ik pas 52 min wakkerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff ben net wakker
ik gaat kijken!
o jah ... kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al met al ben ik ook wel al 60 min wakker
maar dan opstaan
en dan naar beneden en dan pc aan
da's rapquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah ... klopt
ik maar 10 min nodig :p
tjah, kan ik weer iets over zeggenquote:
kan je best zeggen al heb ik gister samen met seventees bewezen dat het ook anders om is!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, kan ik weer iets over zeggen![]()
iets met mannen en vrouwen
o? weet ik niks vanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan je best zeggen al heb ik gister samen met seventees bewezen dat het ook anders om is!
ja ja zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o? weet ik niks van
heb ik dan niet mee gekregen
hey, ik ben 2 dagen actief geweestquote:
en ook weer zo;n druk weekend voor de boeg staan of valt het deze keer mee?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey, ik ben 2 dagen actief geweest
jah inderdaad laatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ook weer zo;n druk weekend voor de boeg staan of valt het deze keer mee?
wat zijn de anderen laat trouwens,
kan wel merken dat er thuis gewerkt wordt enzo
ok, ik ga ook weer zoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
kortom weer aardig druk,
ik moet ff verder moet nog ontbijten en tandenpoetsen en dan naar het werk
oja,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal
@ lynx666. kan je niet even een cod4 stats script maken voor jezelf, en mij
mja gisteren ff gespeeld. loopt wel goed die serverquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja,
ben nog niet op jullie gameserver geweest, ik heb NFS nog niet af ...
nou je bent ieder geval wel gelijk wakker zoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
GODVER
dan heb ff alle geluk van de wereld
ik rij industrie terrein op, schiet auto in de slip
met moeite een tegenligger kunnen ontwijken, toen verrekte de stoeprand weten te ontwijken, en vervolgens weer terug onder controle
Dadelijk ff naar auto garage rijden voor de profiel te meten
auto slipt me iets te vaak weg op nat wegdek
ja, je schrikt wel ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je bent ieder geval wel gelijk wakker zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |