kee dan pak ik ff mn spullen!quote:
lekker weer om te fietsen., hopelijk heb je je regenpak bij je.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee Doc![]()
Ik ga uurtje met pauze, beetje door de stad fietsen.. weet 't anders ook niet
owja shit.. ben nog niet echt wakker blijkbaar, vanochtend door de regen hier gekomen en nu alweer vergetenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker weer om te fietsen., hopelijk heb je je regenpak bij je.
ahaquote:
nou dan kan je idd nog wel een douche gebruiken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
owja shit.. ben nog niet echt wakker blijkbaar, vanochtend door de regen hier gekomen en nu alweer vergeten
Dat tennis vind ik opzich niet zo heeeul leuk,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee dan pak ik ff mn spullen!
potje bowlen of tennissen?
als het goed is kan ik vanavond misschien eindelijk eens met mn wii op internet
Tennis vind ik ook niet zo boeiend. Beetje slecht uitgewerkt, bowlen vind ik dan weer echt geweldigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat tennis vind ik opzich niet zo heeeul leuk,
doe dan maar bowlen! Heb thuis nog steeds de highscrore's staan
Die tennis vind ik nog wel meevallen, maar dat tafeltennis, die is gewoon nog slechterquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tennis vind ik ook niet zo boeiend. Beetje slecht uitgewerkt, bowlen vind ik dan weer echt geweldig
en heeft de mail geholpen of niet?quote:
idd tafeltennis is echt vreemd uitgewerktquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die tennis vind ik nog wel meevallen, maar dat tafeltennis, die is gewoon nog slechter![]()
Bowelen blijft gewoon het leuks van de Wii sports... maar voor de afwisseling honkbal.
p.s
Volgende week mijn Wii gun binnen!
uhu maar had ook wat meer info nodig. Dus heb zelf maar even hier firefox gedownload. Dacht dat het niet kon maar kon toch welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en heeft de mail geholpen of niet?
gaat weer lekker zeker....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef lynda het volgende:
5 over 11.. 1 van de 2 is er niet.. krijg toch allemaal de klere
laat me ff weten of zon ding wat is plzquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die tennis vind ik nog wel meevallen, maar dat tafeltennis, die is gewoon nog slechter![]()
Bowelen blijft gewoon het leuks van de Wii sports... maar voor de afwisseling honkbal.
p.s
Volgende week mijn Wii gun binnen!
krijg toch allemaal de klerenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef lynda het volgende:
Ook goede morgenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef lynda het volgende:
mja hier ookquote:
visje alsjeblieftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
wil er iemand nog iets vd markt ?
Lekker belegde broodjes!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
dropjes! alsjeblieftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |