quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef golfer het volgende:
Stom van Annet dat ze haar jokers niet ingezet heeft.
En Verbaan blijft mijn hoofdverdachte als mol.
Briljant hoe ze zogenaamd een mollenaktie in die uitkijkpost deed en vervolgens alle namen toch goed doorgaf.
Goh, dat dacht Annette ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:30 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf trouwens bij Georgina als mol en Patrick als nummer twee.
Dan is dat toch juist geen Mollenactie, aangezien zij allang van het spel weet wie de drie zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef golfer het volgende:
En Verbaan blijft mijn hoofdverdachte als mol.
Briljant hoe ze zogenaamd een mollenaktie in die uitkijkpost deed en vervolgens alle namen toch goed doorgaf.
Ja, en dan laat de redactie zo'n fragment erin zittenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tijdens het schieten zei Joris het volgende:
"Opeens had ik twee flessen eraf geschoten.. het was echt te gek.. meer geluk dan wijsheid..Met wel als gevolg dat iedereen natuurlijk denkt.. misschien.. of juist niet.. Dat ik ontzettend in het belang van ons allen de pot gespekt heb.."
Beste Joris.. dat is toch de bedoeling van deze opdracht? De pot spekken..
Ik denk dat jij je mond voorbij gepraat hebt.. en daarna ook nog "zogenaamd balen" dat er toch wel erg veel geld uit de pot gebleven is met de foto-opdracht..
Mol op dit moment is Joris
Die werden toch pas aan het begin van de opdracht bedacht?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan is dat toch juist geen Mollenactie, aangezien zij allang van het spel weet wie de drie zijn?
En daarom is hij t volgens mij.. Hij doet zo zn best om Mollenstreken uit te halen zodat mensen denken: "Nee, hij is t toch niet"! Maar stiekem wel dus...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:30 schreef Suuz_ het volgende:
Ik irriteer me ook mateloos aan Joris BAH!
En? Die heeft een opdracht gemist, dus misschien wel de goede mol, maar de foute antwoorden op de vragen, omdat ze die simpelweg niet kon weten!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Goh, dat dacht Annette ook.
Tuurlijk niet.. hoe verdachter hoe beter..quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en dan laat de redactie zo'n fragment erin zitten! Was gewoon een grapje joh.
quote:
Het zou mij helemaal niets verbazen als de mol ook in contact staat met de regie, die even zoiets doorspeelt tijdens het spel. Als je dan toch alleen in zo'n toren staat, valt dat ook nog eens helemaal niet op natuurlijk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die werden toch pas aan het begin van de opdracht bedacht?
Precies, de Mol kon niet weten wie er door de morse-seiners werden uitgezocht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef Svensational het volgende:
Die werden toch pas aan het begin van de opdracht bedacht?
Dat dus. Na al die jaren WIDM moet je toch weten dat de Mol veeeel meer krijgt te horen dan je zou denkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou mij helemaal niets verbazen als de mol ook in contact staat met de regie, die even zoiets doorspeelt tijdens het spel. Als je dan toch alleen in zo'n toren staat, valt dat ook nog eens helemaal niet op natuurlijk!
De Mol werkt samen met de redactie dus die kunnen ondertussen wel doorgeven welke drie namen er zijn uitgekozen. Zeker bij Georgina die in haar ééntje was.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, de Mol kon niet weten wie er door de morse-seiners werden uitgezocht.
Eens....l. Alleen zie ik edo niet als mol. Regina heeft wel ietsquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:32 schreef DaFrenk het volgende:
Geweldige aflevering! Echt genoten!
Aah.. die muziek van Ennio.. heerlijkMaar wel een beetje afgezaagd om zoiets te gebruiken hier. Naja.
Ik rouw niet om Annette eigenlijk, zou het erger vinden als Edo of Regina weg moest. Want Regina isen Edo is hopelijk de Mol. Maar anders issie gewoon een toffe gast die er bij hoort te blijven als Marc-Marie vervanger
Dat is echt de meest nutteloze kreet die je kunt maken in een topicquote:
Dat was niet het enige wat ik zei, dus niet zeurenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is echt de meest nutteloze kreet die je kunt maken in een topic!
Edo is trouwens geweldig met zijn commentaar op alles steeds!
Was er in afl. 1 ook een groene aanwijzing?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:43 schreef pleeborstel het volgende:
Waarom stond er slechts 1 groen flesje bij dat schietgedoe, de rest was allemaal kleurloos...
Groen, de kleur van de MOL?![]()
Niemand heeft dat flesje geraakt overigens...
Daarom is het dus ook zo nutteloos he.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat was niet het enige wat ik zei, dus niet zeuren.
Groene kegel monochromatopsie: rode en blauw fotopigment missenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:44 schreef jna het volgende:
Vraagje: Op welke kleuren heeft kleurenblindheid betrekking? Mollen zijn namelijk kleurenblind en Georgina zei als enige welke kleuren topito's zij had (rood en blauw).
Rood en groen dacht ikquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:44 schreef jna het volgende:
Vraagje: Op welke kleuren heeft kleurenblindheid betrekking? Mollen zijn namelijk kleurenblind en Georgina zei als enige welke kleuren topito's zij had (rood en blauw).
Hoe kwam dennis erbij dat er "nog vier letters over waren"?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:46 schreef Tourniquet het volgende:
Toen ze Cash Cab moesten doorseinen en Edo eerst alleen Cab had doorgeseind zei Patrick gelijk: "Cab. Dat zou Taxi in het Engels kunnen zijn". Daarna Dennis tegen Patrick "er zijn 4 letters over. Nu denken we Joris, maar Edo heeft Cash Cab gedaan". Dus ik denk dat ze het totaal aantal letters al wel wisten? Wel vreemd dat hij dan gelijk akkoord gaat met Patrick die denkt dat het cab > taxi moet zijn ("nee, ik denk Joris. Anders had ie zichzelf misschien...").
Ok.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom is het dus ook zo nutteloos he.
Ik vond het ook vreemd dat Patrick opperde dat Edo wel naar zichzelf had gewezen als hij het was, aangezien dat totaal niet de opdracht was. Kijk, dat je de aangegeven tekens fout interpreteert, ok, kan gebeuren, maar denken dat iemand anders de opdracht gaat negeren om aan jou iets duidelijk te maken vind ik een beetje raar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:46 schreef Tourniquet het volgende:
Toen ze Cash Cab moesten doorseinen en Edo eerst alleen Cab had doorgeseind zei Patrick gelijk: "Cab. Dat zou Taxi in het Engels kunnen zijn". Daarna Dennis tegen Patrick "er zijn 4 letters over. Nu denken we Joris, maar Edo heeft Cash Cab gedaan". Dus ik denk dat ze het totaal aantal letters al wel wisten? Wel vreemd dat hij dan gelijk akkoord gaat met Patrick die denkt dat het cab > taxi moet zijn ("nee, ik denk Joris. Anders had ie zichzelf misschien...").
Duidelijk dus, stop maar met speculeren mensenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Groene kegel monochromatopsie: rode en blauw fotopigment missen
En wie had rood en blauw?
Maar voor hetzelfde geld heeft Regina nu gewoon een joker bewaard voor de volgende keer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:49 schreef Djeez het volgende:
Ik denk toch dat het Regina is, met als goede tweede Patrick. Als je als mol bijv. drie jokers hebt, hoef je er maar eentje achter te houden om die opdracht uit aflevering 1 te doen mislukken. Want pas als alle jokers waren ingeleverd, was de opdracht geslaagd. Dus als er eentje mist, is de opdracht mislukt. Regina had er nu nog twee, terwijl ze er drie had gepakt.
Ken je die theorie van het getal 28?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:52 schreef Maartel het volgende:
op Wieisdemol.com is een hele theorie dat vanalles in deze reeks verwijst naar Alice In Wonderland:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=30289.0
op z'n minst erg interessant om te lezen![]()
Al herinner ik me van 4 jaar terug ook dat álles naar Titanic verwees (jaartallen, namen, etc) en dat dit uiteindelijk niets betekende
Die rol speelt ze al jaren met verve...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:26 schreef Suuz_ het volgende:
Georgina bljft meesterlijk, denk niet dat ze de mol is ze speelt het gewoon echt goed. Iedereen denkt dat ze super dom is. "oh dat ben ik, zo hou ik m'n kat altijd vast"!!!!!!!!!!! hahaha geweldig!
Liet ze zelfs zienquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Georgina zei rood en blauw, dat hoorde ik haar duidelijk zeggen.
Ik had het over het kleurenblind zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Georgina zei rood en blauw, dat hoorde ik haar duidelijk zeggen.
Geen idee, dat kwam out of the blue. Misschien dat ze al wel het aantal letters wat overgeseind zou worden wisten?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hoe kwam dennis erbij dat er "nog vier letters over waren"?
Ja precies! Erg verdacht van Patrick.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd dat Patrick opperde dat Edo wel naar zichzelf had gewezen als hij het was, aangezien dat totaal niet de opdracht was. Kijk, dat je de aangegeven tekens fout interpreteert, ok, kan gebeuren, maar denken dat iemand anders de opdracht gaat negeren om aan jou iets duidelijk te maken vind ik een beetje raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |