abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55936416
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ja, dat was het geen dat hij WEG zou doen. Veel te weinig dus.
Ah, thanks!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:17:45 #277
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_55936431
Even een hele late reactie op de muzikale hint van vorige week (denk er nu pas aan )

Hint was clearwater --> Kan dat wijzen op dat de mol dus WATER heeft gedronken? Welke groep dronk er water? (Slecht korte termijngeheugen ) Of was dat al geopperd?

Maar goed, die muzikale hints zie ik nooit... Leuke aflevering, genoeg speculatie!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_55936452
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:15 schreef Maartel het volgende:
Ik heb geloof ik echt niet goed gekeken maar wat is precies het idee van die Topitos?
Ik weet dat ze een vrijstelling kunnen opleveren, maar is al bekend hoe dan?
Je kunt door de afleveringen heen van die Topito's winnen. Je krijgt een vrijstelling als je 8 (?) dezelfde kleur Topito's hebt, of als je 8 verschillende kleuren Topito's hebt.
pi_55936477
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef Lov1 het volgende:
Even een hele late reactie op de muzikale hint van vorige week (denk er nu pas aan )

Hint was clearwater --> Kan dat wijzen op dat de mol dus WATER heeft gedronken? Welke groep dronk er water? (Slecht korte termijngeheugen ) Of was dat al geopperd?

Maar goed, die muzikale hints zie ik nooit... Leuke aflevering, genoeg speculatie!
Dat was de groep van het klimmen:
Edo, Nicolette, Dunya, Georgina & Coen.
  Moderator donderdag 10 januari 2008 @ 22:20:42 #280
42184 crew  DaMart
pi_55936541
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:18 schreef Nesle het volgende:

[..]

Je kunt door de afleveringen heen van die Topito's winnen. Je krijgt een vrijstelling als je 8 (?) dezelfde kleur Topito's hebt, of als je 8 verschillende kleuren Topito's hebt.
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen:'als je 8 topito's hebt'... maar dat zal wel niet ingewikkeld genoeg klinken .
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:21:17 #281
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_55936567
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:28 schreef Svensational het volgende:
Joris

We krijgen dus weer zo'n WIDM waarin iedereen van die kloterige mollenstreken gaat uithalen .
Of hij is de mol. Het was 3000 euro!!!!
Ik ga niet het hele topic doorspitten (waarom post half FOK! hier ineens? ), maar die opdracht bij het meer (erg leuk!) deed me een beetje denken aan de Mol in Australië/Indonesië, waar ook iets vanaf de bodem van de zee via een boot naar Marc-Marie op het strand moest worden geseind
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_55936581
quote:

Clearwater --> Clear water --> Helder water / Duidelijk water.

De Mol dronk dus duidelijk water. De waterdrinkers moesten klimmen. Dat klopt ook met de andere hint. I Can See Trouble on the way, want die zagen allemaal de fietsers op de weg aankomen. Rekening houdende met deze hints, kunnen het dus zijn: Edo, Georgina, Coen of Dunya.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:24:20 #283
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_55936678
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

De Mol dronk dus duidelijk water. De waterdrinkers moesten klimmen. Dat klopt ook met de andere hint. I Can See Trouble on the way, want die zagen allemaal de fietsers op de weg aankomen. Rekening houdende met deze hints, kunnen het dus zijn: Edo, Georgina, Coen of Dunya.
Sounds good!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_55936751
Slecht voor m'n prono dit
pi_55936758
quote:

[..]

maar het is Patrick
(en zelfs als mol acteert ie nog alsof zijn publiek van Zoop-niveau is )
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:27:50 #286
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_55936777
quote:

Georgina is het zéker niet, de manier waarop ze weer bij alle juiste namen uitkwam, en Dunya valt voor mij ook af na haar rare antischietactie. Dan is het Edo of Coen.
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:28:20 #287
197459 PiepMuis
no cheese, champagne please!
pi_55936798
quote:

[..]

Oh wow..
pi_55936835
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Of hij is de mol. Het was 3000 euro!!!!
Ik ga niet het hele topic doorspitten (waarom post half FOK! hier ineens? ), maar die opdracht bij het meer (erg leuk!) deed me een beetje denken aan de Mol in Australië/Indonesië, waar ook iets vanaf de bodem van de zee via een boot naar Marc-Marie op het strand moest worden geseind
Marc-Marie: "Jaa bijdehand Isabel en doof ook!"
pi_55936860
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:28 schreef PiepMuis het volgende:

[..]

Oh wow..
Proef ik sarcasme? Soms ligt de hint niet zo diep als sommige mensen gaan.
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:30:25 #290
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_55936871
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:

Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen:'als je 8 topito's hebt'... maar dat zal wel niet ingewikkeld genoeg klinken .
nee das toch anders. Want als je 5 rood hebt en 3 blauw heb je er 8, maar das niet goed. Het moeten of allemaal dezelfde kleur zijn, of van allen 1.
Toch?
Be sure to wear some flowers in your hair
  Moderator donderdag 10 januari 2008 @ 22:30:28 #291
42184 crew  DaMart
pi_55936874
quote:

Dan is het dus Georgina... die had water en je hoorde haar dus echt even vloeken toen ze erachter kwam dat het geen drank was... haar probleem was dus dat ze niet eens op de weg kwam, en niet al fietsend kon mollen .
  Moderator donderdag 10 januari 2008 @ 22:31:26 #292
42184 crew  DaMart
pi_55936916
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

nee das toch anders. Want als je 5 rood hebt en 3 blauw heb je er 8, maar das niet goed. Het moeten of allemaal dezelfde kleur zijn, of van allen 1.
Toch?
Volgens mij illustreerden ze het met een voorbeeld waarbij bepaalde kleuren ook meerdere keren voorkwamen hoor .
pi_55936919
quote:

[..]

Scherp.. dan vallen voor mij Georgina en Dunya af omdat ik die te weinig heb zien stoken in de opdrachten..

Edo daarentegen wordt steeds een beetje verdachter..

(ik moet wat minder vaak roepen dat ik denk te weten wie het is )
pi_55936939
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef RayMania het volgende:
Dat verhaal op de .com site over Alice in Wonderland is echt interessant en lijkt mij wel te kloppen.
Idd, dat moet wel waar zijn. Gezien al die aanwijzingen.
pi_55936944
Oké.. de winnaar is al bekend volgens de Alice in Wonderland theorie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:34:17 #296
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_55937003
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij illustreerden ze het met een voorbeeld waarbij bepaalde kleuren ook meerdere keren voorkwamen hoor .
ik dacht juist aan het voorbeeld te zien van allen 1 kleur . Maar we zullen zien of die bokito's nog actie in het spel gaan opleveren. Gaan ze dan van elkaar stelen? Dat is wel leuk
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_55937008
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik dacht te zien dat het allemaal verschillende kleuren waren, dus of allemaal dezelfde kleur of 8 verschillende kleuren. Morgen nog maar ff terugkijken
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:35:53 #298
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_55937066
Vreemd dat het nep-mollen pas bij de 'BN'ers' is begonnen.
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:36:16 #299
197459 PiepMuis
no cheese, champagne please!
pi_55937081
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Proef ik sarcasme? Soms ligt de hint niet zo diep als sommige mensen gaan.
Oh nee, ik vond 'em wel goed. Ik ben een nieuwe kijker, had ik zelf niet bedacht..
pi_55937084
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dan is het dus Georgina... die had water en je hoorde haar dus echt even vloeken toen ze erachter kwam dat het geen drank was... haar probleem was dus dat ze niet eens op de weg kwam, en niet al fietsend kon mollen .
Georgina had geen voorkennis over welke 3 personen bij de sein-opdracht gekozen zouden worden, aangezien Coen en Dunya pas in de toren hebben besloten welke 3 ze zouden kiezen. Het pleit voor haar dat ze uiteindelijk toch de juiste personen heeft getekend, het is goed mogelijk dat de rest gewoon een act is om haar imago als 'dom persoon' in stand te houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')