Wat hij zegtquote:
Lamas zonder Arie =quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
*geeft popcorn*
ff stukje lamas gekeken
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1472137521892395707
Haai haaiquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:02 schreef draculettetje het volgende:
goeie avond!
alloaquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:02 schreef draculettetje het volgende:
goeie avond!
WAAR !!!!!quote:
euh waar is dat?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm diemen,
toevallig in de buurt van wildenborch?
quote:
das engquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:28 schreef lynda het volgende:
[..]
euh waar is dat?
doe eens in je msn kijken
sorryquote:
Ja erg he? Ben uit frustratie maar de TMF Jaarmix van 1999 aan het kijken, pfff wat een klassiekers zegquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:52 schreef draculettetje het volgende:
verdorie was fok weer traag!
Maakt niet uit hoor, kan het hebben... heb toch al weekendquote:
naai bal ;pquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, kan het hebben... heb toch al weekend
quote:
nooit anders geweest tochquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
![]()
We zijn wel weer lief voor elkaar he
Nee daaromquote:
soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat jullie het allemaal zo rustig hebben op het werk.Bij ons zitten we tot over onze oren in de projecten.
wija gesprokenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef lynda het volgende:
[..]
soms zit het mee, soms zit het tegen
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef lynda het volgende:
[..]
soms zit het mee, soms zit het tegen
ik pas 52 min wakkerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff ben net wakker
ik gaat kijken!
o jah ... kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al met al ben ik ook wel al 60 min wakker
maar dan opstaan
en dan naar beneden en dan pc aan
da's rapquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah ... klopt
ik maar 10 min nodig :p
tjah, kan ik weer iets over zeggenquote:
kan je best zeggen al heb ik gister samen met seventees bewezen dat het ook anders om is!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, kan ik weer iets over zeggen![]()
iets met mannen en vrouwen
o? weet ik niks vanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan je best zeggen al heb ik gister samen met seventees bewezen dat het ook anders om is!
ja ja zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o? weet ik niks van
heb ik dan niet mee gekregen
hey, ik ben 2 dagen actief geweestquote:
en ook weer zo;n druk weekend voor de boeg staan of valt het deze keer mee?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey, ik ben 2 dagen actief geweest
jah inderdaad laatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ook weer zo;n druk weekend voor de boeg staan of valt het deze keer mee?
wat zijn de anderen laat trouwens,
kan wel merken dat er thuis gewerkt wordt enzo
ok, ik ga ook weer zoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
kortom weer aardig druk,
ik moet ff verder moet nog ontbijten en tandenpoetsen en dan naar het werk
oja,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal
@ lynx666. kan je niet even een cod4 stats script maken voor jezelf, en mij
mja gisteren ff gespeeld. loopt wel goed die serverquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja,
ben nog niet op jullie gameserver geweest, ik heb NFS nog niet af ...
nou je bent ieder geval wel gelijk wakker zoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
GODVER
dan heb ff alle geluk van de wereld
ik rij industrie terrein op, schiet auto in de slip
met moeite een tegenligger kunnen ontwijken, toen verrekte de stoeprand weten te ontwijken, en vervolgens weer terug onder controle
Dadelijk ff naar auto garage rijden voor de profiel te meten
auto slipt me iets te vaak weg op nat wegdek
ja, je schrikt wel ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je bent ieder geval wel gelijk wakker zo
aah toppie :dquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:28 schreef diertjuh het volgende:
Ik heb uitstel gekregen voor mn website. moeten website maken met frontpage en ik was dus nog helemaal niet begonnen. En nu mag ik um met een herkansing inleveren. Zonder dat er een herkansing vanaf gaat. Website moet eigenlijk volgende week vrijdag ingeleverd worden
neuh..gisteravond gewoon de hele avond dipje gehad. Door lawaai thuis kon ik niet leren en werd ik knettergek. Dus tja.quote:
dat is minderquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh..gisteravond gewoon de hele avond dipje gehad. Door lawaai thuis kon ik niet leren en werd ik knettergek. Dus tja.
ik denk het welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is minder
Vanavond weer een nieuwe poging ?
okquote:
is en zij. Ik hoef alleen maar vanuit school de bus te nemen enzo. Tis gewoon stom eigenlijk. Waarom lacht iemand daar omquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
ik zal het niet weten.
misschien omdat hij het leuk vind dat je moet reizen om naar de winkel te gaan?
anyways: ik ben ff off
sommige mensen hebben aparte humor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
is en zij. Ik hoef alleen maar vanuit school de bus te nemen enzo. Tis gewoon stom eigenlijk. Waarom lacht iemand daar omecht serieus ik snap het niet
zo zo,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:54 schreef diertjuh het volgende:
nee zij is gewoon helemaal dom en apart en raar en idioot en stom enzo..en nog meer enzo
Nope, UT'99 onlyquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal [afbeelding]
@ lynx666. kan je niet even een cod4 stats script maken voor jezelf, en mij [afbeelding]
ik kan nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo zo,
is een hele waslijst
maar goed, alles ingesteld, zo is beneden alles omprikken
en hopen dat het werkt
alleen over haar of over andere ook? :pquote:
over haarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen over haar of over andere ook? :p
wel een beetje meegaan met je tijd hehquote:
zeker. want ik had me al voorgenomen om de website niet meer te maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:09 schreef draculettetje het volgende:
hello, jeetje crazy da's wel schrikken!
enne dirtjuh uitstel da's dan lekker!
Hier is het saai!
niets mis met UT 99 hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel een beetje meegaan met je tijd heh![]()
gezellige meid danquote:
mja inderdaad, stuk erna ook ff net onder de max doorgekomen, schrik kwam pas iets later.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:09 schreef draculettetje het volgende:
hello, jeetje crazy da's wel schrikken!
enne dirtjuh uitstel da's dan lekker!
Hier is het saai!
en nu wel weer! en dat zonder dat de herkansing eraf gaat helemaal top!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
zeker. want ik had me al voorgenomen om de website niet meer te maken.
nee idd. een fantastisch spel toendertijd.quote:
neuh is ze niet. Ze irritant, ze zeurt, ze liegt en ze is oerdom. Sorry maar ik kan weinig goeds over haar zeggen. Als je iets serieus verteld dan gaat zij er dom over zitten lachen. en van ja ik heb met oud en nieuw geleerd en blablabla ik geloof der niks van. Het gaat allemaal om mode mode en mode en als je zelf niet echt met mode bezig bent vindt ze dat raar en begint ze te lachen.quote:
uhu genoeg. Ik heb er zelf heel wat in gezeten. In nederlandse servers. Maar helaas op de 1 of andere manier wil het nu bij mij thuis niet meer werken. Was altijd wel gezellig. Met allemaal clanleden...en dan kom ik iemand die dat bijna nooit doet binnen en wordt je gewoon vaak afgeknaldquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd. een fantastisch spel toendertijd.
vind het zelfs de beste uit de hele serie
maar het spel van nu is cod4
wordt dat nog een beetje online gedaan ? ut99
Html begin is inderdaad niet zo heel moeilijk. Ach jah, stom wijf danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh is ze niet. Ze irritant, ze zeurt, ze liegt en ze is oerdom. Sorry maar ik kan weinig goeds over haar zeggen. Als je iets serieus verteld dan gaat zij er dom over zitten lachen. en van ja ik heb met oud en nieuw geleerd en blablabla ik geloof der niks van. Het gaat allemaal om mode mode en mode en als je zelf niet echt met mode bezig bent vindt ze dat raar en begint ze te lachen.
Heb der toen ook tig keer uitgelegd en voorbeeld gemaakt hoe ze een html bestand moet beginnen. Maar madammeke snapt het nog steeds niet. Nouja als je niet wil begrijpen dan niet. Sjees..zo willen jullie nog meer horen. Maar ik denk dat ik het hierbij even laat.
Zeker. Ik doe het over fotografie en ben al druk informatie aan het zoeken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en nu wel weer! en dat zonder dat de herkansing eraf gaat helemaal top!
ik ben ff koppie thee scoren!
ja ik weet het niet hoor. Ik moet gewoon een nieuw abonnement hebben. Ipv dat ze vraagt waarom ik er heen ga..gaat ze lachenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Html begin is inderdaad niet zo heel moeilijk. Ach jah, stom wijf dan
maar jah, waarom ze dan lacht om orange
pagina opslaan alsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:19 schreef diertjuh het volgende:
hmm..ik heb een goede website gevonden met informatie over de geschiedenis van fotografie. Kan ik geen teksten kopieren. Stomme copyright
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |