toch allemaal de klere
laat me ff weten of zon ding wat is plzquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die tennis vind ik nog wel meevallen, maar dat tafeltennis, die is gewoon nog slechter![]()
Bowelen blijft gewoon het leuks van de Wii sports... maar voor de afwisseling honkbal.
p.s
Volgende week mijn Wii gun binnen!
krijg toch allemaal de klerenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef lynda het volgende:
Ook goede morgenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef lynda het volgende:
mja hier ookquote:
visje alsjeblieftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
wil er iemand nog iets vd markt ?
Lekker belegde broodjes!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
dropjes! alsjeblieftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
vers gebakken stroopwafelsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
daaromquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oja die zijn dan nog warm. Of stroopwafelkruimels met stroop derin. lekker smeren
Aan de nieuwere UT's zijn echt geen flikker aanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel een beetje meegaan met je tijd heh [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Aan de nieuwere UT's zijn echt geen flikker aan [ afbeelding ].
Scriptje wordt mooi.
geen idee. tevaak gezakt voor mn theoriequote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
dadelijk ook is kijken waar ik profiel van auto kan laten nakijken, denk gewoon bij kwikfit maar snel :s
of thuis
was dacht ik 1.6 mm toch ?
ff opgezocht en idd 1.6 mmquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
geen idee. tevaak gezakt voor mn theorie![]()
Moest je auto afgelopen maand niet voor APK dan? Of moet je dat nog?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
of kut :s kan beter gelijk naar kwikfit rijden :s
als het te dun is mag je er niet meer mee rijden
april pasquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moest je auto afgelopen maand niet voor APK dan? Of moet je dat nog?
alleen ik heb paar keer hard moeten remmen dat er de rook vanaf kwam ...quote:
fijn weekendquote:
nu al?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:57 schreef draculettetje het volgende:
lUNCH PAUZE
Lekker, wat voor dropjes?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:49 schreef draculettetje het volgende:
zo net maar even dropjes gehaald
Ik moet wachten tot mijn collega terug is... geen vaste tijden hierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:15 schreef shrekthethird het volgende:
nog 15 min en dan heb ik pauzedat werdt tijd
Dat klinkt niet verkeerd! En WL heeft ook allemaal lekker dingen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
allerlei zoete dropjes (zo'n gemengde zak van venco)
ben inmiddels weer thuis
Als je daar in bijt ben je al je tanden kwijt?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry maar moest hier vet om lachen
[ afbeelding ]
waar in bijt ? de billen vd vrouw ? het biertje ? wat ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je daar in bijt ben je al je tanden kwijt?
Je eigen berichtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar in bijt ? de billen vd vrouw ? het biertje ? wat ?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een bevroren roomsoesje ?
Ben niet wakker te krijgen vandaag...quote:
tja tijd voor weekend voor jou dusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet wakker te krijgen vandaag...
4 dagen lang elke dag maar 5 uur slapen is denk ik niet genoeg
waar bleef je nou man ??quote:
geodriehoek ??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
nee middag :d
al de hele ochtend gewerkt
hier nu ook alweer bijna klaar.
Waarmee kun je beste je profieldiepte van band meten ?
Een centimeter is beetje irri meten
die heeft eerst een centimeter zonder minimeter verdelingquote:
slapen en tv kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar bleef je nou man ??
goeiemiddag
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja tijd voor weekend voor jou dus
Zo, jij bent er laat bij vandaagquote:
hmm ze ziet blijkbaar wat in jequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
mja, op dit moment een stagiaire die al heel de week aan kop zeurt of ik mee ga stappen... niet echt veel zin, veel te veel carnaval
tja, ze gebruikt nog eens niet haar echte naamquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm ze ziet blijkbaar wat in je
haha, wat bedoel je nou ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, ze gebruikt nog eens niet haar echte naam
vind zich nogal op iemand lijken
raar iemand
Ook jah :pquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, wat bedoel je nou ?
ze heeft zich aan je voorgesteld met een andere naam ?
Das minde, het is bijna weekend... na het weekend mag hetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi hoop niet dat ik ziek wordt. voel me best wel kut!
Is het niet stieken een gozer?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ook jah :p
alleen ik contacten, dus ik kom overal achter
nee, heb haar al paar keer gezienquote:
nee, ik ben de geest van Crazy-Mquote:
whahhahaquote:
goeiemoggel!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef Dylanesque het volgende:
wel.
hehe ik weetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahhaha
zeg je kent toch kelly , van big brother ?? dat was vroeger ook een gast: P
die poste ik express nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
nou 4 op een rij dan maar weer
ok doei doeiquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zo maar s op huis aan. neem wel een uurtje op vandaag.
middagquote:
Druk aan het werk? ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef Dylanesque het volgende:
wel.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Druk aan het werk? ...
heb nu al voor 4e keer een zeekoe aan de lijn.. echt niet normaal
tja en vriendelijk blijven heh ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Druk aan het werk? ...
heb nu al voor 4e keer een zeekoe aan de lijn.. echt niet normaal
Als ze nu al beledigd is... tot ziens!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, heb haar al paar keer gezien
maar goed, nu beledigd omdat ik in het weekend al druk zat heb, en dat ik alleen vanavond dus zou kunnen
altijd blijven lachenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja en vriendelijk blijven heh ?
idd :pquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ze nu al beledigd is... tot ziens!
drommels drommels drommelsquote:
ff voor de duidelijkheid, ze noemde zichzelf niet Tijger ofzo ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd :p
was echt zo van: ik zou je nog is mee uitvragen.
nu dan niet
ik ga niet een heel weekend op offeren voor iemand die niet bij haar eigen naam genoemd wil worden
hehe,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
drommels drommels drommels
altijd die kut clown en die tyfus acrobaat
nopequote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid, ze noemde zichzelf niet Tijger ofzo ?
have funquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes ik ga het weekend in!
Prettig weekend allemaal !
ict blablabla met droxz:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe is doorverbinden naar mij.
en wat zeg je dan tegen een zeekoe?
weer een natte dag?
of lekker visje ?
prettig weekend!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes ik ga het weekend in!
Prettig weekend allemaal !
Je hebt van die mensen, ik heb zeker wel 7 telefoontjes gehad vandaag!quote:
weerd half uur geleden gebeld voor een tafel een schroef te vervangen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:56 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er nog maar eentje roken...de agents hier vervelen zich ook
Het is debielen uur, ik weet het zekeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
lol droxz
vooral het zucht effect: ik ken het
mailen ze iets, en nog voor je hebt gelezen hangen ze aan de lijn om het nog een keer te zeggen ....
zit dan meestal gewoon te internetten en af en toe jah te zeggen
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weerd half uur geleden gebeld voor een tafel een schroef te vervangen.
ze zouden me laten zien welke tafel.
nu 17:00 en nog niemand
"agents" in de zin van?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:56 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er nog maar eentje roken...de agents hier vervelen zich ook
CIA...jeweetsch!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"agents" in de zin van?![]()
(droxz haat het dat alle dingen in ene gekke buitenlandse namen krijgen)
aha, dat was ik ook ... een paar jaar terugquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
CIA...jeweetsch!!!
Ik werk in een callcenter... helpdesken enzo......mensen aan de telefoon noemen we agents..sorry...
Ik heb het goed naar m'n zin, al ben ik blij dat ik niet meer aan de telefoon zitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, dat was ik ook ... een paar jaar terug![]()
Ben blij dat ik niet meer in een callcentre werk zeg!
Ik doe hier nog wel telefoontjes, misschien 10 op een dag ofzo... callcentre... alleen maar telefoonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb het goed naar m'n zin, al ben ik blij dat ik niet meer aan de telefoon zit![]()
De tering waar laat je ze hahahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s kwa verveling heb ik nu al bijna al mijn lollie's op ...
bijna 50 lollie's in 2,5 dag
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:29 schreef Sgele het volgende:
Da's waar, dat vond ik altijd wel leuk aan de telefoon, je mag alles uitvreten om die PC of dat netwerkje maar aan de gang te krijgen/houdenDat vond ik altijd wel uitdagend.
Maaruh...we gaan borrelen nu (verlaat nieuwjaarsfeestje)... ik wens je een fijn weekend![]()
hehe inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, dat ken ik ergens van ... ik moest nog patchen ofzo vandaag
en ze zouden me vanmiddag de patch nummertjes geven .. nog niets gezien,
vind het wel mooi zo
Niks gedronken ofzo, maar lag er al om 22.45 in, even wat gelezen en toen dacht ik te slapen, steeds dommelde ik in, toen weer wakker, dat gezeik is door gegaan tot een uurtje of 1.45/2.00... en ik mocht er om 05.55 weer uitquote:Op maandag 14 januari 2008 07:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb prima geslapen, alleen niet zo lang.. 01:30 - 05:00 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |