nu al?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:57 schreef draculettetje het volgende:
lUNCH PAUZE
Lekker, wat voor dropjes?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:49 schreef draculettetje het volgende:
zo net maar even dropjes gehaald
Ik moet wachten tot mijn collega terug is... geen vaste tijden hierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:15 schreef shrekthethird het volgende:
nog 15 min en dan heb ik pauzedat werdt tijd
Dat klinkt niet verkeerd! En WL heeft ook allemaal lekker dingen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
allerlei zoete dropjes (zo'n gemengde zak van venco)
ben inmiddels weer thuis
Als je daar in bijt ben je al je tanden kwijt?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry maar moest hier vet om lachen
[ afbeelding ]
waar in bijt ? de billen vd vrouw ? het biertje ? wat ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je daar in bijt ben je al je tanden kwijt?
Je eigen berichtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar in bijt ? de billen vd vrouw ? het biertje ? wat ?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een bevroren roomsoesje ?
Ben niet wakker te krijgen vandaag...quote:
tja tijd voor weekend voor jou dusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet wakker te krijgen vandaag...
4 dagen lang elke dag maar 5 uur slapen is denk ik niet genoeg
waar bleef je nou man ??quote:
geodriehoek ??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
nee middag :d
al de hele ochtend gewerkt
hier nu ook alweer bijna klaar.
Waarmee kun je beste je profieldiepte van band meten ?
Een centimeter is beetje irri meten
die heeft eerst een centimeter zonder minimeter verdelingquote:
slapen en tv kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar bleef je nou man ??
goeiemiddag
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja tijd voor weekend voor jou dus
Zo, jij bent er laat bij vandaagquote:
hmm ze ziet blijkbaar wat in jequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
mja, op dit moment een stagiaire die al heel de week aan kop zeurt of ik mee ga stappen... niet echt veel zin, veel te veel carnaval
tja, ze gebruikt nog eens niet haar echte naamquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm ze ziet blijkbaar wat in je
haha, wat bedoel je nou ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, ze gebruikt nog eens niet haar echte naam
vind zich nogal op iemand lijken
raar iemand
Ook jah :pquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, wat bedoel je nou ?
ze heeft zich aan je voorgesteld met een andere naam ?
Das minde, het is bijna weekend... na het weekend mag hetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi hoop niet dat ik ziek wordt. voel me best wel kut!
Is het niet stieken een gozer?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ook jah :p
alleen ik contacten, dus ik kom overal achter
nee, heb haar al paar keer gezienquote:
nee, ik ben de geest van Crazy-Mquote:
whahhahaquote:
goeiemoggel!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef Dylanesque het volgende:
wel.
hehe ik weetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahhaha
zeg je kent toch kelly , van big brother ?? dat was vroeger ook een gast: P
die poste ik express nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
nou 4 op een rij dan maar weer
ok doei doeiquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zo maar s op huis aan. neem wel een uurtje op vandaag.
middagquote:
Druk aan het werk? ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef Dylanesque het volgende:
wel.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Druk aan het werk? ...
heb nu al voor 4e keer een zeekoe aan de lijn.. echt niet normaal
tja en vriendelijk blijven heh ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Druk aan het werk? ...
heb nu al voor 4e keer een zeekoe aan de lijn.. echt niet normaal
Als ze nu al beledigd is... tot ziens!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, heb haar al paar keer gezien
maar goed, nu beledigd omdat ik in het weekend al druk zat heb, en dat ik alleen vanavond dus zou kunnen
altijd blijven lachenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja en vriendelijk blijven heh ?
idd :pquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ze nu al beledigd is... tot ziens!
drommels drommels drommelsquote:
ff voor de duidelijkheid, ze noemde zichzelf niet Tijger ofzo ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd :p
was echt zo van: ik zou je nog is mee uitvragen.
nu dan niet
ik ga niet een heel weekend op offeren voor iemand die niet bij haar eigen naam genoemd wil worden
hehe,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
drommels drommels drommels
altijd die kut clown en die tyfus acrobaat
nopequote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid, ze noemde zichzelf niet Tijger ofzo ?
have funquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes ik ga het weekend in!
Prettig weekend allemaal !
ict blablabla met droxz:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe is doorverbinden naar mij.
en wat zeg je dan tegen een zeekoe?
weer een natte dag?
of lekker visje ?
prettig weekend!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes ik ga het weekend in!
Prettig weekend allemaal !
Je hebt van die mensen, ik heb zeker wel 7 telefoontjes gehad vandaag!quote:
weerd half uur geleden gebeld voor een tafel een schroef te vervangen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:56 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er nog maar eentje roken...de agents hier vervelen zich ook
Het is debielen uur, ik weet het zekeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
lol droxz
vooral het zucht effect: ik ken het
mailen ze iets, en nog voor je hebt gelezen hangen ze aan de lijn om het nog een keer te zeggen ....
zit dan meestal gewoon te internetten en af en toe jah te zeggen
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weerd half uur geleden gebeld voor een tafel een schroef te vervangen.
ze zouden me laten zien welke tafel.
nu 17:00 en nog niemand
"agents" in de zin van?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:56 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er nog maar eentje roken...de agents hier vervelen zich ook
CIA...jeweetsch!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"agents" in de zin van?![]()
(droxz haat het dat alle dingen in ene gekke buitenlandse namen krijgen)
aha, dat was ik ook ... een paar jaar terugquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
CIA...jeweetsch!!!
Ik werk in een callcenter... helpdesken enzo......mensen aan de telefoon noemen we agents..sorry...
Ik heb het goed naar m'n zin, al ben ik blij dat ik niet meer aan de telefoon zitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, dat was ik ook ... een paar jaar terug![]()
Ben blij dat ik niet meer in een callcentre werk zeg!
Ik doe hier nog wel telefoontjes, misschien 10 op een dag ofzo... callcentre... alleen maar telefoonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb het goed naar m'n zin, al ben ik blij dat ik niet meer aan de telefoon zit![]()
De tering waar laat je ze hahahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s kwa verveling heb ik nu al bijna al mijn lollie's op ...
bijna 50 lollie's in 2,5 dag
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:29 schreef Sgele het volgende:
Da's waar, dat vond ik altijd wel leuk aan de telefoon, je mag alles uitvreten om die PC of dat netwerkje maar aan de gang te krijgen/houdenDat vond ik altijd wel uitdagend.
Maaruh...we gaan borrelen nu (verlaat nieuwjaarsfeestje)... ik wens je een fijn weekend![]()
hehe inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, dat ken ik ergens van ... ik moest nog patchen ofzo vandaag
en ze zouden me vanmiddag de patch nummertjes geven .. nog niets gezien,
vind het wel mooi zo
Niks gedronken ofzo, maar lag er al om 22.45 in, even wat gelezen en toen dacht ik te slapen, steeds dommelde ik in, toen weer wakker, dat gezeik is door gegaan tot een uurtje of 1.45/2.00... en ik mocht er om 05.55 weer uitquote:Op maandag 14 januari 2008 07:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb prima geslapen, alleen niet zo lang.. 01:30 - 05:00 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |