nu al?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:57 schreef draculettetje het volgende:
lUNCH PAUZE
Lekker, wat voor dropjes?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:49 schreef draculettetje het volgende:
zo net maar even dropjes gehaald
Ik moet wachten tot mijn collega terug is... geen vaste tijden hierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:15 schreef shrekthethird het volgende:
nog 15 min en dan heb ik pauzedat werdt tijd
Dat klinkt niet verkeerd! En WL heeft ook allemaal lekker dingen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
allerlei zoete dropjes (zo'n gemengde zak van venco)
ben inmiddels weer thuis
Als je daar in bijt ben je al je tanden kwijt?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry maar moest hier vet om lachen
[ afbeelding ]
waar in bijt ? de billen vd vrouw ? het biertje ? wat ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je daar in bijt ben je al je tanden kwijt?
Je eigen berichtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar in bijt ? de billen vd vrouw ? het biertje ? wat ?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een bevroren roomsoesje ?
Ben niet wakker te krijgen vandaag...quote:
tja tijd voor weekend voor jou dusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet wakker te krijgen vandaag...
4 dagen lang elke dag maar 5 uur slapen is denk ik niet genoeg
waar bleef je nou man ??quote:
geodriehoek ??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
nee middag :d
al de hele ochtend gewerkt
hier nu ook alweer bijna klaar.
Waarmee kun je beste je profieldiepte van band meten ?
Een centimeter is beetje irri meten
die heeft eerst een centimeter zonder minimeter verdelingquote:
slapen en tv kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar bleef je nou man ??
goeiemiddag
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja tijd voor weekend voor jou dus
Zo, jij bent er laat bij vandaagquote:
hmm ze ziet blijkbaar wat in jequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
mja, op dit moment een stagiaire die al heel de week aan kop zeurt of ik mee ga stappen... niet echt veel zin, veel te veel carnaval
tja, ze gebruikt nog eens niet haar echte naamquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm ze ziet blijkbaar wat in je
haha, wat bedoel je nou ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, ze gebruikt nog eens niet haar echte naam
vind zich nogal op iemand lijken
raar iemand
Ook jah :pquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, wat bedoel je nou ?
ze heeft zich aan je voorgesteld met een andere naam ?
Das minde, het is bijna weekend... na het weekend mag hetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi hoop niet dat ik ziek wordt. voel me best wel kut!
Is het niet stieken een gozer?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ook jah :p
alleen ik contacten, dus ik kom overal achter
nee, heb haar al paar keer gezienquote:
nee, ik ben de geest van Crazy-Mquote:
whahhahaquote:
goeiemoggel!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef Dylanesque het volgende:
wel.
hehe ik weetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahhaha
zeg je kent toch kelly , van big brother ?? dat was vroeger ook een gast: P
die poste ik express nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
nou 4 op een rij dan maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |