ik heb edo ook wel in mn mol rijtje staan jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Jokers inleveren zie ze nu... denk dat dat het is.
Ik zou in de test vol op Edo gaan. Niks geen spreiden, Edo is het, mark my words.
Ik moest hem er ook even bijhalen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb al geen idee meer wat ik ingevuld heb in de prono.
Iets met korte-termijn-geheugen
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
Beweerde Regina vorige week niet dat zij de jokers had ingeleverd en dat Nicollette dat gezien had ?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarom had Coen zo weinig uitgepakt?
De laatste was van Coenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle kilo's in de laatste tas waren geld waard als ze onder de 100 kilo zouden blijven
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
Beweerde Regina vorige week niet dat zij de jokers had ingeleverd en dat Nicollette dat gezien had ?
Afvaller 3, schade valt meequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Zotheid het volgende:
Annette had ik als winnaar ingezet. Mijn punten, wat doe je.![]()
Weet iemand nog hoeveel jokers ze gepakt had? Ze legde er nu 2 neer, maar misschien had ze er oorspronkelijk 3 en had ze er eentje ingeleverd vorige aflevering ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
zoiets ben ik dus ook bang voor.. dat ze er gewoon een exit van hebben gemaakt omdat anders het programma een beetje in de knoei kwam...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
Zou me niks verbazen als ze zelf naar huis wilde (ivm ziek zijn)
Dat is toch een beetje standaard.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat irritant dat iedereen verdacht wil overkomen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef borisz het volgende:
Edo is de mol.
Ja.. Regina was de eerste met de opmerking vorige week dat er steeds een joker bij zou komen op tafel.. "en dat het logisch was dat iedereen dat moest weten"...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet iemand nog hoeveel jokers ze gepakt had? Ze legde er nu 2 neer, maar misschien had ze er oorspronkelijk 3 en had ze er eentje ingeleverd vorige aflevering ofzo?
Ja of ze heeft die ene dus vorige week al ingeleverd zodat iedereen zou zien hoe barmhartig ze zogenaamd was ofzo?quote:
Dat wordt mooi weinig knaken in de potquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:28 schreef Svensational het volgende:
Joris
We krijgen dus weer zo'n WIDM waarin iedereen van die kloterige mollenstreken gaat uithalen.
da's pas sinds de BN-ersquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
Dat is toch een beetje standaard.
Je ziet het elk jaar weer.
da's zus een mollenactie tegen de mol in?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef golfer het volgende:
Stom van Annet dat ze haar jokers niet ingezet heeft.
En Verbaan blijft mijn hoofdverdachte als mol.
Briljant hoe ze zogenaamd een mollenaktie in die uitkijkpost deed en vervolgens alle namen toch goed doorgaf.
Alleen al die 3000+ van vandaagquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat wordt mooi weinig knaken in de pot
klopt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of lieten ze bij Patrick geen overwegingen over wie de mol is horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |