Of toch nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar Georgina maakt er weer Edo van
Maar dat gaan ze toch geen 2 keer doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:04 schreef rubbereend het volgende:
bij Georgina denk je steeds dat het puur haar onhandigheid ismaar zo bleek die kleine zwarte van het jeugdjournaal ook ooit de mol gewespeeld te hebben
Patrick wel toevallig, dat zijn goede vrienden. Dus dat kan nogquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:04 schreef Haunter het volgende:
Ik sta zo altijd met mijn katdat weten zij ook echt... jemig
tja tis over het algemeen ook vaak een actricequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze toch geen 2 keer doen
Het geld in de pot is uiteindelijk het prijzengeld van de winnaar, aan het eind van de serie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Merel het volgende:
Wat is nou eigenlijk het nut van dat geld in de pot? Voor wie is dat? Want ze springen er wel heel makkelijk mee om. Zomaar die munten waarmee ze Nicolette erin hadden kunnen houden wegdoen (dat kostte toch 100 per munt?) en nu ook zo'n zogenaamde mollenstreek die wel of niet expres geld kost...
GMTAquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:05 schreef Halinalle het volgende:
Georgina is ofwel de mol, ofwel enorm dom.
Alsof voor zo'n bekende NL'er dat geld wat uitmaaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het geld in de pot is uiteindelijk het prijzengeld van de winnaar, aan het eind van de serie.
Echt he, ik heb wel weer gelachen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
OMG, Wat een prutsers
alle kilo's in de laatste tas waren geld waard als ze onder de 100 kilo zouden blijvenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:17 schreef Maartel het volgende:
heb ik wat gemist? Waarom dachten ze dat het hielp om alles in de laatste tas te doen??
Allerlei vragen over de Mol (waar was ie vandaag tijdens de opdracht bijvoorbeeld). Wie de meeste fouten maakt, moet naar huisquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat voor vragen krijgen ze nu....? Op de computer..
Jokers inleveren zie ze nu... denk dat dat het is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Wat is er openbaar dan? Ik zie niet anders.
Omdat ze alle kilo's in de laatste tas keer 100 euro zouden krijgen als ze rond onder de 100 kilo zouden zitten, dus de laatste tas moest de zwaarste zijn. Was erg slim maar niet op de manier hoe ze het gedaan hebben!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:17 schreef Maartel het volgende:
heb ik wat gemist? Waarom dachten ze dat het hielp om alles in de laatste tas te doen??
jokers moeten nu publiekelijk worden uitgespeeld. En dat is wel interessant nu er onduidelijkheid is over wie nog jokers hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef happyme28 het volgende:
ah oke,dat had ik dus inderdaad gemistquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle kilo's in de laatste tas waren geld waard als ze onder de 100 kilo zouden blijven
jokers inleveren zien zequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb al geen idee meer wat ik ingevuld heb in de prono.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoop niet dat Patrick het is. Aangezien ik gegokt hebt dat Dunya er uit gaat.
ik heb edo ook wel in mn mol rijtje staan jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Jokers inleveren zie ze nu... denk dat dat het is.
Ik zou in de test vol op Edo gaan. Niks geen spreiden, Edo is het, mark my words.
Ik moest hem er ook even bijhalen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb al geen idee meer wat ik ingevuld heb in de prono.
Iets met korte-termijn-geheugen
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
Beweerde Regina vorige week niet dat zij de jokers had ingeleverd en dat Nicollette dat gezien had ?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarom had Coen zo weinig uitgepakt?
De laatste was van Coenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle kilo's in de laatste tas waren geld waard als ze onder de 100 kilo zouden blijven
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
Beweerde Regina vorige week niet dat zij de jokers had ingeleverd en dat Nicollette dat gezien had ?
Afvaller 3, schade valt meequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Zotheid het volgende:
Annette had ik als winnaar ingezet. Mijn punten, wat doe je.![]()
Weet iemand nog hoeveel jokers ze gepakt had? Ze legde er nu 2 neer, maar misschien had ze er oorspronkelijk 3 en had ze er eentje ingeleverd vorige aflevering ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
zoiets ben ik dus ook bang voor.. dat ze er gewoon een exit van hebben gemaakt omdat anders het programma een beetje in de knoei kwam...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
Zou me niks verbazen als ze zelf naar huis wilde (ivm ziek zijn)
Dat is toch een beetje standaard.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat irritant dat iedereen verdacht wil overkomen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef borisz het volgende:
Edo is de mol.
Ja.. Regina was de eerste met de opmerking vorige week dat er steeds een joker bij zou komen op tafel.. "en dat het logisch was dat iedereen dat moest weten"...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet iemand nog hoeveel jokers ze gepakt had? Ze legde er nu 2 neer, maar misschien had ze er oorspronkelijk 3 en had ze er eentje ingeleverd vorige aflevering ofzo?
Ja of ze heeft die ene dus vorige week al ingeleverd zodat iedereen zou zien hoe barmhartig ze zogenaamd was ofzo?quote:
Dat wordt mooi weinig knaken in de potquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:28 schreef Svensational het volgende:
Joris
We krijgen dus weer zo'n WIDM waarin iedereen van die kloterige mollenstreken gaat uithalen.
da's pas sinds de BN-ersquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
Dat is toch een beetje standaard.
Je ziet het elk jaar weer.
da's zus een mollenactie tegen de mol in?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef golfer het volgende:
Stom van Annet dat ze haar jokers niet ingezet heeft.
En Verbaan blijft mijn hoofdverdachte als mol.
Briljant hoe ze zogenaamd een mollenaktie in die uitkijkpost deed en vervolgens alle namen toch goed doorgaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |