Ah, thanks!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, dat was het geen dat hij WEG zou doen. Veel te weinig dus.
Je kunt door de afleveringen heen van die Topito's winnen. Je krijgt een vrijstelling als je 8 (?) dezelfde kleur Topito's hebt, of als je 8 verschillende kleuren Topito's hebt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:15 schreef Maartel het volgende:
Ik heb geloof ik echt niet goed gekekenmaar wat is precies het idee van die Topitos?
Ik weet dat ze een vrijstelling kunnen opleveren, maar is al bekend hoe dan?
Dat was de groep van het klimmen:quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef Lov1 het volgende:
Even een hele late reactie op de muzikale hint van vorige week (denk er nu pas aan)
Hint was clearwater --> Kan dat wijzen op dat de mol dus WATER heeft gedronken? Welke groep dronk er water? (Slecht korte termijngeheugen) Of was dat al geopperd?
Maar goed, die muzikale hints zie ik nooit... Leuke aflevering, genoeg speculatie!
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen:'als je 8 topito's hebt'... maar dat zal wel niet ingewikkeld genoeg klinkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je kunt door de afleveringen heen van die Topito's winnen. Je krijgt een vrijstelling als je 8 (?) dezelfde kleur Topito's hebt, of als je 8 verschillende kleuren Topito's hebt.
Of hij is de mol. Het was 3000 euro!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:28 schreef Svensational het volgende:
Joris
We krijgen dus weer zo'n WIDM waarin iedereen van die kloterige mollenstreken gaat uithalen.
Clearwater --> Clear water --> Helder water / Duidelijk water.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef Lov1 het volgende:
Even een hele late reactie op de muzikale hint van vorige week (denk er nu pas aan)
Hint was clearwater --> Kan dat wijzen op dat de mol dus WATER heeft gedronken? Welke groep dronk er water? (Slecht korte termijngeheugen) Of was dat al geopperd?
Maar goed, die muzikale hints zie ik nooit... Leuke aflevering, genoeg speculatie!
Sounds good!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Clearwater --> Clear water --> Helder water / Duidelijk water.
De Mol dronk dus duidelijk water. De waterdrinkers moesten klimmen. Dat klopt ook met de andere hint. I Can See Trouble on the way, want die zagen allemaal de fietsers op de weg aankomen. Rekening houdende met deze hints, kunnen het dus zijn: Edo, Georgina, Coen of Dunya.
maar het is Patrickquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De Mol dronk dus duidelijk water. De waterdrinkers moesten klimmen. Dat klopt ook met de andere hint. I Can See Trouble on the way, want die zagen allemaal de fietsers op de weg aankomen. Rekening houdende met deze hints, kunnen het dus zijn: Edo, Georgina, Coen of Dunya.
Georgina is het zéker niet, de manier waarop ze weer bij alle juiste namen uitkwam, en Dunya valt voor mij ook af na haar rare antischietactie. Dan is het Edo of Coen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh wow..quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Marc-Marie: "Jaa bijdehand Isabel en doof ook!"quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of hij is de mol. Het was 3000 euro!!!!![]()
Ik ga niet het hele topic doorspitten (waarom post half FOK! hier ineens?), maar die opdracht bij het meer (erg leuk!) deed me een beetje denken aan de Mol in Australië/Indonesië, waar ook iets vanaf de bodem van de zee via een boot naar Marc-Marie op het strand moest worden geseind
Proef ik sarcasme? Soms ligt de hint niet zo diep als sommige mensen gaan.quote:
nee das toch anders. Want als je 5 rood hebt en 3 blauw heb je er 8, maar das niet goed. Het moeten of allemaal dezelfde kleur zijn, of van allen 1.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen:'als je 8 topito's hebt'... maar dat zal wel niet ingewikkeld genoeg klinken.
Dan is het dus Georgina... die had water en je hoorde haar dus echt even vloeken toen ze erachter kwam dat het geen drank was... haar probleem was dus dat ze niet eens op de weg kwam, en niet al fietsend kon mollenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef Lov1 het volgende:
Volgens mij illustreerden ze het met een voorbeeld waarbij bepaalde kleuren ook meerdere keren voorkwamen hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee das toch anders. Want als je 5 rood hebt en 3 blauw heb je er 8, maar das niet goed. Het moeten of allemaal dezelfde kleur zijn, of van allen 1.
Toch?
Scherp.. dan vallen voor mij Georgina en Dunya af omdat ik die te weinig heb zien stoken in de opdrachten..quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Idd, dat moet wel waar zijn. Gezien al die aanwijzingen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef RayMania het volgende:
Dat verhaal op de .com site over Alice in Wonderland is echt interessant en lijkt mij wel te kloppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
ik dacht juist aan het voorbeeld te zien van allen 1 kleurquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij illustreerden ze het met een voorbeeld waarbij bepaalde kleuren ook meerdere keren voorkwamen hoor.
Ik dacht te zien dat het allemaal verschillende kleuren waren, dus of allemaal dezelfde kleur of 8 verschillende kleuren. Morgen nog maar ff terugkijkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij illustreerden ze het met een voorbeeld waarbij bepaalde kleuren ook meerdere keren voorkwamen hoor.
Oh nee, ik vond 'em wel goed.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Proef ik sarcasme? Soms ligt de hint niet zo diep als sommige mensen gaan.
Georgina had geen voorkennis over welke 3 personen bij de sein-opdracht gekozen zouden worden, aangezien Coen en Dunya pas in de toren hebben besloten welke 3 ze zouden kiezen. Het pleit voor haar dat ze uiteindelijk toch de juiste personen heeft getekend, het is goed mogelijk dat de rest gewoon een act is om haar imago als 'dom persoon' in stand te houdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het dus Georgina... die had water en je hoorde haar dus echt even vloeken toen ze erachter kwam dat het geen drank was... haar probleem was dus dat ze niet eens op de weg kwam, en niet al fietsend kon mollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |