vers gebakken stroopwafelsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
wil er iemand nog iets vd markt ?
daaromquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oja die zijn dan nog warm. Of stroopwafelkruimels met stroop derin. lekker smeren
Aan de nieuwere UT's zijn echt geen flikker aanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel een beetje meegaan met je tijd heh [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Aan de nieuwere UT's zijn echt geen flikker aan [ afbeelding ].
Scriptje wordt mooi.
geen idee. tevaak gezakt voor mn theoriequote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
dadelijk ook is kijken waar ik profiel van auto kan laten nakijken, denk gewoon bij kwikfit maar snel :s
of thuis
was dacht ik 1.6 mm toch ?
ff opgezocht en idd 1.6 mmquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
geen idee. tevaak gezakt voor mn theorie![]()
Moest je auto afgelopen maand niet voor APK dan? Of moet je dat nog?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
of kut :s kan beter gelijk naar kwikfit rijden :s
als het te dun is mag je er niet meer mee rijden
april pasquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moest je auto afgelopen maand niet voor APK dan? Of moet je dat nog?
alleen ik heb paar keer hard moeten remmen dat er de rook vanaf kwam ...quote:
fijn weekendquote:
nu al?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:57 schreef draculettetje het volgende:
lUNCH PAUZE
Lekker, wat voor dropjes?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:49 schreef draculettetje het volgende:
zo net maar even dropjes gehaald
Ik moet wachten tot mijn collega terug is... geen vaste tijden hierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:15 schreef shrekthethird het volgende:
nog 15 min en dan heb ik pauzedat werdt tijd
Dat klinkt niet verkeerd! En WL heeft ook allemaal lekker dingen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
allerlei zoete dropjes (zo'n gemengde zak van venco)
ben inmiddels weer thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |