aah toppie :dquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:28 schreef diertjuh het volgende:
Ik heb uitstel gekregen voor mn website. moeten website maken met frontpage en ik was dus nog helemaal niet begonnen. En nu mag ik um met een herkansing inleveren. Zonder dat er een herkansing vanaf gaat. Website moet eigenlijk volgende week vrijdag ingeleverd worden
neuh..gisteravond gewoon de hele avond dipje gehad. Door lawaai thuis kon ik niet leren en werd ik knettergek. Dus tja.quote:
dat is minderquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh..gisteravond gewoon de hele avond dipje gehad. Door lawaai thuis kon ik niet leren en werd ik knettergek. Dus tja.
ik denk het welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is minder
Vanavond weer een nieuwe poging ?
okquote:
is en zij. Ik hoef alleen maar vanuit school de bus te nemen enzo. Tis gewoon stom eigenlijk. Waarom lacht iemand daar omquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
ik zal het niet weten.
misschien omdat hij het leuk vind dat je moet reizen om naar de winkel te gaan?
anyways: ik ben ff off
sommige mensen hebben aparte humor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
is en zij. Ik hoef alleen maar vanuit school de bus te nemen enzo. Tis gewoon stom eigenlijk. Waarom lacht iemand daar omecht serieus ik snap het niet
zo zo,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:54 schreef diertjuh het volgende:
nee zij is gewoon helemaal dom en apart en raar en idioot en stom enzo..en nog meer enzo
Nope, UT'99 onlyquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal [afbeelding]
@ lynx666. kan je niet even een cod4 stats script maken voor jezelf, en mij [afbeelding]
ik kan nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo zo,
is een hele waslijst
maar goed, alles ingesteld, zo is beneden alles omprikken
en hopen dat het werkt
alleen over haar of over andere ook? :pquote:
over haarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen over haar of over andere ook? :p
wel een beetje meegaan met je tijd hehquote:
zeker. want ik had me al voorgenomen om de website niet meer te maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:09 schreef draculettetje het volgende:
hello, jeetje crazy da's wel schrikken!
enne dirtjuh uitstel da's dan lekker!
Hier is het saai!
niets mis met UT 99 hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel een beetje meegaan met je tijd heh![]()
gezellige meid danquote:
mja inderdaad, stuk erna ook ff net onder de max doorgekomen, schrik kwam pas iets later.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:09 schreef draculettetje het volgende:
hello, jeetje crazy da's wel schrikken!
enne dirtjuh uitstel da's dan lekker!
Hier is het saai!
en nu wel weer! en dat zonder dat de herkansing eraf gaat helemaal top!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
zeker. want ik had me al voorgenomen om de website niet meer te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |