quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3FM zelf heb ik nog niet gezien hier, de FOK!kers die 3FM-verslaafd zijn wel.
De Mol heeft juist schietcursus gehad, en pikt gelijk die topito's inquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:46 schreef Wup het volgende:
wat een rare theorie
waarom zou de mol niet willen schieten?
Lijkt me sterk dat je dan zo goed kan schieten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
De Mol heeft juist schietcursus gehad, en pikt gelijk die topito's in
De Mol heeft vast wel wat les gehad, maar om op basis daarvan echt goed te kunnen schieten zal idd wel een tijdje voor nodig zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je dan zo goed kan schieten.
Maar niet schieten heeft helemaal geen zin toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De Mol heeft vast wel wat les gehad, maar om op basis daarvan echt goed te kunnen schieten zal idd wel een tijdje voor nodig zijn.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
Edo heeft volgens mij hele andere redenen
Inderdaad. Geweldig....quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:55 schreef rubbereend het volgende:
lang lang korthet ziet er hilarisch uit
dat heeft Edo goed bedacht jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:57 schreef BVO het volgende:
Cash Cab, lekker lasig uitbeelden.
Het kwam me al zo bekend voorquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Edo: "sjonge, sjonge sjonge" op de manier zoals hij bij tequila ook deed...
Doe dan DIK ofzo, maar CASH CAB, 7 letters met en eventueel lastige C en H.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heeft Edo goed bedacht ja
Maar dan maak je er toch geen "taxi" van (Joris)quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Edo --> Cab.. geen Cash.. verdacht hoor mannetje
Maar Georgina maakt er weer Edo vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:01 schreef rubbereend het volgende:
de eerste gaat al foutalleen cab doorgegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |