20.30, Nederland 1.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe laat begint 't eigenlijk?
Ok, mooiquote:
NU welquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ok, mooiStond niet in de OP namelijk.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gezocht: De mol.
Laatst gezien in: Mexico
Weet ik niet, in ieder geval wel op uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Is er een herhaling op tv van de mol?
Zit heel 3FM hier ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:42 schreef TheArt het volgende:
Hebben ze bij Paul 'Rabradio' Rabbering de muziekjes gejat ofzo
Van vorig jaar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:42 schreef TheArt het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:42 schreef TheArt het volgende:
quote:
Precies als je het zegt.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3FM zelf heb ik nog niet gezien hier, de FOK!kers die 3FM-verslaafd zijn wel.
De Mol heeft juist schietcursus gehad, en pikt gelijk die topito's inquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:46 schreef Wup het volgende:
wat een rare theorie
waarom zou de mol niet willen schieten?
Lijkt me sterk dat je dan zo goed kan schieten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
De Mol heeft juist schietcursus gehad, en pikt gelijk die topito's in
De Mol heeft vast wel wat les gehad, maar om op basis daarvan echt goed te kunnen schieten zal idd wel een tijdje voor nodig zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je dan zo goed kan schieten.
Maar niet schieten heeft helemaal geen zin toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De Mol heeft vast wel wat les gehad, maar om op basis daarvan echt goed te kunnen schieten zal idd wel een tijdje voor nodig zijn.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
Edo heeft volgens mij hele andere redenen
Inderdaad. Geweldig....quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:55 schreef rubbereend het volgende:
lang lang korthet ziet er hilarisch uit
dat heeft Edo goed bedacht jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:57 schreef BVO het volgende:
Cash Cab, lekker lasig uitbeelden.
Het kwam me al zo bekend voorquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Edo: "sjonge, sjonge sjonge" op de manier zoals hij bij tequila ook deed...
Doe dan DIK ofzo, maar CASH CAB, 7 letters met en eventueel lastige C en H.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heeft Edo goed bedacht ja
Maar dan maak je er toch geen "taxi" van (Joris)quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Edo --> Cab.. geen Cash.. verdacht hoor mannetje
Maar Georgina maakt er weer Edo vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:01 schreef rubbereend het volgende:
de eerste gaat al foutalleen cab doorgegeven?
Of toch nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar Georgina maakt er weer Edo van
Maar dat gaan ze toch geen 2 keer doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:04 schreef rubbereend het volgende:
bij Georgina denk je steeds dat het puur haar onhandigheid ismaar zo bleek die kleine zwarte van het jeugdjournaal ook ooit de mol gewespeeld te hebben
Patrick wel toevallig, dat zijn goede vrienden. Dus dat kan nogquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:04 schreef Haunter het volgende:
Ik sta zo altijd met mijn katdat weten zij ook echt... jemig
tja tis over het algemeen ook vaak een actricequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze toch geen 2 keer doen
Het geld in de pot is uiteindelijk het prijzengeld van de winnaar, aan het eind van de serie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Merel het volgende:
Wat is nou eigenlijk het nut van dat geld in de pot? Voor wie is dat? Want ze springen er wel heel makkelijk mee om. Zomaar die munten waarmee ze Nicolette erin hadden kunnen houden wegdoen (dat kostte toch 100 per munt?) en nu ook zo'n zogenaamde mollenstreek die wel of niet expres geld kost...
GMTAquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:05 schreef Halinalle het volgende:
Georgina is ofwel de mol, ofwel enorm dom.
Alsof voor zo'n bekende NL'er dat geld wat uitmaaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het geld in de pot is uiteindelijk het prijzengeld van de winnaar, aan het eind van de serie.
Echt he, ik heb wel weer gelachen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
OMG, Wat een prutsers
alle kilo's in de laatste tas waren geld waard als ze onder de 100 kilo zouden blijvenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:17 schreef Maartel het volgende:
heb ik wat gemist? Waarom dachten ze dat het hielp om alles in de laatste tas te doen??
Allerlei vragen over de Mol (waar was ie vandaag tijdens de opdracht bijvoorbeeld). Wie de meeste fouten maakt, moet naar huisquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat voor vragen krijgen ze nu....? Op de computer..
Jokers inleveren zie ze nu... denk dat dat het is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Wat is er openbaar dan? Ik zie niet anders.
Omdat ze alle kilo's in de laatste tas keer 100 euro zouden krijgen als ze rond onder de 100 kilo zouden zitten, dus de laatste tas moest de zwaarste zijn. Was erg slim maar niet op de manier hoe ze het gedaan hebben!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:17 schreef Maartel het volgende:
heb ik wat gemist? Waarom dachten ze dat het hielp om alles in de laatste tas te doen??
jokers moeten nu publiekelijk worden uitgespeeld. En dat is wel interessant nu er onduidelijkheid is over wie nog jokers hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef happyme28 het volgende:
ah oke,dat had ik dus inderdaad gemistquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle kilo's in de laatste tas waren geld waard als ze onder de 100 kilo zouden blijven
jokers inleveren zien zequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb al geen idee meer wat ik ingevuld heb in de prono.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoop niet dat Patrick het is. Aangezien ik gegokt hebt dat Dunya er uit gaat.
ik heb edo ook wel in mn mol rijtje staan jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Jokers inleveren zie ze nu... denk dat dat het is.
Ik zou in de test vol op Edo gaan. Niks geen spreiden, Edo is het, mark my words.
Ik moest hem er ook even bijhalen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb al geen idee meer wat ik ingevuld heb in de prono.
Iets met korte-termijn-geheugen
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
Beweerde Regina vorige week niet dat zij de jokers had ingeleverd en dat Nicollette dat gezien had ?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarom had Coen zo weinig uitgepakt?
De laatste was van Coenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle kilo's in de laatste tas waren geld waard als ze onder de 100 kilo zouden blijven
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
Beweerde Regina vorige week niet dat zij de jokers had ingeleverd en dat Nicollette dat gezien had ?
Afvaller 3, schade valt meequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Zotheid het volgende:
Annette had ik als winnaar ingezet. Mijn punten, wat doe je.![]()
Weet iemand nog hoeveel jokers ze gepakt had? Ze legde er nu 2 neer, maar misschien had ze er oorspronkelijk 3 en had ze er eentje ingeleverd vorige aflevering ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
zoiets ben ik dus ook bang voor.. dat ze er gewoon een exit van hebben gemaakt omdat anders het programma een beetje in de knoei kwam...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
Zou me niks verbazen als ze zelf naar huis wilde (ivm ziek zijn)
Dat is toch een beetje standaard.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat irritant dat iedereen verdacht wil overkomen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef borisz het volgende:
Edo is de mol.
Ja.. Regina was de eerste met de opmerking vorige week dat er steeds een joker bij zou komen op tafel.. "en dat het logisch was dat iedereen dat moest weten"...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet iemand nog hoeveel jokers ze gepakt had? Ze legde er nu 2 neer, maar misschien had ze er oorspronkelijk 3 en had ze er eentje ingeleverd vorige aflevering ofzo?
Ja of ze heeft die ene dus vorige week al ingeleverd zodat iedereen zou zien hoe barmhartig ze zogenaamd was ofzo?quote:
Dat wordt mooi weinig knaken in de potquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:28 schreef Svensational het volgende:
Joris
We krijgen dus weer zo'n WIDM waarin iedereen van die kloterige mollenstreken gaat uithalen.
da's pas sinds de BN-ersquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
Dat is toch een beetje standaard.
Je ziet het elk jaar weer.
da's zus een mollenactie tegen de mol in?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef golfer het volgende:
Stom van Annet dat ze haar jokers niet ingezet heeft.
En Verbaan blijft mijn hoofdverdachte als mol.
Briljant hoe ze zogenaamd een mollenaktie in die uitkijkpost deed en vervolgens alle namen toch goed doorgaf.
Alleen al die 3000+ van vandaagquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat wordt mooi weinig knaken in de pot
klopt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of lieten ze bij Patrick geen overwegingen over wie de mol is horen?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef golfer het volgende:
Stom van Annet dat ze haar jokers niet ingezet heeft.
Briljant hoe ze zogenaamd een mollenaktie in die uitkijkpost deed en vervolgens alle namen toch goed doorgaf.
Goh, dat dacht Annette ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:30 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf trouwens bij Georgina als mol en Patrick als nummer twee.
Dan is dat toch juist geen Mollenactie, aangezien zij allang van het spel weet wie de drie zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef golfer het volgende:
Ja, en dan laat de redactie zo'n fragment erin zittenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tijdens het schieten zei Joris het volgende:
"Opeens had ik twee flessen eraf geschoten.. het was echt te gek.. meer geluk dan wijsheid..Met wel als gevolg dat iedereen natuurlijk denkt.. misschien.. of juist niet.. Dat ik ontzettend in het belang van ons allen de pot gespekt heb.."
Beste Joris.. dat is toch de bedoeling van deze opdracht? De pot spekken..
Ik denk dat jij je mond voorbij gepraat hebt.. en daarna ook nog "zogenaamd balen" dat er toch wel erg veel geld uit de pot gebleven is met de foto-opdracht..
Mol op dit moment is Joris
Die werden toch pas aan het begin van de opdracht bedacht?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan is dat toch juist geen Mollenactie, aangezien zij allang van het spel weet wie de drie zijn?
En daarom is hij t volgens mij.. Hij doet zo zn best om Mollenstreken uit te halen zodat mensen denken: "Nee, hij is t toch niet"! Maar stiekem wel dus...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:30 schreef Suuz_ het volgende:
Ik irriteer me ook mateloos aan Joris BAH!
En? Die heeft een opdracht gemist, dus misschien wel de goede mol, maar de foute antwoorden op de vragen, omdat ze die simpelweg niet kon weten!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Goh, dat dacht Annette ook.
Tuurlijk niet.. hoe verdachter hoe beter..quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en dan laat de redactie zo'n fragment erin zitten! Was gewoon een grapje joh.
quote:
Het zou mij helemaal niets verbazen als de mol ook in contact staat met de regie, die even zoiets doorspeelt tijdens het spel. Als je dan toch alleen in zo'n toren staat, valt dat ook nog eens helemaal niet op natuurlijk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die werden toch pas aan het begin van de opdracht bedacht?
Precies, de Mol kon niet weten wie er door de morse-seiners werden uitgezocht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef Svensational het volgende:
Die werden toch pas aan het begin van de opdracht bedacht?
Dat dus. Na al die jaren WIDM moet je toch weten dat de Mol veeeel meer krijgt te horen dan je zou denkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou mij helemaal niets verbazen als de mol ook in contact staat met de regie, die even zoiets doorspeelt tijdens het spel. Als je dan toch alleen in zo'n toren staat, valt dat ook nog eens helemaal niet op natuurlijk!
De Mol werkt samen met de redactie dus die kunnen ondertussen wel doorgeven welke drie namen er zijn uitgekozen. Zeker bij Georgina die in haar ééntje was.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, de Mol kon niet weten wie er door de morse-seiners werden uitgezocht.
Eens....l. Alleen zie ik edo niet als mol. Regina heeft wel ietsquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:32 schreef DaFrenk het volgende:
Geweldige aflevering! Echt genoten!
Aah.. die muziek van Ennio.. heerlijkMaar wel een beetje afgezaagd om zoiets te gebruiken hier. Naja.
Ik rouw niet om Annette eigenlijk, zou het erger vinden als Edo of Regina weg moest. Want Regina isen Edo is hopelijk de Mol. Maar anders issie gewoon een toffe gast die er bij hoort te blijven als Marc-Marie vervanger
Dat is echt de meest nutteloze kreet die je kunt maken in een topicquote:
Dat was niet het enige wat ik zei, dus niet zeurenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is echt de meest nutteloze kreet die je kunt maken in een topic!
Edo is trouwens geweldig met zijn commentaar op alles steeds!
Was er in afl. 1 ook een groene aanwijzing?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:43 schreef pleeborstel het volgende:
Waarom stond er slechts 1 groen flesje bij dat schietgedoe, de rest was allemaal kleurloos...
Groen, de kleur van de MOL?![]()
Niemand heeft dat flesje geraakt overigens...
Daarom is het dus ook zo nutteloos he.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat was niet het enige wat ik zei, dus niet zeuren.
Groene kegel monochromatopsie: rode en blauw fotopigment missenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:44 schreef jna het volgende:
Vraagje: Op welke kleuren heeft kleurenblindheid betrekking? Mollen zijn namelijk kleurenblind en Georgina zei als enige welke kleuren topito's zij had (rood en blauw).
Rood en groen dacht ikquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:44 schreef jna het volgende:
Vraagje: Op welke kleuren heeft kleurenblindheid betrekking? Mollen zijn namelijk kleurenblind en Georgina zei als enige welke kleuren topito's zij had (rood en blauw).
Hoe kwam dennis erbij dat er "nog vier letters over waren"?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:46 schreef Tourniquet het volgende:
Toen ze Cash Cab moesten doorseinen en Edo eerst alleen Cab had doorgeseind zei Patrick gelijk: "Cab. Dat zou Taxi in het Engels kunnen zijn". Daarna Dennis tegen Patrick "er zijn 4 letters over. Nu denken we Joris, maar Edo heeft Cash Cab gedaan". Dus ik denk dat ze het totaal aantal letters al wel wisten? Wel vreemd dat hij dan gelijk akkoord gaat met Patrick die denkt dat het cab > taxi moet zijn ("nee, ik denk Joris. Anders had ie zichzelf misschien...").
Ok.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom is het dus ook zo nutteloos he.
Ik vond het ook vreemd dat Patrick opperde dat Edo wel naar zichzelf had gewezen als hij het was, aangezien dat totaal niet de opdracht was. Kijk, dat je de aangegeven tekens fout interpreteert, ok, kan gebeuren, maar denken dat iemand anders de opdracht gaat negeren om aan jou iets duidelijk te maken vind ik een beetje raar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:46 schreef Tourniquet het volgende:
Toen ze Cash Cab moesten doorseinen en Edo eerst alleen Cab had doorgeseind zei Patrick gelijk: "Cab. Dat zou Taxi in het Engels kunnen zijn". Daarna Dennis tegen Patrick "er zijn 4 letters over. Nu denken we Joris, maar Edo heeft Cash Cab gedaan". Dus ik denk dat ze het totaal aantal letters al wel wisten? Wel vreemd dat hij dan gelijk akkoord gaat met Patrick die denkt dat het cab > taxi moet zijn ("nee, ik denk Joris. Anders had ie zichzelf misschien...").
Duidelijk dus, stop maar met speculeren mensenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Groene kegel monochromatopsie: rode en blauw fotopigment missen
En wie had rood en blauw?
Maar voor hetzelfde geld heeft Regina nu gewoon een joker bewaard voor de volgende keer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:49 schreef Djeez het volgende:
Ik denk toch dat het Regina is, met als goede tweede Patrick. Als je als mol bijv. drie jokers hebt, hoef je er maar eentje achter te houden om die opdracht uit aflevering 1 te doen mislukken. Want pas als alle jokers waren ingeleverd, was de opdracht geslaagd. Dus als er eentje mist, is de opdracht mislukt. Regina had er nu nog twee, terwijl ze er drie had gepakt.
Ken je die theorie van het getal 28?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:52 schreef Maartel het volgende:
op Wieisdemol.com is een hele theorie dat vanalles in deze reeks verwijst naar Alice In Wonderland:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=30289.0
op z'n minst erg interessant om te lezen![]()
Al herinner ik me van 4 jaar terug ook dat álles naar Titanic verwees (jaartallen, namen, etc) en dat dit uiteindelijk niets betekende
Die rol speelt ze al jaren met verve...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef Suuz_ het volgende:
Georgina bljft meesterlijk, denk niet dat ze de mol is ze speelt het gewoon echt goed. Iedereen denkt dat ze super dom is. "oh dat ben ik, zo hou ik m'n kat altijd vast"!!!!!!!!!!! hahaha geweldig!
Liet ze zelfs zienquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Georgina zei rood en blauw, dat hoorde ik haar duidelijk zeggen.
Ik had het over het kleurenblind zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Georgina zei rood en blauw, dat hoorde ik haar duidelijk zeggen.
Geen idee, dat kwam out of the blue. Misschien dat ze al wel het aantal letters wat overgeseind zou worden wisten?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hoe kwam dennis erbij dat er "nog vier letters over waren"?
Ja precies! Erg verdacht van Patrick.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd dat Patrick opperde dat Edo wel naar zichzelf had gewezen als hij het was, aangezien dat totaal niet de opdracht was. Kijk, dat je de aangegeven tekens fout interpreteert, ok, kan gebeuren, maar denken dat iemand anders de opdracht gaat negeren om aan jou iets duidelijk te maken vind ik een beetje raar.
Edo heeft in de eerste groepsfoto een groen shirt aan...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was er in afl. 1 ook een groene aanwijzing?
Volgens mij begon Patrick als eerste over cab > taxi.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:02 schreef Lov1 het volgende:
Damn, Annet eruit... Ik had voorspeld dat die het nog wel tot aflevering 5 zou redden![]()
Ik weet niet, ik vond Dennis gewoon verdacht... Edo met zn Cab... Tja, Joris doet Taxi he![]()
Patrick blijft mn eerste ingeving, maar ja... Jammer dat Dunya er niet uit is....
Patrick draagt ook steeds een groene trui!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Edo heeft in de eerste groepsfoto een groen shirt aan...
En Patrick op de foto! Groennnquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Edo heeft in de eerste groepsfoto een groen shirt aan...
Ja, maar Edo ging het spellen.... Heb het idee dat meer mensen Taxi kennen (toch wel Joris zijn bekendste programma) dan Edo van Cash Cabquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij begon Patrick als eerste over cab > taxi.
quote:Dagboek mol
Aflevering 2
Wat was dit een aparte aflevering! De eerste opdracht was erg spannend, en vooral om te doen. Daar sta je dan, met een pistool in je hand, in the middle of nowhere. Er is helaas niet zo veel raak geschoten. Dat vind ik wel jammer, want het had nog leuke taferelen kunnen opleveren.
Daarna werden we naar dat meer gebracht. Ik had geen idee hoe die opdracht zou verlopen. Wat dat betreft ben ik als mol toch echt soms afhankelijk van de anderen. Er waren zoveel schakels waar het mis kón gaan en waar het ook mis gíng. Lag dat aan mij? De anderen deden gezellig mee, had ik de indruk.
Wel zonde dat Annette ziek was. Nu bleek ook hoe belangrijk het is dat je overal bij bent. Voordat je het weet, mis je belangrijke informatie en zit je weer in het vliegtuig. En niemand is te vertouwen... zelfs de anderen niet. Maar het voordeel is dat zij tenminste al haar spullen weer heeft. De meesten van ons gaan verder met een geplunderde koffer.
En, dat zou ik bijna vergeten, de Topitos zijn nu in het spel! Ben benieuwd wat dat ons nog gaat brengen. Helemaal nu Annette er met háár Topitos vandoor is…
Cab is ook multi-interpreteerbaar op 2 kandidaten (Edo en Joris). Ik vond het sluw dat Edo juist opperde enkel CAB te seinen, als ze nou gewoon de tijd hadden genomen in het bootje om CASH CAB te seinen is er geen misverstand mogelijk. Daarnaast de rode shirt van Edo...tja...met zijn voorkennis weet hij natuurlijk dat rood makkelijk verwarbaar is met oranje. Ik geloof niet dat Joris de mol is, hij zit gewoon het spel te kloten, en altijd is het zo geweest dat wanneer mollen een mollenactie uitvoerde, ze achter de biechtcamera nooit toegeven dat ze een mollenactie hebben gedaan, Joris is te eerlijk om een mol te zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij begon Patrick als eerste over cab > taxi.
Ik ken Cash Cab wel, maar van Taxi heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:06 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ja, maar Edo ging het spellen.... Heb het idee dat meer mensen Taxi kennen (toch wel Joris zijn bekendste programma) dan Edo van Cash Cab
True, maar als ze al weten dat er méér letters zouden komen. Dan is het logisch dat het niet Cab = Taxi kan zijn. En waarom zouden ze dan niet gewoon het woord TAXI doorseinen, het ging toch niet om tijd? Duidelijk mollen dus van die twee..quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Cab is ook multi-interpreteerbaar op 2 kandidaten (Edo en Joris). Ik vond het sluw dat Edo juist opperde enkel CAB te seinen, als ze nou gewoon de tijd hadden genomen in het bootje om CASH CAB te seinen is er geen misverstand mogelijk. Daarnaast de rode shirt van Edo...tja...met zijn voorkennis weet hij natuurlijk dat rood makkelijk verwarbaar is met oranje. Ik geloof niet dat Joris de mol is, hij zit gewoon het spel te kloten, en altijd is het zo geweest dat wanneer mollen een mollenactie uitvoerde, ze achter de biechtcamera nooit toegeven dat ze een mollenactie hebben gedaan, Joris is te eerlijk om een mol te zijn.
Omdat andere kandidaten fanatiek bezig waren de spullen uit hun tas te halen en Patrick daar maar stond en uiteindelijk bijna niets eruithaalde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef Nesle het volgende:
Die reactie met die koffers legen he, daar schreeuwe Georgina echt hilarisch; PATRICK!!!
Maar waarom eigenlijk, dat kreeg ik niet echt mee? Hij had toch juist een licht tasje in zijn hand?
Hij had juist helemaal niets ingeleverd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef Nesle het volgende:
Die reactie met die koffers legen he, daar schreeuwe Georgina echt hilarisch; PATRICK!!!
Maar waarom eigenlijk, dat kreeg ik niet echt mee? Hij had toch juist een licht tasje in zijn hand?
Ja, dat was het geen dat hij WEG zou doen. Veel te weinig dus.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef Nesle het volgende:
Ow.. ik heb daar nog een account zie ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef RayMania het volgende:
Dat verhaal op de .com site over Alice in Wonderland is echt interessant en lijkt mij wel te kloppen.
Ah, thanks!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, dat was het geen dat hij WEG zou doen. Veel te weinig dus.
Je kunt door de afleveringen heen van die Topito's winnen. Je krijgt een vrijstelling als je 8 (?) dezelfde kleur Topito's hebt, of als je 8 verschillende kleuren Topito's hebt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:15 schreef Maartel het volgende:
Ik heb geloof ik echt niet goed gekekenmaar wat is precies het idee van die Topitos?
Ik weet dat ze een vrijstelling kunnen opleveren, maar is al bekend hoe dan?
Dat was de groep van het klimmen:quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef Lov1 het volgende:
Even een hele late reactie op de muzikale hint van vorige week (denk er nu pas aan)
Hint was clearwater --> Kan dat wijzen op dat de mol dus WATER heeft gedronken? Welke groep dronk er water? (Slecht korte termijngeheugen) Of was dat al geopperd?
Maar goed, die muzikale hints zie ik nooit... Leuke aflevering, genoeg speculatie!
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen:'als je 8 topito's hebt'... maar dat zal wel niet ingewikkeld genoeg klinkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je kunt door de afleveringen heen van die Topito's winnen. Je krijgt een vrijstelling als je 8 (?) dezelfde kleur Topito's hebt, of als je 8 verschillende kleuren Topito's hebt.
Of hij is de mol. Het was 3000 euro!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:28 schreef Svensational het volgende:
Joris
We krijgen dus weer zo'n WIDM waarin iedereen van die kloterige mollenstreken gaat uithalen.
Clearwater --> Clear water --> Helder water / Duidelijk water.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef Lov1 het volgende:
Even een hele late reactie op de muzikale hint van vorige week (denk er nu pas aan)
Hint was clearwater --> Kan dat wijzen op dat de mol dus WATER heeft gedronken? Welke groep dronk er water? (Slecht korte termijngeheugen) Of was dat al geopperd?
Maar goed, die muzikale hints zie ik nooit... Leuke aflevering, genoeg speculatie!
Sounds good!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Clearwater --> Clear water --> Helder water / Duidelijk water.
De Mol dronk dus duidelijk water. De waterdrinkers moesten klimmen. Dat klopt ook met de andere hint. I Can See Trouble on the way, want die zagen allemaal de fietsers op de weg aankomen. Rekening houdende met deze hints, kunnen het dus zijn: Edo, Georgina, Coen of Dunya.
maar het is Patrickquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De Mol dronk dus duidelijk water. De waterdrinkers moesten klimmen. Dat klopt ook met de andere hint. I Can See Trouble on the way, want die zagen allemaal de fietsers op de weg aankomen. Rekening houdende met deze hints, kunnen het dus zijn: Edo, Georgina, Coen of Dunya.
Georgina is het zéker niet, de manier waarop ze weer bij alle juiste namen uitkwam, en Dunya valt voor mij ook af na haar rare antischietactie. Dan is het Edo of Coen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh wow..quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Marc-Marie: "Jaa bijdehand Isabel en doof ook!"quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of hij is de mol. Het was 3000 euro!!!!![]()
Ik ga niet het hele topic doorspitten (waarom post half FOK! hier ineens?), maar die opdracht bij het meer (erg leuk!) deed me een beetje denken aan de Mol in Australië/Indonesië, waar ook iets vanaf de bodem van de zee via een boot naar Marc-Marie op het strand moest worden geseind
Proef ik sarcasme? Soms ligt de hint niet zo diep als sommige mensen gaan.quote:
nee das toch anders. Want als je 5 rood hebt en 3 blauw heb je er 8, maar das niet goed. Het moeten of allemaal dezelfde kleur zijn, of van allen 1.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen:'als je 8 topito's hebt'... maar dat zal wel niet ingewikkeld genoeg klinken.
Dan is het dus Georgina... die had water en je hoorde haar dus echt even vloeken toen ze erachter kwam dat het geen drank was... haar probleem was dus dat ze niet eens op de weg kwam, en niet al fietsend kon mollenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef Lov1 het volgende:
Volgens mij illustreerden ze het met een voorbeeld waarbij bepaalde kleuren ook meerdere keren voorkwamen hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee das toch anders. Want als je 5 rood hebt en 3 blauw heb je er 8, maar das niet goed. Het moeten of allemaal dezelfde kleur zijn, of van allen 1.
Toch?
Scherp.. dan vallen voor mij Georgina en Dunya af omdat ik die te weinig heb zien stoken in de opdrachten..quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Idd, dat moet wel waar zijn. Gezien al die aanwijzingen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef RayMania het volgende:
Dat verhaal op de .com site over Alice in Wonderland is echt interessant en lijkt mij wel te kloppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
ik dacht juist aan het voorbeeld te zien van allen 1 kleurquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij illustreerden ze het met een voorbeeld waarbij bepaalde kleuren ook meerdere keren voorkwamen hoor.
Ik dacht te zien dat het allemaal verschillende kleuren waren, dus of allemaal dezelfde kleur of 8 verschillende kleuren. Morgen nog maar ff terugkijkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij illustreerden ze het met een voorbeeld waarbij bepaalde kleuren ook meerdere keren voorkwamen hoor.
Oh nee, ik vond 'em wel goed.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Proef ik sarcasme? Soms ligt de hint niet zo diep als sommige mensen gaan.
Georgina had geen voorkennis over welke 3 personen bij de sein-opdracht gekozen zouden worden, aangezien Coen en Dunya pas in de toren hebben besloten welke 3 ze zouden kiezen. Het pleit voor haar dat ze uiteindelijk toch de juiste personen heeft getekend, het is goed mogelijk dat de rest gewoon een act is om haar imago als 'dom persoon' in stand te houdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het dus Georgina... die had water en je hoorde haar dus echt even vloeken toen ze erachter kwam dat het geen drank was... haar probleem was dus dat ze niet eens op de weg kwam, en niet al fietsend kon mollen.
Neequote:Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee das toch anders. Want als je 5 rood hebt en 3 blauw heb je er 8, maar das niet goed. Het moeten of allemaal dezelfde kleur zijn, of van allen 1.
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |