misschien vind ze orange wel stomquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja ik weet het niet hoor. Ik moet gewoon een nieuw abonnement hebben. Ipv dat ze vraagt waarom ik er heen ga..gaat ze lachen.
* Dr.Droxz heeft deze al dagen aanstaan..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning] heeft de [ik ben Gaar modus maar aangezet
bestand en dan opslaan alsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Rechtermuisknop en dan pagina opslaan als?
Maar dat wil dus niet
nog zoiets he. Als ik zeg dat ik die muziek die zij luistert niet leuk vindt. Dan vindt ze dat ik haar beledigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien vind ze orange wel stom
ik binnen kort ook abo verlenging
nope kan niets selecteren enzoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:24 schreef Dylanesque het volgende:
en anders Ctrl + A en dan + C?
lukt vaak ook niet, had ik gister ook bij een paginaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:24 schreef Dylanesque het volgende:
en anders Ctrl + A en dan + C?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nog zoiets he. Als ik zeg dat ik die muziek die zij luistert niet leuk vindt. Dan vindt ze dat ik haar beledig
welke pagina is het ?quote:
paar berichten boven je staat hetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke pagina is het ?
stuur maar even in pm.
misschien dat het lukt dan stuur ik hem wel terug
heb hem nu opgeslagenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nope kan niets selecteren enzo
http://www.fotografiegesc(...)_camera_obscura.html
ja zag hem alquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
paar berichten boven je staat het
nou precies. Dat bedoel ik. Als je het niet met haar eens bent en niet doet zoals zij..beledig je haar ofzo. Zal wel de cultuur zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iedereen heeft eigen muziek keus,
ik lach jou toch ook niet uit omdat jij mijn muziek niet leuk vindt
bewerken -> alles selecteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb hem nu opgeslagen
als je dan bewerken kiest kun je selecteren
Ik heb al. je kon een e-book aanvragen krijg je in je e-mail en kun je vanaf daar de tekst kopierenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |